עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ראיתם ? מה לאלף עזאזל היה שם .....? מי יודע מתי העונה השלישית מתחילה ... ?

    • 37 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by JUNGLE,

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  3. מרוב כל התרדים ההזויים שראיתי פה חשבתי לעשות תחרות לגבי התרדים ההזויים של השנה. והמתמודדים הם: כל מי שיהיה בתרד הזה

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  4. Started by hck,

    ישנן חבילות חדשות עם UPLOAD גבוה במחירים מדהימים. אני לא יודע אם פירסמו את זה כאן (הרצתי חיפשו לפי המילים "YNET","UPLAOD" וכ"ו ולא מצאתי), אז צירפתי לכם קישור. וכן, ;D, אני כבר עברתי ל1.5/512 קישור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3254288,00.html

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. באחד הדיונים אמרתי שהגוף לוקח את רוב המזון העודף שהוא לא צריך באותו רגע ואופך אותו לשומן והיו אנשים שחשבו שאני מבלבל במוח וחלק אמרו שפחמימות לא אופכות לשומן אז דיברתי היום אם רופאה רק למיקרה שוינגט טעו או שניפגע לי הזיכרון ו1-צדקתי את רוב המזון שהגוף לא צריך באותו רגע הוא אופך לשומן 2-פחמימות כן יכולות ואופכות לשומן במיקרה הצורך -נכון שחלק ניספג בגוף בכל מיני מקומות אבל ברגע שלגוף יש מספיק הוא אופך פחממות לשומן כמו שהוא אופך חלבון לשומן אם יש מספיק 3-מה שאמרתי על המוח(לא היתי בטוח בזה) הוא נכון לפחות חלקית המוח כן צורך חלבון אני לא יודע עוד איזה דברים הוא צריך כי לא למדתי על המוח הרבה אבל חלבון זה כן מזון שהמוח צריך

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Holography,

    מחפש טראקים בסגנון של Lord Of The Dance ודומיו. אין לי מושג אם הסגנון הוא באמת "מוזיקה סקוטית" זה פשוט הדבר הראשון שעולה לי בראש שאני שומע את זה. צרפתי דגימה מתוך טראק כדי להקל על זיהוי הזאנר http://rapidshare.de/files/21351748/sampling_1.mp3.html בתודה, Holography.

    • 4 תגובות
    • 622 צפיות
  7. http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?pi=TT300291210

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by zxcvbnm,

    אני וחברים שלי מתכננים לטוס לאנשהו לפני הצבא. הבעיה שאנחנו מתבלטים בין קוס לאיה נפה, מצד אחד יש שמועות שבאיה נפה יותר שמח אבל מצד שני בקבוק קולה עולה שם 20 ש"ח... ואם כבר מישהו היה שם אז תמליצו לי גם על מלונות (אנחנו מתכוונים להיות במלונות הכי זולים, אלה של ה400$ לטיסה+ מלון אבל בכל זאת בטח יש משהו נורמלי יחסית שם). תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  9. היום ראיתי איזה רוסי נרקומן כזה (כנראה שיכור מאתמול בלילה) שודד איזה מישהי באיומי אקדח ראיתי את חברה שלו הרוסייה הזאת שהייתה לבושה כמו זונה שרמוטה צועקת בכל רם תני לנו את כל מה שיש לך אני שואל אותכם , בשביל זה הבאנו אותם לכאן ? עזבו את זה שמרביתם בכלל שיקרו בקשה להיותם יהודיים ועלו לארץ בדרכים לא דרכים רק כדי לקבל את מענק העלייה ואז לברוח בחזרה למדינות אירופה . הכסף שעלתה לנו העלייה המתועבת והמסריחה הזאת יכלה בקלות היה יכול להיות מתועל בכ"כ הרבה דרכים יותר חיוביות ... אבל לא ... במקום זה קיבלנו את החלאות האלה , את המאפיות , את הזונות הרוסיות השיכורות האלה , את הסמים שהם מפיצים .. כמה גועל נפש כמה כסף נזרק על הבני זונות המתועבים האלה.. חבל חבל..

    • 47 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by BneXt,

    זהו, נמאס לי, אני מחפש כבר יותר משעה בגוגל מישהו שישלח לי הזמנה לGMAIL... אז החלטתי לפתוח כאן דיון ולראות אם מישהו יכול לשלוח לי הזמנה... אם אתה יכול לשלוח לי הזמנה ל-GMAIL אז תודה ובתמורה אני יביא לכם מספר של 7 ספרות באיסיקו (מה אני יעשה זה מה שיש לי) תודה

    • 3 תגובות
    • 870 צפיות
  11. התקשרתי למדור סיירות ואמרו לי שאני מתאים ליום סיירות ואקבל זימון למועד ינואר 07'. האם העובדה שאני מתאים ליום סיירות מעידה על כך שאני מתאים למיוני גדנ"ע צלילה של השייטת או גדנ"ע חובלים, ואקבל זימון למיונים אם נרשמתי אליהם? תודה,

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  12. שלום, לאחותי יש חתולה שכל דקה פולשת לי מהחלון של החדר שלה לחדר שלי , והיא תמיד הולכת איפה שכל הכבלים של המחשב וקשה להוציא אותה. אני לא מתכוון לשבת כל היום עם חלון סגור , כי אז אני נחנק והמחשב גם. אז אני רוצה לשים גדר או רשת גדולה שהיא לא תעבור והחלון הייה פתוח. אה, הבית שלי הוא פשוט קומות אז החתולה באה מהקומה למטה של אחותי עולה עוד קצת למרפסת ומגיעה לחדר שלי. תודה. ;D

    • 20 תגובות
    • 7.6k צפיות
  13. Started by overload,

    הבעיה תוקנה

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  14. לא העלו את זה או שאני לא מעודכן?!?! מיהם הזוכים המאושרים??

    • 7 תגובות
    • 667 צפיות
  15. אני מקווה שאני לא עובר פה על שום חוק אם כן אז סליחה ותנעלו בסה"כ המשחק הזה הוא כבר בין איזה 25 שנה משהו כזה SUPAPLEX אני מחפש את המשחק הזה אבל פרוץ עם כל השלבים פתוחים תודה מראש טל

    • 27 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. Started by Doctor Robert,

    היית לי פעם כזאת תוכנה במחשב ואיכשהו היא נעלמה לי. אני זקוק לתוכנה שתוכל להפוך קול של גבר לקול של אישה או קול של שטן עם כל מיני אפקטים. שכחתי את השם של התוכנה שהיית לי על המחשב, אבל היא בדיוק היית עושה את זה. נדמה לי השם שלה היה משהו עם AVS אבל ממש לא בטוח.. למישהו יש משהו בסגנון?

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  17. Started by UlTrAS~ReSsiStAnCe,

    אהלן חבר משפחה נוסע עוד חודש לארץ הנעימה ל3 שבועות, ואני חושב על שידול קניית מכשיר משם כי נמאס מהצביקה פיק הזה גם שם הפלאפונים עובדים על סים קארד? יהיו לי הרבה בעיות אם אני ארצה להפעיל אותו בארץ על קו קיים או משהו בסגנון? ומה שווה להביא משם בנגיד 100 דולר פלוס מינוס?

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  18. Started by ALÞHA,

    http://members.iinet.net.au/~pontipak/redsquare.html אני הצלחטייי להגיע די קרבבוב [attachment deleted by admin]

    • 40 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. Started by taimor,

    שאנחנו חיים בשביל למות בסוף, כאילו בסוף כולנו נמות וזה כאילו ברור. זה מצחיק שאתה חושב על זה כי שאתה צעיר בוא נגיד בגיל 6 אתה חושב שכולם יחיו לנצח אבל עכשיו אני כמעט 16 ואני מרגיש את הקטע הזה של הזקנה אצל הקרובים אליי וזה דיי מוזר לי. (אני מדבר על המבוגרים...) שאני חושב על זה משום מה אני צוחק ומרגיש דיי אדיוט חחח, מעניין אותי מה אתם חושבים על הנושא... * עוד שאלה, יש לי בעיה שאני לא שם לב איך הזמן עובר לא משנה מה אני עושה משתעמם או לא הזמן רצח ואני מרגיש שעתיים זה כמו 5 דק' =\ ניסתי כמעט הכל אפילו כל רבע שעה יש לי ציפצוף בפלאפון שזה טיפה עוזר אבל עדין קצת קשה לי לשלוט בזמן בצורה נכונה חחח.... (כן אני יודע שאתם חושבים עכשיו שאני קצת אני פשוט נער מתוסבך חחחחח בקיצור, תנ…

    • 42 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. שמעתי יש ביטוח זה נכון? נגיד מישהו קנה משהו ב5 אלף מה קורה אז?

    • 10 תגובות
    • 695 צפיות
  21. http://www.dumpalink.com/media/1141898588/Jerking_Off_To_World_Of_Warcraft

    • 28 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by yuvalri1,

    שלום אני מקווה שזה הפורום הנכון... בכל מקרה - מה הGUIDE LINES כאשר פותחים את המחשב? האם מומלץ לעבוד על הרצפה (ללא שטיח)? על השולחן? יחף? ערום?? במה לגעת\לא לגעת לפני העבודה? תודה!

    • 16 תגובות
    • 4.4k צפיות
  23. כל מי שיכול לעזור לי שבבקשה יקשיב עוד חודשיים ב 23 ביולי אני מתגייס .... יל לי פרופיל גבוהה 82 ... וגם קבה שאינה נמוכה 53 אני לומד 15 יחידות כמו רוב האנשים פה ...עם ממוצע של 99 . ומאוד רוצה לשרת בצבא בתפקיד הזה , הייתי ממוין לגמא אבל לא עברתי תשלב הראשון . לממר"ם שזה היה החלום שלי אין לי מספיק קומבינות להגיע עם פרופיל שכזה ... וקרבי זה יהיה רק הברירה האחרונה שלי מתוך הכרח למרות שאין לי בעיה עם זה אני ספורטאי סך הכל . ורגיל למשמעת אבל זה לא מה שרציתי לעשות בצבא ולא החלום שלי כל הזמן אומרים פה בהודעות שאם יעשו בעיות בצבא בסוף יתנו מה שרוצים ... (למי אני עושה בעיות ואיך ?? ) תודה לכול העוזרים :'( :'(

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים