משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
-
היי!, כשעלה הערוץ, הוא היה חסר תועלת, היו בו תכנים מלפני שלוש שנים ששודרו כבר בטקטיוי, וגם לזה לא יכלו ממש לקרוא תכנים מאחר ואלו היו שלושה פרקים של אותה סידרה בריפיט. לקראת השקת האקסבוקס השתפר הערוץ והציג תכנים חדשים, סדרות ישראליות והפך מציון 0 לבסדר מינוס. לאחר שהייתה הידיעה בויגיימס על חילופי גבר בערוץ ,בידיוק כשחשבתי שלערוץ אין לאן להדרדר, הוא הדרדר עוד יותר והיום חזר להיות חסר תועלת בעליל. אין סיבה לזפזפ אליו, הוא אפילו יותר גרוע ממה שהיה בתחילת דרכו. השאלה היא מה עובר על יס?? אם עושים ערוץ, עושים אותו כמו שצריך או שלא עושים בכלל, הערוץ כמו שהוא היום מהווה עלבון קשה לכל בנאדם שאפילו שיחק רק פקמן כל חייו. התוכן היחידי המרגש שהיה להם בערוץ הזה הייתה השקת האקסבוקס, ומכל…
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
הגעתי לשלב 4 אם אני לא טועה אני צריך להרוג דרקון גדול כזה טוב אני מנסה שעה לא מצליח כל פעם נשאר לו קצת בניתי אולי 50 בניינים של אלה שזורקים גרזנים ושידרוגים והוצאתי חיילים שזורקים גרזנים איך מנצחים אותו?? :bash:
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
האם יש ב-NEED FOR SPEED MOST WANTED ל-PS2 אפשרות לשחק עם שני שלטים
-
- 0 תגובות
- 722 צפיות
-
-
-
bf2 1.21 יצא אין בו שינויים http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?p=757655#post757655 :-\
-
- 8 תגובות
- 780 צפיות
-
-
CELERON 700MHZ 256MB SDRAM RADEON 9250 128MB בלי שטויות פשוט תענו לי
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
טוב ,אז קיבלתי הצלחתי לפענח התקנה , הכול עולה אבל בתאילנדית? והדיסקים הם לא multi langudge יש אפשרות ליצור התקנה באנגלית ? ושאלה שניה , במהלך ההתקנה מתקנים GAMESPY , אבל בפורום פה קראתי שמשתמשים ב PUNKBUSTER , במה אמורים להשתמש ? תודה לעוזרים ..
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
שאלה מהי המפה הגדולה ביותר ומה זה battlefield 2:eoru force ???????
-
- 8 תגובות
- 848 צפיות
-
-
לאחד קוראים Call of Duty: Modern Warfare זה לא כמו כל הסדרות הקודמות בעבר אלה מתרחש בעתיד והשני עוד לא פירסמו את השם אבל הוא מתבסס על הפלישה לנורמדי.
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-
-
לא מזמן סייתי את המשחקים NFS:MW ו POP:WW אבל לא שמעתי אם יש המשך למשחקים האלו...
-
- 7 תגובות
- 740 צפיות
-
-
-
-
-
התקנתי את המשחק נרשמתי ומתי שאני נכנס לסרבר זה ישר יוצא לי מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
בקיצור אחיים שלי אני חייב שם מישתמש לCounter-Strike 1.6 קנבו לי ואולי מישהו שפרש יכול להביא לי את המישתמש שלו אני לא יכול בלי המישחק אני מישתגע תעזרו ליייי :'( אם מישהו יכול להביא לי אני יודע לו מאוד ICQ:310966276
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
התחלתי לשחק במישחק הזה http://www.gamespot.com/pc/strategy/starwarsrts/index.html אני בינתים באימון וזה מאוד נחמד אני יתן עוד פרטים שיהיה לי יותר זמן לשחק במישחק
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כן המשחק הזה שהיה לדוס...מלפני עשור או יותר.. לא את כל ה"שיפורים" שרק הרסו אני רוצה את הקלאסי...שיש שני חצאי עיגולים וצינור (כן ככה טנקים נראו פעם) יש מצב משיהו יודע מאיפה מורידים? ואיזה פאץ לאקס פי?
-
- 9 תגובות
- 786 צפיות
-
-
http://www.ngemu.com/index.php?action=post&id=2028
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קניתי האף לייף 2 והCD KEY שלו לא טוב מה אני יכול לעשות???
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
חבר שלי שלח לי משחק ;D......אתם כבר יודעים למה אני מתכוון .... ובתקייה שקיבלתי של המשחק יש מלא קבצי RAR שאיתם אני אמור להתקין אותו איך אני מתקין אותו איתם, האם אני צרייך לפתוח אותם לתקייה או לפעיל עם איזו תכונה בבקשה עזרו לי !!!!
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
המפרט בצד המשחק אמור לרוץ אצלי טוב לא? ההגדרות שאני משחק 1024X768 לא כולל פילטרים... מה יכול להיות הבעיה?
-
- 7 תגובות
- 806 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק באון ליין וזה אומר לי שאני צריך לפתוח את ה-PUNKBUSTER מה זה אומר???
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-


