עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by abstract,

    אני בטוח שרובכם קיבלתם את ההודעה בICQ המזהירה שבקיץ 2006 צריך להתחיל לשלם עבור שירותי ההודעות. הדבר נראה לי תמוה... כיוון שהחינמיות של ICQ היא אחד הדברים שמבדילים אותה לטובה, ואנשים פשוט יעזבו אם הם יצטרכו לשלם עבור השירות.. ובכל זאת, ההודעה מדאיגה. מישהו יודע לבטח? תודה.

    • 35 תגובות
    • 2k צפיות
  2. צריך לסדר את זה לא?

  3. Started by Vatos-Locos,

    דיברו על זה כבר לפני חודשיים בחדשות של ערוץ 22, ושום דבר לא זז מאז... מתי הקיצורים אמורים להכנס, והאם זה בטוח או סתם עוד שמועה זדונית שהגיעה לתקשורת?

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by joni,

    עליתי לשלב שני של תחרות רפואת הלב דרך הטכניון , ונתנו לנו מעין ספר כזה שמתוחו אנחנו אמורים ללמוד 170 עמודים ולהיבחן על זה. המבחן הוא שבועים אחרי פסח , יש למישהו עצה כיצד עליי ללמוד את החומר , רק לקרוא לסכם ממ <? ישנם 44 פרקים בספר .

    • 0 תגובות
    • 504 צפיות
  5. Started by IG,

    הי, מישהו יודע אם יש אפשרות לחבר גם DVD וגם ווידאו לטלוויזיה בו זמנית, כדי לא לשחק עם החיבורים כל פעם שרוצים לראות סרט במכשיר אחר?

    • 6 תגובות
    • 536 צפיות
  6. http://www.youtube.com/watch?v=AXOymInsHPY&eurl=

    • 5 תגובות
    • 778 צפיות
  7. Started by Guarding angel,

    זהו חידוש לשיר צרפתי ישן שהולך ככה (בערך) "אז'ה קריא,קריא,אלים...." מישו יודע איך קוראים לחידוש ומי מבצע אותו?

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  8. אני רוצה לעלות סרטון פלאש לאתר ....איך אני עושה אתזה?

  9. Started by fire1ce,

    לא יודע עד כמה זה חוקי לשאול את השאלות האלו פה אבל יש לי 2 שאלות אחת האם באתר lionetwork אפשר להוריד? הכוונה לינקים ישירים א אפילו שמות של קבצים? והשני אם למשיהו יש אתר טוב ל CRACKS ו SERIALS לתוכנות? אבל בבקשה שמתעדכן. ניתן לענות בפרטי תודה.

  10. מציעים לחבר שלי את שלושת אלה. מה אתם הייתם לוקחים? אני נוטה להמליץ לו על הפורד, כי הטיוטה מיושנת והמאזדה בנאלית

    • 99 תגובות
    • 4.9k צפיות
  11. תודה, הרצתי חיפוש אבל לא מצעתי כלום

    • 7 תגובות
    • 814 צפיות
  12. Started by kinggil,

    http://www.samapple.com/passoverImg/schlepping.swf

    • 14 תגובות
    • 985 צפיות
  13. Started by Bagheera,

    לא רק מדבקה אחת אלא שתיים. [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. היום בין השעות אחד וחצי לשתיים בצהריים היה את התוכנית של ירון אשבל ברדיוס 100FM והיה שם שיר משנות ה80 שהוא ניגן, אני לא זוכר כלום מהשיר הזה כרגע חוץ מזה שהייתה בשיר זמרת ששרה בפזמון מילה אחת שאני זוכר שזה "שרלין שרלין"... או משהו כזה אבל עם המילה הזאת. אחרי שהשיר הסתיים ירון אשבל הקריא איזה מייל ששלחו לו שאיזה מישהו אמר בו "למה אתה לא אומר את השמות של השירים בלה בלה בלה..." אני יודע שבקושי יש פה מידע אבל יכול להיות ומישהו פה מכיר את השיר או שמע היום במקרה את התוכנית שלו תודה מראש

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by galCool,

    מישום מה אני לא מצליח לפתור.. זה הולך ככה: במקום מסויים מדדו את הטמפ' המירבית במשך חודש ימים וקיבלו את התוצאות הבאות: הטמפ 28 29 30 31 32 33 מספר הימים 5 7 8 0 7 3 צריך למצוא את הטמפ הממוצעת ליום. תודה..

    • 6 תגובות
    • 614 צפיות
  16. Started by crovei,

    טוב, כבר מ-5 בצהריים אני מנסה להחזיר תגובה בת'ראד שפתחתי היום בפורום "מעבדים לוחות-אם וזיכרונות" ואני כל הזמן מקבל הודעה מ-SPD: ניסיתי לשלוח עם ה-IE וגם עם ה-FF.. ניסיתי לדחוף לפלופי שטר של 20 שקל והוא לא קיבל את זה.. ניסיתי בעירום.. קיצור שומכלום! עוד מישהו נתקל בזה או יודע איך לפתור את זה? (אה, ובדקתי את העניין, ומה שקורה פה זה סלקציה לא חוקית של הודעות! אבל קבלו את זה: בשנת 2000 ייצא חוק נגד סלקציה, או בשמו המלא: "חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, התשס"א - 2000" אז אבא שלי עו"ד ואני הולך לתבוע פה לכולם את הצורה אם אני לא אצליח לשלוח את ההודעה הזאת!) עריכה: אוקיי, ההודעה הזאת נשלחה.. שלחתי לאבא SMS לבטל את התביעה.. אבל עדיין אני…

    • 1 תגובה
    • 943 צפיות
  17. אז שמו של הסרט הוא בופור אני לא ממש יודע מי הבימאי או המפיק או בכלל משהו אני רק יודע שהוא מבוסס על ספרו של רון לשם-אם יש גן עדן... מי שקרא את הספר בוודאי יודע שזהו ספר מרתק ומרגש עד דמעות (שזילתאווי נהרג כמעט בכיתי... :'() אשמח לתגובות

    • 0 תגובות
    • 463 צפיות
  18. Started by SpiritKnight,

    שלום, אני כרגע עובד באתר ClubFnatic שמתעסק במשחקי מחשב מקצועניים(CS, קוויק 4 ווארקראפט 3 וכו'). כחלק משינוי תדמית אנחנו מחפשים שם חדש לאתר. הקריטריונים הם: 1. חייב להיות באנגלית. 2. חייב להכיל את המילים Play, ESports, Digital בשם או מילים נרדפות לאלו. 3. חייב להיות קצר: 6-7 אותיות. 4. מועדף: השם יכול ליצור צורת V( כמו XplayN- XpN) העיקרון עם הV הוא שצורה ויזואלית תעזור למבקרים לזכור את השם של האתר. בנוגע לדומיין מתאים, יש עדיפות ל.com, אך אם למישהו יש רעיונות לשם אני אעריך אם תרשמו בכל מקרה- גם אם הדומיין לא זמין, אולי אוכל להשתמש בזה כבסיס לשם הסופי. תודה לעוזרים,

    • 5 תגובות
    • 656 צפיות
  19. כעבור יומיים וחצי של חופש אני מיואש! אין לי מה לעשות..... חרשתי על הTV אין כלום!חוץ מארתור.... אבל אחרי שראיתי 28 פרקים בפרצף.........(בVOD) משחקים חרשתי על NFS כבר יומיים ואין לי כח יותר.......... מחשב כללי....לא יודע אולי באמת אני צריך להתחיל לעבור עם צמר גפן ומברשת ולנקות חלקקי אבק מלוח אם שיעורים יש לי מלא אבל אין לי כח לעשות :'( סרטים כבר ראיתי אתמול 2 (1בקולנוע ו1 בבית) [glow=red,2,300]תנו לי משהו לעשות[/glow] ואל תהפכו את התר'ד הזה לעו דתר'ד ספאם מסריח, בלי: או ........ :'( :'(

    • 69 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. Started by DAVIDD,

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by AlonAviram,

    סתם חשבתי לעצמי איך עובד המחשב, מה עושה כל חלק, איך החלק עובד? איך חיבור של כל המעבד, הכטיס מסך וכל החלקים יוצרים תמונה על המסך, וכו'.. מי שיכול להסביר לי איך המחשב עובד אני יודה לו מאוד זה ממש מעניין אותי.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  22. Started by DAVIDD,

    בעקבות הדיון על החמץ אומרים ש40 אחוז לא שומרים אז תצביעו נראה

    • 117 תגובות
    • 5.3k צפיות
  23. http://www.b-n.co.il/Puma/Coupon/ אני הולך לקחת איזה ארגז.. אני רק קונה דיו והלך עליהם כל המשפחה הולכת לקחת בושם בהצלחה

    • 13 תגובות
    • 896 צפיות
  24. Started by idofr,

    זהוווו יצאתי באמת לחופש אין יותר השלמות אין כלום ממחר אני באמת בחופש (well... לא באמת כאילו יש מלא דברים ללמוד אבל זה כבר יהיה בבית) בכול מיקרה רק רציתי להגיד לכולם חג שמח וחופש מהנה!!

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  25. Started by DAVIDD,

    סוני חשפה בטעות את מחיר הפלייסטיישן 3 לצערם של הגיימרים, לא מדובר במחיר זול במיוחד - כ-2,800 עד 3,400 שקלים באירופה. עם זאת, ייתכן כי מדובר בבלון ניסוי ynet שלשום (יום ג'), סגן נשיא חטיבת הבידור האלקטרוני באירופה של סוני, ג'ורג' פורנאי, חשף את המחיר של הקונסולה החדשה בשוק האירופי. לדבריו, הקונסולה תעלה בין 500 ל-600 יורו (כ-2,800 עד 3,400 שקלים), כך מדווח האתר IGN . http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236891,00.html בכל מקרה עד שלמכשיר לא יהיה צ'יפ הוא לא שווה כלום אחרי שקניתי PS2 והיה לי כמה משחקים בגלל המחירים המטורפים שסוני דופקת אמרתי לעצמי שחבל ולא השקעתי את הכסף במחשב. מה דעתם שווה 3000 שקל?

    • 62 תגובות
    • 3.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים