עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by DS,

    קראתי בגיימר שלווי יהייה משחק כל יום וואו. הם אמרו שאפשר להוריד את זה מהווי וגם אני עדיין לא מבין חוץ מCOD איזה משחקים בלעדיים יהייו לוי

    • 4 תגובות
    • 751 צפיות
  2. Started by haviv822,

    משהו כבר שיחק ב Battlefield 2 Armored Fury ? זוהי גרסת הרחבה לבאטלפילד 2 כמו שהבנתי.. תנו ביקורת עליו בהשוואה ל באטלפילד 2..

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by summer69,

    רק בשביל ידע כללי, אני מריץ את המשחק עם Radeon 9000 PRO עם ViewSonic P220F גודל 21 אינץ'. התחלתי את המשחק, והוא כולו חשוך כמו לא יודע מה.... כל הזמן אני עם הפנס וגם זה בקושי עוזר... נכסתי להגדרות, שיחקתי עם הGamma ("כתוב שצריך להזיז את המד עד שרואים את ה3 שורות של הטקסט, שמתי על הכי בהיר ועדיין לא רואים כלום) ניסיתי גם לשחק עם ההגדרות של המסך, לא עוזר... אגב, ראיתי שהכי בהיר לעשות זה שהgamma תיהיה על 1.6, אז בטח יש פקודה בקונסול שאפשר לקבוע איתה בהירות יותר גבוהה, או שאני טועה? תודה מראש לכל העוזרים. נ.ב: מה הפקודה שאיתה קובעים את הMax FPS? tnx ahead.....

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  4. אני יודע שיש באתר כמה אנשים שחושבים ליקנות תWII הבעיה שבארץ שלנו אין אף נציגות רישמית לנינטנדו ואין סימן שתיהיה בקרוב ככה שאנחנו צריכים יבוא אפור ומחירים יותר יקרים הרעיון שלי זה לישלוח מיכתב בקשה לנינטנדו לישקול שיווק של הWII גם בישראל ואני יודע שהסיכוי לזה מאוד נמוך אבל אימיל אחד לא עולה כלום אני מבקש שננסח בדיון מיכתב ומישהו בדיון יתרגם לאנגלית ניכתוב תכינוים בתחתית וניתפלל שאיזה יפני יתרח ליקרוא תמיכתב אפשר גם לשתף אנשים או אתרים שירצו לישתתף ברעיון ולקוות שיקרה נס אני אישית מנסח גרועה וכותב באנגלית עוד יותר גרועה אז אם אתם מוכנים להקדיש כמה דקות בבקשה תעזרו ולאנשים שיגידו זה שטויות או יצחקו -בבקשה על תזהמו תדיון אני יודע שזה ניראה דבילי לכמה אנשים או במיקרה היות…

    • 26 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. אני מחפש כל מיני מודים ל oblivion ו morrowind אני נתקל הרבה במונח הזה ואין לי מושג מה זה אומר לכל הרוחות.... אנא עזרתכם... (לדוגמה: Less Generic NPCs for Vivec - Redoran Compound. Each NPC (33 total) has been given their own unique ... ) תודה

    • 3 תגובות
    • 7.3k צפיות
  6. ???

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  7. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7614

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  8. Started by r.g.comuters,

    חברס חייב עזרה ??? ??? : אני מחפש משחק שנקרא קראש משהו כזה ?. האם יש חייה כזואת ? אנא עיזרו לי בבקשה תודה רומן

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  9. ואל תשלחו אותי בבקשה לקרוא עליו כי כבר עשיתי את זה. האם הוא דומה ל-FAR CRY בשלבים בתוך המעבדות ?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by kobibo,

    כמה נשקים חמים יש במשחק החדש? לפי מה שאני רואה מדובר בכ 4 סוגים בסה"כ. במשחקים לפחות הראשון והשני היו דיי הרבה סוגים של נשקים חמים.

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות
  11. Started by duk4u,

    אשמח אם מישהו יכול לעזור לי. נתקעתי בשלב שלאחר קרב יריות על הגגות קפצתי על צינור של אוורור מישם לבריכת מים. יצאה לי הודעה שאני צריל לחפש דרך לחזור לבניין הראשי. אבל כל הנסיונות עלו בתוהו. אשמח אם מישהו יכול לתת לי את הפיתרון...

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  12. התקנתי את התוכנה כדי להריץ את המשחק EXIT (משחק מקורי שלי שגיבתי אותו למכשיר) הרצתי את Dax ziso היה רשום שחסר קובץ PDP אן משהו כזה,העתקתי אותו מהספרייה של runumd שיניתי ל runumd loadexe כמו שרשום להריץ אותו, וזהו הוא נתקע על מסך שחור יש עוד משהו שצריך לעשות? רשום גם לעשות RAM=on מה זה??? אולי זה alocate table שיניתי את זה ל ON ולא עזר עדיין מסך שחור. מי שרוצה יכול לשלוח לי לפרטי.תודה

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  13. שלום לכולם. א. לפי דעתי זה המשחק מכות הכי טוב שיצא איי פעם לפלטפורמת PC . עכשיו ראיתי באינטרנט כמה משחקים של מורטל קומבט שהם לא מורטל קומבט 4 (שהוא היה האחרון לPC אם אני לא טועה) השאלה שלי היא אם צפוי מתישהו בעתיד הקרוב איזה mortal kombat לפלטפורמת PC???

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  14. אהלן הורדתי שני קבצי זיפ הראשון בשביל לעדכן את הקבוצות בFIFA06 והשני עושה שכל הדברים הנעולים נפתחים יצא ששני הזיפים הם אותו דבר שמכילים שלושה קבצים - אחד הוא DATA.BIN השני הוא סתם תמונה של פיפא והשלישי הוא קובץ PARAM.SFO איפה אני תוקע את הקבצים האלה? אין בשום מקום במשחק סוג קובץ SFO וכל הBIN נמצאים באותה תיקיה..... תודה

    • 0 תגובות
    • 729 צפיות
  15. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7604 בקיצור זה כניראה יגיעה מובנה בזיכרון של הWII ויפעל תוך כמה שניות

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  16. בגימספוט עשו סירטון נחמד על הPSP כי הוא מכר איזה 10 מיליון בעולם (הנינטנדו DS מכר כבר יותר מ16 מיליון ויותר מישחקים נימכרים על כל קונסולה-אני פאנבויס של נינטנדו היתי חיב ) בכל מיקרה הסירטון הרבה יותר אוביקטיבי מימני והכתבים מדברים על מה הם עושים אם הPSP ומה לדעתם צריך לשפר http://www.gamespot.com/features/6152212/index.html?autoplay=6152260 תהנו

    • 0 תגובות
    • 712 צפיות
  17. Started by mrsph666,

    שלום! ברצוני לפתוח שרת למשחק Mu כמו הגירסא הגלובלית. אילו קבצים צריך, ומעין ניתן להשיגם? ראיתי לפני שנתיים איזה מדריך אצל חבר שלי, אבל אני לא יודע כיצד למצוא אותו עכשיו. אם מישהו יודע, אשמח לשמוע! תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  18. http://video.google.com/videoplay?docid=6372201263897136586&q=far+cry

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. קניתי תמשחק כבר דיי ממזמן לפני כמעט שנה בערךאבל פשוט היה לי כרטיס מסך עלוב r9600 עכשיו יש לי 6800gs ואני רוצה לשחק תמשחק גם ברשת ואין לי מושג איזה patch להתקין לו יש ברשת כל כך הרבה... מה לעשות ? מה להוריד ?

    • 4 תגובות
    • 660 צפיות
  20. Started by se7en,

    שלום אני מנסה להשיג עותק של המשחק Baldur's Gate. אם למישהו יש רעיון, אני אשמח לשמוע?

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  21. Started by Dr__MIKO,

    שלום לכולם למי ששיחק במשחק ועבר אותי אני תקוע בקטע בו אני חוזר לבית הכלא לפתוח את הכספת אני צריך להכניס את הקוד שנימצא ביומן של קפטן מארש. הבעיה שהקוד הוא בתאריכים וניסיתי מלא אפשרויות ועוד לא עליתי על האפשרות הנכונה. מישהו יודע את התשובה? אגב משחק ענק

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  22. Started by VanHalen,

    שלום לכולם. כיוון שאני בשלבי סיום של Morrowind ו Oblivion כבר ממתין לי על המדף, עשיתי סקירה ארוכה בשירשור הרשמי של המשחק פה באתר, וקצת הלכתי לאיבוד. לפני שמתחילים לשחק במשחק כזה, אני חושב שמומלץ לנסות למקסם את חווית המשחק (ויש לא מעט דרכים כאלו). לכן אני פונה למנוסים שבינינו, בשמי ובשם כל אלה שעדיין לא התחילו לשחק, או שעדיין בשלביו הראשונים של המשחק: אנא ציינו כאן איזה מודים הייתם ממליצים בחום או ממליצים להתרחק מהם, מתוך נסיון אישי (כי יש מאות כאלה). אבל לאו דווקא מודים, גם כל מיני הגדרות של המשחק שיכולות לעזור\להזיק, יתקבלו בברכה. וכמובן אם מצאתם איזה מוד שאתם ממליצים עליו, אנא הוסיפו קישור להורדה שלו. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. איך אפשר לחבר את סוני 2 למסך של המחשב? במקום לטלויזיה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. התקנתי את הפאטצ' ל1.1,לפני זה הכל עבד בסדר,עכשיו כשנכנסתי להיטמן אחרי העדכון נמחק לי הפרופיל הרגיל שלי[RoD]והופיע Hitman,שהוא ריק לגמרי.. מישהו יכול להביא לי שמירה עד לFLATLINE,זה השלב שבו אתם במרכז מטופלים הזה וצריך למצוא את AGENT SMITH אם אני לא טועה..

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by ex_,

    היי תאור המשחק פחות או יותר: משחק מרוץ מכוניות שהם בעצם כמו מכוניות על שלט רחוק המסלולים הם ברחובות בין מכוניות, סופר מקרט וכו' במסלולים עצמם יש בונוסים, מלכודות וכו'... מישהו זוכר איך קוראים למשחק?? תודה

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות

דיונים חדשים בפורומים