משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
-
AMD Athlon 64 (3200+) VENICE - 512 Cache [939 PIN]- RETAIL - קירור מצויין למעבד לא תודה 974.30 ש"ח 1 DFI Infinity nF4 Ultra (Nforce 4 ultra) - 939 - ATX 597.92 ש"ח 2 512MB TwinMos DDR PC3200/400 (TMD7608F8E50I) original C2.5 - קירור נחושת לזיכרונות - פריים קו לא תודה 556.20 ש"ח 1 WD 160GB-8MB JS - 7200RPM S-ATA II - קירור לדיסק הקשיח לא תודה 501.33 ש"ח 1 LG DVD-RW GSA4167 x16 DUAL LAYER (black) - bulk 282.13 ש"ח 1 Gigabyte - PX6800 GS 256mb DDR3 - PCX - Retail 1,196.52 ש"ח 1 Coolermaster Centurion 532 + 380W psu 502.84 ש"ח 1 התקנת רכיבים ובדיקת מעבדה (למחשב חדש בלבד) 172.89 ש"ח \ / | מגיע אלי מחר אני מחפש משחק שימתח את הביצועים עד הסוף(חשוב מאד) משחק ט…
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
יש אומרים שזה פצצה של משחק אפילו שמדובר בגרסת בטה. מישהו שיחק במשחק??
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
האלה coduty 2',moh pacific asault למה לא עולים בכרטיס מסך 128 GF-MX440AGPx8 ,הכרטיס הזה חלש מדי למישחקים אלה?יש מה לעשות ?
-
- 4 תגובות
- 669 צפיות
-
-
-
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על משחק חדש הרבה זמן לא שיחקתי במשחק טוב אני מחפש משהו שיהיה עם אקשן כמובן אבל שיהיה לו אלמנטים של משחק תפקידים לשפר דמות יכולות קסמים כל מיני כאלה משהו כמו שילוב של פייבל והאקשן של מקס פיין דאוס אקס הראשון!!! תודה מראש לעוזרים טל
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם יש פה מישהו שמשחק את המשחק הנהדר הזה?
-
- 1 תגובה
- 788 צפיות
-
-
הקמתי סטודיו ואני כבר בשנת 1948 אבל אני מדורג אחרון אבל קניתי את כל הפריטים(המשטחים שצריך) ולא באים לי שחקנים טובים. הנה תמונה שלו: [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אני מחפש אתר שבו יש את כל הPATCH של WOW. אני מדבר על הפאצ'ים הישנים או לחלופין את הפאצ' של 1.8.2 (עכשיו יש לי 1.8.0). אל תגידו לי למה אני לא מעדכן להכי חדש דרך העדכונים האוטמטיים...מי שיכול לעזור שיעזור.... תודה רבה... עריכה: גם 1.6.1 יהיה טוב...תודה רבה...
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-
-
חברים יש לי PS1 רציתי לחבר אותו למחשב דרך ה VIVO של ה-7800GT שלי .. איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
באחד משיטוטיי השונים באתרי המשחקים ברשת בחיפוש אחר משהו שווה נכנסתי לי ל"בקרוב" של המשחק הזה לאקס בוקס 360, האמת היא שאף פעם לא ממש אהבתי את הסדרה הזאתי אבל שכראיתי את הגרפיקה בתמונות נשארתי די בפה פעור. שתי התמונות האחרונות הן אלו שהכי הדהימו אותי, איזה איכות ואיזה רמת פירוט, האם בכך הגענו לרמה חדשה של פוטו-ריאליזם?
-
- 8 תגובות
- 928 צפיות
-
-
היי כשאני נכנס לרשימת הסרברים מופיעה הודעה כזו: error dowloadind servers list yo need to enable outgoing UDP conecctions on port 49001 to see other servers כש 5 דקות לפני נכנסתי בלי בעיה לא עשיתי שום שינוי במחשב או משהו כזה(חוץ מלהפתר סופית מהspeedfan) ניסיתי להתחבר גם אחרי שכיביתי את ה firewall ואת nod32 מישהו יכול לעזור? (אגב הfirewall של הווינדוס כבוי) תודה
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
-
מה שלומכם? הכל בסדר? מצויין אז רציתי לדעת כמה חברה פה עדין משחקים בWOW ואולי ככה נדע אחד על השני. אולי אנחנו משחקים על אותו השרת? אני: Shadowrun 46 Night Elf Warrior Server: Khadgar Mining 285 / Blacksmithing (Armorsmith) 267 ועובד על Undead ?? Priest Same server עוד פרטים עליו ברגע שהוא היה מוכן לחשיפה. אז ספרו קצת על עצמכם...
-
- 9 תגובות
- 914 צפיות
-
-
טוב אני בודק עוד מישחקים אבל זה האמולטור לצערי בשפה אחרת מאנגלית (אותם אותיות) וזה בלי קול עדין ויש גליצים בגרפיקה http://yopyop156.ifrance.com/
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
היגעתי ל 75 בחייטות ואיני יכול לעלות לשלב הבא איפה אני יכול לקבל לרחוש את האפשרות לעלות לשלב הבא ???
-
- 7 תגובות
- 880 צפיות
-
-
הי אני שבוע הבא מקבל PSP.. ורציתי לדעת כמה דברים: איזה סוג כרטיס זכרון יש לו? אפשר לשים עליו MP3 בלי בעיות ? משחקים .. איך כל הקטע הולך מה זה דיסקים מיוחדים ? אי אפשר איך שהוא להקליט על הכרטיס זכרון שלו ? ה FIRMWARE שלו .. צריך לעדכן ? בתודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אפשר להשיג דמו שלו?
-
- 5 תגובות
- 703 צפיות
-
-
פשוט תורידו ותתקינו: (הסדר אינו משנה) http://www.nbalive.org/portal/download/750 http://www.nbalive.org/portal/download/751 http://www.nbalive.org/portal/download/752 http://www.nbalive.org/portal/download/753 http://www.nbalive.org/portal/download/754 האתר NBA LIVE.ORG הוא זה שפיתח את הפאטצ' והוא זה שאחראי עליו. תהנו!!! נ"ב מחכה לתגובות...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא יודע למה, אבל הרשימה של הסרברים באיזור המזרח התיכון שהיתה לי הצתמצמה מ-135 ל-75... מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
היי יש משחק נדמה לי קוראים לו תות אנך אמון הוא נראה מיצרי כזה הוא ממש דומה לזומה ואני לא מוצא אותו (הוא פלאש) תודה
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-


