עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by taimor,

    היום אני הולך להוציא ת.ז. ויש לי כמה שאלות: מה אני צריך להביא איתי חוץ מהדף הזה שקיבלתי בדאור חתום ? אם אני רוצה לעבוד ויש לי כבר ת.ז. עדין אני צריך להוציא כרטיס עובד? או לא? אני שואל פה כי באתר שלהם במוקד הטלפוני שלהם קיבלתי תשובות דפוקות =\ ושלא נדבר שבלחץ אני שומע את האישה במוקד הטלפוני. תודה מראש על העזרה =]

    • 10 תגובות
    • 755 צפיות
  2. שלום חברים, יש לי PS2 שבגלל הצ'יפ התמונה שלו לא ממורכזת. שמעתי שבחלק מהגרסאות חיבור 21פינים יכול לסדר את זה במידה והגרסא תומכת בחיבור RGB. למישהו יש מושג אם הגרסא השחורה העבה הותיקה תומכת בחיבור הזה? אם יש מישהו ששם צ'יפ ואין לו בעיות של מירכוז תמונה על גבי המסך, אני אשמח לשמוע גם כן. Anatoli.

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום. הבנתי שיש איזשהי דרך להפוך את הפליסטיישן ל-dvd ובכך לראות סרטים. אודה למי שיעזור לי לעשות את זה. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 655 צפיות
  4. Started by JUNGLE,

    Holy Shit זה היה כזה קשה+2 שאלות שלא קשורות לסיפור שלמדנו. מישהו הצליח תאנסין?

    • 6 תגובות
    • 680 צפיות
  5. ראיתי את הסרט אבל מה הקטע עם החרדים מגן דוד וכל זה מה הם יענו יורדים עלינו?

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  6. Started by dvvon,

    אם בא (נגיד ובא לי) ואני רוצה לאפס את המונה הודעות שלי (נגיד ובא לי) יש לכם אפשרות כזאת ("""""") ?

    • 26 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. ילדים שלי, בואו!

    • 6 תגובות
    • 716 צפיות
  8. Started by HiperPsY,

    במתמטיקה ובאנגלית. תודה.

    • 6 תגובות
    • 681 צפיות
  9. שלום לכולם אני רוצה השבוע לפתוח חשבון בנק.. אני בן 16 וחצי מה אתם אומרים איפה כדאי? בנק הפועלים או דיסקונט.? וחשבתי לפתוח בדיסקונט דרייב.. מה זה אומר לא הבנתי ממש.. והבנתי שאני צריך להתחייב שם לא לעשות עבירות נהיגה וכל מני שטויות כאלה.. אבל נגיד ואני לא מקיים את ההתחייבות שלי? מה קורה? תודה על התשובות.. ותיתנו לי המלצה איפה.. וגם מי שממליץ שיגיד באיזה בנק הוא

    • 43 תגובות
    • 3.3k צפיות
  10. חבר'ה איזה אתרי שיתוף אתם מכירים חוץ מ-lala ו-nfo? תודה

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by ofeky1,

    מהו המשקה שאתם הכי אוהבים?? פשוט תגידו זה לא קשה ובלי חוכמות אני לא מדבר על שתיה חריפה או חמה אלא רק משקאות קלים!! ____________________________________________________ אני למשל שותה הרבה NESTEA אפרסק וקצת קולה!

    • 140 תגובות
    • 6.6k צפיות
  12. http://www.metacafe.com/watch/152624/criss_angel_and_half_a_woman/%3E אני לא יודע איך איך עשו את זה אבל פאק זה נראה טוב!

    • 2 תגובות
    • 885 צפיות
  13. Started by oFiR 22,

    שלום לכם, רציתי לבקש מכם טובה. אני נוסע מחר ברכבת לת"א השלום (עזריאלי), ורציתי לדעת על איזה קו של דן אני צריך לעלות על מנת להגיע לרחוב בן יהודה 5? שזה יעבור גם באלנבי.. תודה רבה רבה רבה, אופיר

    • 5 תגובות
    • 593 צפיות
  14. ערב טוב , נכנסתי לפורום בהמלצת חבר לאחר שהקמתי עסק לפני כמה חודשים למחשבים אבל תמיד נתקלתי בבעיה של תימחור חלקים ושרות . מצד אחד אני לא אימפריה כמו חברות הענק אין לי כסף לתת חלקים ברמה נמוכה ללא התקנה ועוד להרוויח ומצד שני אני אוהב את המקצוע וחבל לי לסגור את התיק , וגם אם יכולתי למכור חלק ללא התקנה לא הייתי עושה את זה אני לא סופרמרקט לרכיבי מחשב אני רוצה להיות מעבדה לתת שירות היום כל אחד שיש לו טיפה כסף פותח "עסק למחשבים" ובגלל שהוא רק מוכר חלקים הוא בכלל לא צריך לבוא מהתחום יש זילות בענף ואני לא מעוניין להיות בנישה הזאת אז ככה .. מכיוון שאתם הרבה יותר שנים ממני בתחום המחשבים ויותר מביני עניין השאלה היא כזאת ... אני חייב לציין לפני שאני עסק שמשלם מע"מ הכול לא עוסק זעיר ..…

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. עשיתי worldwide אבל משום מה אני רואה שם גם Usa only

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  16. Started by avivlevy,

    התחלתי לצייר מכוניצ אבל זה דיי קשה, אז חשבתי לראות קצת ציורים. בקיצור אני מחפש אתרים/תמונות של מכוניות [רצוי יפות] אבל ממש ציורים בעיפרון לא עם צבע

    • 6 תגובות
    • 783 צפיות
  17. Started by nir_ofer,

    שלום לכולם! בדיוק פרמטי את המחשב ואני מחפש תוכנת שיתוף קבצים טובה בלי מלא זבל ושטויות בפנים אודה לכם אם תמליצו לי על כמה גרסאות... תודה ניר

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  18. NO SH*T,JUST READ חבר הכנסת סטס מסז'ניקוב (ישראל ביתנו) העלה הצעת חוק, על פיה תהפוך שדרות לבירת ישראל במשך החודשיים הקרובים, זאת לאות הזדהות עם תושבי העיירה המופגזת. לדבריו, "בשבועות האחרונים נדמה כי מדינת ישראל איננה מקדישה את מירב המאמצים בכדי להבטיח את שגרת חייהם של תושבי העיר, מזלזלת בשלומם ומבקשת להרחיק את הנושא מסדר היום. בשל כך מתקבל הרושם בארץ ובעולם כי העיר שדרות ותושביה אינם חשובים מספיק בכדי שממשלת ישראל תכריז כי המתקפה עליהם תחשב "קאזוס בלי". לאור כל האמור לעיל, מבקש חוק זה לקבוע כי העיר שדרות תוכרז לתקופה של חודשיים מיום קבלת חוק זה כבירת ישראל, דבר אשר יבהיר בצורה נחרצת כי כל עיר או יישוב בתחומי מדינת ישראל העומדים מול מתקפה חבלנית עוינת ייחשבו כעיר הבירה ל…

    • 8 תגובות
    • 681 צפיות
  19. הטירונות עושים לכל אחד מהפרופיל שונה ? או שתיהן 07 ? (בהנחה שאין מידע לאן מתגייסים - הצבא לא אומר עד יום הגיוס)

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. האם אכילת פיצה בצוהרים במקום אוכל רגיל בכל יום למשך כחודשים עלולה לגרום לנזק לגוף :s05:

    • 31 תגובות
    • 3.4k צפיות
  21. http://gamez.nana.co.il/Article/?ArticleID=379696#Scene_1

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  22. Started by MilkMan,

    • 8 תגובות
    • 662 צפיות
  23. הייתה כתבה לא מזמן בנענע שבגלל נתינת חישוב שגוי המתבטא בנתינת נק' רבות לשאלה ספציפית או כשל מסוים בבחינת הבגרות בלשון מוסיפים 4-7 נקודות לבחינה, איך אני יכול לדעת כמה בדיוק הוסיפו אם בכלל..??? תודה!

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  24. כמובן בגדים ונעלים.. אבל מה עוד!? אני לא ממש עולה על משהו מחשב או חלקים או ציוד הקפי לא צריך לא בשמים או שעונים קיצר, לא יודע הצעות יתקבלו בשמחה אם תוכלו לשם שינוי לא להיות ציניים , לפחות לא היום

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים