עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ב-Messenger הם עולים כסף, מישהו מכיר אתרים שבהם זה חינם ואפשר לשחק עם חברים ברשת? תודה

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  2. יש פירסומת של אי הפיתויים בערוץ ביפ בHOT ואני מת אל הSOUNDTRACK ברקע. מישהוא פה יודע מה שם השיר?

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  3. אני מחפש אתר שנותן צילומי לווין בזמן אמרת או מה שהכי קורב לזמן אמת (REAL TIME) לפי הזנת נ"צ. אני מניח שאתר כזה ידרוש תשלום אז גם זה יתקבל. תודה לכל המשיבים!

    • 14 תגובות
    • 8.6k צפיות
  4. Started by galCool,

    שלום רציתי לקבל רשימה של חניות שנמצאות במרכז ובירושלים.. תודה!

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  5. Started by UltraWaveMUSA,

    מחר גדנע עד יום חמישי ויש לי בעיה גדולה - בגדיייםם! מה לקחת? לקחתי 10 תחתונים וגרביים, וגם אחי עכשיו הביא לי 5 חלוצות קצרות של הצבא ו2 ארוכות. הקטע שאין לי בגדים מעפנים... הכול אנחנו תורמים כשלא משתמשים... לערב מה ללבוש? אפשר ללכת עם ג'ינס שם ומשהו ארוך? אני כולי בסרטים מה ללבוש שם כי אני לא יודע מה יהיה [כמה זמן יהיה עם החברה, עם בנות וכדומה... נגיד לאוכל באים בנים ובנות ביחד או שאפשר לבוא מוזנח בקטנה כזה?]. בקיצר, בבקשה תדריכו אותי. תודה מראש :-* עריכה : מצלמה לקחת? קונדומים יש מצב יהיה משהו? ואקס? בושם ? חחחח אני בסרטים

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. מה אתם אומרים? תרכוש אותה? או שהיא יכולה להצליח בענף הגיימרים בלעדייה ?

    • 69 תגובות
    • 3.9k צפיות
  7. Started by Walter Samuel,

    :lol: http://www.artfactory.tv/amir.html

    • 10 תגובות
    • 797 צפיות
  8. Started by yot,

    בוקר טוב לכולם, בזמן האחרון יש לנו מצב לא כל כך נעים במשפחה, ואני אפרט: מישהו מהמשפחה שלי חתם ערבות להלוואת כספים לפני מספר שנים (עוד לפני שנכנס החוק החדש) לחבר שטוב מאוד שלו, סוכן ביטוח. לפני מספר שנים, התברר שאותו סוכן ביטוח גבה כספים מהלקוחות שלו ולא העביר אותם לחברת הביטוח, ולמעשה הונה את אותם לקוחות - מדובר על מאות אלפי שקלים. ההונאה התגלתה לפני בערך שנתיים שלוש, ואותו "חבר" הובא בפני בית משפט והוא הגיע להסדר שהוא משלם X שקלים בחודש לאותם נפגעים (בנקים+לקוחות). מכיוון שאותו X כסף לא מספיק על מנת לכסות את החובות, והוא טוען כי מעבר לאותו סכום כסף הוא לא יכול לשלם יותר, ההוצאה לפועל פנתה גם לאותו קרוב משפחה שלי שיישלם גם מכספו האישי על מנת לכסות את החובות. הקרוב משפחה ש…

    • 6 תגובות
    • 700 צפיות
  9. Started by Norm4nde,

    לא ענו לי בפורום השני ששאלתי אז באתי לשאול פה ואני מכווה שתוכלו לעזור לי אני צריך עזרה/מדריך איך לצרוב לדי וי די . יש לי צורה dvd של nec הדגם הרגיל + nero 7 ultra edition . אני חושב שצריך להיכנס ל video/pic שם לבחור dvd-video ואז לצרוב אבל אני רוצה לצרוב כמה סרטים + תרגום באותו דיסק אשמח אם מישהו יכול לעזור לי תודה...

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  10. בימים האחרונים גוגל ניהיה איטי מאוד, רציתי לדעת אם עוד מישהו סובל מהתופעה. 1.5 בזק + בזק בינלאומי

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by pyro_man,

    קראתי את זה באחד מהפורומים ופשוט הייתי חייב לשטף אותכם תהנו.. שיחות מוקלטות אמיתיות בין מגדל הפיקוח וטייסים פיקוח קהיר: כדי להימנע מרעשים פנה ימינה 45 מעלות. Egypt Air: איזה רעשים יכולים להיות כאן בגובה 35 אלף רגל?! פיקוח קהיר: הרעש מ767 שלך כשתתנגש ב747 שלפניך. Austrian Air-Lines: בוקר טוב וינה פיקוח פראג: בוקר טוב, אבל שים לב, כאן פראג. Austrian Air-Lines: אני נמצא בעמדות נחיתה בוינה. פיקוח פראג: אבל כאן באמת פראג. Austrian Air-Lines: פראג? פיקוח פראג: כן. AustrianAir-Lines: אבל רציתי להגיע לוינה! פיקוח פראג: בסדר, צא מעמדות הנחיתה שלנו כבר לעזעזל ופנה 50 מעלות ימינה. פיקוח מדריד: אתה איירבוס 320 או 340? Iberia: כמובן שאני 340. פיקוח מדריד: אז תפעיל את 2…

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by BeNzZy-BoY,

    אני מחפש ספר אקורדים לועזי להורדה חינמית כמו זה שמפרסמים ב-MP3MUSIC.CO.IL מישהו יודע אולי איפה אני אוכל למצוא אחד כזה ?

    • 0 תגובות
    • 3.6k צפיות
  13. שלום חברים רציתי לקנו את Adobe פרימייר, וגילתי שהוא עולה פיצוץ ימבה בוחבוט רוזנשטיין כסף!!!11111אחדאחדאחדארחד מה זה הגנבים האלו רוצים שנשלם הרבה על משהו שהם עבדו עליו קשה? מה זה צריך להיות? אף ישראל הגנבים שהיינו פעם? תראו למה הפכנו לאנשים טובים אז אני אומר בוא נפרוץ לבניין של אדובי נשתול שם פצצה גרעינית אחרי שנתגנב דרך פתחי האיורור!!!!!שתייםשתייםשתיים נחנוק את השומר, אבל מישהו צריך לקנות איתי כלי נשק כדי להרוג את השומר אבל אין לי מספיק כסף מהדמי כיס וגם אמא שלי לא מרשה לי לצאת בצהריים אז נצטרך לקחת מטוס שטס מהר לחו"ל כדי שאני אספיק לחזור לישון כי יום אחרי זה אולי יש לי מבחן ענק בהיסטוריה.. וגם לא בטוח יהיה לי זמן כי אני גיימר ואני צריך להשתלט קודם על כל המחשבים …

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by coldplay,

    אני מתגייס ב*26 לחודש, למישהו יש מושג איזה גיוס זה? לאיזה חיל?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. http://www.gagreport.com/funny_videos_dog_with_possessed_leg.htm

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  16. להורדה: http://www.mytempdir.com/489810 תנו בתגובות

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. תיראו את זה עד הסוף זה פשוט מצחיק http://www.youtube.com/watch?v=X18-_yDl6IM

    • 13 תגובות
    • 819 צפיות
  18. השאלה היא כזאת:מה יותר חשוב לכם בשיר בכדי שתאהבו אותו-הלחן שלו או המילים שלו?מה תופס אותכם יותר?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  19. 1: הירידה - כל עקרת-בית טובה וחסכנית, גורסת אישתי, יודעת כי ניתן לרדת את הירידות בניוטרל, וכך לחסוך דלק ושחיקת הגיר. במיקרה ובעלך נמצא במכונית באותה שעה, צפי לתגובות כגון חיוורון, חירחורים וניסיונות קפיצה מהאוטו. אין להיבהל, אלו תופעות לוואי מקובלות, עד שהבעל יתרגל. 2: מסלול - כביש, או מסלול בכביש, הינו מונח גמיש הניתן לפירוש לפי הצורך. מסלול רגיל כולל הן את הכורכר מצד ימין, והן את עיני-החתול משמאל. על כולם ניתן לנסוע ללא אפלייה. תופעות לוואי המקובלות: נסיעה על הכורכר גורמת לקללות נמרצות מצד הבעל בשעה שהוא מתקן את הפנצ'ר שנגרם ע"י הכורכר, ואילו נסיעה על עיני החתול גורמת לקולות טירטור משונים למדי, ויש לבדוק את הרדיו, אולי הוא משמיע את הקול. בעדיפות שניה - יכול להיות שהמדוב…

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by damob,

    הייי ממצב? אני חדש פה רק היום נכנבתי לפה וסתם חשבתי להכיר כמה אנשים פה............(בפורום)

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  21. Started by payback,

    סרט שהיה ב-HOT Gold (זכה באוסקר) עם שחקנים מפורסמים מאוד שם הסרט בקירוב: "[glow=red,2,300]לאהוב אף פעם לא מאוחר[/glow]" או "[glow=red,2,300]אף פעם לא מאוחר לאהוב[/glow]" חיפשתי ב-IMDB לא מצאתי תוצאה טובה. אולי המחרוזת שהקלדתי לחיפוש לא מדויקת בכל אופן, אני ממש חייב למצוא את השם של הסרט.

    • 6 תגובות
    • 639 צפיות
  22. ??

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by eladbu,

    שלום לכולם! אני מעוניין להביא לארץ את ה ZCOVER ל IAUDIO X5L שלי http://www.zcover.com/product_pics/CWAX5NWT.htm זה סה"כ כיסוי מסיליקון לנגן שעד כה לא מצאתי בארץ! איך אני מביא את זה לארץ בלי יותר מדי בלאגן זה כולה 29$ יש פה איזה קומבינה למישהו להביא את זה לארץ?

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  24. Started by Guy King,

    אני טס ללונדון בחופשת פסח, ואני אהיה שם ביו היתר ב-23.4, יום שישי, "Good Friday". אם מישהו יודע, מה קורה בלונדון ביום הזה? המוזיאונים והתיאטראות יהיו סגורים? יש אירועים מיוחדים כלשהם ביום הזה?

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  25. אהלן אנשים אחרי שלא היה לי מחשב נורמאלי הרבה מאד זמן.. קניתי אחד חדש בעזרתם של כמה אנשים טובים מכאן, וזאת היצירה הראשונה שלי בו .. מילים לקוחים מEmpire Crew המנגינה והכל פרי יצירתי .. ללא העתקות או משהו כזה אשמח מאד לקבל את תגובתכם על הקטע -- כמובן הקטע מיועד למועדונים .. תנו לי טיפים וכאלה אם אתם חושבים שיש לשנות משהו . . http://rapidshare.de/files/14516541/KOBrA_Feat_Empire_Crew_-_I_will__KOBrA_Remake_.mp3.html כדי להוריד יש לגלול מעט למטה עד שתראו "FREE" --> לחצו על זה חכו 20 שניות --> יופיע תמונה עם 3 אותיות רשמו אותה ולחצו להורדה ... תודה מראש

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים