עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ואתם עוד חשבתם שהניסן משהו חכו עד שתראו את זה... http://daemlich.net/11655

    • 8 תגובות
    • 640 צפיות
  2. אהלן אנשים!!! יש לי בעיה דיי מעצבנת כאשר אני בא להגדיר את דף הבית ... בכל פעם שאני מגדיר את דף הבית זה ניכנס לי באופן אוטומטי ללינק הזה: http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome תודה מראש לכולם ! ! !

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  3. היי, נגמרה לי היום חבילה, הגיע הזמן לעבור.. כרגע אני בNETVISION, באיזה ספק אתם? האם כדאי לדעתכם לשקול את החבילות החדשות של הUPLOAD או שהם עדיין במחירים אסטרונומיים? אה וגם הבזק נגמר לי עוד שבוע, שווה לעבור לכבלים או שזה סתם יהיה כאב ראש? (יש לי כרטיס רשת פנימי על הלוח)

    • 7 תגובות
    • 666 צפיות
  4. Started by zniibidl,

    קיבלתי ציון סבבה לגמרי 671....[= ובאנגלית הוצאתי פטור..[= 140 הוצאתי כשבשביל פטור צריך 134

    • 74 תגובות
    • 5.6k צפיות
  5. הייתה לי בעבר ידידה טובה מאוד (גרה בראשון) והכתובת הישנה שלה כבר לא אקטואלית. היא עדיין גרה בראשון. הפלאפון שלה כבר לא שלה (שינתה מספר),אין על שם אמא שלה ולא אח. אין לי מייל ולא כלום. איך אני יכול למצוא אותה ? למישהו יש אולי רעיונות? אגב היא בת 26-27 היום.

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by J0HNiE,

    ישלי שיעור כזה בארה"ב Web Page Development ואנחנו עובדים עם פוטושופ 6.0ו MS FRONTPAGE 2000 עכשיו קיבלנו משימה שיקח לנו בערך חודש והמשימה זה לבנות אתר לחברה שאתה ממציא עכשיו חשבתי על חברה שתתמקד בעיקר באחזקת ווינדוס (Windows maintenance) משהו כמו Tune up וכל התוכנות האלה ובאתר אני יצין מספר תוכנות ומדריכים וכל השטויות האלה האם יש לכם עוד רעיונות לחברות או משהו כזה?

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  7. Started by icebreak,

    לא יודע, יצא לי לראות איזה 2-3 סרטים של מישל דורושינסקי הזה... וכל פעם הרמה מפתיעה... מסתבר שעכשיו הם החליטו לעשות מעיין סרטון שמכיל "מבט ראשון" על מוצרים, אחת לכמה זמן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3165299,00.html לא ברור לי מה המטרה... כאילו רואים אותו מחזיק את המוצרים וזהו... הוא לא אומר משהו עליהם, את הרמקולים בכלל לא שומעים, על ה IPOD הוא סתם מ**** את השכל, והוא מהלל אותו, בעוד שבאותו עמוד יש הפניה לביקורת (המאוד חובבנית ד"א) על הנגן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3162114,00.html ששם הוא קיבל ציון מאוד נמוך של 2 מתוך 5 (הם אפילו לא עקביים). יוזמה ברוכה, אבל אם כבר עושים מבט ראשון, שיתנו קצת יותר בשר על המכשירים שהם מציגים, זה נראה כאילו הם עשו אי…

    • 4 תגובות
    • 777 צפיות
  8. Started by blabla2002,

    הנה ילד בן 18 שיש לו הרבה זמן בידים http://www.theonlyt.com/Main/Animations/Sony/sony_style.mov

    • 2 תגובות
    • 534 צפיות
  9. Started by R0ck,

    http://dok.co.il/calls/sounds/07.mp3

    • 9 תגובות
    • 933 צפיות
  10. אח שלי נמצא כרגע באילת ועמד לקנות לי רסיבר + רמקולים. כאשר הגיע רגע התשלום הסתבר שהמוכרים בחנות לא יודעים אם בוטלה ההנחה או לא. המצב דומה גם בשאר החנויות בעיר, כאשר חלק אומרים שכן וחלק אומרים שלא... מה האמת? אשמח לתשובה מהירה מאחר ואחי עוזב את העיר ביום חמישי מוקדם בבוקר וחבל מאוד לבזבז הזדמנות לחיסכון כספי כזה גדול.

    • 7 תגובות
    • 811 צפיות
  11. רציתי לשאול את זה ולא ידעתי איפה לשים את השאלה באיזו קטגוריה השאלה היא כזאת רווח על חלק בין כמה אמור לנוע בין 15 אחוז ל 30 ? נגיד טכנאי א' קונה חלק ב 200 ש"ח המחיר שאותו טכנאי אמור לגבות מהלקוח אמור להיות תוספת של כמה אחוזים רווח ? תודה ושוב מצטער אם השאלה ממוקמת בנישה הלא נכונה ..

    • 84 תגובות
    • 5.1k צפיות
  12. התמונה שוקלת 782 קילו ברזולוציה 3008 על 2000 ומוצגת בה ג'ינג'ית כשרה למהדרין. מהנסיון שלכם: א. כמה זה יעלה לי בערך? ב. האם האיכות של התמונה מספיקה כדי להדפיס בפוסטר

    • 3 תגובות
    • 633 צפיות
  13. Started by skywalker13,

    אנשים! קניתי איי-פוד נאנו וזה סוס!!!!!! הדבר הכי תותך שיש!!!!! הבעיות סריטה זה שטויות כבר נפל לי 50 פעמים על הרצפה וכלום!!! עובד כמו סוס!!! פשוט דבר חייה! זה פשוט דבר בן-**** (סליחה לה התעפקתי) בקיצור אנשים אני ממש ממליץ למראת שזה באסה שזה בה מקסימום בגודל של 4 ג'יגה (אני קניתי של 2) וקניתי שחור! שזה בהרבה יותר יפה מהלבן!! קיצור אנשים אני ממש ממליץ!

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  14. האם זה נכון שהחוק הזה בוטל כאילו כמה אנשים סיפרו לי שכבר לא שמים לב לחוק הזה והחוק הזה כבר לא קיים ואחד שאל שוטר שאמר שאין יותר את החוק הזה אבל לעומת זאת יש את אלה שאומרים שהחוק תקף עדיים..... גם פול אנשים סיפרו לי שעצרו אותם שוטרים כאשר הם נוהגים עם יותר משני אנשים והמשטרה פשוט התעלמה מזה ולא עשתה כלום, אפילו לא הזהירה אותם לגבי זה אז מישהו פה יודע את התשובה? :jump: תודה

    • 5 תגובות
    • 527 צפיות
  15. אם מישהו יודע זה יעזור לי כל כך שאתם לא יכולים לתאר לעצמכם. תודה.

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  16. Started by borg,

    מישהו מכיר פורום טוב (בישראל) בנושאי בישול, טיגון, אפייה, וכדומה...?

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  17. Started by eranRohatyn,

    התוסף מזון קריאטין נחשב לתמריץ?? זה פוגע בשינה? חשוב לי לדעת את זה! תודה

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום, ארגון התלמידים הוא ארגון התנדבותי ללא מטרת רווח. הארגון פועל בשני מישורים: חברתי שיפור פני החברה ע"י מעורבות הנוער בקהילה, שיפור החינוך במדינת ישראל. ארגון התלמידים מחפש אחר מתכנת אתרים. העבודה כרגע היא בהתנדבות מלאה, במקרה והעבודה תהיה טובה והארגון יקבל את המימון המתבקש המתכנת יקבל שכר עבודה גבוהה ובמקביל המשך תפעולי של האתר. כל שאלה, תגובה, ביקורת לפורום פניות לפרטי. תודה מראש, ים בלום, יו"ר ארגון התלמידים.

    • 6 תגובות
    • 756 צפיות
  19. Started by DeadByDawn,

    התחרות היתה מדהימה..300 שחקנים מרחבי העולם. אחלה של תחרות! זכיתי מקום ראשון,הנה הפרס ואני: מה אתם אומרים?

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. שימו לב לא עוד איזה חרא שנותנים זאת דרך אמתית להרוויח כסף באיטרנט הפתיע הרבה אנשיים בארץ אפילו היה כתוב על האתר הזה ב YNET אפשר לקרוא עוד פה: http://planet.nana.co.il/periii/money2/money2.htm

  21. Started by avi2014,

    משחק קטן שאני רוצה להתחיל.. אני שואל שאלה כמו למשל.. איזה קבוצה אתה אוהד ברצלונה או ריאל מדריד? זה שאחרי עונה(בחר למשל ברצלונה) ושואל שאלה אחרת מכל סוג יכול לשאול למשל נווידיה או ati??? וכך הלאה טוב אני יתחיל... כדורגל או כדורסל?

    • 633 תגובות
    • 50.1k צפיות
  22. כמו שאולי שמתם לב, הדיון Show your desktops הישן ננעל, ובמקומו נפתח דיון חדש במטרה לרענן את הדיון ולאפשר עיון יותר קל ונעים בת'רד. אז גם כאן הוחלט לנעול את הדיון הקודם ולפתוח אחד חדש. אז קדימה, פרסמו תמונות של המחשב/סביבת העבודה שלכם

    • 1.6k תגובות
    • 199.5k צפיות
  23. Started by AVL,

    מארז מצופה זהב 24קראט http://www.engadget.com/entry/1234000210065894 תמונה גדולה - http://resource.voodoopc.com/ruffus/omen24k.jpg

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by eranmor,

    ב"אוטו" פרסמו מבחן שנעשה ל350Z ופרסמו 5 סרטונים קצרים 2MB כל אחד שבה מראים את אלי אבוחצירא (או הדוקטור, מה שבא לכם) נוהג בה כמו שצריך. סרטון ראשון סרטון שני סרטון שלישי סרטון רביעי סרטון חמישי מומלץ בחום! ולסיום, תמונה של ה350Z בעת פעולה: (שימו לב לזוית הגלגלים ולזוית הרכב ביחס לכביש) מקור - אוטו

    • 23 תגובות
    • 4k צפיות
  25. Started by Milk-Inc,

    אוקיי, בעקבות הת'רד הזה ובעקבות בקשות של משתמשים - הת'רד הקודם ננעל ונפתח עכשיו אחד חדש, על מנת שיהיה לכולם יותר קל לעיין בו. שתהיה המשך גלישה נעימה לכל משתמשי האתר.

    • 2.1k תגובות
    • 259.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים