כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני מחפש שירים בסגנון השיר של Darin - Step Up. יש למישהוא? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
הדמות אוסקר מהאלופה- בין כל הדמויות המשעממות באלופה ובלונדינית אחת שווה אבל משעממת הדמות של אוסקר מאוד מבדרת אותי ואני חיב להגיד הרבה זמן עבר מאז שאיזה שחקן ישראלי בידר אותי בקיצור אני נותן לו תתואר מלך המלכים (אני רואה יותר מידי WWE ) של השחקנים הישראלים כרגע וכו תמונה של הבלונדה שלא תעלב ;D
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.file2host.com/215164575 יש גם מדריך בפנים. תהנו מי שצריך
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כמה זמן נתקלתי במקרה באתר כזה שיש בו מלא חתימות כאלה מוכנות... כמו BARS כאלה עם מלא דברים וסגנונות... כמו "Im a Sony-Ericsson User" וכאלה... אני בטוח שמשהו פה מכיר את האתר, כי ראיתי כמה שמסתובבים עם חתימות משם.
-
- 9 תגובות
- 826 צפיות
-
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום , אני צריך לחבר את המצלמת אינטרנט שלי ושתיהיה לי אפשרות לראות דרך אתר כל שהוא באינטרנט שאני יעלה את מה שהמ צלמה משדרת... אם יש מקום יותר טוב לפרסם את ההודעה הזאת בבקשה תעבירו אותה לשם תודה.
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
כמה עולה להוציא טופס ירוק+לעשות בדיקת עיניים שם? אגב איפה ה MMC נימצא באשדוד? אמרו לי הוא עבר. :s05:
-
הסקין נראה כמעט אחד לאחד כמו הסקין של המקסתון ואני לא מוצא אותווווו מישהו? עזרה?
-
- 4 תגובות
- 586 צפיות
-
-
יש תוכנית בערוץ דיסקברי ששמה "מקומות נידחים". באיזשהו תוכנית הגיע המנחה למעבדה רוסית שננטשה (מתישהו), שבה הרוסים ערכו ניסויים בחומרים שונים (לא היה הרבה פירוט בתוכנית מלבד זה שהם מאוד מסוכנים). המעבדה נמצאת באחד ממדבריות אפריקה. זה מה שידוע לי, והייתי שמח לקבל עוד מידע על מה קרה שם. תודה
-
- 0 תגובות
- 513 צפיות
-
-
האם יש אתר שבוא מסבירים איך לשפר את המשחק? אני מת לדעת את כל השטויות של איפה להביא מכה וכדומה. תודה מראש. נ.ב. חיפשתי בגוגל so back offffffffff
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם. רציתי לדעת האם מישהו יכול לעזור לי לזהות מי השחקנית שבתמונה? התמונה צולמה ממש במקרה דרך מצלמת אינטרנט ממסך (שידור דרך מדיה פלייר), ולא היה לי אמצעי אחר באותו רגע (אי אפשר לעשות פרינט סקרין). ידוע לי שהיא משחקת/מופיעה ב"בנות גילמור" בערוץ 10. זה שודר היום ב5:30 בצהריים, נרשם שם "בנות גילמור 5" (מכאן ניחשתי שמדובר בעונה 5 ?), ונרשם פרק 48 (רק שאין אחד כזה ב-TV.Com). כל החיפושים אחרי מידע נכשלו. תמונה שלה: http://img104.imageshack.us/img104/687/15mt1.jpg יש למישהו מושג מי השחקנית דרך התמונה? תודה וחג שמח לכולם.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
kobi@kobi.co.il (כתובת הדואר האלקטרוני לא אומתה) אומר/ת: here? | 3R/\/3 = ERNEALİZM | WwW.MiLLi-HaReKat.OrG |-| WwW.undergr0und.NeT | אומר/ת: yes kobi@kobi.co.il (כתובת הדואר האלקטרוני לא אומתה) אומר/ת: you know hacked servers? | 3R/\/3 = ERNEALİZM | WwW.MiLLi-HaReKat.OrG |-| WwW.undergr0und.NeT | אומר/ת: no kobi@kobi.co.il (כתובת הדואר האלקטרוני לא אומתה) אומר/ת: have exploits of hacked servers? | 3R/\/3 = ERNEALİZM | WwW.MiLLi-HaReKat.OrG |-| WwW.undergr0und.NeT | אומר/ת: ı dont know | 3R/\/3 = ERNEALİZM | WwW.MiLLi-HaReKat.OrG |-| WwW.undergr0und.NeT | אומר/ת: ı know file ınclude | 3R/\/3 = ERNEALİZM | WwW.MiLLi-HaReKat.OrG |-| WwW.undergr0und.NeT | אומר/ת: server hack…
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,22,0" WIDTH="640" HEIGHT="360" id="FlashContent"><PARAM NAME=movie VALUE="http://uploads.ungrounded.net/280000/280260_unicornmovie.swf"><PARAM NAME=quality VALUE=high><PARAM NAME="AllowScriptAccess" VALUE="never"><EMBED src="http://uploads.ungrounded.net/280000/280260_unicornmovie.swf" quality="high" WIDTH="640" HEIGHT="360" NAME="FlashContent" AllowScriptAccess="never" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></EMBED></OBJECT> …
-
- 27 תגובות
- 2k צפיות
-
-
המחשב הישן משמש להורדות וגלישה לפני הפרמוט החלטתי להוריד ממנו את כל תוכנות האבטחה-אנטי וירוס/פיירוול למשך 4ימים למה? סתם ניסוי..... התוצאות: 180 רוגלות שונות 27 וירוסים שונים בסביבות ה 10אלף קבצים נגועים 830 בעיות ברג'סטרי התוכנות שמצאו ותיקנו מה שאפשר(אי אפשר את הכל) : registry mechanic / nod 32 / ad-aware / spybot-s&d ת'אמת לפני כן לא האמנתי שכל כך מסוכן לגלוש בלי...
-
- 76 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אני מאוד סקרן לדעת, כמה נקודות בטיחות יש לאוטו הזה... משהו יודע?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך את כתובת ה STREAM שלהם כדאי להקליט כמה שירים,אבל לרדיו אפשר להיכנס רק דרך האינטרנט ולא דרך הווינאמפ...
-
כשקיבלתי עיתון ידיעות בערב ליל הסדר וקראתי את הכתבה עליו ,פשוט נדהמתי על היכולות שלו. מי שיש לו ידיעות אחרונות בטח קרא אבל הנה כמה כתבות עליו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1473188,00.html http://news.walla.co.il/?w=/22/360846 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3232850,00.html פשוט מדהים.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, שמתי לב שלכל משפחה אמריקנית סוג ב' יש דירה שלא תבייש את עמידי ישראל, קוטג' עם גראג' ענקי, איך זה? בעוד שבישראל רוב הדירות הם בתוך בניינים בצפיפות מחרידה וכמובן שאין מה להשוות בגודלן לדירות שבאמריקה. איך את מסבירים את זה?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניתן לקנות כרטיסים בקופות ביום עצמו עם ההנחה של ישראכארט או רק באינטרנט? "לאן" פתוחים מחר? אם אחד שאני מכיר שיש לו ישראכארט די הרבה זמן יש לו את זה אז יכול להיות שיש לו רק 1200 נקודות? איך מקבלים נקודות?לפי קנייה?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
הכוונה לתוכנה שמגיעה עם המשכיר , חבר שלי איבד את הדיסק והוא צריך את התוכנה כל עזרה תתקבל בברכה
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
שיתן תמיכה לגב במיוחד כי זה חשוב לי.
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-


