עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Screw_Master,

    http://www.youtube.com/watch?v=hN4hp-ro_W8 http://www.youtube.com/watch?v=fSwm6L2zX6g&mode=related&search= והנה רעיון עם אחד מהיוצרים מצחיק בטרוף http://www.youtube.com/watch?v=hN4hp-ro_W8 . וואי מאז MOST WANTED אני מחכה לחידוש !!! תראו את הסרטים יש שמה מלא מידע על המשחק !!!

    • 83 תגובות
    • 7.8k צפיות
  2. אני מעוניין לדעת השאלה בכותרת

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  3. Started by tamirushb,

    נמאס לי כל הזמן שכל המשחקים עם ממשק מוכן לקונסולת ואין לי אפשרות להנות מכל המשחק כי יש מקשים שמיועדים לג'ויסטיקים של הפלייסטישן וכו'.. אז אני רוצה ג'ויסטיק טוב .. מישהו מכיר ויכול להמליץ על משהו לא יקר וטוב?

    • 5 תגובות
    • 762 צפיות
  4. Started by ilaysk,

    הדמו שוחרר וניתן להוריד אותו מGAMESPOT אני מתחיל להוריד ניראה לי שאפשר את כל השאלות לרכז פה

    • 178 תגובות
    • 18.1k צפיות
  5. איזה מנועים גרפיים הייתם משלבים כדי שיצא משחק עם הגרפיקה הכי מושלמת שתוכלו לתאר!!! הייתי רוצה שיעשו את זה..... הייתי משלב בין המנוע הגרפי של באטלפילד 2 (גרפיקה מעולה)+אלף לייף 2 (גרפיקה מציאותית)

    • 11 תגובות
    • 860 צפיות
  6. אני מבקש שתמליצו לי בבקשה על משחק בסגנון GETAWAY עם יריות, מכוניות בסגנון GTA SA אבל יותר עם פעולות ועלילה מותחת עדיף שיהיה משחק חדש שיצא בזמן האחרון

    • 12 תגובות
    • 880 צפיות
  7. Started by Shay0600,

    אני לוחץ על הדיסק בוחר את אשפה אחר כך מופיע לי חלון שמודיע לי לסגור כמה שיותר תוכנות אני לוחץ על אישור כמובן ואז על אינסטול מקליד את הקוד של המשחק לוחץ המשך מגיע להסכם הרישיון(אבל הוא ריק) לוחץ על YES ואז מופיע לי הבעיה שבתמונה המצורפת יש לי DX9C! ויש לי דרייבר מעודכן של הכרטיס מסך! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 536 צפיות
  8. Started by neogod,

    מי שרוצה לשחק שישלח לי הודעה לאיי סי 136801576 או מסנג'ר neogod69@hotmail.com או שישאיר הודעה פה ואני אצור איתו קשר....

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  9. אנשים עזרה אני נואש כבר serious sam 2 לא מצליח לעבור קטע כזה אם עכבישים והם מופיעים כל הזמן אני לא יודע מה לעשות במשימה רשום שצריך להיכנס לעיר אבל אין לי מושג איך ניסיתי הכל אני על כלי רכב מרחף שיורה, משמיד עכביש באים עוד 2 אין לי מושג מה לעשות קודים יתקבלו בברכה והסבר להפעלתם תודה לעונים מראש

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  10. Started by naoriko,

    אני מחפש משחק כבד שהגרפיקה שלו הכי מתקרבת למציאות ומעניין....!!

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. קיצר המחשב עושה לי ריסטארט לאחר כמה דקות בשלב וזה מבאס טילים עכשיו יש לי קובץ DMP שווינדוס יצר אם מישהו מבין בזה ויכול לעזור אני ישמח אני חושב שזה משהו חומרתי דפוק או דריבר המשחק מעודכן אם הדריבר האחרון לא משנה הורדתי את הדריבר של הכרטיס מסך מ91.47 ל85.98 והסתדר אבל באסה זה היה השלב האחרון וסיימתי אותו אני רוצה עוד איזה משחק אני חייב עוד [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  12. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    p4 2.4b 512 dual ddr 2700 radeon 9500 pro 128mb יהיה אפשר לשחק בו בצורה סבירה? או שזה יפעל ח*א ולא תהייה הנאה מהמשחק?

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  13. Started by Salwaby,

    ראיתי טריילר נראה חזק , אבל תגידו המשחק הזה אמור להיות כמו Oblivion ? כאילו First Person RPG לא יודע איך קוראים לזה... כי לא אהבתי כל כך את זה האמת למרות שבד"כ רק משבחים את המשחק אז זה ככה או שזה RPG קלאסי כזה מ 3rd person ?

    • 10 תגובות
    • 959 צפיות
  14. Started by SpEcToR,

    שהצל של האנשים היא כאילו בריבועים כאלה.. (לא חלקה).. למה זה ככה? שמתי את ההגדרות הכי גבוהות.. תראו את המערכת שלי בצד.. (מפרט שלי) איך לסדר את זה? ועוד שאלה.. שמעתי שיש פאצ'ים למשחק? מה הם עושים?

    • 9 תגובות
    • 883 צפיות
  15. יש לי רשת ביתית בין 2 מחשבים עכשיו רציתי לדעת אם אנייכול לשחק ברשת עם חברים? כי שאני נכנס למולטי פלייר לא מופיע לי הIP למעלה יכול להיות שזה בגלל שבהתקנה לא אישרתי לו להתקין משהו שקשור לONLINE ומשחק ברשת של FIFA 07? מה אני יכול לשעות בעניין?

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  16. Started by Interl-Conore,

    יש לי AMD3800X2 מה יותר טוב לשחק אם שתי ליבות או לבחור בין ליבה 0 ו 1?

  17. Started by gshhar,

    1 הבנתי שהוא מאוד מאוד כבד. יש לי מעבד DUAL CORE וכרטיס מסך X1800GTO עם 2 ג'יגה זיכרון ומסך רחב. האם המחשב יסחוב לי את המשחק ברזולוציה שאני עובד איתה של המסך ? (1680X1050) 2 האם זה משחק מהנה וכיפי (אני מאוד אוהב FIRST PERSON) או מאכזב ?? תודה.

    • 11 תגובות
    • 864 צפיות
  18. Started by darkdude,

    בכל פעם שאני מפעיל את המשחק, לאחר הטעינה הראשונית וההכנה למסך הראשי המחשב פשוט נסגר. מה אפשר לעשות? :s07:

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  19. Started by Wheel,

    אני לא שואל מבחינת ביצועים! במחשב שלי זה יעבוד אותו דבר גם עם או בלי אני שואל מבחינת משחקיות, בעיקר האם המשחק יותר יציב כשהוא מופעל (אם יורים על אותו מקום מרחוק יש יותר סיכוי שזה יפגע באותו מקום) גם מישהו יודע עם שחקנים מקצועיים משחקים עם או בלי? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by ben_amitai,

    מישהו יכול להסביר לי איך אני עושה אליי הופ בהטבעות יש לי GAMEPAD של LOGITECH ה DUAL ACTION אני יודע שזה עם הג'ויסטיק הימני אבל אני לא מצליח

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  21. Started by avi2014,

    טוב החלטתי לפתוח טורניר ברשת של האתר.... הטורניר יהיה ככה.... 16 קבוצות מחלקות ל4 בתים. השיבוץ יערך לפי הגרלה או לפי הרישום... בכל אופן 16 הראשונים ישתתפו בטורניר ואם תיהיה הענות גבוהה יותר נראה מה עושים..... אני בוחר במילאן אייסי 250733801 **לתת או אייסי או מסנ' מי שלא מעוניין יכול רק להירשם ולקבוע עם היריב שלו(בהמשך) בפרטי.. אלה שנרשמו: MM{}RTAL][TY][ =ארנסל galh_5 = צ'לסי pazer005 = יונייטד BlacK-HawK באיירן XsesA = ליון bad-sector (תבחר קבוצה בהקדם!) itamarg11 = אינטר ultras5 ריאל neogod =ליברפול yuval1101 (תבחר קבוצה בהקדם!) aero (תבחר קבוצה בהקדם) dante123 (תבחר קבוצה בהקדם) ForresT =ולנסיה Teves ברמן pazer005 (תבחר קבוצה!)

    • 44 תגובות
    • 3.2k צפיות
  22. Started by LazyBoy,

    תהנו

    • 6 תגובות
    • 826 צפיות
  23. Started by Interl-Conore,

    יש לי לאגים ב HALF-LIFE 2 ו FPS נמוך גם יורד לפעמים ל 30-40 רוב הזמן על 50-80 אין לי ןירןסים או SPYWEARS המחשב נקי אתה יכולים לראות את המפרט בצד. גם כן אני מכבה את האנטי ואת כל התוכנות הלא נחוצות ,לדוגמא בשלב האשון כש אני יוצר מהרכבת יש לאגים מין תקיעות כאלו.......... ב CSS אין לאגים בכלל... וגם זמני התעינה די ערוכים יחסית... גם של LOADING במשחק עצמו :-[

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  24. התאריך באירופה הוא 13 באוקטובר, יום שישי...התאריך בארה"ב הוא 22 נובמבר או משהו, השאלה אם החברות משחקים המפוזרות שיש בארץ עובדות עם משווקים אירופאים או אמריקאים, והשאלה בכלל אם הם יקבלו את זה בשיווק ישיר מהמפעל או דרך חנות אחרת בהזמנה מיוחדת וכולי וכולי...

    • 6 תגובות
    • 690 צפיות
  25. Started by dash78,

    הורדתי משחק ישן והוא לא עובד לי איזה תוכנה אני צריך להוריד כדי שהוא יעבוד

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות

דיונים חדשים בפורומים