כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש איזה חלק מסויים שאני צריך כדי להשלים מפרט וראיתי באתר EBAY את החלק כולל משלוח לישראל במחיר ממש זול מה פה הקטש למה כולם לא מזמינים משם?
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
Loving you... la la la la la la la la la la la la la la la la la la la הוא היה באיזו פרסומת אני לא זוכר בדיוק איזו וגם באיזה סרטון פלאש כרטיס ברכה כזה באינטרנט טנק אינ אדוונס.
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
http://images.nana.co.il/SiteFiles/pilei/crazygamer.wmv
-
- 7 תגובות
- 627 צפיות
-
-
סורי לא ידעתי באיזה פורום לשים את זה... השאלה והבעיה בכותרת, ניסיתי תוכנות שמנקות את המחשב מחקתי כל מיני קבצים הכל נקי ויפה אבל עדיין לא עובד...
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
הנדון: אי שביעות רצון מהשירות שניתן לי ביום ה 5.2.06, נכנסתי לחנות בקניון הזהב,החלטתי לרכוש כרטיס מסך בסכום של 1793 ש"ח. היה בידי זיכוי של 600 ש"ח, ובינתיים הכל היה כשורה. כשהזמנתי את המוצר המוכר טען שייקח לו 14 ימי עסקים להגיע. צלצלתי כעבור שבועיים ב19 לחודש ושאלתי מה עם המוצר, אמרו לי להשאיר מס' טלפון ושיחזרו אליי כשהכרטיס יגיע. לאחר כ5 ימים התקשרתי שוב וענה לי בחור שחבל שאני לא זוכר את שמו, שאמר לי שהוא יברר ויחזור אליי תוך כמה דקות, הטלפון היה ב3 אחה"צ ועד 10 בלילה לא היה טלפון וגם לא מענה שאני אישית התקשרתי. בנוסף, המענה הטלפוני בסניף ירוד ואינו משביע רצון, כמעט ואין מענה וכשיש, ראו המקרה שלי, שלא טופל כראוי. היום, כ21 יום לאחר הזמנת המוצר ולאחר שבאתי עוד כמה ימים לא…
-
- 4 תגובות
- 497 צפיות
-
-
מישהו יודע איך קוראים לשיר מהפרסומת? תודה.
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=362923&sid=10
-
- 10 תגובות
- 832 צפיות
-
-
-
ומי קבע את זה? אני, אחרי הסרטון הבא: http://www.dumpalink.com/media/1140251493/Most_Patient_Guy_In_The_World לא חראם על המקלדת? היה מביא לי אותה, אני אוסף מקלדות משנות ה-90 המוקדמות.. :screwy:
-
- 2 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם אני קונה נגיד AMD עם אחריות לכל החיים מחו"ל ומביא אותו לארץ והוא מתקלקל.. יש לי משהו לעשות בנידון?? יש יבואן AMD בארץ?? אם כן איפה?? תודה!!
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
תרגיל ל5 יחידות בדפי שאלות של משפט הסינוסים. ישבתי על סעיף ב' המון, אבל המון זמן ולא הצלחתי לפתור... מי יכול לסייע לי? http://imgsrv.pic4u.co.il/0bd41b83445091dd84464db980a29a00030000.aspx בשורה השלישית חסרה בסוף המשפט האות "בטא" שהיא אחת מזויות הטרפז. למי שלא עובד - http://rapidshare.de/files/14135203/______.JPG.html להכנס ללינק וללחוץ על FREE בטבלה למטה בצד ימין
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עם השתי קופים הרזה והשמן שהם מפליצים ובסוף הרזה מדליק לשמן את הפלוץ והשמן עף לקיר או שיש שתי קופסאות כאלה שעושות כל מצחיק אחת אחרי השנייה ו בסוף הראשונה מפילה את השנייה לאסלה מי זה היה? פלאפון? סלקום? esc ? חברה אחרת?
-
- 0 תגובות
- 487 צפיות
-
-
לחבר'ה שמכם שנמצאים במערכת הצבאית, יצא לבטח לשמוע כבר את צלצול הסטוק של המירסים החדשים, מתוצרת Motorola, דגם I-760. בכל פעם שאני שומע את הצלצול הנוראי-גאוני הזה, משמע ישנו איש קבע בסביבה. אם זה טוב או רע, תחליטו אתם. מה שעוד יותר מעצבן, שמיטב נגדי צה"ל לא יודעים כיצד לשנות את הצלצול הזה ונשארים איתו והוא כ"כ מציייקקקקקק והוא כ"כ נגדי!!!1 בפעם הבאה שאתם נתקלים באיש קבע, קחו לו ת'מוטורולה ושנו לו ת'צלצול. צלצול האימה המדובר הוא : http://70.87.97.114/~download/download/media/3/hellomoto15.mp3
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
שלום כולם יש לי פרופיל די גבוה ככה חוץ מבעיית ראיה קטנה שאני צריך משקפיים אני כמו שור ובכושר קרבי ומה לא קיצר אני מקבל בכיף פרופיל 87-85 עכשיו אני צריך פרופיל לממר''מ 64 או 46 ? מה שזה לא היה עכשיו האם אני יכול "לעבוד" על הצבא ? להוסיף כול מיני בעיות כמו לחץ דם, אסמה,פריקת כתף תכופה,פריצות דיסק קיצר שיעזור לי להכנס לממר''מ כי הקטע שהם לוקחים 150 איש בשנה מתוכם 3 עם פרופיל מעל 64 אם היה לי פרופיל מתחת ל64 הסיכווים שלי להכנס לשם גודלים אז האם הצבא בודק ? את זה ? אני יודע שאחרי שמוסרים תתטופס של המצב רפואי ואז צצה בעיה הם יבדקו אבל מה קורה אם אני שם תבעיות בטופס ? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאד ומתמיד חשבתי על ללכת ללמוד הנדסת תוכנה בתיכון... אבל מסתבר שאצלנו בבי"ס זה פתוח רק למגמת טכ"ם. והיה יכול להיות מגניב להיות בטכם, רק חבל שיש שם את כל הגיקים המעצבנים. קיצר, זה ללמוד 42 שעות בשבוע עם האנשים הכי גרועים בעולם. וזה פיכסה. ככה שכנראה מבחינתי אין הנדסת תוכנה... אז חשבתי על לקחת קורס ללימוד שפת C/C++/JAVA, רצוי בעיקר שפות לא-מיקרוסופט כיוון שאני מכיר את הבסיס של DOT NET וללמוד את השפות הללו אני יכול עם ספר... האם אתם מכירים קורס כלשהו שמוציא אותי עם בגרות בהנדסת תוכנה? יש לי ניסיון עם VB (אני יודע שזה לא עוזר) ופעם ניסיתי ללמוד C ו-JAVA אבל לא הלך לי... (זו הסיבה שאני מחפש קורס) אין לי בעיה עם המתמטיקה, וכפי שאמרתי יש לי נסיון בתכנות ככה שיש לי קצת אלגוריתמט…
-
- 11 תגובות
- 925 צפיות
-
-
כיצד אני יכול להעביר שירים וכו' בעזרת הUSB? ומה עוד אפשר להעביר בUSB? ועוד משהו, שאני בדור שלישי ורואה תקציר משחק נגיד... זה פועל גרוע כי זה תוך כדי טוען אפשר לעשות שזה יציג רק אחרי שזה יסיים לטעון? ו... אין משחקים בפלאפון הזה? צריך להוריד? (אם כן, כמה זה עולה) ואיך אפשר להוריד רינגטונים בחינם? (אם אסור לדבר על זה פה בפורום תתעלמו) תודה מראש, חיימי שלום נ.ב. אשמח מאוד אם תסבירו לי איך הולך התשלום בשימוש דור שלישי (אני מתכוון לצפייה בדברים באינטרנט וכו') נגיד אני רואה תקציר של משחק , לפי מה זה הולך? לפי כמה שזה שוקל?, אם כן, כמה לכל ק"ב (אם אתה יודעים כמובן) ואיך עובד המחירים של הרינגטונים , טרוטונים משחקים וכו'? מה שיותר חשוב לי זה הקטע של הצפייה בדברים, כמה זה עולה לי.
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
חברה מישהו מכיר אולי אתר עם שמות של שירי האוס חדשים ,כל מה שהולך במועדונים היום?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש מכשיר כזה שאפשר לקנות בארה"ב שיכול לנחש תוך 20 שאלות כל דבר שתחשבו עליו , עכשיו יש את זה גם בגרסאת פלאש http://www.sithsense.com/flash.htm אם פרסמו את זה כבר את אפשר למחוק נ.ב אחרי שתנסו דברים רגילים , תחשבו על דברים מוזרים כמו פליצים ועוד שטויות - קורע
-
- 39 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, יש לי צו ראשון בעוד מספר שבועות, וע"מ להיות מוכן נפשית(גם לטוב וגם לרע , אני מעוניין לדעת האם יורד פרופיל על הדברים הבאים, על איזו חילות הם משפיעים, ואם כן יורד, כמה בערך? * משקל\גובה: 95קילו\1.90 מטרים. * רגליים: יש לי(כנראה) פלטפוס(אובחן בגיל חמש). ייתכן גם שרגל אחת שלי ארוכה מהשניה בכמה ס"מ. האם זה תקף\משפיע על מיונים לחי"א? בנוסף, האם ניתן לקבל פטור מחלק אחד בשאלון(החלק של הצורות). אם לא, מה ההקלות המקסימליות שניתן לקבל? בתודה,
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לפני כמה ימים ראיתי כאן הודעה של מישהו בקשר לDOOM בגרסה הישנה(והטובה) והציאו לו ליישן כמה שנים טובות אותו ואז למכור בEBAY. קיצר היום ניזכרתי שיש לי בבית את התקליט(ויניל) באריזה שלו +החוברת במצב מעולה(יחסית לגילו(והוא זקן יותר מכל חבר באתר הזה)) וחשבתי אולי גם לפרסם את זה בEBAY אבל לא מצאתיעוד מישהו שמוכר את זה(מצאתי את גירסת הCD וקלטות) קיצר רציתי לשאול לדעתכם בנושא וכמה לבקש על זה (אם בכלל) [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אז ככה הלך לעולמו הלוח אם שלי אתמול מסיבה בילתי ברורה ...הלוח אם הוא של GIGABYTE הוא מתאים ל SOCKET A AMD את הלוח הזה לא מיצרים יותר אבל יש לי עליו אחריות מהחנות שממנה קניתי אותו מה במקרה הזה החנות תעשה? ההאם היא מחויבת לתת לי את אותו הלוח ? או משהו אחר
-
- 11 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום לכולם טוב אז יש משחק קלפים שנקרא דוראק(טיפש בעברית)משחק רוסי אני מניח שהמון פה מכירים אותו.. רציתי לדעת אם יש אתר שמריץ משחקים שלו ברשת?אם מישו מכיר תודה אה ואני גם צריךתאתר עם התחרויות ששבש הבן לאומיות.. תודה=)
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, ניסיתי להבין את הפורמט של הNBA עבור פרויקט שאני עובד עליו. בדקתי את האתר הרשמי, אבל הוא מסובך יחסית. הבנתי שהיו שלושה ערבים- שישי, שבת וראשון, שבהם שוחקו משחק של חדשים נגד ותיקים, תחרות שלשות\הטבעות ומשחק האולסטאר בהתאמה. האם היו עוד פעילויות מלבד משחקים אלו שקשורות בכדורסל? כיצד נבחרו השחקנים לאולסטאר? כמה שחקנים בכל קבוצה? מה הייחוד של התחרות ביום שבת? בתודה
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-


