עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by wooper,

    1.איך עושים את המשימה של הגלידה כי כל פעם שאני מחלק (ואני יודע שצריך להגיע ל50 )המשטרה מוציאה אותי מהרכב ואני מגיע הכי הרבה ל30 גלידות 2.אני במשימה של הסטודיו לצילום ואני לא מצליח להמריא במטוס אם אני עושה קדימה הוא רק זז ולא ממריא איך ממריאים תודה לא משנה הסתדרתי

    • 0 תגובות
    • 883 צפיות
  2. Started by yuraxp,

    אהלן חבר'ה, לצערי פשטתי רגל ואיבדתי את הקבוצה,בחוקים רשום אחרי שאני מוכרז בתור "פושט רגל" אני אקבל קבוצה חדשה,השאלה שלי היא איך אני אדע מה אני יכול לקבל קבוצה חדשה? תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  3. Started by duk4u,

    טוב אז אני צריך עזרה . היתקנתי את הפצ' Battlefield 2 v1.2 שוקל 375mb אחרי התקנת הפצ' המישחק לא עולה. לפני התקנת הפצ' המישחק עבד. עשיתי uninstall למישחק היתקנתי שוב, המישחק עבד היתקנתי שוב את הפצ' ושוב המישחק לא עולה. מישהו יכול להסביר לי מה קורה פה???ממתין לתגובתכם...

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  4. -------------------------------------------------------------------------------- שלום לפורום התותחים . התקנתי מחשב חדש לחבר עם המפרט הבא : מעבד: P4 630 3GHZ 64 BIT לוח : GIGABYTE CHIPSET 945 PL-G דיסק: 200GB WD SATA2 זיכרונות:512*2 KINGSTON 533 DDR 2 מארז: ATX2 ? 500W כ.מסך: GIGABYTE 6600GT DDR3 256MB צורב LG DVDRW 4167 התקנתי מערכת הפעלה WIN MEDIA CENTER ,דרייברים וכו'... הכל היה בסדר בהתקנות . התקנתי לו את המשחק FAR CRY ואיך שהמשחק מתחיל (ממש בקטע הראשון בתעלה) יש צבעים לא טובים - התעלה היא בצבע צהוב במקום אפור/ירוק התקנתי דרייברים אחרים - לא עזר החלפתי את הכרטיס מסך באחד אחר , זהה לחלוטין - עדיין יש לי את אותה הבעייה . האם הלוח אם יכול להיות הבעייה ?? אולי יש הגדר…

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  5. הבנתי שיש The Matrix map אז הורדתי de_thematrix ולא עובד המשחק נטען ואז הוא זורק לי שגיאה אז הבנתי שצריך קובץ nav או Waypoints מה זה הקבצים האלה מהיכן אפשר להוריד אותם ? אני חייב לשחק במפה הזאת

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  6. Started by psycho59,

    אחד ממשחקי הרשת הפחות מוכרים בישראל .. אבל גם הרבה יותר טוב מהשאר.. גרפיקה מדהימה, ריאליסטיות,מפות ענקיות ומלא אנדרנלין בדם אנחנו קהילה של 60 שחקנים שרק הולכים וגודלים.. כי המשחק בשלבי הפצה וכל יום מצטרפים עוד ועוד אנשים. אנחנו היחידים שמייצגים את ישראל בחו"ל וזה לא מספיק.. אנחנו צריכים עוד שחקנים איכותיים שיוכלו להשתלב מהר,להתחיל לשחק בחו"ל ואפילו לפתוח קלאנים ישראלים כדי שנוכל לפתוח ליגה ישראלית. הרבה מתוך הקהילה עברו אלינו מכל מיני משחקי רשת אחרים ולא הצטערו בקרוב יעלה האתר שלנו ויהיו יותר פרטים. אנחנו מנסים לגייס כמה שיותר אנשים כדי לבנות ליגה ומהליגה לבנות נבחרת שתשחק בתחרויות בחו"ל. יש לנו שני שרתים ישראלים שהם השרתים הכי חזקים כיום בFCMP וגם שרת Teamspeak אז לכל …

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  7. Started by moo2004,

    אחי הקטן קנה את Roller coaster Taycoon החדש והוא משחק בו במחשב שלו. האם אני יכול לצרוב את המשחק עם Nero באופציה של Copy Disc ולשחק במשחק במחשב שלי? או שהצריבה הזו לא טובה?

    • 5 תגובות
    • 661 צפיות
  8. Started by nore0,

    http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2898/Far-Cry-Instincts-PREDATOR-Xbox-360-vs-PC-Water-Comparison/ http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2905/Far-Cry-Instincts-PREDATOR-Water-and-View-Distance/ מה זה איך הגלים זזים !!! יהיה כזה אפקט או מנוע משחק או מה שזה לא יהיה למחשב ?? או שזה בלעדי לקונסולות הדור הבא

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by GW,

    שלום! לכל מי שאוהב ג'נרלז ורוצה לשחק בליגה ו/או סתם עם החברים הרשומים מוזמן: www.generalsleague.tipo.co.il

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by J0HNiE,

    שמעו סוף סוף הצלחתי לשחק BF2 למרות שכבר שיחקתי כמה פעמיים אלב היה בעיות אז היום התחלתי לשחק בסרבר RANKED (אפילו סימנתי RANKED בserver browser!) אז שיקתי כמה שעות ובמהך המשחק קיבלתי איזה מדליה או badge אני לא בטוח. קיצר החלטתי שאני רוצה להספיק לשחק ולחצתי על הESC ואז disconnect ובדקתי את הBFHQ ואין שם כלום זה לא עידכן כלום! ועכשיו בדקתי גם באינטרנט (אני רוצה גם את הstats) וגם שם לא הופיע כלום! מישהו יודע למה זה קורה? ובקשר לשאלות אני לא יודע אם איזה KIT לשחק... תראו אני אוהב להיות בקבוצה ואני גם אוהב להיות MEDIC אבל לMEDIC אין כלום חוץ מרימונים ואם בא למשל טנק אני לא יכול לעשות כלום! בנסוף אני אוהב את הM16 שיש לSpec-Ops וגם יש להם מטענים וככה זה כמעט כל KIT אז…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by B@LENO,

    שלום לכולם קיבלתי את המשחק המלא מקורי SimCity 4 Deluxe שני דיסקים ויש לו הרבה באגים אז אמרו לי להתקין עידכונים אז ניכנסתי לאתר http://simcity.ea.com/update/ והאתר סורק את המחשב לבדוק איזה גירסה ומעדכן אוטומטית את המשחק ניכסתי אליו וזה עידכן לי את המשחק לגירסה של 1.1.610.0 ואחר כך ניכנסתי עוד פעם לאתר והוא אמר שיש גירסה חדש של 1.1.638.0 אז הוא מוריד והוא רשם שהעידכון סיים ואחר כך שאני ניכנס למשחק הוא מראה שהוא לא שינה גירסה ונשאר עם 1.1.610.0 ושאני ניכנס שוב לאתר הוא אומר שאותרה גירסה 610 האם יש פתרון לבעיה?

    • 1 תגובה
    • 910 צפיות
  12. Started by M.G.,

    מישהו יכול להמליץ לי על משחק אסטרטגיה טוב שיצא לאחרונה? משהו בסגנון Warcraft 3, או Age of Empires 3?

  13. Started by Xardas,

    הגעתי לענק ההוא שצריך לדקור לו ת'עניים ויש שם קטע של תזמון, אז אני מנסה כל פעם.. בהתחלה יש כזה קטע של הילוך איטי... אני לוחץ..טוב נתפסתי עליו... אחרי זה אני לא מצליח... ואני לא מבין מתי צריך ללחוץ... תעזרו לי בבקשה! תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  14. השאלה כותרת תודה

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  15. Started by b-or,

    מישהו שיחק? איך הגרפיקה והמשחקיות? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by sina,

    תצביעו לפי גראפיקה ותכנים כאלה לא לפי דברים אחרים כמו מה שהייתם רוצים שיהיה לכם!!!

    • 7 תגובות
    • 560 צפיות
  17. שמעו אחים שלי אני יודע איך לצרוב משחקים לאקס בוקס צרבתי מלא אבל יש לי בעיה אחת יש לי הלו 2 לאקס בוקס והוא לא נכנס בדיסק של 4.7 הוא יותר מידי גדול ודיסקים של 8 ג'יגה זה משוכפל בשתי הצדדים אז זה לא טוב אז מי שיכול לעזור לי שיעזורר בבבקשההה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by TimoTy,

    אני "מתנקה" מ-WOW ואני מחפש משחק אחר להעביר את הזמן .. אזז אם אפשר המלצות למשחקי RPG הרפתקאות או אסטרטגיה תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 948 צפיות
  19. Started by taimor,

    טוב אני מת לשחק במשחק SSX ON TOUR ואין לי PS2 =\ וחבל. בכל מיקרה שמעתי שיש אימולטורים לPS2, יש למישהו מושג על אימולטור טוב? + מדריך =] וזה לא מעניין אותי אם זה יהיה אפילו על גרפיקה של 2 FPS רק שיעבוד. תודה רבה מראש לעזורים =]

    • 6 תגובות
    • 907 צפיות
  20. אני משחק במשחק GETTING UP ואחרי שהתחלתי משימה אחת כתוב לי LOADING... וככה זה רבע שעה. זה מעצבן! זה כותב טוען ולא עושה כלום. יש תמונה זזה של הLoading אבל לא קורה כלום אגב עכשיו נתקעתי בשלב השני איך אני מגיע לסימטה?(אם מישהו קנה את זה חוץ ממני)

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  21. מחפש לקנות אותו תודה

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  22. Started by evy,

    חבר'ה,אני צריך שתעזרו לי למצוא את המיקום של השמירה במשחק...כדי שאוכל להחליף אותה באחרת,כי נמחקו לי השמירות.. ולפני שאתם מתחילים להשתגע,אז עשיתי חיפוש ולא מצאתי...וגם בדיון של המשחק התייאשתי מרוב דפים... אז בבקשה..

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  23. Started by bjuo,

    היי התקנתי את המשחק ,בהתחלה שפותחים יש מוזיקה של ההתחלה של המשחק עם הרובה הנטען,לאחר שלוחצים אנטר ומגיע התפריטים וזזים למטה למעלה לא שומעים דבר,ואז שגם נכנסים למשחק עצמו אין קול ושום דבר בדקתי בהגדרות של האודיו הכל ON.. כרטיס קול של הלוח מנוטרל(p4p800) כי יש פה כרטיס קול emu 0404 אולי זאת הבעיה? מה הבעיה ואיך פותרים אותה? נ.ב אם זה לא קשור לפה,להעביר תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by yanivsk,

    הוא יצא בעולם לפני איזה ארבע חודשים אבל לא ראיתי אותו בחנויות?

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות

דיונים חדשים בפורומים