כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לקנות מזגן לחדר 3X3 ואני לא מבין כלום איזה כדאי , כמה כח-סוס , כמה BTU ומה המשמעות של האותיות
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה האתר הכי טוב? אני צריך לשלוח כל יום כ 9 SMS לקבוצה (אותו SMS) מה נראה?
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-
-
בקיצור הייתי בסופר עשיתי קניות ואחרי זה בקופה בא ניגש אליי אדם נחמד ושואל אותי : " תגיד, כמה עולה המזלג הזה שיש בדוכן שם ? " ואז נכנסתי להלם בחיי, כאילו הבן אדם היה מוכן לשלם על המזלג הקטן הזה, זה היה דבר מפתיע כעיקרון אני לא יכול להגיד פה מה הייתה העדה שלו אבל הוא גם לא נראה ממש אדם עשיר. אבל בחיים שלי לא ראיתי אדם כזה ועוד ישראלי ששואל את זה, כמובן שעניתי לו שזה בחינם וזה טעימות של הסופר, הוא לא ממש שינה את הפנים שלו והגיב ב" טוב, תודה. " כי בנינו כמעט כל אחד מאיתנו מנסה להשיג את הדברים שהיו כמה שיותר זולים ואף פעם לא חשבתם שמזלג של טעימות בסופר יעלה לכם כסף וגם אם כן לא נראה לי שהייתם משלמים עליו. קטע קצת מוזר שהיה לי והייתי חייב לספר. אז האם קיים ישראלי חדש ? ושונה ?
-
- 11 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני מתכוון להתחיל שירות לאומי בקרוב. מישהו יכול להמליץ לי על תחום או יותר טוב תפקיד מעניין,מאתגר ? אני פחות מעוניין בתחום החינוך אבל מוכן לשמוע כל הצעה.
-
- 5 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אני עשיתי שאלון 005.. היה דיי קל חוץ משאלה אחד סעיף א'... כנראה יש לי 85... (אבל המורה שלי הגיש אותי על 80 והורס לי כנראה..) מה איתכם?
-
- 131 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
-
משכורתו של יוסף היתה גדולה ב 1050 שקלים ממשכורתו של דוד. לאחר שמשכורתו של דוד הועלתה ב 15% קיבלו יוסף ודוד משכורת זהה. חשב את משכורתו של יוסף. אני שובר את הראש מצאתי את הפיתרון הוא 8050 אבל הדרך אני לא יודע כאילו עשיתי 100 לחלק ל15 ואז כפלתי... יש לכם דרך לזה? הבגרות עוד שעתיים!! בבקשה תעזרו לי!
-
- 13 תגובות
- 911 צפיות
-
-
יש לי שאלה בקשר לתרגיל שני ב' סדרה זה יוצר n=26? ושאלה בהסתברות (5) א': 24/5040 או 0.00476 ב': גבוה ג': (4/20)^4 או בערך 0.0256 זה נכון? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 486 צפיות
-
-
לאחרונה היה לי חשק לחזור לנגן על פסנתר. לקחו לי כמה שעות עד שחזרתי לעצמי אבל הצלחתי בערך למזלי [חמש שנים שלא ניגנתי ] הקטע הוא שחוץ מהטיטניק MY WAY , FEELך ועוד כל מיני[בעעע] אין לי שירים "מלהיבים" במיוחד שאני יודע לנגן. רציתי להתייעץ אתכם איזה שיר כדאי ללמוד לנגן טוב [מחפש שיר מרשים ומרגש יותר] בשביל להפוך את הניגון ליותר סבבה. תודה מראש
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בגרסא האנגלית זה I like to move it... אני מחפש את השיר בגרסא העיברית "להזיז את הטוסיק"... מי שיכול להשיג אותו או שיש לו אותו מוזמן להתחבר אליי לאיסקיו 276952220 אא למסנג'ר msidis@msn.com... אפשר לשלוח לי את זה גם באימייל msidis@walla.co.il... תודה אנשים, ניאו
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
..יש שטח ועליו יש קו ישר לקו הישר יש משוואה,וגם לפרבולה. השטח פרוס בציר ה-X מ-0 ועד 4, ויש בינייהם מספר 2 השאלה היא איך מוצאים כאן את השטח,האם משלבים את שתי המשוואות (המשוואה של הישר פחות המשוואה של הפרבולה) או שמחלקים לשני שטחים מ-0 עד 2 ומ-2 עד 4 רק במשוואה של הפרבולה? תודה
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
-
נסעתי היום באוטובוס ושמעתי כמה אנשים מדברים על זה שרוצים להוריד את תקופת המלווה ל חודשיים,זה נכון או סתם בלבולי ביצים?
-
- 25 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש אתרים של המלצת שירים חדשים בכל הסוגים כולל פאנק-רוק תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קיבלתי טלפון היום מלשכת גיוס ,וביקשו ממני להעביר תעודה אחרונה, מכתב אישי ומכתב מגורם חינוכי ממליץ כלשהו. איזה משקל ניתן לתעודה ששולחים? יש לי ציונים של 75-78 בשלושה מקצועות ,ובכל השאר 90-100(ציון התנהגות ראוי לשבח ו-27 שעות חיסורים, אם הם רלוונטים). האם זה יכול לפגוע במועמדות?
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
-
-
http://www.yoram.co.il/bagrut_example/1115727536.pdf שאלה 5 איך אני עושה? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
אני מחפש הוראות הפעלה לכל סוגי מוצרי החשמל מקווה שתוכלו לעזור תודה רבה זאביק.
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
צריך כדי להכין סושי. מישהו מכיר מקום באיזור ר"ג-גבעתיים?
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
-
-
בכמה צריך להיות הציון בבגרות גבוה יותר מהמגן כדי שישקלו לבטל אותו?
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני צריך רענון בחוקים איך הולך סיבוב משחק. מה שאני זוכר שכול שחקן מקבל 2 קלפים, לאחר מכן פותחים קלפים על השולחן אבל אני לא זוכר איך זה הולך. אני זוכר משהו בסגנון פותחים קלף סגור ועליו פתוח, ואז כול אחד מעלה אם הוא רוצה, ואז פותחים עוד אחד סגור ועוד פתוח ושוב מהמרים ובסוף פותחים שלוש סגורים ואז שלוש פתוחים על השולחן. תקנו אותי אם אני טועה.
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
1600 שקל בריכה וחדר כושר נראה לכם יקר? חשבתי לעשות מנוי וזה המחיר נראה לי יקר מדי ושבמחיר הזה עדיף לקנות את כל הציוד כבר לא?
-
- 24 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מחפש מוזיקה קצבית. עם מקצב שאני חושב קוראים לו שמיניות כלומר חשוב קצב קבוע מהיר. אני מחפש פחות טראנסים כלומר הכי טוב זה חידושים של שירים ישנים או רימקסים שלהם. גם עברית זה נחמד. אני ארשום כמה שירים שאהבתי אולי זה יעזור: global DJ - סאן פראנסיסקו DJ LEE - fight hard CASCADA- EVERY TIME WE TOUCH SPECIAL D - HERE I AM
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
לא ידעתי איפה לפרסם את זה אז פירסמתי פה ביטלתי את הפיירוול ואת האנטי וירוס ואני עדיין לא מצליח להיכנס לכל מיני דברים כמו Rakion וXfire ועוד כל מיני דברים שקשורים להתחברות לאינטרנט. עזרה דחוף תודה.
-
- 0 תגובות
- 482 צפיות
-


