משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
הסיפור מאחורי המוד הזה די פשוט - אתה דמות נייר שקמה לחיים בעזרת פרופסור די מטורף. המטרה שלך היא לגלות כיצד קמת לתחייה וכיצד אתה חוזר אל הנייר שממנו נוצרת. במהלך המסע עלייך להתחמק מאש, מים, רוח ובעיקר מבני אדם וכדי לעשות זאת יש לך את היכולת להיכנס לתוך ציורים על הקיר, לחמוק מתחת לדלתות ולהתחבא מאחורי רהיטים. המוד הזה נראה מאוד מבטיח בעיקר עקב המשחקיות הייחודית שלו וכולי תקווה שהפרויקט יגיע לשלב ההפצה. http://mods.moddb.com/7121/drawn-to-be-alive http://www.jeuxvideo.tv/drawn-to-be-alive-video-22195.html
-
- 4 תגובות
- 851 צפיות
-
-
-
-
לא יודע מה יש אבל בזמן האחרון אני משחק רק קאונטר סטרייק אני פשוט לא מוצא במה לשחק... המשחק שהכי אהבתי היה COD2. פשוט משחק ענק! יש עוד משחקים ברמה הזאת? (מבחינת הסאונד, הגרפיקה, הAI והמשחקיות המאוד כיפית) לא משנה אם זה WWII או משהו אחר. כל עוד זה לא עתידני וכולל מפלצות... =\ למרות ש-WWII זה המועדף עלי (גיוון רציני ביחס לשאר המשחקים) אז איזה משחק טוב יש שיענה על כל הדרישות שלי?
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
לא בטוח שזה המקום לשאול את השאלה אבל... אני רוצה להתקין את המשחק THE LONGEST JOURNEY 2 - DREAM-FALL עכשיו דרישות מינמליות הם Intel Pentium 4 1.6 GHz or AMD Sempron 2800+ or higher ודרישות מומלצות הם : Intel Pentium 4 2.5 GHz or AMD Athlon XP 3500+ עכשיו אני עומד לשדרג את המחשב ושאלתי היא...איך כל הדרישות האלו עומדות ביחס למעבדים החדשים של אינטל...הרי מבחינת GHZ הם כביכול נחותים כלומר מעבד E6300 הוא בסה"כ 1.8 GHZ או משהוא כזה...האם עדיין הוא יתפקד בצורה אופטימלית בשביל משחק מסוג זה?!
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
עוד פעם נדחה .. הוא היה אמור להגיע אלינו בספטמבר .. אבל כנראה שיגיע בסוף אוקטובר .. מה אתם חושבים על המשחק . ? משו חזק הולך להיות אה.. מעניין מה הדרישות שיהיו לו לא נראה לי גבהות במיוחד כמו לCRYSIS או משו בסגנון אני מקווה לטוב ..
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
לפני כ 4 ימים קניתי לי Heroes 5. וכשפתחתי את הקופסא מצאתי מדריך באנגלית. והלכתי אל המוכר יום אחרי והוא ניפנף אותי. מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את המדריך הרשמי למשחק בעברית??
-
- 14 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום, אני תקוע בשלב השני ב F.E.A.R קוראים לשלב Heavy Resistance הגעתי למקום שצריך לסובב את הגלגל שבצינורות הרגתי את כל האויבים, וזהו אני תקוע הלכתי אחורה עד לביוב שנפלתי אליו וחזרתי עברתי על כלה מקומות כמה פעמים ופשוט אני תקוע אני לא יודע מה לעשות. מישהו זוכר? תודה.
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.pcsx2.net/ בקיצור למי שיש מעבד כפול ליבה יקבל שיפור ביצועים גדול ומומלץ כרטיס מסך 6600GT ומעלה
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
טוב ביגלל שעבר זמן מהדיון הרשמי ורק כרגע סימתי תמישחק אז אני פתחתי דיון חדש אז ככה אני ציפיתי שהמישחק של הכבידה יהיה רוב הזמן במישחק ומה שהיה זה שיש מקומות שיש תכבידה אבל רוב המישחק סטנדרטי לגמרי וחבל מישחקים עם כבידה היו בעבר בחלקים קטנים של מישחקים מסוימים כבר הרבה שנים ואני ציפיתי לחידוש הרבה יותר גדול וזה לא קרה חוץ מיזה יש תבעיה הנפוצה של חוסר גיוון במישחקים מהסוג הזה ומהר מאוד האויבים חוזרים על עצמם וככה גם הנשקים והטקסטורות שזה מעצבן הרכב היחיד שהיה במישחק היה די אידיוטי וחבל שלא עשו יותר רכבים ושיהיו יותר כיפים טוב לדברים הטובים סך הכל המישחק מהנה ואני אוהב את זה שלא צריך לישמור כי אחרי שניפסלים יש תעינין הדי דפוק של הרוחות אבל לפחות מחזירים תדמות לאותו מקום ב…
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הדעתי למשימה 7 בשלב השני מול הטנק. נשארתי עם 2 חיילים בלי רימונים. הורדתי את כל החיילים שלהם חוץ מאת הטנק איזה דרך יש לי בשביל להוריד את הטנק?
-
- 10 תגובות
- 944 צפיות
-
-
-
-
שלום, יש בעיה בפיפא 2006 שאני נכנס למשחק העכבר כזה כל הזמן למעלה ואי אפשר לשלוט עליו,ונגיד יש תחלק שבוחרים קבוצה אז הוא בלי שאני יגע לבד מזיז את זה בלי הפסקה.. מה עושים?
-
- 7 תגובות
- 802 צפיות
-
-
על המחשב שיש במפרט. יוצאת הודעת שגיאה,כנראה בגלל הדיואל קור,מישהו יודע?
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום אני משחק ברשת עם אח שלי ב C&C Generals Zero:Hour ואני כל פעם בוחר שלב עם ים והכל ואין לי אפשרות לבנות ספינות או משהו דומה... האם זה הגיוני שבמשחקי ה Genrals אין ספינות...? הרי בכניסה של Zero:Hour רואה סוג של Destoyer |: תודה מראש,עידן.
-
- 2 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות פרינט סקרין ואני מקבל תמונה שלא מבינים ממנה כלום.. אין מישהו שיודע מה הבעיה ?? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
משהו בסגנון של ATF - advanced tactical fighter למי שזוכר ואוהב רצוי משחק שבו אתה מתקדם בדרגות
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום! תרגמתי לעברית שני מדריכים ל BF2 - על כל הדרגות, איך להשיג אותם וכו', ועל כל הנשקים, יתרונות, חסרונות, תכונות... מדריך על הדרגות: http://www.filelodge.com/files/room22/588567/BF2%20RanksHEB.doc מקור: http://ubar.bf2s.com/ranks.php המדריך על הנשקים: http://www.filelodge.com/files/room22/588567/BF2%20WepsHEB.doc מקור: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=21513 תגידו מה דעתכם! ותהנו
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
למה אי אפשר לטעון משחק ששמרתי .. אני רוצה להמשיך והמשחק לא נותן לי יש לזה פתרון ? ...
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שלום, אני וחבר משחקים HEROES III הרבה , MULTYPLAYER , אחד נגד השני . בזמן האחרון המשחק עף החוצה עם שגיאה . השגיאה היא : Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error ! Program : c:\program files\3do\heroes 3 complete\heroes3.exe abnormal program termination יש לי את המשחק המקורי , קניתי אותו , וגם לחבר יש . השאלה היא אם הבעיה היא במשחק עצמו, במפה או אולי במחשב . אם מישהו נתקל בזה ויכול לעזור אני אשמח לקבל עזרה . תודה , אסף .
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
נראה שהטראנד של המשחקים האיכותיים הזולים רק ממשיך. זה התחיל עם FAR CRY בסניפי רשת "באג" וכנראה עובר טרנספורמציה למלחמה כוללת. המשחק Prince of persia:Sands of time המעולה [מעולה מעולה מעולה] שמתומחר בתגית מחיר של 100 ש"ח בכל הארץ,עכשיו נמכר ב29 ש"ח ברשת חנויות "פריק" http://www.freak.org.il/Product.asp?Pid=1209078&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=1 נחיה ונראה,אולי באג גם יחליטו להוזיל אותו בעקבות כך... מה שלא יהיה-מי שלא שיחק במשחק-זה ממש מומלץ...משחק מעולה פשוט חבל"ז.
-
- 29 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הגעתי למקום מסויים וברגע שאני חשוף איזה ערבי שולח עלי בזוקה או משהו או שזה טנק. איל עוברים את זה??
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-


