כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום! סופ"ש נעים לכולכם! 26.4.2007 - 19:28 אתם מוזמנים להצטרף ולהאזין ממש עכשיו עם הלהיטים הטובים ביותר מכל הזמנים באיכות מעולה של AAC+ v2.0 96-128Kbit Stereo ! רציתי להציע לכם להאזין למוסיקה שמתנגנת אצלי: hitsradio.servemp3.com:8000 אין מצב שתתאכזבו! למה וכמה ? תוכלו להנות ולהאזין יחד איתי למוסיקת להיטים בעיקר, ומשנות ה- 50, 60, 70, 80, 90 ועד היום! כרגע הערוץ מספק מוסיקה באיכות מצויינת של 96-128Kbit/sec AAC+ v2.0 Stereo לכל מאזין ולעד 10 מאזינים בו זמנית! אז איך זה עובד? 1. פשוט להפעיל כל http://www.winamp.com (רצוי) מגרסה 5, ללחוץ CTRL-L ולהזין את הכתובת. 2. שווה גם להוסיף את הערוץ ל- Bookmarks של WinAMP כיוון שלא תמיד ניתן להאזין. 3. שווה להיות מעורבים ב…
-
- 327 תגובות
- 29.7k צפיות
-
-
-
מבל"ד ,רע"מ,תע"ל, אני לא מבין בוואלה חדשות אם אין להם כח לכתוב שלא יכתבו... מקור: http://news.walla.co.il/?w=//893507
-
- 4 תגובות
- 680 צפיות
-
-
יום הולדת שמח קובי מאחל לך אושר, שמחה, אהבה, הצלחה וכיף בכל אשר תעשה. אתה אחלה אדם וחבר. וכמיטב המסורת רבת השנים....שמנמנים !!! :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: 23 שמנמנים כולל 1 לשנה הבאה ! תהנה :givemebeer:
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי יש לי שאלה לגבי המספרים האלה : 5,37,12,27 האם הם מספרים טיפולוגיים ? חיפשתי על זה קצת מידע..לא מצאתי
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
ישנם 1001 חנויות מחשבים שונות בארץ, ואני רואה בכולם פחות או יותר זהות, כאשר הבחירה של הלקוח מתמקדת בעיקר בטיב השירות ובמחיר, למרות זאת, ראיתי מספר רב של פעמים הודעות בפורום שאנשים מנסים להזמין מחוץ לארץ מוצרים ספציפיים, דברים שלא נמצא לרוב בכל חנות מחשבים, דברים כמו אוזניות מהסוג היותר יקר והיותר טוב, עכברים מקצועיים יותר, פתרונות קירור ומודינג אחרים למינהם, והשאלה שלי היא,ועוד מגוון רב של מוצרים שלא נמצאים בארץ ומשיחות עם ספקים ומוכרים הבנתי שפשוט אין ביקוש, אבל כנ"ל לפי הפורום זה לא כך בכלל. האם חסר בארץ חנות שמתקמקדות בנוסף לכל שאר חלקי המחשב והטכנולוגיה גם בסיפוק מוצרי מודיג, HIGH END וכדומה (ולא אני לא מתכוון לתת קטגוריה כמו שיש במספר חנויות ואתרים שמציעים כ-20 מוצ…
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום חברים, אני שוקל ברצינות את האפשרות של ללכת ללמוד בתוכנית העתודה של צה"ל. וכבר בחרתי מקצועות, אך אשמח לגבי קצת ביהורים בנושא התוכן שנלמד בכל אחד מהם שכן בימים האחרונים שמעתי מספר דברים שבלבלו אותי. אנא מכם, לא לפתח את הדיון לכוון של האם עתודה זה דבר טוב או לא, אלא שמרו עליו בנושא המיועד. המקצועות שאותם בחרתי בשתי העדיפויות הראשונות הם הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, והנדסת אוירונאוטיקה וחלל. אשמח במידה ומישהו (עדיף מישהו עם ניסיון אישי) יוכל להסביר לי בפירוט רב ככל הניתן מה אני לומד בכל אחד מהמקצועות, ומה אני יכול לעשות עם הידע הזה בהמשך הדרך בשוק העבודה. כמו כן, אשמח לעוד הבהרה קטנה בנוגע להבדלים בין תואר מהנדס לבין הנדסאי. תודה רבה לעוזרים, Anatoli.
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
האם יש אתר שמארח שידורי וידאו כמו blogtv של תפוז, רק ייעודי?
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
בעעעעעעע לבעלי האתר תפסיקו להיתנהל בחובבניות כי אתם לא ....חבל מאוד :pissed: :pissed: http://img104.imageshack.us/img104/9941/12319mu.jpg מקפי .....חולה עליך
-
- 10 תגובות
- 910 צפיות
-
-
-
-
שלום לכם. לא מצאתי באתר כיצד לשלוח הודעה בפורום ולפיכך אני כותב כאן את שאלתי, אני מקווה שאני פועל נכונה בשליחת שאלה? כשאני נמצא בדפדפן האינטרנט ולוחץ על הגדלת תמונה בדף האינטרנט (כמו למשל, על תמונה של מצלמה או כל תמונה שניתן לראות בהגדלה), התמונה אומנם גודלת, אבל מייד נעלמת מבלי שאני לחצתי על ה-X כדי לבטלה, האם זה שייך להגדרות מסויימות בדף הדפדפן שהשתנו במחשב שלי? אני נוהג לקנות מוצרים דרך אתרי קניות באינטרנט, וחשוב לי לראות את המוצר בהגדלה כפי שמאפשר האתר, עקב העלמות התמונה המוגדלת במיידי, איני מספיק לראותה. בברכה חידקל דב
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
-
-
עומדות בפני 2 אפשרויות: הנדסת תוכנה - תואר ראשון B.Sc או תואר ראשון .B.A במדעי המחשב. הראשון זה 4 שנות לימוד, בעוד שהשני 3 שנות לימוד. מה ההבדל ביניהם? איזה תואר נחשב יותר קשה ויותר מוערך?
-
- 26 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
כנסו ותראו: http://planet.nana.co.il/money-icq/icq.htm ותשלחו את ההודעה כי זה חשוב!! מה אנחנו נעשה במחשב בלי איסיקיו!! במיוחד אנשים כמוני ששונאים מסנג'ר!!
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
קניתי אותו ב 4500 אני רוצה למכור אותו ב 3500 מפרט פנטיום 4 3.0 64 BIT זיכרון - ג'יגה 667 כרטיס מסך geforce 6600 TDH 256 MB
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
נגיד אני רוצה לדעת מה התאריך העברי של 27 באפריל (אם חשוב גם שנה אז 1938) ובכלל איך אני יודע? תודה
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם אני מחפש חנות אשר מבצעת טריידים על לוחות אם וכו'.. אם למישהו יש מושג איפה קיימת חנות כזאת (אם בכלל) אז אני אשמח לדעת ואפילו אם יש כאן מישהו שמעוניין בעצמו .... תודה רבה מראש.. חג שמח
-
- 1 תגובה
- 512 צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה זה האתר הזה NEWEGG, שאנשים ממליצים לי לקנות ממנו מפרט מחשב ? מה מיוחד בו , האם הוא שולח לישראל ואם כן כמה זה עולה , ולמה זה משתלם כל כך , וכמובן האם הוא אמין ? תודה נ.ב. אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול את זה , כי השאלה שלי נובעת מחיפוש אחר מפרט מחשב שאני מעוניין לקנות .
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ולא זה לא לי'צי כי הוא לא נראה ככה
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אין הרבה מה להוסיף, מישהו היה בכנס עולמות 2006 השנה?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
קרה לכם פעם שהייתם כל כך מאושרים עד שחשבתם לעצמכם או מלמלתם: "וואו, אני יכול פשוט למות כרגע וממש לא יהיה אכפת לי..."? זה ממש מעניין אותי.. נ.ב. זהו אינו דיון ספאם! אם אתם לא מבינים מה אני רוצה אז כנראה שהתשובה לשאלה שלי היא שלילית, נא לא להספים
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-


