משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
למה השמירות שלי בהיטמן לא נשמרות לאחר יציאה מן המשחק? למשהו זה קרה גם?
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני קונה 9600XT 256 MB AGP ואני רוצה לדעת איך הוא אם משחקים??? איך הוא אם משחקים חדשים וכבדים??? יש לי 512 DDR ומעבד 1.6 ואני יודע שהמעבד הורס אבל זה ממש ישפיע?? אני מת לשחק NFS MW בצורה חלקה ויפה כי עכשיו יש לי GFORCE4MX וזה פועל לאט איתו.. איך הוא יפעל איתו??מדיום בערך ?? יש מצב לתמונה איך יראו אצלי אם הכרטיס??וזה יעבוד חלק על אפקטים עד הסוף?? אני גם רוצה לדעת איך הוא אם המשחקים הבאים: FAR CRY FEAR HITMAN4 PATH OF NEO ובמיוחד אני צריך דיעה על איך MW יפעל עליו!!
-
- 5 תגובות
- 665 צפיות
-
-
מישהו פה שיחק בזה? מישהו עדיין משחק? יש דברים דומים או שונים בקשר לcity of heroes? איך הדמות של הstalker ושאלה של משהו שלא הבנתי כל כך origin באיזו צורה זה משפיע על הenhancements שאפשר לשדרג איתם את הדמות?
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אני צריך משחק חדש שיעביר לי את הזמן... אני אוהב משחקים בסגנון GTA ו NFS ו TRACK MANIA ... רצוי משחק אונליין ממכר כזה ... אז יש לכם משהו להמליץ לי ? תודה
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
בכל משחק בודקים אחרת? או שבכולם אותו דבר? למשל בייתי רוצה לדעת ב BF2 PES5 POPT2T Hitman BM ועוד ועוד.... תודה
-
- 8 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שאלה : אפשר לשחק HL2: Episode One בלי המשחק HALF LIFE 2 ?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח את הקונסול ואני יודע שלוחצים ~ כדי לפתוח אותו אבל כשאני לוחץ על הכפתור לא קורה כלום! איך אני פותח את הקונסול?
-
- 2 תגובות
- 860 צפיות
-
-
טוב,ממש לא ציפיתי שזה יקרה מסתבר שHALF LIFE2:EPISODE 1 הוא לא אחר מאשר שליש מHALF LIFE3. כן,שמעתם נכוןן...הפרקים שוואלב משחררת עכשיו הם בכלל HALF LIFE 3 ולא הרחבות לHALF LIFE2. בתום הפרק השלישי העלילה תסתיים באופן סופי וסאגת המשחקים הזו תסתיים. לא ציפיתי למהלך כזה מוואלב... http://pc.ign.com/articles/711/711560p1.html
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אבל עדיין נראה לי מעניין! http://computers.walla.co.il/?w=/4/919693
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6152388.html וזה לא דבר חדש אלה מגמה שנימשכת הרבה זמן גם בארצות הברית הDS מוכר יותר מישחקים אבל לא בהפרש כזה גדול (באירופה אני לא יודע כי כימאת לא מקבלים נתונים) עריכה-הנתונים האחרונים מארצות הברית- http://www.gamespot.com/news/6152360.html הנתונים האחרונים מאירופה או יותר נכון אנגליה- http://www.gamespot.com/news/6152336.html
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
איך אני משחק בו סינגלפלייר??? אני יודע שהיא שאלה מטומטמת אבל אני לא מצליח...
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
נראה לי שיש לי בעייה דיי רצינית בטעינת מודלים.. קצת קשה לי להסביר על הבעיה אבל אני בטוח שכמה תמונות ימחישו לכם יופי את הבעיה: http://img48.imageshack.us/img48/7204/comsole9mn.jpg http://img48.imageshack.us/img48/3103/floater0bi.jpg http://img512.imageshack.us/img512/3836/hl2e10da.jpg נ.ב קראתי את החוקים והיה רשום משהו על נושא תמיכה.. לא ראיתי נושא תמיכה בפורום זה אז פתחתי נושא זה מצטער אם עברתי על החוקים... לפחות אדע להבא
-
- 8 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אתמול שיחקתי והיום זה אומר לי את זה : מה לעשות ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
-
עכשיו זה רשמי, Titan Quest הועבר בשני לחודש ליצור המוני. המשחק אמור להיות סטייל דיאבלו ויכלול מצב משחק COOP בנוסף למשחק לשחקן יחיד. הדמו כבר זמין להורדה: http://www.gamershell.com/download_13703.shtml הרגע התחלתי להוריד את הדמו, רשמים בקרוב
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אם מישהו מכיר את המשחק גלישה הזה ושיחק בו.. אם אתם יכולים להסביר לי איך עוברים את השלבים האלה בהתחלה שמתאמנים בתוך אולם כזה של גלים... ויש 0 מתוך 1 וצריך להשלים את זה... אני לא מצליח לעשות את זה 1 מתוך 1 חייב לדעת תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
שאני במשימה אני עושה שמירות, שאני יוצא מהמשחק כל השמירות שבתוך המשימה נעלמו וצריך מחדש
-
- 6 תגובות
- 864 צפיות
-
-
מפרט 3000+ AMD 7800GT 512*2 של קינגסטון (לא בדואל) מה הבעיה??
-
- 5 תגובות
- 841 צפיות
-
-
-
-
האם חייבים צ'יפ כדי להפעיל צרובים או שיש כזה דבר שנקרא דיסק הפעלה שמאפשר להפעיל צרובים?
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
קיים המשחק הזה בכלל??? יש לי תמונה שלו בגלל זה אני שואל אם יצא: http://img103.imageshack.us/img103/247/diabloiii9tu.jpg בדקתי גם באתרי סיקורים היה רשום עליו אבל בלי תוכן...
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי שזה 1.37 ג'יגה זה כולל המנוע בפנים, ז"א שאני לא צריך את Half-Life 2 הרגיל? ואם יש למישהו את המשחק אז שיספר לי כמה דברים בפרטי [אני לא מבקש הורדה פירטית ]
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-


