כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ואתם עוד חשבתם שהניסן משהו חכו עד שתראו את זה... http://daemlich.net/11655
-
- 8 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אהלן אנשים!!! יש לי בעיה דיי מעצבנת כאשר אני בא להגדיר את דף הבית ... בכל פעם שאני מגדיר את דף הבית זה ניכנס לי באופן אוטומטי ללינק הזה: http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome תודה מראש לכולם ! ! !
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
היי, נגמרה לי היום חבילה, הגיע הזמן לעבור.. כרגע אני בNETVISION, באיזה ספק אתם? האם כדאי לדעתכם לשקול את החבילות החדשות של הUPLOAD או שהם עדיין במחירים אסטרונומיים? אה וגם הבזק נגמר לי עוד שבוע, שווה לעבור לכבלים או שזה סתם יהיה כאב ראש? (יש לי כרטיס רשת פנימי על הלוח)
-
- 7 תגובות
- 666 צפיות
-
-
-
הייתה לי בעבר ידידה טובה מאוד (גרה בראשון) והכתובת הישנה שלה כבר לא אקטואלית. היא עדיין גרה בראשון. הפלאפון שלה כבר לא שלה (שינתה מספר),אין על שם אמא שלה ולא אח. אין לי מייל ולא כלום. איך אני יכול למצוא אותה ? למישהו יש אולי רעיונות? אגב היא בת 26-27 היום.
-
- 38 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
ישלי שיעור כזה בארה"ב Web Page Development ואנחנו עובדים עם פוטושופ 6.0ו MS FRONTPAGE 2000 עכשיו קיבלנו משימה שיקח לנו בערך חודש והמשימה זה לבנות אתר לחברה שאתה ממציא עכשיו חשבתי על חברה שתתמקד בעיקר באחזקת ווינדוס (Windows maintenance) משהו כמו Tune up וכל התוכנות האלה ובאתר אני יצין מספר תוכנות ומדריכים וכל השטויות האלה האם יש לכם עוד רעיונות לחברות או משהו כזה?
-
- 3 תגובות
- 735 צפיות
-
-
לא יודע, יצא לי לראות איזה 2-3 סרטים של מישל דורושינסקי הזה... וכל פעם הרמה מפתיעה... מסתבר שעכשיו הם החליטו לעשות מעיין סרטון שמכיל "מבט ראשון" על מוצרים, אחת לכמה זמן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3165299,00.html לא ברור לי מה המטרה... כאילו רואים אותו מחזיק את המוצרים וזהו... הוא לא אומר משהו עליהם, את הרמקולים בכלל לא שומעים, על ה IPOD הוא סתם מ**** את השכל, והוא מהלל אותו, בעוד שבאותו עמוד יש הפניה לביקורת (המאוד חובבנית ד"א) על הנגן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3162114,00.html ששם הוא קיבל ציון מאוד נמוך של 2 מתוך 5 (הם אפילו לא עקביים). יוזמה ברוכה, אבל אם כבר עושים מבט ראשון, שיתנו קצת יותר בשר על המכשירים שהם מציגים, זה נראה כאילו הם עשו אי…
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
הנה ילד בן 18 שיש לו הרבה זמן בידים http://www.theonlyt.com/Main/Animations/Sony/sony_style.mov
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
-
אח שלי נמצא כרגע באילת ועמד לקנות לי רסיבר + רמקולים. כאשר הגיע רגע התשלום הסתבר שהמוכרים בחנות לא יודעים אם בוטלה ההנחה או לא. המצב דומה גם בשאר החנויות בעיר, כאשר חלק אומרים שכן וחלק אומרים שלא... מה האמת? אשמח לתשובה מהירה מאחר ואחי עוזב את העיר ביום חמישי מוקדם בבוקר וחבל מאוד לבזבז הזדמנות לחיסכון כספי כזה גדול.
-
- 7 תגובות
- 811 צפיות
-
-
רציתי לשאול את זה ולא ידעתי איפה לשים את השאלה באיזו קטגוריה השאלה היא כזאת רווח על חלק בין כמה אמור לנוע בין 15 אחוז ל 30 ? נגיד טכנאי א' קונה חלק ב 200 ש"ח המחיר שאותו טכנאי אמור לגבות מהלקוח אמור להיות תוספת של כמה אחוזים רווח ? תודה ושוב מצטער אם השאלה ממוקמת בנישה הלא נכונה ..
-
- 84 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
התמונה שוקלת 782 קילו ברזולוציה 3008 על 2000 ומוצגת בה ג'ינג'ית כשרה למהדרין. מהנסיון שלכם: א. כמה זה יעלה לי בערך? ב. האם האיכות של התמונה מספיקה כדי להדפיס בפוסטר
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אנשים! קניתי איי-פוד נאנו וזה סוס!!!!!! הדבר הכי תותך שיש!!!!! הבעיות סריטה זה שטויות כבר נפל לי 50 פעמים על הרצפה וכלום!!! עובד כמו סוס!!! פשוט דבר חייה! זה פשוט דבר בן-**** (סליחה לה התעפקתי) בקיצור אנשים אני ממש ממליץ למראת שזה באסה שזה בה מקסימום בגודל של 4 ג'יגה (אני קניתי של 2) וקניתי שחור! שזה בהרבה יותר יפה מהלבן!! קיצור אנשים אני ממש ממליץ!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם זה נכון שהחוק הזה בוטל כאילו כמה אנשים סיפרו לי שכבר לא שמים לב לחוק הזה והחוק הזה כבר לא קיים ואחד שאל שוטר שאמר שאין יותר את החוק הזה אבל לעומת זאת יש את אלה שאומרים שהחוק תקף עדיים..... גם פול אנשים סיפרו לי שעצרו אותם שוטרים כאשר הם נוהגים עם יותר משני אנשים והמשטרה פשוט התעלמה מזה ולא עשתה כלום, אפילו לא הזהירה אותם לגבי זה אז מישהו פה יודע את התשובה? :jump: תודה
-
- 5 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אם מישהו יודע זה יעזור לי כל כך שאתם לא יכולים לתאר לעצמכם. תודה.
-
- 4 תגובות
- 585 צפיות
-
-
מישהו מכיר פורום טוב (בישראל) בנושאי בישול, טיגון, אפייה, וכדומה...?
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
-
-
התוסף מזון קריאטין נחשב לתמריץ?? זה פוגע בשינה? חשוב לי לדעת את זה! תודה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, ארגון התלמידים הוא ארגון התנדבותי ללא מטרת רווח. הארגון פועל בשני מישורים: חברתי שיפור פני החברה ע"י מעורבות הנוער בקהילה, שיפור החינוך במדינת ישראל. ארגון התלמידים מחפש אחר מתכנת אתרים. העבודה כרגע היא בהתנדבות מלאה, במקרה והעבודה תהיה טובה והארגון יקבל את המימון המתבקש המתכנת יקבל שכר עבודה גבוהה ובמקביל המשך תפעולי של האתר. כל שאלה, תגובה, ביקורת לפורום פניות לפרטי. תודה מראש, ים בלום, יו"ר ארגון התלמידים.
-
- 6 תגובות
- 756 צפיות
-
-
התחרות היתה מדהימה..300 שחקנים מרחבי העולם. אחלה של תחרות! זכיתי מקום ראשון,הנה הפרס ואני: מה אתם אומרים?
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שימו לב לא עוד איזה חרא שנותנים זאת דרך אמתית להרוויח כסף באיטרנט הפתיע הרבה אנשיים בארץ אפילו היה כתוב על האתר הזה ב YNET אפשר לקרוא עוד פה: http://planet.nana.co.il/periii/money2/money2.htm
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
-
כמו שאולי שמתם לב, הדיון Show your desktops הישן ננעל, ובמקומו נפתח דיון חדש במטרה לרענן את הדיון ולאפשר עיון יותר קל ונעים בת'רד. אז גם כאן הוחלט לנעול את הדיון הקודם ולפתוח אחד חדש. אז קדימה, פרסמו תמונות של המחשב/סביבת העבודה שלכם
-
- 1.6k תגובות
- 199.5k צפיות
-
-
מארז מצופה זהב 24קראט http://www.engadget.com/entry/1234000210065894 תמונה גדולה - http://resource.voodoopc.com/ruffus/omen24k.jpg
-
- 27 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ב"אוטו" פרסמו מבחן שנעשה ל350Z ופרסמו 5 סרטונים קצרים 2MB כל אחד שבה מראים את אלי אבוחצירא (או הדוקטור, מה שבא לכם) נוהג בה כמו שצריך. סרטון ראשון סרטון שני סרטון שלישי סרטון רביעי סרטון חמישי מומלץ בחום! ולסיום, תמונה של ה350Z בעת פעולה: (שימו לב לזוית הגלגלים ולזוית הרכב ביחס לכביש) מקור - אוטו
-
- 23 תגובות
- 4k צפיות
-
-


