עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by rasta22,

    שלום אנשים קניתי מחשב חדש עם core 2 duo וכרטיס מסך 7600gt אז ככה : איך אני יכול לדעת מבחינת גרפיקה למה הכרטיס מסוגל .( בינתיים אני משחק fear gta and far cry ועוד שאלה בקשר לGTA מה בכלל צריך לעשות שם לא הבנתי איפה אני מקבל משימות הסתובבתי עד שנהרגתי ואז יצאתי מהבית חולים ומשם אני לא יודע לאן ללכת או מה לעשות תעזרו בבקשה תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 776 צפיות
  2. אני מבצע ניסוי על מנת למצוא את הקונפיגורצייה הטובה ביותר על מנת לקצר את זמני הטעינה המאוסים שפוגעים בחווית המישחק. ניבדקים דיסקים של חברות שונות במערכי raid מגוונים. אודה לכם אם תוכלו לציין כאן את שמות המישחקים הכבדים ביותר שייצאו בשנתיים האחרונות שזמני הטעינה שלהם ,הם ארוכים במיוחד. (אני רק מבקש כמובן , לא לציין כאן משחקים שידוע שיש בהם באגים שגורמים לזמני טעינה חריגים.)

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by EzX1,

    ברשותי כרטיס מסך x1800xt 512 מעבד כפול ליבה 3800 אי אמ די ו 2 גיגה זיכרון האם הטסט הזה של פייר החדש משקף את המערכת המשחק על המקסימום שלו והאם אפשר לשחק חלק אם התוצאות האלו תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  4. Started by taimor,

    טוב עוד שבוע יוצא המשחק, מכיוון שראיתי שאין דיון ראשי, פתחתי אחד אם אין בעיה למנהלים כמובן. המשחק יוצא ב1 לנובמבר והדמו למחשב יוצא ב31 לחודש, די דבילי שהדמו יוצא יום לפני המשחק אבל זאת EA. דרישות מערכת: OS: Windows XP Service Pack 2 (only 32-bit Version), Windows 2000 Service Pack 4 CPU: 1.7 GHz or faster 512 MB RAM Video Card: 64 MB* 8x or faster DVD drive * 4.7 GB or more hard disk space Video: DirectX 9.0c compatible Sound: DirectX 9.0c compatible Controller: Keyboard, Mouse, Dual Analog Gamepad or Steering Wheel Online Multiplayer: 512 Kbps or faster; 2-8 Players Supported Steering Wheels: Logitech Rumblepad Logitech Dual Action Xbox 360 Wired Co…

    • 828 תגובות
    • 99.8k צפיות
  5. http://img64.imageshack.us/img64/9494/149014992321490om9.jpg מה זה הפאקינג FPS הזה?! יש לי מחשב חדש .. חודש-חודשיים ..... משו טוב .. אני רק אגיד את הכרטיס מסך x1600xt 256 MB 128 Bit ddr3 אבל מה ? כשאני שם בקאונטר סטרייק על 3D יש לי 50 FPS + ולא עומד על 100 FPS רק אם אני שם על OPENGL

  6. Started by Guarding angel,

    הגיע הזמן באמת http://www.fileplanet.com/promotions/supremecommander/open/landing.aspx

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  7. Started by n9555,

    CS:S BETA נתקע על 99%כבר כמה ימים ולא משלים...מה אני עושה?

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  8. מה מהשחק בדיוק?

  9. Started by hitman47,

    נשאר לי עוד הרבה ? http://img335.imageshack.us/img335/5708/cod2qx8.jpg

    • 10 תגובות
    • 985 צפיות
  10. Started by Shoshan,

    המשחק על ההגדרות הכי טובות 75 FPS כרטיס מסך: Geforce 7900GT מה צריך לשנות בהגדרות כדי לראות את המים נורמלי? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  11. Started by בלוסטון,

    המפרט בצד...\ והעיקר שיעבוד חלק.. תודה

  12. Started by n9555,

    אני נכנס למשחק ואז עושה חפש שרתים ב middlr east על כול ה latency וזה לא מצא שרתים ואז עשיתי אותו דבר אבל על כול אזור בעולם ואין לי שרתים!!!

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  13. אני מחובר לאינטרנט דרך חיבור אלחוטי עם ראוטר וה I.P. שהמשחק נותן לי זה ה I.P. הפנימי שלי ברשת, ואם אני נותן את ה IP החיצוני שלי המחשב השני לא מצליח להתחבר גם כן. אולי צריך לדעת באיזה port המשחק משתמש בכל אופן אני לא יכול להתארח במקרה הזה כי גם המחשב של מי שאני רוצה לשחק נגדו מחובר דרך ראוטר. אם מישהו יודע איך אני יכול לארח אני אודה לו מאד. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  14. Started by LazyBoy,

    איזה הפתעה.. כרגיל blizzard לא עומדים בלוחות הזמנים שלהם. http://www.gamespot.com/news/6160380.html?tag=lastword;link

  15. Started by nokobik,

    הדבר הזה שוקל יותר מ-7 ג'יגה, מה לעזאזל? למישהו כבר יש התרשמות מהמשחק? אצלי היו זמני טעינה ארוכים מאוד בדמו. הדמו של ה-MP היה זוועה מבחינתי, לאגים מטורפים, כנראה גם קשור למחשב המעפן שלי. קישור לאתר המשחק ב-Steam http://www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=2100& ת'רד קודם שנפתח פה בנוגע למשחק, עם תמונות וסרטונים: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=181595.0 דרישות המערכת של המשחק: Minimum: AMD Athlon, Pentium® 2.4 GHz, 512MB RAM, 128MB video card, 7GB HDD Space, Windows XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection Recommended: AMD Athlon, Pentium® 3.0 GHz, 256mb dx9 video card, 7GB HDD Space, Windows XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection [at…

    • 146 תגובות
    • 14.9k צפיות
  16. Started by elad76,

    עד עכשיו היה לי FX5200 ואני זוכר שהמשחק עבד לי על מדיום.. רציתי לדעת אם אני אוכל לשים אותו על ההגדרות הכי הכי גבוהות 1280?? עם 1900GT256MB

  17. Started by xyo,

    תאמת אני לא מבין מה כולם מתלהבים יש מלא עצים ופרטים1!1!1! נו אז מה יש משחקים עם גרפיקה הרבה יותר מעניינת מעצים שזזים omg העצים נופלים כשיורים בהם 1!!!1! פשש איזה כיף לירות בעצים ולראות אותם מתפרקים כמו חסר חיים נראה משחק משעממם ,כאילו כמה זמן אתה יכול להסתובב שם עם הרובה המסריח הזה ולירות בחיילים ולהתלהב ..יאני הgameplay sucks COD RULEZ

    • 46 תגובות
    • 4.5k צפיות
  18. אני כול הזמן מנסה להתחבר לשרתים ואני לא מצליח להתחבר תמיד זה נותן לי הודעת שגיאה http://img304.imageshack.us/img304/8379/bferorrb1.png

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by n9555,

    זה פשוט נותן לי הודעות של כמה שגיאות ואני לא מצליח להפעיל את זה..... הורדתי את זה משרת של 3dgamer.com עזרה בבקשה

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  20. מחפש את האתר שרושם את יציאת המשחקים הכי חדשים? היה לי אתר שבו רשום את כל הקבוצות שיחרור ובו למשל רילאודד הוציאו משחק מתי שהם משחררים זה רשום... תודה למי שיביא לי את האתר

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  21. Started by Shadowman,

    סתם משהו שעלה לי לראש... לאלה שראו את הסרט ושחקו במשחק... מה אתם אומרים.? אז הרעיון לא כזה מושלם.

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  22. Started by okpimp,

    קניתי את המתאם שמאפשר לחבר את השלט של הפליסטישין2 למחשב ולאקסבוקס..... עכשיו הוא עובד טוב במשחקים כמו פיפא וNBA07 אבל ניסתי לשחק איתו בOBLIVIONן וגוסט ריקון.. גוסט ריקון לא ראיתי בכלל באפשרות של ג'ויסטיק ובאובליוויון הוא עובד אבל אני לא מצליח לשלוט על הסטיק הימני כדי להזיז את המצלמה.... אה וגם בסקארפייס זה ככה כמו בOBLIVION יש דרך לסדר את זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  23. Started by SciFi7,

    שלום נתקעתי בPrince of Persia T2T בקטע של The Arena שזה הבוס הראשון היא תמונה מהמשחק: http://www.gamesover.com/PoP_3/pop_4_5_2.jpg מה לעזעאל אני צריך לעשות?! אני מטפס מיליון פעם על השני מקומות עושה E לפעמים הוא מעיף אותי לפעמים אני מצליח להכניס בו את החרב אבל זה רק בכתף הרשע שבתוכי אומר בעיניים אבל איך אני מגיע לעיניים?! תודה מראש לעוזרים. במדריך כאן כתוב http://www.gamesover.com/PoP_3/level4_5.htm שאני צריך ללחוץ B3 אבל מה זה b3 ?!

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by ptyahoo,

    ובכן, אחד ממשחקי סדרות משחקי הכדורגל הטובות ביותר יצא ל-PS2. מטרת הדיון היא לדבר על המשחק החדש למי שכבר הספיק לשחק ומי שלא. בתור אחד שלא חובב כל כך את הסדרה, לא כל כך מצפה לה בכיליון עיניים, בעיקר כי שיחקתי במחשב ואני חושב ש-PES יכול ליהיות מעולה ב-PS2, אך במחשב הוא אכזבה אחת גדולה.

    • 100 תגובות
    • 14.8k צפיות
  25. Started by see4,

    אתמול סיימתי לשחק FEAR איזו חוויה , לקח לי 4 ימים רצוף ...ואז כשסיימתי ישר התחלתי לחפש משהו אחר , בדקתי FAR CRY גרפיקה נחותה אפקתים גרועים , בדקתי BF2 לא אהבתי את הסגנון , HL2 אין השקעה בקרבים עצמם יותר כמשחק הרפתקאות ....קיצר אני מחפש משחק ברמת הגרפיקה של FEAR או יותר , עם אותה אווירה של לחץ ודיקאון , ולא DOOM3 או QUAKE4 אני רוצה להתעמת עם אנשים לא מפלצות ... FEAR 2

    • 32 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים