משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
כשאני לוחץ על הסמל של ההתקנה מייד מופיעה לי השגיאה הבאה: כל פעם שאני לוחץ שוב על ההתקנה מופיעה השגיאה של הקובץ IS ואיזה מספר אחריו נקודה tmp כמו שרואים בתמונה למעלה. ניסיתי לאחר מכן להתקין בSAFE MODE ושם השגיאה הזאת לא הופיעה וזה נכנס להתקנה אבל פתאום הופיעה השגיאה הבאה: בבקשה צריך עזרה דחוף תודה לכל העוזרים!!!
-
- 7 תגובות
- 618 צפיות
-
-
-
-
לאחר שחשבתי אני רוצה לשתף אותכם.... מכיוון שהמחשב שלי כבר לא מסוגל להריץ את המשחקים החדשים אני מתלבט בין לקנות מחשב חדש למשחקים (עלות נראה לי בסביבות 2500 ש"ח) או SP2 שעולה בסביבות 1500 ש"ח?? מה הייתם קונים??
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש באנריל 2003 נשק כזה שיש אותו בשלב אחד רק אם אני לא טועה, הנשק הוא מן נשק לייזר כזה מהנשקים הנדירים, רק איך משתמשים בו? אני מכוון על מישהו יותר מכמה שניות ולא קורה לו כלום מישהו יודע?
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
הנושא של התרד כתוב בכותרת. אני דיי אוהב משחקים של חרבות ואקרובטיקה מגניבה כזאת (לדוגמה הנסיך הפרסי) ושמעתי שזה משחק בסיגנון שלו. האומנם?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו שיחק ? עריכה : http://www.gamespot.com/pc/strategy/caesar4/index.html?q=caesar%204
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר מה עושים במשימה הזאותי? השם שלה montebourg למי שמכיר צריך לאבטח אתה הכיביש אבל אני לא מצליח לעבור אותה וגם לא מבין את ההסבר שנותנים ...משהו יכול בטובו להסביר לי שלב שלב תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 741 צפיות
-
-
שלום יש לי AMD ATHLON XP 2000 1.7MHZ 512 MB זיכרון אבל כרטיס מסך לא חזק במיוחד. האם יש טעם לקנות רק כרטיס מסך טוב וזה ישרת אותי? או שגם הדרישות האחרות לא טובות?? :
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
יש לי פיפא 2007 ויש לי ראוטר אבל אני מנתק אותו כדי לשחק בצורה פשוטה במולטיפלייר בלי להסתבך אז עכשיו יש לי אינטרנט יחיד רגיל במחשב וכל פעם שמישהו מביא לי את האייפי שלו או שאני מביא לו את שלי הפיפא אומר לי שההתחברות נכשלה וגם שיש לי ראוטר אני לא מצליח לשחק עם אף אחדד מישהו יכול להביא לי מדריך ולא מהאתר gamer מדריך טוב שיסביר לי טוב איך לשחק מול מישהו בלי שיעשה לי conection failed
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
חברים אני רוצה שתביאו לי המלצות למשחקי פעולה מגוף ראשון. משו בסגנון הdelta force.. חח אני יודע שאני מיושן אבל אני מת על המשחק הזה תביאו לי משו בסגנון הזה רק יותר חדש ועוד דבר שהמשחק יהיה למחשב ולא רק לרשת! תודה מראש לכולם
-
- 7 תגובות
- 996 צפיות
-
-
הזמנתי מחשב חדש ואשמח לקבל המלצות למשחקים שיעלו עליו פצצה וגם עם איזה הגדרות להפעיל אותם(כדי לנצל את המקסימום) מעבד E6300 512X2 זיכרון טווינמוס לוח אם כנראה ג'יגהבייט עם הצ'יפסט של ה965 כרטיס מסך או 7600GT או 7900GS זה רק יום ראשון אני אדע... 250GB שמתוכם אני משקיע...100GB למשחקים חחחחח לפחות)P בכל אופן אני מתכנן לקרוע תמחשב הזה...אשמח לקבל המלצות לדברים הכי חמים שיש.. את המשחקים הנ"ל אני אקבל שבוע הבא אשמח לשמוע המלצות גם עליהם קונסטנטין 25 to life NFS most wanted matrix: path of new enter the matrix GTA SA Bloodrayne 2!! B&w2 swat4 Worms force Under משו DOOM3 FEAR WW II fifa 2006/7 cars the vidoe game hitman bloodmoney!!! serious sam2
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
או שיש דרך קלה להביא מחו"ל את החבילה הבסיסית של ה 300 דולר, או אולי שווה להשקיע עוד 100 דולר אם הפרימיום יכולה להריץ גיבויים מהדיסק קשיח שלה כמו האקסבוקס הישן?
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסתכלתי על הדרישות מערכת של NFS:Carbon SYSTEM REQUIREMENTS OS - Windows 2000/XP Processor - 1.7 GHz or faster Memory - 512 MB RAM Hard Drive - 4.7 GB CD/DVD Drive - 8X SPEED Video Card - 64 MB* Sound Card - DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c Online Multiplayer - 512 Kbps or faster; 2-8 Players Input - Keyboard, Mouse Optional - USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad *Supported chipsets: NVIDIA GeForce4 Ti-4200 or greater (GeForce MX series not supported); ATI Radeon 8500 or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. DirectX 9.0c is included on this disc and may require the latest drivers for your video and sound card. Notice…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אפשר בבקשה דמו של המשחק Microsoft Flight Simulator X? אני מדגיש שאני רוצה דמו... כל הדמויים שמצאתי עולים כסף... תודה
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
היי חברה. אני במשימה הראשונה (כן כן) בKingdom שאתה צריך להביא 500 תושבים לעיר. בניתי 4 בתים והכל היה בסדר, 70 אנשים. הבעיה מתחילה שאני בונה בתים אחרים חוץ מארבעת הבתים האלה- זה נשאר על low desirability בכולם!אפילו שאני בונה לידם מקום עבודה + באר+ מעצב את המקום קצת.בכל זאת-כלום! אפילו ניסיתי לבנות בית ממש קרוב לארבעת הבתים האלה (שמתפקדים מצוין) ועדיין אף אחד לא רוצה לבוא :-\ גם שאני מנסה לבנות בתים זה כותב לי שהdesirability של האזור היא יותר מדי נמוכה למישהו יש פתרון לבעיה המעצבנת הזאת? גם לפעמים יש תקיעות במשחק, תקיעות לא מובנות שרק אחרי כמה שניות הוא חוזר להיות בסדר. לעוד מישהו זה קורה? תודה על העזרה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפי GameSpot המשחק האדיר הזה הולך לצאת בQ1 של 2007 http://www.gamespot.com/pc/action/enemyterritoryquakewars/index.html?q=quake באתר הבא ניתן לראות את האתרים שעשו Preview למשחק http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928340.asp משחק ענק! אני מחכה לו בכיליון עיניים
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
כל מי שרוצה לשחק נגדי במולטי פליר 1 על 1 שיכנס אליי לאי סי קיו 463291370 יש לי חדר ariel the PRO והסיסמה שלו היא : 500
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
-
נראה מדהים http://www.gametrailers.com/player.php?id=14011&type=wmv&pl=game http://www.gametrailers.com/player.php?id=14012&type=wmv&pl=game הקיצור השני הוא לגירסת HD של הסירטון
-
- 10 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אני ממש מחכה לו יש איזה תאריך מדוייק? שמעתי שהוא יוצא איפשהו בנובמבר
-
- 3 תגובות
- 667 צפיות
-
-
למה אנלא מצליח לשחק עם חבר ברשת בFIFA07? שאני בודק תIP שלי דרך המשחק הוא תמיד נשאר אותו דבר ושאני בודק אותו דרך האתר www.whatismyip.com אז הוא משתנה למה זה ככה? ושאני לוחץ על HOST או CONNECT לא קורה כלום... יכול להיות שהבעיה היא בגלל שיש לי רשת ביתית של בזק? כי בC&C אני כן מצליח לשחק ברשת
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
חברה התקנתי את הדמו של המשחק ויש לי דרייבר ATI 6.9 הפעלתי את המשחק והוא מראה לי את ההודעה הבאה(תסתכלו בתמונה) המחשב במידע מערכת אומר לי שיש לי דיירקטס 9.0C והמשחק אומר שאין לי יכול להיות שיש גרסה יותר מתקדמת של דיירקטס שאני צריך להוריד ואם כן תנו שם וקישור להוריד.. תודה [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 790 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך משחקים דרך האייפי, מי צריך לעשות מה?? ועוד שאלה: יש לי רשת אלחוטית ואני מקבל אייפי כלשהו ממנה .....192.168.1 זה האייפי של המחשב שלי או רק של הרשת??
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-


