עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Chevy,

    השעה - 01:02:03 התאריך - 04.05.06 8)

    • 57 תגובות
    • 5.9k צפיות
  2. שבוע הבא אני מקווה לסיים סוף סוף את הסאגה שלי עם בדיקות לחץ הדם(היה לי גבוה מדי בצו ראשון, שלחו אותי לקופ"ח וכו'...). אם זה תקין, הפרופיל שלי יהיה 97 בלי סעיפים. מתי אני אמור לקבל זימונים כלשהם בכלל, וזימון ליום סיירות בכלל? האם זה תלוי בעוד דברים חוץ מפרופיל(בהנחה שהקב"א 54+, שזה לפי מה שהבנתי רף המינימום)?

    • 14 תגובות
    • 7k צפיות
  3. Started by eli_a2006,

    לא יודע עם נכון לקרוא לזה שיר אבל אני מחפש איזה טראנס כזה אוו משהו בסגנון שמתחיל בתופים כאלה כמו משהו אפריקאי כזה ואחרי זה נכנס בזה איזה נגינה חזקה זה שיר שקשה מאוד להשיג אותו עם לא תוכלו להשיג אני יבין תודה רבה לכל העוזרים.

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by Eled,

    אני רוצה לבנות לעצמי בלוג אבל שלא יהיה בלוג בתוך מערכת בלוגים גדולה כמו של תפוז. אני רוצה בלוג פרטי בסגנון הזה: http://www.xslf.com/ איך בונים כזה בלוג? דבר נוסף. איני רוצה שברישום הדומיין יהיו רשומים פרטי כי אני רוצה שהבלוג שלי יהיה אנונימי. איך עושים זאת? תודה,

    • 7 תגובות
    • 882 צפיות
  5. יש איזה שיר אחד של זמר ישראלי שמופיע לפעמים נדירות בערוץ 24 והיה עכשיו היה תכנית עליו ופספסתי תשם שלו ויש לו שיר ממש יפה שהפזמון שלו זה "רק שכבר נגיע רק שכבר נחזור" בקליפ הוא באיזה חורשת אקלפיטוס ורואים אותו שר בחור רזה עם שיער עד לכתפיים.

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  6. בסגנון שלexaile vibe tribe eskimo וכאלה רצוי כמה שיותר ווקלים וכמה שיותר הזוי טראקים שאני הכי אוהב לדוגמא:exaile-new kick on the block,eskimo-take a look out there vibe tribe-albert balbert album edition מחפש עוד טראקים בסגנון,פשוט קשה למצוא כאלה אז אני אודה מאוד למי שמכיר עוד כאלה וישמח לשתף אותי

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by allammo,

    אני צריך תרגום לסרט Get.Rich.Or.Die.Tryin תודה רבה לעוזרים!!!!!!!!!!!!

    • 1 תגובה
    • 509 צפיות
  8. אז ככה: אני יכול לקבל אזרחות אחת באירופה - פולנית או סלובקית, אז איזו כדאי ולמה? איזו מדינה עדיפה? (לא, אסור להחזיק שתי אזרחויות אירופאיות.) מקווה שהדיון יפרח.

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  9. אני יודע שזאת שאלה שמן הסתם כבר טחנו אותה...אבל אני צריך לקנות מחשב חדש בקרוב ואני רוצה לדעת איפה הכי כדאי לי לבדוק ברצינות. לפני שנתיים קניתי מחשב נייד אצל ksp ולמרות שהמחשב עצמו מצויין נתקלתי שם בכמה דברים שממש עצבנו אותי: 1.היחס של המוכר היה כאילו הוא עושה לי טובה שהוא מסכים למכור לי. 2.הם לא גמישים בגרוש!המחירים באתר שלהם הם רק בתשלום מזומן(מחשב ב8400 ש"ח בתשלום אחד במזומן?!),אין מערכת התקנה,מחשב אינו כולל שום דבר שבמקומות אחרים נחשבים לדברים בסיסיים(כמו מערכת הפעלה,כרטיס רשת וכו'). 3.שמעתי שלא משתלם לקנות אצלהם מחשב שלם. אז איפה אתם ממליצים לקנות?

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  10. Started by e-d-a,

    היי השבוע קרוב שלי טס לבודפשט ורציתי לשאול מה המחירים כי של דברים כמו mp3 וכו... מי שמכיר ויוכל לעזור תודה...

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by SpiritKnight,

    האם מבטאים את המותג Nokia בעברית כנוק-יה(Nok-ia) או נו-קי-יה(No-ki-a). לדעתי האפשרות השנייה היא הנכונה, מה גם ששמעתי מספר פעמים ביטוי אנגלי של האפשרות השני. האירו נא את עיניי.

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by Shasoosh,

    • 9 תגובות
    • 953 צפיות
  13. Started by sevenX,

    שלום חברים. אני משלים כרגע חומר שהפסדתי ויש לי בעיה קטנה בטריגו. סינוס קוסינוס טנגנס. לפי מה שהבנתי משפט הסינוסים אמור להיות דרך ב' לפתירת תרגיל כלומר במקום להישתמש באחד מהם(^) אני יכול פשוט להשתמש במשפט הסינוסים במקום, זה נכון? ואפשר קצת הסבר\דוגמאות עליו? תודה.

    • 7 תגובות
    • 696 צפיות
  14. תמונה 1 - הסמל של הבונקר של הניצולים תמונה 2 - הסמל של הבונקר של הקבוצה השניה של הניצולים תמונה 3 - הסמל של הבונקר בו החזיקו את קלייר (זאת שהיתה בהריון) תמונה 4 - הסמל על הכריש שניסה לטרוף את סויר ברפסודה תמונה 5 - הסמלים על המונה זמן של המכונה אחרי שג'ון לא הספיק להכניס את הקוד בזמן תמונה 6 - הכי מעניינת, התמונה שהופיעה על הדלת הדף באולטרה סגול. בתמונה 6 רואים למטה שכתוב I AM HERE שמצביע לבונקר עם סמל של ברבור. בצד שמאל למעלה יש עוד בונקר עם סמל כמו הסמל של הבונקר שבו החזיקו את קלייר. עכשיו השאלה האמתית היא מה יש באמצע [attachment deleted by admin]

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by Vatos-Locos,

    הקיץ נכנס וזה הזמן להדליק את המזגן וליפול על כמה שיותר סרטים, הבעיה היא שכבר חצי שנה בערך, המצב של הסרטים לפי דעתי עגום בטירוף, מעט מאוד סרטים זכו לאהדתי. אני מעדיף סרטים קלילים, בעיקר אני רואה קומיים אבל לא רק (גם איון פלוקס נחשב אצלי סרט טוב, לא פתוח לדיון). כמו שהבנתם, לא סגנון "המסור" ושאר השטויות, בקיצור ולעניין, על מה אתם ממליצים? סרטים שיצאו בחצי שנה האחרונה, עד סרטים שיצאו בזמן הקרוב. רב תודות, ונא לא לגרור את התארד לתכני ווארז למינהם (:

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by joni,

    חלק א' בדיקת המערכת נתון סל ובתוכו מסה תיקנית המחיברים לציר גלגלי בגובה 120 סנטימטר המסה הכוללת היא 120 קילו . הסל ירד וחזר להגבהה שך 102 סנטימטר . חלק ב' באותה מערכת בסל הנמצא בגובה 120 ס"מ הפעם מצויה קוביה . לאחר שהסל ירד מחצית הגובה הוסיפו קוביה שמסתה שני קילו . הסל המשיך לרדת והחל להעלות למעלה . לאחר 25 ס"מ הוציאו בזריזות שש קילו והסל המשיך לעלות עד לגובה כולל של 138 . מהי המסה של הקוביה הירוקה?

    • 1 תגובה
    • 514 צפיות
  17. אני לא יודע אם פורום "כללי" הוא המקום הכי ראוי לזה, אבל נדמה לי שכן... חשבתי על אפשרות מסויימת שתשפר את החוויה של משתמשי הפורום. נכון שיש מנייה של מספר ההודעות של כל משתמש? אבל אין ממש הבדל בין 1800 הודעות ספאם טהורות ל-1800 הודעות אינפורמטיביות ומעניינות. אז חשבתי על אפשרות לסמן הודעה של בן אדם כהודעה טובה, לפי דרגות מסויימות. כך שלאדם יכול להיות 1000 הודעות, מתוכן 900 ספאם, 50 מועילות ו-50 מצויינות (או להיפך). לאחר שתיווצר סטטיסטיקה מספיק גדולה עבור רוב חברי הפורום, לכל חבר פורום תינתן האפשרות לבחור רף שממנו ומעלה הוא מעוניין לראות. למשל, אני מעוניין לראות רק מי שפחות מחצי מההודעות שלו מוגדרות כספאם. דבר זה יעודד אנשים לכתוב בעיקר הודעות מועילות, ויפחית משמעותית את אפשר…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Green,

    היי שני דברים בבקשה 1.באיזה שלב בא הסרט ? 2.איך הסידרה מומלצת (שווה להתחיל לראות)? תודה..

    • 6 תגובות
    • 672 צפיות
  19. אני חייב לדעת דחוףףף עד מחר..\: תודה מראש לעוזרים.

    • 32 תגובות
    • 3.5k צפיות
  20. רשת ABC האמריקאית הוציא היום אתר חדש שמציא את הסדרות החדשות של החברה דרך streaming, רק יום אחרי שידורם. האיכות מדהימה, אפילו יכסית ל"הורדות". ובכל פרק יש בערך פחות מ-2 דקות של פרסומות הסדרות הם LOST, Desperate Housewives, Commander in Chief, ו-Alias כרגע האתר בנסיון, והוא יהיה כך לפחות לחודשיים. הבעיה היא שאנשים מחוץ לארה"ב לא יכולים להכנס לאתר, אבל כבר מצאו דרך לעקוף את זה. http://www.ghacks.net/2006/05/01/howto-watch-abc-tv-streams-outside-the-usa/ והאתר http://dynamic.abc.go.com/streamin

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. אייך אני לעזאזל משנה את הלוגו של סלקום מהW800I

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום לכולם אני מחפש המלצות לפלאפון חדש חשבתי על ה-nec n411i אבל אי אפשר לקנות אותו כ-טוקמן ואני מחפש טוקמן אני מחפש פלאפון איכותי שיהיה בו mp3 ומצלמה איכותית ושיהיה עם פומית תודה רבה לכל העוזרים. חשוב לציין שלא חשוב לי איזה חברה חברים לא משנה איזה כל דבר התקבל.

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by UltraWaveMUSA,

    בא לי לגוון קצת מלבד מוזיקה שחורה וטראנסים. אני שמעתי לאחרונה כמה שירים יפים בטלוויזיה משנות השישים בערך כמו " only you" "a mans love" וכל השאר.. מישהו יכול להמליץ לי פה על שירים יפים וישנים? תודה.

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. לא משנה מצאתי, איזה גועל נפש ראיתי מלא מכוניות שנסעו שהייה צפירה(זונות בלאט).

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  25. מי ינצח לדעתכם?

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים