כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
- 7 תגובות
- 647 צפיות
-
-
מחפש אתר שבו אני אוכל להוריד משחקים לפלאפוני NOKIA . תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי שאלה, יש לי דיסק בגודל 80 גיגה ואני רוצה לפצל אותו ולעשות 2 משתמשים(LOG ON). כך שאחד יהיה לו 40 גיגגה ולאחר יהי גם 40 גיגה.. איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 780 צפיות
-
-
אחרי ששיחקתי במישחק Runaway http://www.gamespot.com/pc/adventure/runawayaroadadventure/index.html הבנתי שאני מאוד אוהב תשיר שלו ואני חושב שללהקה קוראים Liquor זה להקה מוכרת? ולמישהו יש המלצות לדיסקים שלהם ? אני יודע שהמישחק יצא מיזמן אבל בכל זות אני מקווה שמישהו מכיר תלהקה הזות בתודה STONE
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
איך אפשר לכתוב אותיות כאלה בלי שיהיה לך מקלדת קוראנית http://www.warrock-il.com/forum/attachment.php?attachmentid=128&stc=1&d=1142660398
-
- 6 תגובות
- 725 צפיות
-
-
יש למשהו אתרים טובים לבאנרים הקטנים האלו של משתמש , לדוג': ATI USER AMD USER וכל זה.....
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
היי טוב עד שהתחלתי ללמוד היתי מתאמן באופן קבוע ומאז שהתחלתי עברתי עיר והפסקתי בגלל מגבלות זמן בקיצור השמנתי קצת ואני ממש לא מרוצה וממש אין לי זמן להתאמן (אני עושה הליכות מדי פעם אבל לא יותר) אני מחפש אתר עם דיאטות מוכנות ובמיוחד רשימה כמה שיותר מפורטת של מוצרים והקלוריות שלהם תודה..
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
הייתי במוסקווה וראיתי שב 7.3 תהיה הקרנה 1 הפכתי את כל הרשת ואת האימול ולא מצאתי. אז אולי מישהו מצא את הסרט הזה?
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
-
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4/875766 דוגמה "אינטרנט אקספלורר הוא כלי קטן ויעיל עד מאוד מבית מייקרוסופט, שמסייע בהורדת פורנוגרפיה ורוגלות למחשב. רוגלות הן מיקרואורגניזמים שחיים בסימביוזה עם אינטרנט אקספלורר. אקספלורר תומך בהתקנה מהירה של רוגלות ללא התערבות המשתמש, בעוד שבפיירפוקס צריך ללחוץ על כפתור OK כדי שזה יקרה". (מתוך הערך על אינטרנט אקספלורר)
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
באחד מהפרקים בסדרת פינקי והמוח צירפו עכבר שמן וצהוב, מישהו זוכר איך קוראים לו? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 992 צפיות
-
-
אהלן אנשים - אני עתודאי כשנה וחצי לומד בהנדסת בניה לאחרונה פרשמתי משם כי זה לא ממש מעניין אותי - לפני העתודה עשיתי טירונות 02 ועכשיו שלחו לי צו גיוס ל 9 במאי לאגף טכנולוגי לוגיסטי ואין לי מושג מה זה .. לעומתי עמיתיי במכללה משובצים לחיל האוויר למרות שהם ציפו להיות בחיל הבינוי ולצבור שם ניסיון .. בכל מקרה יש קצת מידע לגבי מה מו מה זה טכנולוגי לוגיסטי ? האם בכלל שווה לי לשבת בכלא ולהתעקש לעבור לחיל האוויר עם החברים שלי ? בבקשה קצת עזרה אני יודע שאתם לא ממש מכירים אותי כי אני לא כזה פעיל בפורום למרות שאני גולש כאן כל יום ולמרות זאת תנו לי קצת מידע תודה מראש קובי :s05:
-
- 4 תגובות
- 843 צפיות
-
-
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!! ;D ;D חזק איזה פרס.... ;D http://news.walla.co.il/?w=//875937
-
- 10 תגובות
- 883 צפיות
-
-
משהו כמו זה: במחיר כמה שיותר זול
-
- 24 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=-6553260189868317794&q=why+macs+suck
-
- 4 תגובות
- 930 צפיות
-
-
צריך לבצע שינוי בחקיקה ובשביל לעשות את זה צריכים אותנו ! http://www.keshet-tv.com/Program.aspx?ProgID=2061 אנשים חתמו על העצומה !... כדי לעצור את כל הגנבים רוצחים וכל הזבל שקורה כאן במדינה הזו !... ( וכל זה כדי שלא נראה לא את חיים הכט או שידור חוקר כל פעם עם סיפורים אחרים שפשוט קשה לראות !...)
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
ברקע מתנגן לו סט טק-האוס/פאנק חביב. http://etn3.etn.fm:8022 הולכים ומשתבחים ה ETN האלה.
-
- 7 תגובות
- 748 צפיות
-
-
-
-
הדבר הכי מגניב שעשיתי...ובגללו כמעט נהרסו לי החיים השבוע הזה הדבר היה ללכת לשדה עם 2 חברים לחבר 37 רמאדנים עם פתיל ולברוח חחחחחחח חשבו שהיה יריות איזה חצי דקה היה בום בום בום בום זיקוקים כמו נשק ואז באה משטרה באמצע הטירוף ואף אחד לא היה שםםם חחחחחח הקטע ההכי דפטוק שחבר שלי שכח תפלאפון שלו שם ואז הם לקחו אותו חחחחח והסיפור ארוך ומייגע
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
חרשתי את גוגל, ללא הצלחה... אני מחפש "נעימה" רגועה ושקטה, ללא מילים (רק כלי נגינה). משהו שנעים לשמוע. מישהו מכיר אתרים כאלה?
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לא תאמינו מה קרה, אחרי שביטלו לנו את הגלישה בזון החלטנו לעשות מרד בעדר, כמה מהאלפקות ולברוח, עכשיו המשטרה רודפת אחרינו, מה לעשות ????????!?!?!?!? יש לכם המצלות ??? ??? ??? מה יכולים לעשות לנו ? אני חייבת לציין שיש לי כבר תיק על מקרים קודמים..
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-


