משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש את המשחק שנקרא sheep dog and wolf. אשמח אם מישהו יכול לתת לי מידע היכן ניתן לרכוש אותו. תודה.
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
-
-
שלום מותקן אצלי sims 2 התקנתי את חבילת ההרחבה Sims 2 Pets עולה הסירטון אבל לאחר זמן מה עולה ההודעה: http://img49.imageshack.us/img49/5263/1489150614971492at8.jpg אני לא יודע מה הבעיה תודה לכל העונים
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
של הכסף?? תודה רבה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
-
קניתי מחשב חדש ושם משחק לא עובד לי, יכול להיות שזה בגלל הכרטיס מסך המובנה (Intel® 82945G Express Chipset Family) ? נ.ב אני עוד מעט מחליף תלוח אם שלי ללוח אם בלי כרטיס מובנה ולוקח 1950PRO אבל בנתיים אני בכל זאת רוצה לשחק אפילו אם זה על הרמה הנמוכה ביותר.
-
- 15 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
-
מתי אמור לצאת COD 3 למחשב?ו BIA ? פשוט בא לי כבר לשחק במשחק מלחמה (עכשיו אני לומד על מלחמת העולם ה2 עושה חשק לשחק!)
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
אני פשוט לא היתי בעניינים הרבה זמן... ד"א Desert Conflict Mod מה קורה איתו ? יצא כבר ? תודה
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
לאחר שהגדרתי את המקשים כרצוני בפעם הראשונה ניתן לשחק במשחק...אך לאחר שיוצאים ממנו לא ניתן לחזור והמחשב תוקע את המשחק רק לאחר שמוחקים את הקובץ ההגדרה של המקשים מהתקייה של הnba ניתן לשוב ולשחק בו אך עם הגדרת המקשים של המשחק ולא מה שהגדרתי לו. יש למישהו פתרון???
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
דבר ראשון כל פעם שאני יוצא מהמשחק הוא נתקע.. אז מה לעשות? וגם אני לא יכול לשים את המשחק על מקסימום בגרפיקה.. כי אם אני שם את זה על מקסימום אז הכל זז סבבה , אבל המשחק ניהיה עם מלא מלא באגים כמו שלא רואים את הכביש הוא שקוף ודברים כאלה.. אפשר לסדר את זה איכשהו? זה קרה לעוד משהו? אז שמתי את זה לבנתיים על high וזה סבבה..
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
כל פעם כשאני בא לצאת מהמשחק אני לוחץ q ואז כשהוא שואל כן או לא אני לוחץ yes והמשחק פשוט נתקע עדיין שומעים את המוזיקה אבל החלון עצמו ניתקע ואין מה לעשות חייב לעשות ריסט יש איזשהו פיתרון לזה?
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם. האם יש סיכוי שההגה הישן שלי - MICROSOFT SIDEWINDER FORCE FEEDBACK עם יציאת GAME יתמך ע"י NFSC כי הוא לא נתמך ע"י NFSMW בכלל, המשחק האחרון בסדרה שתמך בו היה המשחק שקדם ל MW (נראה לי UNDERGROUND 2 ) וההגה עבד בו בלי בעיה.
-
- 0 תגובות
- 540 צפיות
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=121618 זה מה שקורה כשMX400 מנסה להריץ NFS:C.. :lol: פאק אפילו DOOM 3 על וודו היה ניראה טוב יותר...
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש עדין שרתים ושחקנים ב AGE OF EMPIRES 3?? שווה לקנות? תודה חברה
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
בנסיון התקנת משחק. הודעת השגיאה מציינת כי יש צורך בהתקנה של DIRECTX מעל 0 או גבוה יותר. לאחר בדיקה ע"י הרצה של dxdiag ב-RUN מצויין כי יש DIRECTX 9.C ואין שגיאות. גם לאחר התקנה מחודשת של DIRECTX, לא עזר... מישהו נתקל בבעיה זו? אגב המשחק הוא NFS C...
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
האם יש סרבר ישראלי למשחק הנ"ל ? אני שואל בעיקר כיוון שאני מחפש פינגים נמוכים.
-
- 5 תגובות
- 996 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק המלא לפני כשעה,25 FPS קבוע בזמן GAMEPLAY, 75 קבוע בזמן סרטוני מעבר. מפרט בצד. האם ישנה בעיה אצלי? ********************* ד"א יש לי דריוור של NVIDIA גרסא 84.21,אני לא רוצה לעדכן דריוורים מכיוון שיש בעיה עם סדרה 9,הם לא מראים סרטוני סטרים טוב באינטרנט. + הDX התעדכן לי בזמן ההתקנה של המשחק-אז כנראה שזה לא בעית DX. עריכה:חח שחכתי לציין שהכל אצלי על HIGH ויש משהו אחד על MAXIMUM ושמתי אנטי אנלייס על 4x + 1280x1024.זתורמת שרשום לי בהגדרות Custom.(הגדרות שאני הכנתי).motionbluer=on.
-
- 6 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום, אני לא יודע איפה הייתי צריך לפרסם את שאלתי או פה במשחקים או בחומרה,עימכם הסליחה. יש לי מערכת הפעלה XP , מחשב 4200+ AMD וכרטיס מסך X1650 PRO. התקנתי את המשחק black & white 2 והוא עובד לאט ויש הרבה עיוותי גרפיקה פיקסלים שמטעותים, או צורות מוזרות שפתאום מופיעות. וכ"ו. ישנם גם SIMCITY2 ו SIMS 2 שעובדים בסדר גמור? האם למישהו יש רעיונות?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. השאלה שלי היא: האם המחשב שלי (מפרט למעלה בצד) מסוגל להריץ את המשחק need for speed carbon על הגדרות בינוניות/גבוהות על פריימים גבוהים?
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מוזר שאף אחד לא דיבר על המשחק עד עכשיו שיחקתי כחצי שעה ואני יכול לספר שההומר המטורף נשאר והמנוע הגרפי התת מימדי שהדאיג אותי דווקא עובד יופי והמשחק נראה לא רע בכלל. אמנם יש בעיות של תאימות בין הדיבוב לבין תנועות השפתיים, אבל אני בכלל לא בטוח שהמפתחים ניסו להתאים אותם. מבחינת רמת הקושי עד עכשיו זה לא קשה, אבל גם לא הגעתי ממש רחוק.
-
- 6 תגובות
- 954 צפיות
-
-
:jump: אני מאושר כמו ילד קטן! זכיתי להיות בוחן בטא של משחק שמ-א-ד רציתי לשחק בו! http://www.mmorpg.com/spellborn_promo.cfm (אותו שם כמו פה) ואני גם היחיד מישראל שזכה, 90 אחוז שם מארה"ב ואנגליה. יש פה עוד מישהו שהולך להיות בבטא?
-
- 4 תגובות
- 752 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/strategy/worldinconflict/index.html http://media.pc.ign.com/media/821/821566/vids_1.html sierra לוקחת חלק במשחק הזה, אחרי ההצלחה הגדולה עם HL2, לחובבי משחקי האסטרטגיה שבינכם, יש בהחלט למה לצפות!
-
- 3 תגובות
- 720 צפיות
-
-
http://www.crysis-online.comDuring EA's Q2, 2007 earnings conference call, they revealed that the release date for Crysis has been pushed back to EA's next 'fiscal' year which starts on April 1. I and quite a few others consider this as good news. Mainly due to pc upgrading and all of that.Only time will tell when Crysis is really coming out. כאילו שמישהו לא ציפה לזה...
-
- 10 תגובות
- 965 צפיות
-
-
המשחק שחיכינו לו הרבה זמן שוחרר .. :)
-
- 120 תגובות
- 18.2k צפיות
-
-
שלחו לי שמירה של nfs:c והשמירה לא עובדת כמנסים להפעיל אותה הוא רושם Unable to load את השם של השמירה למה?
-
- 0 תגובות
- 544 צפיות
-


