כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אין ספק שהפינלדנדיה נשפכה כמו מים בבחירת השיר הפיני לאירווזיון. שר אותו קלינגון (!?!) ועוד כמה מפלצות. מילות השיר (הקליטות דווקא): "הרד רוק, הללויה".
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
-
http://mitkadem.homestead.com/files/events/rogerwaters2006/ אני בטח בא, רק אני לא בטוח שאני אמצא עם מי לבוא. כרטיס 375 ש"ח, ולא כל אחד מוכן לשלם (למרות שאני חושב שזה שווה כל* שקל).
-
- 7 תגובות
- 627 צפיות
-
-
-
- 9 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני מחפש שיר כניסה לחתונה! משהו מפוצץ אפשר להמליץ בחום גם רוק 60 70 80
-
- 8 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
אני צריך ללכת לעשות ויזה ושמעתי שזה בערך 10 שנים ויזה לצעירים האם זה נכון ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזו מעצבנת המטומטמתתתתתתתתת הזאת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוף היא משגעת אותי! אם הייתי לידה הייא מוריד לה כאפה כסעמק!!! היא פשוט מעלה את הסעיף! הפרצוף שלה דורש להביא מכה לאגרוף שלי! בלעטטטטטטטטטט המפיקים מטומטמים כי הם שכרו מעין קריינית של כתבות ושל תחזיות שלא יודעת להגות ס' בבירור! היא גם קריינה את הכתבה על החתולים והחזיקה את הספינקס שהגיע לארץ מרוסיה לפני חמישה ימים... את מי היא גם מעצבנת?!?!?!
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בהמשך לנושא הזה. אשמח לחוות דעת של מישהו שהזמין מ-eBay ארצה.
-
- 10 תגובות
- 823 צפיות
-
-
היי... אני רוצה לצרוב דיסק עם סגנון מסויים של שירים... שירים רגועים כאילו.. אתם יודעים כאלו ששמים באוטו ופשוט מגבירים כי נהנים לשמוע...סטייל קלאסיקות/נשמה... מישהו יכול לזרוק פה כמה שמות... 10X
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
http://one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=76657&bz=3 :yelclap:
-
- 1 תגובה
- 490 צפיות
-
-
-
זה נכון של SLASH יש את אחת הגיטרות הטובות בעולם? :
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
המחיר של ק"ג אחד של תפוזים וק"ג שני של תפוחים ביחד 6 .העלו את מחיר התפוזים ב50% ואת מחיר התפוחים הקטינו ב 25% כמה עולים שני ק"ג תפוזים ו4 קילו תפוחים
-
- 11 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום חיפשתי באיזה פורום לשים את ההודעה הזאת ולא מצאתי, אז החלטתי כאן אבא שלי רוצה לקנות טלוויזיה חדשה משהו בין 46-50אינטש פלזמה (לא LCD) משהו יכול להמליץ לנו על טלוויזיה טובה? או שאפשר להמליץ לי על פורום שמבין בדברים האלה...
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
השנה כולם מצביעים לפינלנד !!! זה השיר שלהם כתבה http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?contrassID=1&subContrassID=5&sbSubContrassID=0&itemNo=709615 כולם להצביע להם!!!! :yelclap: :yelclap: :yelclap:
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות משהו מNEWEGG. איך אני קונה? אני נכנס לדף של המוצר ואז? איך אני מכניס את הכתובות? כמה עולה משלוח? לאיזו ארצות אפשר לשלוח?. ???
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
Y=X(3-x) הסוגריים מייצגות את מה שיש מתחת לשורש.. פשוט אני לא מוצא איפה במקלדת יש שורש... NooB me.. Thnx everybody !
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
הכוונה אתרים שאני יוכל להוריד מהם וידיו ומשחקים חינם תודה.
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=3yDVgPGQoNs&search=METALICA 8)
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למה METALICA כבר לא מוציאים אלבומים? :-\ :ylsuper:
-
- 68 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
-
תגידו, גם אתם לא מצליחים להיכנס לאתר של משרד החינוך לבדוק את הציוני בגרויות עם הקודים של שנה שעברה שחילקו בבית ספר, או שזה רק אני?
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-


