עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום! סופ"ש נעים לכולכם! 26.4.2007 - 19:28 אתם מוזמנים להצטרף ולהאזין ממש עכשיו עם הלהיטים הטובים ביותר מכל הזמנים באיכות מעולה של AAC+ v2.0 96-128Kbit Stereo ! רציתי להציע לכם להאזין למוסיקה שמתנגנת אצלי: hitsradio.servemp3.com:8000 אין מצב שתתאכזבו! למה וכמה ? תוכלו להנות ולהאזין יחד איתי למוסיקת להיטים בעיקר, ומשנות ה- 50, 60, 70, 80, 90 ועד היום! כרגע הערוץ מספק מוסיקה באיכות מצויינת של 96-128Kbit/sec AAC+ v2.0 Stereo לכל מאזין ולעד 10 מאזינים בו זמנית! אז איך זה עובד? 1. פשוט להפעיל כל http://www.winamp.com (רצוי) מגרסה 5, ללחוץ CTRL-L ולהזין את הכתובת. 2. שווה גם להוסיף את הערוץ ל- Bookmarks של WinAMP כיוון שלא תמיד ניתן להאזין. 3. שווה להיות מעורבים ב…

    • 327 תגובות
    • 29.7k צפיות
  2. Started by 00000,

    http://uncyclopedia.org/wiki/Holocaust_Tycoon LoL

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by musari,

    מבל"ד ,רע"מ,תע"ל, אני לא מבין בוואלה חדשות אם אין להם כח לכתוב שלא יכתבו... מקור: http://news.walla.co.il/?w=//893507

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  4. Started by Chevy,

    יום הולדת שמח קובי מאחל לך אושר, שמחה, אהבה, הצלחה וכיף בכל אשר תעשה. אתה אחלה אדם וחבר. וכמיטב המסורת רבת השנים....שמנמנים !!! :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: 23 שמנמנים כולל 1 לשנה הבאה ! תהנה :givemebeer:

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by OutRaGe,

    היי יש לי שאלה לגבי המספרים האלה : 5,37,12,27 האם הם מספרים טיפולוגיים ? חיפשתי על זה קצת מידע..לא מצאתי

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  6. Started by jj516,

    ישנם 1001 חנויות מחשבים שונות בארץ, ואני רואה בכולם פחות או יותר זהות, כאשר הבחירה של הלקוח מתמקדת בעיקר בטיב השירות ובמחיר, למרות זאת, ראיתי מספר רב של פעמים הודעות בפורום שאנשים מנסים להזמין מחוץ לארץ מוצרים ספציפיים, דברים שלא נמצא לרוב בכל חנות מחשבים, דברים כמו אוזניות מהסוג היותר יקר והיותר טוב, עכברים מקצועיים יותר, פתרונות קירור ומודינג אחרים למינהם, והשאלה שלי היא,ועוד מגוון רב של מוצרים שלא נמצאים בארץ ומשיחות עם ספקים ומוכרים הבנתי שפשוט אין ביקוש, אבל כנ"ל לפי הפורום זה לא כך בכלל. האם חסר בארץ חנות שמתקמקדות בנוסף לכל שאר חלקי המחשב והטכנולוגיה גם בסיפוק מוצרי מודיג, HIGH END וכדומה (ולא אני לא מתכוון לתת קטגוריה כמו שיש במספר חנויות ואתרים שמציעים כ-20 מוצ…

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. שלום חברים, אני שוקל ברצינות את האפשרות של ללכת ללמוד בתוכנית העתודה של צה"ל. וכבר בחרתי מקצועות, אך אשמח לגבי קצת ביהורים בנושא התוכן שנלמד בכל אחד מהם שכן בימים האחרונים שמעתי מספר דברים שבלבלו אותי. אנא מכם, לא לפתח את הדיון לכוון של האם עתודה זה דבר טוב או לא, אלא שמרו עליו בנושא המיועד. המקצועות שאותם בחרתי בשתי העדיפויות הראשונות הם הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, והנדסת אוירונאוטיקה וחלל. אשמח במידה ומישהו (עדיף מישהו עם ניסיון אישי) יוכל להסביר לי בפירוט רב ככל הניתן מה אני לומד בכל אחד מהמקצועות, ומה אני יכול לעשות עם הידע הזה בהמשך הדרך בשוק העבודה. כמו כן, אשמח לעוד הבהרה קטנה בנוגע להבדלים בין תואר מהנדס לבין הנדסאי. תודה רבה לעוזרים, Anatoli.

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  8. Started by er0101,

    האם יש אתר שמארח שידורי וידאו כמו blogtv של תפוז, רק ייעודי?

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  9. בעעעעעעע לבעלי האתר תפסיקו להיתנהל בחובבניות כי אתם לא ....חבל מאוד :pissed: :pissed: http://img104.imageshack.us/img104/9941/12319mu.jpg מקפי .....חולה עליך

    • 10 תגובות
    • 910 צפיות
  10. Started by Vatos-Locos,

    איך אתם שומרים על רטיו נורמלי? יש לי חשבון כמה ימים בודדים וכבר ירדתי לטריו זוועתי... עם המהירויות העלאה בארץ זה פשוט לא נורמלי להגיע לרטיו 0.3-0.4 כמו שהם מצפים אשמח לקבל תגובות גם פה וגם במסרים המידיים תודה (:

    • 51 תגובות
    • 4.5k צפיות
  11. Started by UltraWaveMUSA,

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by hidekeld,

    שלום לכם. לא מצאתי באתר כיצד לשלוח הודעה בפורום ולפיכך אני כותב כאן את שאלתי, אני מקווה שאני פועל נכונה בשליחת שאלה? כשאני נמצא בדפדפן האינטרנט ולוחץ על הגדלת תמונה בדף האינטרנט (כמו למשל, על תמונה של מצלמה או כל תמונה שניתן לראות בהגדלה), התמונה אומנם גודלת, אבל מייד נעלמת מבלי שאני לחצתי על ה-X כדי לבטלה, האם זה שייך להגדרות מסויימות בדף הדפדפן שהשתנו במחשב שלי? אני נוהג לקנות מוצרים דרך אתרי קניות באינטרנט, וחשוב לי לראות את המוצר בהגדלה כפי שמאפשר האתר, עקב העלמות התמונה המוגדלת במיידי, איני מספיק לראותה. בברכה חידקל דב

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  13. Started by shuy,

    E [attachment deleted by admin]

  14. Started by stone cold,

    http://news.walla.co.il/?w=//893152

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. עומדות בפני 2 אפשרויות: הנדסת תוכנה - תואר ראשון B.Sc או תואר ראשון .B.A במדעי המחשב. הראשון זה 4 שנות לימוד, בעוד שהשני 3 שנות לימוד. מה ההבדל ביניהם? איזה תואר נחשב יותר קשה ויותר מוערך?

    • 26 תגובות
    • 5.8k צפיות
  16. כנסו ותראו: http://planet.nana.co.il/money-icq/icq.htm ותשלחו את ההודעה כי זה חשוב!! מה אנחנו נעשה במחשב בלי איסיקיו!! במיוחד אנשים כמוני ששונאים מסנג'ר!!

  17. Started by Ben in Black,

    קניתי אותו ב 4500 אני רוצה למכור אותו ב 3500 מפרט פנטיום 4 3.0 64 BIT זיכרון - ג'יגה 667 כרטיס מסך geforce 6600 TDH 256 MB

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  18. נגיד אני רוצה לדעת מה התאריך העברי של 27 באפריל (אם חשוב גם שנה אז 1938) ובכלל איך אני יודע? תודה

  19. האשלה בכותרת, תודה.

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  20. Started by D-M-X,

    2 תמונות של הSLR: BMW Z4: למבורגיני:

    • 63 תגובות
    • 4.2k צפיות
  21. Started by @guitarsuite@,

    שלום לכולם אני מחפש חנות אשר מבצעת טריידים על לוחות אם וכו'.. אם למישהו יש מושג איפה קיימת חנות כזאת (אם בכלל) אז אני אשמח לדעת ואפילו אם יש כאן מישהו שמעוניין בעצמו .... תודה רבה מראש.. חג שמח

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  22. מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה זה האתר הזה NEWEGG, שאנשים ממליצים לי לקנות ממנו מפרט מחשב ? מה מיוחד בו , האם הוא שולח לישראל ואם כן כמה זה עולה , ולמה זה משתלם כל כך , וכמובן האם הוא אמין ? תודה נ.ב. אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול את זה , כי השאלה שלי נובעת מחיפוש אחר מפרט מחשב שאני מעוניין לקנות .

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. ולא זה לא לי'צי כי הוא לא נראה ככה

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by daniel_geva,

    אין הרבה מה להוסיף, מישהו היה בכנס עולמות 2006 השנה?

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  25. Started by Vega,

    קרה לכם פעם שהייתם כל כך מאושרים עד שחשבתם לעצמכם או מלמלתם: "וואו, אני יכול פשוט למות כרגע וממש לא יהיה אכפת לי..."? זה ממש מעניין אותי.. נ.ב. זהו אינו דיון ספאם! אם אתם לא מבינים מה אני רוצה אז כנראה שהתשובה לשאלה שלי היא שלילית, נא לא להספים

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים