עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Battlefield man,

    יש לי בעיה ואני לא יודע איך לפתור אותה בבקשה תעזרו לי :'( התקנתי את המשחק אני מנסה להכנס אבל זה לא עובד זה מראה לי הודעה כלשהי אולי זה ה-crack צריך עזרה .....

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. מממ מעניין אפילו הורדתי את הסרטון מהאתר ולי זה לא נראה כמו הלבשה אבל באמת מעניין הלואי והלואי וזה יהיה XBOX נייד שיחליף את כמות המשחקים העלובה שיש לPSP <וגם את מחירו> ובטח יהיה ניתן להפעיל עליו יותר ממשחקים וסרטים אוך שישמע אותי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3221904,00.html

    • 5 תגובות
    • 724 צפיות
  3. Started by nore0,

    יש גרסאות שונות ? קבלו ת'תמונה הזאת ואת זאת

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by LIOR42,

    הגעתי לשלב שאחד זורק עלי פצצות מהגג הירוק ואני לא יודע מה צריכים לעשות שם?

    • 9 תגובות
    • 804 צפיות
  5. Started by deso,

    היי, רציתי לדעת אם זה אפשרי עדיין לשחק unreal 1 באנטרנט.. חיפשתי בGOOGLE על פאצים ועוד אבל אמרו שזה נגמר או משהו כזה.. מישהו יודע משהו??? תודה

  6. Started by JustNo,

    בתחרות ההטבות , כדי לזרוק את הכדור לאלייופ צריך אנאלוג סטיק. בNBA 2005 הראו לי איך אפשר לשנות קוד של קובץ, ואז היה אפשר לשנות את המקשים דרך שם כדי שיהיה אפשר להטביע באלייופ גם מהמקלדת...מישהו יודע איך לעשות אתזה ב2006? תודה

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  7. טוב למי שלא יודע המגאסון זה חיכוי של הNES בתירגום -המכשיר הבידורי של נינטנדו ופה יש הרבה מידע על זה - http://www.gamespot.com/features/6144735/index.html אני מקווה ליקרוא את זה ביום שישי שיהיה לי זמן אבל אתם מוזמנים ליקרוא היום

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by yuraxp,

    אני רמה 18.5 W/R הבילד שלי הוא HAMMER מקסימלי ו 8 של החיה,אשמח להצטרף ל קבוצה רצינית שמוכנה לעזור לי וגם להיעזר לי. כמו כן הדרישה היחידה שלי זה שקבוצה תהיה מעל גיל 17. לפרטים נוספים צרו קשר ב אי סי קיו 227651622

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  9. חבר'ה! אני מחפש משחק אופנועים למחשב הכי חדש או טוב שאתם מכירים תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by vipnisim,

    גרפיקה ברמה הכי גבוהה שראיתי איכות משחק אלופה זמן טעינה קצר כל מה שאפשר לבקש כדי לשחק כמו מלך דרך אגב הטלוויזיה היתה LCD 32 HD

  11. Open the config folder in your commandos directory, then open the file JuegoVer.cfg (with something like wordpad) and change these lines: .resolution ( 1280.000000 1024.000000 ) .resolutionNTSC ( 1280.000000 1024.000000 ) Those are originally set to 800 and 600, change them to your desired resolution. While you are at it you can change these as well: .bMarketingWhenExit 0 .bLoadSaveEnable 1 .bMenusExtrasActivo 1 Their use is quite self explanatory. Additionally if you want to another difficulty make sure you have bLoadSaveEnable set to 1. That way you can create a profile (this way your settings in the options menu will be stored in a profile as well). If you want…

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  12. משחק פשוט מדהים!!! מומלץ מאוד!! כבדדדדדדדדדד אבל איזה גראפיקההה אצלי רץ נחמד על הכל הכי גבוה עם 2 ג'יגה זיכרון 7800gt x2 3800 אז תבינו לבד...

    • 82 תגובות
    • 10k צפיות
  13. Started by shloosh,

    הורדתי את הפאטצ' והתקנתי אבל זה לא שינה ולא הוסיף כלום אפילו בתחילת המשחק רשום שזה גרסא 1.1.משהו התקנתי בלי שום בעיה מיוחדת אבל זה כאילו לא עשה שום דבר, מה אני עושה??

    • 0 תגובות
    • 743 צפיות
  14. Started by yon.dh,

    שלום לכולם רציתי לדעת על הבוסטרר פק של bf2 - euro force... הקיצר מה שרציתי לדעת אם צריך לקנות את זה או שאפשר להוריד את זה חינם וזה פשוט מוסיף לך 3 מפות נשקים ורכבים ועוד צבא אחד???? בתודה yon.dh נ.ב - שאלה שלא קשורה למישהו מפה יש את הכינוי galglatz (לא בטוח שככה רושמים ) כאילו גלגלצ והוא שיחק היום בשרת של delta?

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  15. נתקלתי בבעיה בהתקנה של פיפוש 1- הפרק של הספינה.. אני זוכר לפני 5 שנים ההתקנה הצליחה ואני שיחקתי עד הסוף.. אבל עכשיו ניסיתי שוב וזה רושם: System Requires _SETUP.DLL and ISRES.DLL (Located in SETUP.LIB) מה אני אעשה!? חסרים קבצים???? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Rיה,

    שלום...ברצוני לפתוח סרבר "על" המחשב של קונדישן זירו או 1.6...ושאכול להזמין חברים לשחק איתי...אם מישהו יודע לעשות זאת שיכתוב..אני יודה לו מאוד!! :2gunsfiring: עריכה:ושחברים שאין להם משתמש יוכלו להיכנס גם!

    • 12 תגובות
    • 3.7k צפיות
  17. Started by dark_zero,

    התקנתי FINAL FANTASY 7 אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי והוא מתחיל להשתגע אני נכנס והא נתקע ומראה את העכבר או עוזה שזה שגיאה ויש סגור ואחרי מלא פעמים זה רק עובד נורמלי מה אני אמור לעשות?

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  18. Started by DOR_2911,

    כל יום בין השעות 6-10 יש סרבר פתוח לכל מי שרוצה , האיי פי : 82.166.1.22

    • 2 תגובות
    • 915 צפיות
  19. Started by kinggil,

    שלום, אני מחפש להוריד את המשחק Bumpy. לא משנה בסוף מצאתי את המשחק, אבל הוא לא פועל על XP, זה רושם לי לבחור EVGA או VGA , לחצתי VGA ואחרכך נפתח עוד חלון.... HELP! תודה

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by dj shay 30010,

    מישהו יודע מה אני צריך להגדיר כדי לשחק Red Alert 2 (יש לי את המישחק המקורי ) ניסיתי כל מיני דברים אבל כלום לא עובד

  21. Started by LIOR42,

    מישהו מכיר את המשחק הזה כי אני תקוע בו

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  22. Started by yotam360,

    כמה אנשים פה מהפורום משחקים במשחק הזה באון ליין??

    • 13 תגובות
    • 912 צפיות
  23. Started by LIOR42,

    מתי יוצא היטמן 4

  24. Started by q1234,

    מתי הוא צפוי לצאת ?

    • 4 תגובות
    • 726 צפיות
  25. Started by LaCostE,

    פירמטתי את המחשב,הסורס נשאר. בהתחלה היה לי "התוכנית חייבת להיסגר" ולדווח או לא. הורדית את הדיירקטX הכי חדש ,עדכנתי דרייברים של הFX. עכשיו הוא מגיע לפתיח של המשחק,ואז המסך יוצא וקופץ ואני מקבל תהודעה הזאת- http://img162.imageshack.us/img162/2522/css6jr.png http://img162.imageshack.us/img162/2522/css6jr.png תודה מראש. *****אחרי שעשיתי את כל העדיכונים למחשב,והתקנתי תכרטיס קול ששכחתי :ם**** לנעול !

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות

דיונים חדשים בפורומים