כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
סתם החלטתי לכתוב בגוגל nazi, תראו מה מצאתי: http://www.nazi.org/library/nazi_images/ http://www.nazi.org/library/flyers/ פליירים "למה לנו למות למען ישראל", אתר עם סיומת org!!! הם קוראים למלחמה במזוהמים (יהודים). "הכוח הלבן" אמריקן נאצי פארטי: http://www.americannaziparty.com/ יש עוד מלא!! למה לא מפילים את האתרים האלו? איפה החוק?
-
- 69 תגובות
- 6k צפיות
-
-
הסיפורים לבגרות בספרות בקבצי אודיו למי שמעוניין לקראת הבגרות ביום חמישי 2:30 , או למי שרוצה להרחיב את אופקיו (כן בטח..). http://msradio.huji.ac.il/wwwroot/ulpanpatuach.htm אני הולך להיקבר בסיכומים של אלוני יצחק עכשיו (אין לי מחברת ספרות )..
-
- 2 תגובות
- 713 צפיות
-
-
בלי מילים. http://www.mhaifa.co.il/Fanzone/Columns.asp?col=669 שולט.
-
- 8 תגובות
- 861 צפיות
-
-
החלטתי לעשות את הפרוג'קט באנגלית על נושא הענישת פשע עם עונש גזר דין מוות.. תהיתי אם מישהו יכול לעזור לי במציאת חומר על הנושא בכלליות ואפילו על מקרים ספציפיים (אני מכיר רק את TOOKIE..) תודה .
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
היי אני קצת פעור בכל הנוגע למכשירים סלולריים.. לא מזמן רכשתי את המכשיר 3220.. ותהיתי כיצד אני יכול להעיף את הלוגו המסריח של סלקום שמופיע כמו אייקון כזה במרכז המכשיר בין מד-בר הסוללה למד-בר הקליטה... שרשום כזה cellcom וזה מסתיר את הוואלפייפר בכל אופן אשמח לעזרה מה צריך לעשות על מנת להעיף את הלוגו הזה... וגם אולי את הלוגו המצולם של סלקום שכשאשר מפעילים את המכשיר מופיע... זה אבל פחות עקרוני יותר חשוב הלוגו הכתוב בכל מקרה אשמח לעזרה תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני ממש מבואס ... הלכתי היום לרופא משפחחה כי היה לי שיעול וקצת כאב לי הגרון .. אז הכל טוב ויפה הוא בודק אותי והכל .. ופתאום הוא אומר לי שאני צריך לעשות בדיקות (דם ושתן) כי יש אצלי חשש לסכרת הוא הבחין זאת בכך שהוא ראה שהפה שלי יבש ... אני קצת התענינתי בנושא וראיתי שהסימנים הם תחושה של צימאון ואת זה יש לי כל הזמן אני צמא בזמן האחרון וגם אם אני שותה והכל נישאר לי הפה יבש אחריי זה גם היה תחושת חולשה אני גם חש לפעמים חולשה וגם היה שבא לך להשתין יותר מידי וזה גם בזמן אחרון אני משתין בלי הפסקה .. כל זה יכול להיות בגלל הקולה שאני שותה (2-3 בקבוקים ביום) כי חוץ מקולה אני לא שותה כלום ..... בקיצור אני מבאוס רצח ! מי שמבין בזה קצת ויש לו חדשות טובות או רעות שיגיד לי בבקשה וגם א…
-
- 67 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
חוץ מאטרף שאותו אני מכיר. איזה עוד יש ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כאילו לאן אני הולך? מה אני צריך לעשות? תודה
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני צריך בבקשה המלצות למעבדת מחשבים מקצועית, שיודעת לפרק מחשב ולנתח אותו עד היסוד ולמצוא בעיות (אפילו הכי מוזרות שיש - במקרה שלי). מקצועיות = אני מתכוון מעבדה עם טכנאים אמיתיים. לא סתם טכנאי פנטיום 4 מעפנים שיודעים לפרמט ווינדוס ורק להחליף חלקים, אני מדבר על מקצוענים.. כאלו שבעיות איתור חלק פגום \ איטיות בלתי מוסברת זה משחק ילדים בשבילם, וכמובן.. שהבדיקה תיהיה חינם (תיקון, אני לא צריך לתת להם לתקן, אני רק רוצה לדעת על הבעיה) תודה לעוזרים.
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה הרבה מהידע יש לי וספרים יש לי . מדובר על למידה עצמית יש לי ספרים מג'ון ברייס ועוד חומר. השאלה שלי היא קודם כל האם בכלל כדאי וזה משתלם ? כמה עולות הבחינות ? ואיפה עושים אותן ? והאם יש למשהוא טיפים מה באמת צריך לדעת ? או שיש לו טפסי בחינות ישנות ? או DUMP ים למניהם ברשת של המבחנים האלו ? חברי הפורום, אשמח לקבל עצות ,טיפים וכול מה שאפשר ? בעיקר אם יש כאלו שעשו תעודה כזאת או משהו בסיגנון והם עובדים בתחום ... תודה מראש חברים
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש כסא מחשב נורמאלי, נוח ועמיד בתקציב של כ-350 ש"ח יש למישהו המלצות למשהו ספציפי?
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני חושב שכמעט כולנו מכירים את הענב הגדול (ואם אתם לא אז תבקרו באתר ההזוי הזה: http://run.to/bigwabbit ;D) (הנה תמונה שלו בפני עצמו: עכשיו אני רק שמתי לב לזה היום כששמעתי את השיר Spam של מונטי פייטון: בסרט "מונטי פייתון והגביע הקדוש" הפ מזכירים "ארנב/ערנב בצורות משונות... דוגמא: (מתוך הסרט "מונטי פייטון והגביע הקדוש", המבנה של ה"ערנב" כסוס טרואני...) ועוד אחת: (תמונה הזאת אתם רואים את ה"ערנב" של מונטי פייטון תוקף אדם תמים למראה... בדיוק כמו בתמונה שבלינק הזה: http://hwzone.co.il/Enc0der_Private/BigWabbit/images/bunnyjustice.jpg ) ועוד אחת: (בתמונה הזאת ראינו בובה של ה"ערנב" במונטי פייטון [לא ידעתי שבכלל מוכרים כאלו]) מה אתם אומרים על זה? צירוף מקרים? לא נרא…
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום... שמעתי שאוזניות IN EAR (אוזניות קטנות של נגנים, אוזניות כפתור...) מזיקות לשמיעה... כי הם קרובות לעצב שמיעה כלשהו... האם זה נכון?
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
" יש לדרג בכל אשכול מספר יחידות בהן אתה מעוניין לשרת באופ יחסי יותר מאחרות" באופן יחסי למה? לכל היחידות שנמצאות בשאלון או באופן יחסי רק לאותם 2-3 יחידות באשכול הזה?
-
- 17 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
OGLE-2005-BLG-390Lb http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3206934,00.html http://he.wikipedia.org/wiki/OGLE-2005-BLG-390Lb "עתידו של האדם הוא בחלל. מושבות על המאדים, אסטרואידים כחומרי גלם וכמובן - מסעות למערכות שמש אחרות. כל יום שאנו מעכבים את התוכניות הללו, קטן הסיכוי שהמין האנושי יישרוד בטווח הארוך. "
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
נאמר ואני מעוניין להזמין מוצר כלשהו מחו"ל , אני רוצה לדעת כמה אני אמור לשלם ומה יהיה התעריף , עכשיו שלא יהיו כאלו שירשמו לי "גוגל" וכדומה כי עשיתי חיפוש וכמובן שלא מצאתי משהו שיכול לעזור לי אלא אם מדובר על אזרח ששב מחו"ל ואז יש מה שנקרא הצהרה על המוצר במכס שבשדה התעופה תודה .
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://planet.nana.co.il/yairlapidfacts/ "יאיר לפיד יכול להכין כל מאכל שהוא רוצה דרך כוח המחשבה. אבל הוא לא אוהב להשוויץ עם זה במסיבות" "יאיר לפיד מעולם לא הפסיד בטאקי. בשביל להפסיד הוא צריך לרמות" ;D ;D
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
רוצה לקנות שק איגרוף ומתח מאיפה לקנות? וכמה כל דבר אמור לעלות?
-
- 3 תגובות
- 720 צפיות
-
-
^^^ אחד הסרטים הכי חזקים שראיתי..מומלצץ בחום כשאני ההיתי באנגליה ההיתי עד לאחד למקרים כאלה הסרט מספר על חוליגני הכדורגל באנגליה,וכול החרא הזה סרט חובה לחובבי הכדורגל
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
צריך המלצה לשירים טובים של הרכבים אלקטרונים ודאנס בסגנון של LASGO, SASH, BARTEZZ אני בטוח שיש עוד הרבה... לא שירים עם גיטרות חשמליות רק אלקטרוני
-
- 1 תגובה
- 532 צפיות
-
-
אמריקאים :kopfpatsch: http://www.stupidvideos.com/video/just_plain_stupid/Basketgirl/ ד"א יש פה גם כל מני סירטון זה פשוט מצחיק הנה כמה המלצות Amateur Stuntman Martial Arts Hops ויש שם עוד מלא זה פשוט חובה
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
http://www.metacafe.com/watch/33085/video/R/CFD_1002/ אני יודע למה זה לא עובד!, לא חיברנו אותו! :lol: :lol:
-
- 7 תגובות
- 921 צפיות
-
-
מקווה שלא פירסמו את זה כבר, עשיתי חיפוש לא מצאתי אתם חייבים לראות את זה .. זה מדהים, אמנית ישראלית שעושה ציורים מדהימים בחול-ים http://video.google.com/videoplay?docid=8608767523218085402 (לא להיבהל מהמוזיקה המרדימה, תזרמו ..)
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
סיפור מטורף: אישה רצחה את חבר שלה באמצעות מכות של הiPod לראש
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-


