עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. מוקדש לשמאל הישראלי הנאיבי, שחושב שאנחנו חיים בשווייץ, ומסביבנו איטליה, צרפת וכו'... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3275224,00.html

    • 6 תגובות
    • 729 צפיות
  2. Started by MOFRA,

    http://www.pistolwimp.com/media/48046 היה מדהימה לא להאמין שהיא בת 11

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. איזה אדיוט, עכשיו הם אמרו שהם יפסיקו גם עם המטרות הלבנוניות ויפגעו רק במבני חיזבאללה ( הסכם עם האמריקאים ) בקיצור עוד בניינים מסכנים, מזה אף אחד לא ישבר, דיייייייייייייייייייייייי נמאסססססססססססססססססס מעניין מה יקרה עם איזה רקטה תפגע במפעל כימכלים בחיפה, יהרגו מעל 20 אלף איש

    • 7 תגובות
    • 674 צפיות
  4. Started by Green,

    אני מחיפה מי פה עוד מחיפה? מישהו גר ליד סטלה?

    • 10 תגובות
    • 909 צפיות
  5. Started by artyom,

    אתם יודעים איפה אפשר למצוא דוגמאות ל"חריטה" הזאת שעושים מעל האוזן? ואיך זה נקרא? תודה

    • 47 תגובות
    • 3k צפיות
  6. Started by bobby323,

    http://www.clickmonkeys.com/index.shtml

    • 8 תגובות
    • 858 צפיות
  7. נשפח לי בקבוק מים כמה ימים ולא שמתי לב על שטיח מקיר לקיר והכל מסריחחח שפחתי על זה אקונומיקה עם קצת מים וזה עדיין מסריח (איך האקונומיקה תתיבש? יווצר על זה עוד עובש/חיידקים?) תעשו טובה תגידו איזה פיתרון מדעי מגניב כזה, זה נושא מסובח

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. מישהו רוצה לעזור לכולנו שיפיל את האתר הבא נגיד לכם איך לעשות את זה תלצו על התחל ( start)אחרי זה על הרצה(run) תלחצו אנטר תקלידו cmd אחרי זה תקלידו במסך השחור ping -t kkk.com אני משתמש בפקודות דוס נוספות יותר מסובכות אני מנסה לפענח את הסיסמא של השרת שזה יכול לקחת לי ימים גם עם מספר תוכנות אז תעזרו לי ונוציא את האתר הזה מהרשת

    • 4 תגובות
    • 609 צפיות
  9. אני יודע שנשאר ממש מעט זמן עד הגיוס אבל אני שוקל לדחות, ממספר סיבות. בתיכון למדתי במגמת הנדסת תוכנה. הגיע אלי הביתה לפני כמה ימים מכתב שמציע לי להמשיך י"ג-י"ד בהנדסת תוכנה במקיף בעיר. האם מכתב בו אני אסביר ללשכת גיוס שאני שוקל להמשיך בלימודים יוכל לדחות את גיוסי? תודה.

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. אני רוצה לקנות אחת מהנעליים שיש פה: http://search.ebay.com/_W0QQsassZfootQ5fxpo נ.ב אני יודע שזה זיוף...

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  11. Started by Salwaby,

    אישית Red Hot Chilli Peppers אצלי , תותחים . והדיסק החדש שלהם Stadium Arcadium ענק

    • 56 תגובות
    • 2.9k צפיות
  12. עשיתי היום ב-10 בבוקר טסט,מתי אמורות להגיע תוצאות פחות או יותר? אני כבר מתפס על הקירות פה.

    • 23 תגובות
    • 30.8k צפיות
  13. נכתב בכתבה לגבי הפד: AQUA3 שהוא גדול אך לא צויין כמה גדול...בעקבות הכתבה הזמנתי אותו באושר ולהפתעתי ראיתי שהוא בגודל פי 4 !!! מכל פד שאני מכיר והוא תופס חצי שולחן. חבל שלא ציינו בכתבה כמה הוא גדול אחרת לא הייתי מזמין אותו . חבל. :-[

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by sdfzxc,

    http://www.tapuz.co.il/flix/showVideo.asp?m=830069

    • 12 תגובות
    • 978 צפיות
  15. Started by sdfzxc,

    ע"י זמזום: http://www.musipedia.org/query_by_humming.0.html או ע"י הקשה: http://www.musipedia.org/query_by_tapping.0.html

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  16. אני רוצה לפתוח אתר בחינם ושיהיה עם כתובת קצרה. בתודה מראש!!

    • 37 תגובות
    • 2k צפיות
  17. טוב, אני רואה שיש פה מתקפה של אנשים לא קשורים / הזויים / לא יודע איך להגדיר זאת ששואלים בפורום מחשבים על דברים לא ברורים, אז תרשמו פה בפורמט של: כותרת דיון לינק לדיון (ואולי מיני לינק לאיזה חלק הכי הזוי בו) (ואולי ממתי הוא) לכל דיון הזוי שראיתם פה בפורום. domiel, ואחרים, אנא להקפיד על הפורמט מלמעלה... "הנה אחד:" לא עומד בהם, אם אין כח, אז עדיף לא להגיב בכלל. (ומצחיק מאוד)

    • 6 תגובות
    • 625 צפיות
  18. הכותרת אומרת הכל.. ואם אפשר תפרטו מחירים.. לשיעור טסט פנימי וכל טסט אחר שאני נכשל.. ואל תשכחו שם ומספר טלפון.. ותגידו אם למדתם אתם אצלו או מישהו שאתם מכירים למד.. תודה מראש..

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. הייתי בשוק הכרמל ולא מצאתי שם כלום.. מישהו אולי יודע איפה יש?? תודה לעוזרים... 8)

  20. Started by VL,

    לפרסם תוכנות ? או קראקים לתוכנות? מה העונשים...מהקל לכבד וכו'...תודה אני צריך כמה שיותר מידע (סתם בשביל לדעת ולהזהיר אנשים =]) האם זה קשור לאתרים? או רק לפורומים? או גם וגם...

    • 4 תגובות
    • 521 צפיות
  21. כמה פעמים אתם משתמשים בלחצן "תצוגה מקדימה" לפני שאתם שולחים הודעה? אני מאלה שבודקים עד שההודעה מושלמת, אז רציתי לראות עד כמה אני פסיכי...

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. שרות מהפכני וחדשני - מייל חד פעמי! שרות דוא"ל המשחרר אותך מהודעות הספאם והוירוסים לתמיד, מתאים במיוחד להרשמות לפורומים ולאתרים. פיתרון מושלם לאנשים שאוהבים פרטיות, ובכך שומרים על תיבת הדואר שלהם נקייה לחלוטין. www.***.com השרות ניתן חינם מומלץ בחום לכל הגולשים ברשת השרות ניתן חינם אין צורך להוריד שום תוכנה הוא אינו תופס מקום במחשב וללא צורך בהתקנה פשוט להכנס ולשמור במעודפים שלך

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  23. בהמשך להודעה הזו: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=191160.msg1665992#msg1665992 תהיתי כמה פעמים נהגתם במשך תקופת המלווה שלכם.

    • 5 תגובות
    • 691 צפיות
  24. Started by tombcatz,

    חחח זה נהיה טראנד חדש ברשת,יאללה-לכל מי שיש אנימציה או סרטון או כל דבר אחר מצחיק שקשור לנגחה של זידאן-שיביא לפה והנה שלי: [טכנית,לא שלי,אילא מה שאספתי מהרשת,אז גם אני לא יודע למי לתת קרדיט] וגם לינק: http://zidane-kapwnt.ytmnd.com/

    • 12 תגובות
    • 885 צפיות
  25. מחפש טבלה שמראה את המכוניות הכי מהירות בעולם ושהיה שם את כול המכוניות שיש בכלל בעולם ושהיה שם גם את לוטק ועוד מכוניות ואם אפשר גם של אופנועים במובן של מהירות מקסימלית בגלל שהתבלבלתי כבר מכול המכוניות תודה לעוזרים :jump:

    • 42 תגובות
    • 3.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים