כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
hello we had an FCM agint Dutch Elite and this is the scors: * MISSION MODE : We won 13-12 * DEATH MATCH : They won 30-29 a day later i was going to tlak whit the man that orginize the clan war and this is the confirssion: sagi says: hi Robert says: Hey sagi says: Dutch Elite * MISSION MODE : We won 13-12 * DEATH MATCH : They won 30-29 sagi says: it is a tai sagi says: as in draw Robert says: ROFL Robert says: noobs Robert says: No way Rober! says: its about rounds sagi says: hh yes Robert says: not kills Robert says: you twink sagi says: we won Robert says: I refuse to have a revange till you guys are organised for once, god da…
-
- 10 תגובות
- 869 צפיות
-
-
-
תיקו 1-1 :'( לכל מי שלא ראה פשוט משחק מדהים מדהים של חיפה
-
- 21 תגובות
- 1k צפיות
-
-
[ltr] Bitte - nicht so schnell! = Please - not so fast! although the original meaning is apperantly drive slowly, I find the unintended double meaning very amusing. btw, this is real. more info here.[/ltr]
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתם בטח מחמם קפה USB ... מנורת USB ... מאוורר USB ... אבל לא כזה ... http://www.webpark.ru/comments.php?id=15792
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פותח את המזגן לכמה שעות זה עלול להרוס את המזגן?....אני פותח אותו על הטמפ' הכי נמוכה כי רק אז מרגישים קצת את הקירור....זה יכול לגרום נזק? אני כבר איזה שבוע ככה....מה אני יעשה אני כולי מזיע בלילה ולא מצליח להרדם בלי מזגן ואין לי זמן לנקות אותו :\
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
***** אזהרה !!! לא לבעלי לב חלש******* http://www.shin1.co.il/id/show_user.php?userid=370255&pg=12 מנהלים אם יש בעיה בת'ראד הזה אל תהססו לנעול
-
- 20 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
הנה חלק מהשיר: http://rapidshare.de/files/30342529/Unknown_song.mp3.html מישהו יודע איך קוראים לשיר הזה ומי המבצע?
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
הממ.. כול הזמן נכנסים לי לחדר ויושנים בו כשאני לא נמצא ואני שונא את זה... אז יש מצב שיש מנעול מיוחד שיצטרכו להקיש סיסמה או לעשות משהו כדי להכנס...? (יש לי דלת עם ידית עגולה כזאת ומן חור/פס קטן למפתח)
-
- 15 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=-872124450700446493 It's Amazing! and Pretty! I wish I could have made such thing (it isn't that hard, you just need enough Fireworks What do you say?
-
- 5 תגובות
- 905 צפיות
-
-
מישהו מוכן להסביר לי איך הילד בסרט (שכחתי את השם - זה שמשחק במלקום באמצע) נשאר חיי?
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
זהירות!, התמונות הבאות הינן קשות לצפיה ומומלצת השגחת הורים. 18+ אכן תמונות קשות, לא יודע מה החבר'ה שם בסוני חשבו לעצמם, או שאולי הם לא חשבו. הזכויות לויגיימס
-
- 9 תגובות
- 853 צפיות
-
-
-
-
שימו כאן את כול הסרטונים שלא מכירים כול כך ומצחיקים...... אולי יסגרו בכלל ת'ת'רד הזה אבל למי איכפת
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הממ מישהוא יכול להסביר לי את זה? http://www.tapuz.co.il/end/default.asp מלא פרסומות....
-
- 12 תגובות
- 881 צפיות
-
-
-
אם היינו עושים היום דברים באותה יעילות שעשינו פעם אולי הדברים היו נראים אחרת. קטע ווידאו שווה צפיה - איך התקפנו את הכור בעירק
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
חלומות: 1. קרה לי כמה פעמים שאני ישן ופתאום בחלום שלי מצלצל טלפון ואני עונה וכביכול מתחיל לדבר אבל בסופו של דבר קורה הטלפון הבאמת מצלצל. איך זה קורה? ולמה? יעני איך דברים מהמציות יכולים להשפיע על החלום שלנו? "הכוח": 2. אני יודע שזה שאלה מטומטמת אבל רציתי לדעת את דעתכם בנושא. בימים האחרונים צפיתי בכל סרטי "מלחמת הכוכבים" שבהם לוחמי הג'די משתמשים "בכוח" שלהם. חשבתי אולי "הכוח" הזה באמת קיים? כאילו קרה לכם שאתה נמצאים במקום מבודד ופתאום מרגישים מישהוא מתקרב? אפילו שהוא מתקרב ממש ממש בשקט? האם ההרגשה שלכם בזה שהור מתקרב תלויה בזה שאני מרגישים את "הכוח" שלו? אני יודע ששתי השאלות דיי מטומטמות אבל בזמן האחרון התחלתי להתעניין בדברים כאלה אז חשבתי אולי יש להם משהוא לספר שאני לא יו…
-
- 48 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1155896943/Female_Exercise_Instructor_Farts
-
- 7 תגובות
- 697 צפיות
-
-
טוב אז יש לי כמה שאלות על היחידה הזאת: מהי בעצם?? זה קשה להתקבל לשם? ומה עושים שם במשך השירות? זה קרבי בכלל?? אתר על היחידה יעזור לי מאודדדדד אה ומתי יש גיבוש לשם??
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
משהו מוזר ששלחו לי ב email אם דבר כזה היה קורה בארץ אז הייתי יכול עוד להבין (דגם חדש של קסאם ? : זילזל ? ??? ) אבל בחו"ל ? למישהו יש מושג איך זה קרה ?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שנה שעברה הוצאתי פנקס עבודה האם הוא תקף גם לשנה הזאת? שנה שעברה הייתי בן 16 היום אני 17 אם זה משנה.. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה באיזור נתניה יש חנויות אלקטרוניקה או בסגנון ששם יש לקנות ולהאזין לרמקולים ומערכות קולנוע ביתית עם מבחר רחב ומחירים טובים?
-
- 9 תגובות
- 987 צפיות
-
-
תעשו טובה תצביעו פה ! זה חשוב ! זה תחרות ! של מוזיקה אלקטרונית עוד כמה זמן זה יהיה בערוץ 22 !!!! זה תחרות של יוצרים צעירים לגלות כישרונות אז חבר שלי הגיע לרבע גמר! בבקשה להפיץ ולהצביע לו !!! דבר ראשון תירשמו לאתר www.nokiamusic.co.il/Register.aspx אחרי זה אתם ניכנסים לפה : www.nokiamusic.co.il/contest רואים תקטע שקוראים לו : solarix-power of melody תצביעו! **היום ב12 ניסגר ההצבעות!*** תודדדדדדדדדדדדדדדדדה
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-


