כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
חחחח עוד מעט מסתיים הסימסטר הראשון וכמעט לכל שיעור יש final exam... אז למשל יש לי כמה שיעורים, אחד מהם זה שתי שאלות אין! תשובה לא נכונה!!! והשני זה אתה כותב את הfinal exam אבל אתה עושה את מה שהמורה עשה בשבילך... עכשיו מי שבכיתה י"ב ויש לו B+ (שזה בערך 85+\-) ויש לו פחות משתי חיסורים ופחות משתי איחורים יכול לבחור אם הוא רוצה או לא רוצה לעשות את הfinal exam :o :o ואני יודע שבספורט צריך לעשות כפיפות בטן, ריצה של חצי מייל שזה כמעט ק"מ (0.8) ושכיבות שמיכה... ואני יודע שב2 או 3 שיעורים אני לא עושה את הfinal exam אני נהנה מחינוך חינם!!! שבאמת לא צריך לשלם על הלימודים שלך... ויש לי גם את המערת לסימסטר הבא שזה... US history weight training team and individual (משחקים …
-
- 21 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1118306938/Shout_All_You_Like :lol:
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פתאום לפני השינה באה לי המוזה לכתוב שיר קטן מתאים לאווירה אז.... שם השיר: באמצע הלילה בזון. מילים: טובי לויס לחן: לפי השיר של הראל מויאל ( אמצע הלילה בכפר ). לא מומץ לקורא את זה ללא האזנה למוסיקה בו זמנית!
-
- 5 תגובות
- 751 צפיות
-
-
-
כמה מכם באמת משתמשים בקלטות הוידאו הישנות להקלטת דברים?? ובכלל, מישהו כיום משתמש בקלטות וידאו, ומי?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברה, אני רוצה לשתף אתכם בבעיה קטנה שיש לי. לפני כמה שבועות קניתי מהחנות זול 4 יו www.zol4u.co.il נגן אם פי 3. הוא הגיע, אבל לא עבד. החזרתי אותו - וכמובן, ביקשתי את כספי בחזרה. אבל מה - אין לנו את הקבלה... והם לא מוכנים לתת לנו את הכסף. מותר להם לעשות כזה דבר בכלל? ואיך אני עכשיו משכנע אותם להחזיר את כספי?!! תודה רבה!
-
- 15 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום. היו כמעט ברקים במהלך המבול שהיה בשעה האחרונה בר"ג, ולצערי שכחנו בבית את הטלבזיות מחוברות לחשמל לא פתוחות אבל מחוברות.. היה ברק ממש מחריש אוזנים ואחרוי כל האורות בבית הכול נכבה ניסיתי להדליק את המחשב ואת כל הציוד והכול פעל חות הטזלבזיות בבית שלי סך הכול 3 כאשר אני מדליק אותם אני רק רואה מסך כזה לבן עם מקודות כל הזמן רצות אין קול אין ערוצים אני יכול להעביר ואני רואה את אותו דבר מישהו בבקשה מכיר איזה דרך שאולי תוכל לעזור לי? אני מניח שזה אבוד אבל אם מישהו מכיר איזה משהו שיכול לאפס את הערוצים כי יכול להיות שלא הכול נשרף נכון ? :'( תודה מראש..
-
- 25 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה פלאפונים מרשת "פלאפון" תומכים בBLUETOOTH ? ? ? פשוט אני רוצה לקנות דיבורית שהיא BLUETOOTH ואני חייב פלאפון מרשת פלאפון.. תודה רבה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 483 צפיות
-
-
-
דבר ראשון לא ידעתי איפה לפרסם את השאלה הזאת ואם אפשר המלצה לפורום או איזור שעוסק בנושא הזה אני אשמח דבר שני יש לי ממיר יש YES שלא עובד כנראה כי הכרטיס שלו לא מאותחל או משהו כזה זה ממיר שקיבלתי מחבר וYES בתמיכה לא יכולים לעזור לי לחבר אותו רציתי לדעת איך אני יכול לתכנת את הכרטיס הזה בשביל להפעיל את הממיר? בתודה, ניב
-
- 4 תגובות
- 930 צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4000/839821 זה מה שכתוב שם: על מה החצי מיליון? מה לעצב כזה דבר עולה חצי מיליון??
-
- 10 תגובות
- 754 צפיות
-
-
יש לי טלויזיה מסוג JVC שהיא 21 אינטש ויש לי שלט אוניברסלי שאני רוצה שהוא יעבוד על הטלויזיה איך אני עושה את זה מישהו אולי יכול לעזור לי בבקשה?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לחפש שרת שיאפשר לי לשים עליו את האתר של חבר שלי, הבעיה היחידה היא שיש לו כרגע אתר שנותן בחינם 25 מגה וזה לא מספיק! מישהו מכיר אתר שנותן יותר?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הייתה לי עכשיו מתכונת במתמטיקה 5 יחידות [שאלות 005] ובשאלה בחשיבה הסתברותית בחיי יום יום היה לי נתון מסויים שהיה קשור ל p(a/b אבל התבלבלתי ועשיתי את זה כנתון p(b/a ובגלל זה כל הטבלה הלכה ואיתה על התשובות שלי. מנסיונכם, כמה המורה תוריד על זה במקרה הגרוע? זו טעות גוררת אז לא נראה שהיא תוריד הכול. אציין שהתשובות בכל הסעיפים היו נכונות לטבלה, כלומר, התשובות נכונות לטעות שלי.
-
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כל מי שקרא את הספר מבצר דיגיטלי מאת דן בראון (הוצאת מודן) כנראה ששם לב שבסוף הספר מופיעה סדרת מספרים: 52-15-121-2-33-2-933-39-100-15-3-76-107-48-8 ומתחת מצויר חץ לצד שמאל -> עכשיו, זה צופן שהמחבר כתב כדי לשעשע את הקורא אחרי שהוא ייסים לקרוא את הספר ?! או שאני עדיין אוכל סרטים מהספר, וסדרת מספרים לא קשורה נראת לי כצופן מסתורי ? ;D
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מי מבין כל חיילי האתר הפז"מניקים מתכוון להגיע לכנס ב 22/01/06 ? חייל זכור! צה"ל זקוק לך בכנס זה! ( כדי להוריד את נתוני המשתרמטים מהסטטיסטיקה )
-
- 6 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
אני רוצה להזמין נעליים מ ebay רציתי לדעת האם יש מכס....
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היה לי תרגיל והגעתי ל BD+BDNOT=? עכשיו מה נפסל ?
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=183 :lol:
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
-
אמצע שנות התשעים, ההרכב הכ"כ פופולרי - 2 עכים בקומה הרביעית, או באנגלית רהוטה Two Broz On The 4th Floor עם "Come Take My Hand". הסגנון הוא כאמור "Rave", מהדברים שהיו מרימים במועדונים תמימים באופן שנקרא "Happy Hour" בשביל להקפיץ קצת ת'חבר'ה, התנגן לא מעט ב M.T.V (בימים שהיה שם שיט איכותי, כמובן, עוד לפני עידן להקות הבנות/בנים). אליהם כמובן הצטרפו הרכבים נכחדים ואיכותיים כמו Jam & Spoon, Scooter וכו'... (מי מכם לא אהב את הקורקינטים, Ehi?) עאאאאאאאחחחחחח, אני זוכר איך שזימזמתי את זה בלונה-פארק בגלגל הענק (בימים שבהם גלגלי הענק יכלו לשאת את המשקל העצום!!!11 שלי)... איכות לשמה. יאללה, קבלו אותה בדגימה - http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=2ZNGJGFSDIHE2TEA10XLFRASDF41KA300R…
-
- 32 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
לילה טוב לכולם אז שוב... הסרטון מבוסס על הפרסומת של מנטוס... בבקשה אני מחפש את הסרטון הזה בנרות מישהו יוכל לעזור לי?
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-


