עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by gbox,

    בס"ד הנה השאלה: http://img302.imageshack.us/img302/590/11mw1.jpg תודה רבה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  2. Started by kinggil,

    עשיתם כושר בטח אתם אוכלים משהו מזין אחרכך אני אוכל טונה ,ושותה מיץ תפוזים ו קוטז' שתפו

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by The Ghost,

    שלום עוד כמה ימים יש לי מבחני מיון לפרויקט תלפיות. השלב הראשון. מישהו כאן עבר מבחנים כאלה? או יודע מה סוג השאלות בהם? אשמח לקבל כל מידע לגבי המיונים האלה... אגב,המבחנים באמת אורכים 8 שעות???

    • 20 תגובות
    • 22.1k צפיות
  4. לפני שאני מתחיל להתעסק בפנים של המחשב וכל זה יש איזה משהו שאני צריך לדעת? כלומר, בקיצור: יש איזה קורס לאלקטרוניקה בסיסית שכדאי לעבור קודם? או סתם איזה ספר/סרטון שכדאי לי לראות? סתם לידע כללי, מאוד מפריע לי שאני לא מסוגל לנקות מאווררים בל לגרום לקצר איפשהו.... תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 802 צפיות
  5. אהלן סתם בא לי סקר כזה

    • 4 תגובות
    • 643 צפיות
  6. Started by J0HNiE,

    שלום לכולם הלכתי לספריה והשאלתי את הספר The Art of Deception by Kevin Mitnick ואני מכיר אותו כל מה שהוא עשה אבל אני רוצה ללמוד עוד קצת אז התלחתי לקרוא כמה עמודים ואני רוצה לדעת מה דעתכם אם קראתם אותו או תנו לי חוות דעת וכל מיני בכל מקרה יש לו גם ספר אחר The art of Intrusion האם גם אותו כדאי לקרוא ??

    • 4 תגובות
    • 967 צפיות
  7. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://www.archive.org/details/night_of_the_living_dead לפי המה שאני רואה זה פסדר לא ווארז תראו גירסת ה-MPEG2 תופסת 4.1 גיגה סאמק!! הוכחה קטנה: Note: Because director Romero has forgotten to put a copyright notice on the end titles of the movie's initial prints, Night of the Living Dead has lapsed into the public domain over the years. (Okay, the legalities are a bit more complicated than that, but the film's public domain status is a fait accompli.) Therefore anyone can - and probably has - released a copy of the movie for sale

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  8. Started by yoni1234,

    תגידו למישהו יש איזה אתר או פורום שאפשר להציע למכור שם דברים שיש לך יד שניה וכדומה..??

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  9. Started by The_overclocker,

    קיבלתי זימון ל8. יש כאן עוד מישהו עם אותו התאריך ? (יש כאן מישהו שהולך לשם בכלל :?)

  10. http://www.dumpalink.com/media/1133349324/Every_Mans_Dream_

  11. אהלן, קניתי לפני שבוע ומשהו את המכשיר מהסניף של אורנג ליד הבית.. על המכשיר אין מה לדבר מצויין! היו לי הרבה פלאפונים אבל מכשיר כזה מצויין עוד לא פגשתי! עכשיו יש בעייונת: הכשיר עצמו מגיע עם כבל USB שמאשר העברת משחקים/מוסיקה/תמונות.. ועוד ועוד... בגדול הוא עובד מצויין! מה שאני רוצה אני מעביר... רק שמשחקים הוא לא מעביר... מה שלא נסיתי הוא לא מעביר את משחקי הפלאש/ג'ווה. קשה לי לאמין שהכבל הזה או התוכנה שלו חוסמת לי את האפשרות... לא הגיוני בכלל. לכול בעלי המכשיר (שיש פה כמה ממה שאני זוכר) אני ישמח לתשובה וגם למי שיש את הידע בזה.. תודה.

    • 7 תגובות
    • 657 צפיות
  12. Started by Dark Respect,

    http://news.walla.co.il/?w=//817544 קנסו אותו שסיפר לילדים על מין אוראלי אבל הם עושים פרויקט לילדים על מיניות ילדים? מה קורה בשבדיה?

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  13. אחרי שסיימתי את מבחני הידע בחומרה/אינטרנט/XP-98, ועשיתי מבחנים פסיכולוגיים ארוכים, התקבלתי דרך חברה מתווכת (שאני נחשב בכל זאת כעובד שלהם) כתומך טכני באינטרנט המהיר של בזק ;D. אני יודע שזה בטח מעניין לכם את ה- , אבל רציתי לקבל כמה עצות מכמה אנשים כאן שעובדים כתומכים טכניים בחברות האינטרנט השונות ... אני צריך לעבור קורס בן שבועיים (בתשלום) מיום ראשון, ולעשות בסופו מבחן שייקבע אם התקבלתי סופית לעבודה. יש לכם מושג אם המבחן קשה, או סתם שטויות שכל אחד עם ידע במחשבים יכול לעבור? ואיך זה אגב לענות במשך 8 שעות ביום לאנשים עצבניים שמקללים את האמאמא שלך על האיטיות באינטרנט אצלהם ?

    • 21 תגובות
    • 5.8k צפיות
  14. Started by bobby323,

    הזמתי מחנות כל שהיא מעבד AMD 64 3200 , לפני יומיים אמרתי כבר, יאללה נקח כפול ליבה אמרתי לחנות שמעו, במקום המעבד שלקחתי שימו לי כפול ליבה. עכשיו, מדיי פעם נכנסתי לאתר ראיתי שזה עדיין לא עודכן לא ממש התייחסתי לזה, אבל היום בבוקר זה כן עודכן, אבל במחיר החדש שעלה התקשרתי אלהם ישר, אמרתי להם ביום שבקשתי ממכם לשנות זה היה עדיין במחיר הישן מה פתאום המחיר הזה לא,צריכים לפנות למנהל.... דיברתי עם המנהל ובסוף איך שהוא וותרתי כבר, אבל עכשיו שוב חטפתי עצבים , כי זה מה זה מרגיז, הרגע שוב שלחתי להם מייל בקשר לזה, לא בא לי לבטל את ההזמנה כי יש עוד משהו שהזמנתי משם, וגם דיי אין לי כוח להתווכח איתם יש לי עוד הזמנה ממקום אחר של עוד כמה דברים, אולי אני אזמין מהם גם מעבד,אבל הם…

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  15. טוב אז אני מתכנן לבנות מיני באר עליו יבוא אוסף בבקבוקים המיניאטורים שלי בליווי של תאורה. הפרוייקט כולו בנוי מפרספקט.. התאורה תהיה מנורה אולטרה סגולה באורך של מטר ועשרה אם אני לא טועה..אהה וזהו אני מקווה לעדכן פה דיי הרבה.. טוב אז הפרספקט הגיע ואבא חזר עם המצלמה אז הנה כמה תמונות ושלב ראשון.. זה האוסף בקבוקים מינאטורים שלי יש לי עוז מלאאא אבל זה העיקריים האחרים מפוזרים איפה שהוא בבית.. עוד תמונה ועוד אחת.. זה הפרספקט או חלק ממנו...(לא יכלתי להתאפק אז התחלתי לעבוד בלי לצלם את הכל..) וזה השלב הראשון כמו שאתם רואים יש לי חוסר בכלים כי אבל לקח תמלחציים אז השתמשתי בשיטה של ערבים עם אבנים זה בעיקרון החלק העליון רק שהוא הפוך כרגע.. עליו יבוא פרספקט פחות ארוך ופ…

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by EliranB,

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by moonjib,

    עקב הת'רד הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=154490.0 החלטתי לפתוח נושא שבו יקובצו כל התגים שנוצרו בשביל האתר/שאנשים יצרו. למשל יש את: hwzone 2005 ו-r.i.p tech tv . את התגים שישימו, אני אעביר להודעה המקורית וכל מי שיחפוץ ב"תג" יכנס לת'רד זה ויבחר אחד (או כמה). הערה: כמובן שיהיו קרדיטים, אז אם אינכם היוצר המקורי אנא כתבו של מי התג. תהנו והנה הם: 1. (נוצר ע"י overload) 2. (נוצר ע"י CeleRay) 3. (נוצר ע"י overload) 4. (נוצר ע"י Headrush)

    • 8 תגובות
    • 880 צפיות
  18. מכל הפורומים מצאתי שפה הכי מתאים אם עדיין זה לא קשור אפשר למחוק :-\ יש פה כמה שבעלי טלפון של הוט ??? הבנתי שזה רק 45 שקל לחודש ל 34 שעות (מה שאין סיכוי שיעברו את זה אצלנו בבית) וזה רק לבזק וטלפונים של הוט . השאלה איפה כאן הקא'צ ??? הרי 45 שקל זה סכום שאפשר רק לצחוק ממנו ולחפש את הקא'צ (כמוני) שעדיין לו מצאתי . יש פה בעלי הוט בטלפון ? איך זה עובד ? האם זה יהיה אותו מחיר לאילו שמתקשרים אליי ? בדיוק כמו שהתקשרו לבזק עד עכשיו ? מה לגבי שיחה לפלפונים מטלפון הוט ? האם זה אותו מחיר כמו מבזק להוט ? (כלומר ה 30 אגורות + המחיר של תעריף הסלולרי שלוקחים) ? תודה .

    • 28 תגובות
    • 4.6k צפיות
  19. Started by The UnKnown,

    Its pretty hard or am i just suck ?? my first grade 65 and the second 55.

    • 21 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    הסרטון של מלחמת הכוכבים נצטרף עליי לוק!! חחחחחחחח תראו את הסוף חחחחח http://www.frontsteps.com/movies/join_me/ סרטון של מייקל טיפה לפני המפשט נראה לי עשו את זה http://www.frontsteps.com/movies/michael_jackson_ill_beat_it/ וסרטון של סאדם תראו איזה ראפ חבל על הזמן חח זה האחרון כבר אחרי שתפסו אותו זה לא REAL SADDAM 1 או 2 !! זה כולם שונאים את סאדם!! http://www.frontsteps.com/movies/everybody_hates_saddam/

    • 6 תגובות
    • 564 צפיות
  21. Started by TimoTy,

    טוב.. בזמן האחרון יש לי חררה על הפנים ואני לא מכיר שום משחה שתעביר את הפצעים האלה יש למישהו הצעה?

    • 3 תגובות
    • 674 צפיות
  22. Started by ForresT,

    אוקי סופרטורנטס סגור(מישו יודע למה?) אז החלטתי להירשם לטורנטבייטס.. ישבתי כמה זמן ועשיתי רפרש וזה העביר אותי לדףהרשמה איזה 6 פעמים ולא משנה כמה מהר הקלדתי זה תמיר אמר לי אחרי זה שמספר המשתמשים הגיע ללימיט מישו יודע אם אני בכלל יצליח להירשם ככה? נמאס להוריד מפאבליק

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  23. לאור המחירים הגבוהים בארץ אני שוקל להזמין מערכת רמקולים מארה"ב לארץ החבילה שוקלת כ25 קילו , חבר שגר שם אמור לקנות אותה ולשלוח לי לארץ באמצעות FedEx ... מישהו יודע כמה אמור לעלות משלוח כזה בדואר אוויר ? כמו כן איזה מיסים יש לשלם על פריט של 200~ דולר ? *ניסתי לבדוק את התעריפים באתר של FedEx אך הם דורשים שם כל מיני פרטים שאיני יודע תודה

    • 39 תגובות
    • 5.4k צפיות
  24. Started by maverick,

    ניסיתי להיכנס היום לאתר שלהם וקיבלתי את "nana shops". האם נטאקשן נסגר?

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  25. Started by RayZ,

    עוד חודש שנת 2005 תסתיים, ושנת 2006 תתחיל. כל אלה ששמים את תגיות ה "HWzone 2005" בחתימה שלהם, הנה התג המעודכן של שנת 2006, חודש לפני השנה החדשה: או בלינק ישיר דרך האתר, למי שלא רואה: http://img395.imageshack.us/img395/8181/hw20067sm.png מקווה שזה ימצא חן בעייני מישהו. ולמי שביקש, הקוד להכניס את התמונה לחתימה: [img=http://img395.imageshack.us/img395/8181/hw20067sm.png] והנה התג הישן: עריכה: להעביר לפורום עיצוב וגראפיקה ממוחשבת, נשלח כאן בטעות

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים