כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
דיי הבטן כואבת לי כבר... הכי קרע אותי הראפ בסוף עם הפיספוסים
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום :> נוסע לאילת שבוע הבא חייב חנויות חומרה שנמצאות באילת , אני הולך לקנות LG L1732TQ באופיס דיפו , ואני צריך חנות שאני אוכל לקנות בה X1600PRO אני קונה משם בגלל שזה בלי מע"מ , הL1732TQ עולה שם 1340 שקל (!!!) אפשר גם חנויות במרכז , אבל אני צריך X1600PRO בהכי זול ... ביינתים ממה שראיתי KSP מוכרים אותו במחיר הכי טוב אז חנויות חומרה , או אילת או במרכז , שמוכרות X1600PRO נ.ב ערבים זונות =/
-
- 3 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שאני יילך רק לפי מה שרשום בו
-
- 6 תגובות
- 705 צפיות
-
-
היום הייתי אצל סבא שלי..... שאלתי אותו איך אומרים קללות ביידיש....חחח וברקע שמענו את החדשות על הקרבות בצפון....ואז סבא שלי אומר לי....אתה יודע מה זה נסראללה בפולנית? אז אמרתי לו מן הסתם שאני לא יודע... חחח אז הוא אומר שזה קקי במכנסיים של תינוק....זאת לא בדיחה זה באמת נכון....
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
אם אפשר לצרף קשור ,תודה מראש. למה אני שואל כי שמעתי שיש מילונים שאוצר המילים שלהם חלש ...
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
יש למישהו רעיונות...אני וחברים שלי שוברים תראש ואין ממש מה לעשות חוץ מסנוקר\לאכול בחוץ\קניונים וכאלה דברים...אנחנו אולי נוסעים לאילת אבל בנתיים משעמם רצחחח....יש הצעות מעניינות?
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש איזה שיר ששמעתי לפני כמה זמן ברדיו, השיר נשמע כמו רמיקס של משהו כניראה... השיר מתחיל עם גיטרה אקוסטית ולאט לאט הבומים נכנסים לקצב ומישהו שר ברק (נשמע לי כמו בוב מרלי אבל אני לא זוכר טוב) השיר הזה היה לפני כמה חודשים בראש המצעד של רדיוס 100
-
- 2 תגובות
- 518 צפיות
-
-
לא יודע אם זה היה אבל זה כזה WTF http://video.google.com/videoplay?docid=-2428845643156649877&q=girl+fight
-
- 12 תגובות
- 811 צפיות
-
-
אחלה אתר ללימוד פסיכומטרי חינם! שווה להיכנס לכל מי שלומד.. לי הוא עזר מאוד!! פסיכומטרי
-
- 10 תגובות
- 911 צפיות
-
-
חומרים: 1. צינור PVC 3 אינצ' באורך 45 סנטימטר העומד בלחץ 40 2. צינור 11/2 אינצ' באורך 71 סנטימטר העומד בלחץ 40 3.ממיר צינור 3 אינצ' לצינור 11/2 אינצ' 4.מתאם 3 אינצ' נקבה 5.פקק 3 אינצ' זכר 6. מצת מאולטר בנייה : ראו תמונה http://www.advancedspuds.com/potatogun.gif עידכון : מי שרוצה להגדיל את טווח הירייה שפשוט יקנה קנה שממנו עף החפץ אז שיקנה ארוך יותר מ 71 סנטימטר
-
- 6 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=4704
-
- 4 תגובות
- 938 צפיות
-
-
שלום.. תקופת הגיוסים בפתח (או בעיצומה :) והתור שלי עומד להגיע (שבוע+/-). לפני כמה זמן ראיתי באיזשהו אתר רשימה של דבירם מומלצים לקנות ולהביא ליום גיוס ולטירונות. היה כתוב שם דברים בסגנון סנו-די נגד יתושים ומטען חרום לסוללה של הפלאפון וכמובן גם את הדברים הרגילים. גופיות ובגדים תחתונים. עכשיו אני לא מוצא את האתר ואני צריך את עזרתכם.
-
- 91 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
מתוך הרשימה הבאה איזה מהפלאפונים הוא הטוב ביותר והמשתלם ביותר? Motorola e770, Nokia 6280, Motorola V3X, Samsung 900, Nokia 6230i. אני כבר כמעט סגור על ה6280, יש מבין הרשימה פלאפון טוב יותר? חשוב לי שייהיה נגן MP3 איכותי ומצלמה איכותית. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://news.msn.co.il/news/StatePoliticalMilitary/Military/200607/2006071320314.htm גם באמצע המלחמה צריך לגרש אותם ללבנון
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התחלתי את האימון הראשון שלי בחדר כושר אתמול, ובלי מושג זה פשוט משעמם, מה גם שהמוסיקה נותנת כוח מסויים לפעמים. יש המלצות מסויימות, למוסיקה (מכל סוג, עדיפות למטאל) שמתאימה לחדר כושר (נותנת אדרנלין)?
-
- 30 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
האלן..חבר שלי ביקש ממני שאני אעזור לו למצוא מזוודה (קשיחה) משוכללת כזאת עם קודים ופיצרים.. נו כמו בסרטים (: חיפשתי בכמה אתרים ואני לא ממש מוצא קייס כזה.. מכל האנשים הרבי אשכולות פה יש בטוח מי שמתצא בתחום הזה! תודה מראש על העזרה!
-
- 7 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אני אתחיל אם זה: http://www.tapuz.co.il/flix/showVideo.asp?m=184549
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
היי אתם יודעים אם קיים ואיפה אפשר למצוא משהו שנכנס למצית באוטו ונותן לי תקע חשמל רגיל? אני פשוט הולך לגור באוטו כמה חודשים טובים (זה לטיול באוסטרליה לא הפסדתי בהיתערבות או משהו) ואני חייב שיהיה איתי תקע לחשמל בקיצור אתם יודעים אם יש דבר כזה תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמעתי על אתרים שמאפשרים שרות שליחת אס.אמ.אס חינמי (הכוונה היא כמובן לא לאיסיקיו). אשמח ואודה למי שיוכל לקשר אותי לאתר שכזה.
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש רכב לצעירים[לי] בתקציב של עד 42 אלף שקל וחשבתי שיוכלו לעזור לי לבחור פה דווקא החוזק של המנוע זה לא במקום הראשון אצלי מה שאני מחפש ברכב הזה הוא שיהיה לפחות שנת 2000 ומעלה, ושיהיה עם תיבת הילוכים אוטומטית חובה[זה הוראה "מלמעלה"] מנוע 1.6 יכול להיות נחמד, ועדיף 5 דלתות באופן אישי נדלקתי על הסיאט איביזה, תגידו מה דעתכם בבקשה.. תודה מראש, אבי.
-
- 80 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
-
-
ראיתי היום את הסרט בבכורה, סרט מ-ע-ו-ל-ה, בהחלט שווה צפייה. ממליץ בחום.
-
- 5 תגובות
- 771 צפיות
-


