כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אוקיי חשבתי שזה מתאים לפה אז שמתי פה יש לי את הטלפון שבתמונה ושמתי אותו ומה שקורה זה שאני נגיד פותח אותו לצלצל או שאני עונה בוא אז יש כזה מין כזה רעש של כאילו אין קליטה לדקה (עדיים אפשר לדבר) ואז זה ניפסק ואז באמצע הדיבור יש רעשים מוזרים יש למישהו רעיון מזה?
-
- 13 תגובות
- 682 צפיות
-
-
האלן אני עושה קורס של אבטחת מידע בחיל המודיעין.. היתי מאוד מעוניין בגאמא (קורס ממ"ס שמתנהל במקביל לקורס אבטחת מידע) ,אז הלכתי למפקדים של ממס וביקשתי להצטרף הוא שאל אותי איזה ידע יש לי ואני די הרשמתי אותו. הוא דיבר עם המפקדת שלי שתוך זמן קצר זימנה אותי לשיחה. קיצור היא אמרה לי שאני מאותר לתפקיד מיוחד באבטחת מידע הקשור למחשבים ואני אקבל הרבה הכשרה בזמן השירות. בנוסף לזה היא אמרה שבכל מחזור יש "מחשביסתים" כמוני שבוכים על הקורס ובסוף מגיעים לתפקידים מאוד מעניינים ואומרים לה תודה.. :s05: אז אני בדילמה.. האם מישהו !מכיר! את ענף אבטחת מידע ויודע משהו על תפקידי מחשבים איכותיים שאפשר להיות בהם שם? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=-7193470719293309352
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
http://www.lala.co.il/היום בדקתי ולהלה חזר ומה שחשוב יחזרו הלינקים למישחקים מהמוזיקה הישראלית של היום גם גם ככה לא יכפת לי מי כבר שומע רוני או יהודה סאדו ?
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
-
תששששששש ראיתם את גיל ריבה O0 את הצלב שיש אליו ונינט איך עשו אותה נראת כמו סבתה מננע . חשבתי דווקא שיהיה יפה אבל ..... זה לא קרה
-
- 1 תגובה
- 458 צפיות
-
-
אני תמיד מתעורר כל בוקר באותה שעה. זה מאד חשוב ומשמעותי. לא דקה אחרי השעה חמש עשרים ושבע בבוקר. המוצץ שלי אף פעם לא נמצא איפה שהשארתי אותו אתמול בלילה, כלומר בפה שלי. גם הרזרבי שתמיד נמצא בפינה של המיטה נעלם. בבית הזה אי אפשר לסמוך על כלום. את זה הבנתי בגיל מאד צעיר. אין ברירה. שוב אני צריך להקים מהומה. אני מתחיל בקטן, מאמן את מיתרי הקול לקראת היום. מהמיטה של הגבוהים אני שומע רק נחירות. אני מוסיף עוד חצי ליטר לטיטול שלי ומתחיל לצרוח. יאללה בלאגן. לוקח לי קצת זמן אני מודה אבל בסופו של דבר אני מצליח להקים את ארוחת הבוקר שלי. שמתי לב שבבוקר המקרר הנייד שלי פותחת רק עין אחת. קמצנית. היא מחליפה לי טיטול, מרימה את החולצה ואני מתנפל על הציצי שלה וגם ממזמז את השני כדי שלא יעלב לי…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
או במקרה ומשהו מכיר כמה מכוניןת על שלט ויש לו המלצה לאיזו מכונית ? איפה בכלל מוכרים אותם? אני לא יודע בינתיים מה התקציב אבל אני ישמח לדעת פרטים על המכונית כמו לפי מה לקחת וכד' (חח אני מקווה בכלל שיש פה משהו שמבין בזה קצת) תודה
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
-
יש לי samsung sgh-s410i i-mode ואני רוצה משחקים לפלאפון הזה מאיפה אפשר להוריד בחינם..... (אני מעביר דרך הבלוטוט')
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
http://msnbc.msn.com/id/8076120 אתרגם את המאמר בקרוב לנוחיות חברי הפורום. אפילו יצרני הצ'יפים, מאשימים אחד את השני בגניבת שמות מסחריים, ובעיקר בגרימת הפרעות לרשתות אלחוטיות אחרות. עדיין לא התגבש מסמך אחד אפילו בנושא התקן החדש, אבל כולם כבר הכריזו עליו. פשוט שערוריה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכנתי שתי תמונות פראודיה (אולי זה יצחיק מישהו..) על מוצרי חומרה, הנה הם: הכרטיס החדש, לגיימרים כבדים בלבד! זה לא Presscot, זה [glow=red,2,300]hot[/glow]press ! הוט - כל מה שחם! עוד: http://img334.imageshack.us/img334/6985/jenri6gb.png http://img171.imageshack.us/img171/4089/amdvsintel4mg.png http://img508.imageshack.us/img508/2476/oldc3vc.png http://img426.imageshack.us/img426/3707/lin19du.png http://img477.imageshack.us/img477/3246/nod325vc.png זה ת'רד שיתופי, הבנתם כבר את הרעיון.. מי שבא לו לשתף פעולה, שיכין גם. לא חייב רק על חומרה, אפשר גם ציוד היקפי, תוכנות, משחקי מחשב..
-
- 81 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
2006 Lotus Europa S הלוטוס החדשה יצאה לאור. http://www.rsportscars.com/eng/cars/lotus_europa_s.asp לדעתי היא נראית קצת שטוחה וקרה מדי לעומת האליס\אקסיג' המדהימות, וגם הפרופיל שלה די מכוער.
-
- 23 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
חייב עזרה מחבר'ה שיש להם פטורים כתובים (ב "מסדר חולים") בעיקר מחבר'ה שיש להם את הפטורים האלו.. - פטור ל7 שעות שינה - פטור ממשקל (משהו כמו החייל לא ירים משקל מעל X קילו -> ולא 10 אחוז ממשקל הגוף!) - עבודה משרדית בלבד חייבבבבבבבבבב אנשים שיש להם את הפטורים האלו (ולא, לא כדי לשאול איך קיבלתם..) אם יש לכם בבקשה תגיבו או תשלחו הודעה פרטית תודה!
-
- 15 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3180118,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3180710,00.html בלי קשר לסוגית האמינות של המידע, מעניין לראות שאנשים מאיימים בתביעות, ובכלל מעניין מה יצא מזה (אם בכלל).
-
- 10 תגובות
- 940 צפיות
-
-
האם אני חייב? זה מקצוע חובה שאסור להיכשל בו? או שאפשר לוותר עליו?
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני יודע שאפשר להתקשר למוקד ולשאול אבל אני מחפש את כל הקודים לכל הייצרנים תודה
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
NVIDIA-SLI ול ATI יש גם אבל אני לא יודע איך קוראים לו
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
נישרף לי כמעט כל המחשב :ספק לוח אם זיכרון מעבד.. זיכרון קניתי..ספק קניתי..לוח אם היתה אחריות.. ורק מעבד..שיש לו :אחריות "לכל החיים" אלק..שלחו ל"בדיקה" ואמרו בחנות שאם זה ניגרם כתוצאה מקצר משהו כזה..הם "פותחים" בודקים הכל אם מגלים שזה ניגרם כתוצאה מקצר משהו כזה אין אחריות..והוא יחזור ככה שרוף.. מה הקטע ?!
-
- 53 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
אהלן, אני תלמיד בכיתה י' קיבלתי הזמנה למיון של פרוייקט להב"ה זה אפשרות להכיר את האוניברסיטה עוד מגיל צעיר ואחרי שנה להתחיל לעשות נקודות לתואר גג אם קורעים תתחת זה 16 נקודות.. רציתי לדעת אם מישהו פה היה בזה או שמכיר את זה שווה ללכת כי זה יום בשבוע שפשוט מוקדש לזה במשך 3 שנים (י,י"א,י"ב)
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אם נדפק לי הלוח אם... כמה זמן אמור לקחת התהליך של ההחלפה בחדש במסגרת האחריות? כי הלוח שלי התקלקל ושלחתי אותו לפנדה... ועבר מאז כבר שבוע ונראה לי שזה הולך לקחת עוד שנה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמה עולה דלי של כנפיים? יש גדלים לדלי? כמה כנפיים יש בדלי? יש משלוחים ?
-
- 16 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
טוב אז כמו שכתוב בכותרת , אני עומד להחליף מחשב . אז אני רוצה לשמור את ההסטוריות מהאיסיקיו שלי כדיי שבמחשב החדש זה ימשיך לשמור עליהים .. כלומר כרגיל . כיצד אני עושה זאת? תודה .
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-


