עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by NeptuneMB,

    בשעה טובה ומוצלחת יצא המשחק. קיבל 8.8 בGS. הכל טוב ויפה, רק שיש בעייה קטנה ונורא מעצבנת!! אני לא יודע לכמה יש אותה, אבל היא מטרידה אותי !! בעיית פונטים!! רואים את כל התפריט בהתחלה מטושטש!....כאילו שמו עליו ספריי כזה.. גם בתוך המשחק זה קורה... למישהו יש פתרון למקרה המוזר הזה?? (הנה תמונה) http://up.elsf.net/picture.php?file=Elsf-1163629974755.GIF

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by CashMAn,

    מישהו יודע איך אני עושה מספרת במשחק ?!

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  3. Started by aviv512,

    dice מתכננת להוציא בחודש הזה את העדכון השני שלה למשחק, patch 1.05. העדכון יכלול יותר מ25 תיקונים, הנה כמה מהם: * Titan will no longer be able to move once its shields are down, so that lag within the titan should be significantly reduced and being revived inside the titan shouldn't be a problem any more * Changes in EA master server communication to greatly reduce disconnects * Players are now able to receive the Titan Survival Pin * All players will see the same missile silo location numbers in Titan Mode

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by penny1,

    שלום לכולם, רציתי לדעת האם EA פריסמו PATCH ל NBA LIVE 2007 ...כזה שמתקן באגים וכאלו ובנוסף מאחר ואני מעט מאוכזב מ NBA LIVE 2007 רציתי לדעת איפה אפשר להוריד עדכון של ROSTER ל NBA 2006 ובנוסף האם יש אפשרות לעדכן שמצב המשחק של עונה יהיה מסודר לפי סדר המשחקים של 2007 תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  5. אני בתוך המערה פתאום נכנס דרקון מהתיקרה, הכוסית אומרת לעשות משהו, לא מבין מה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Guarding angel,

    היי אני משחק ב-Rogue Trooper (משחק טוב מאוד ) אך בשלב 2 המשחק נתקע לי כול שניה והסאונד נתקע גם כן ואין אפשרות לשחק האם לעוד מישהו קרתה הבעיה הזו? האם מישהו יוכל לעזור? בתודה מראש

  7. Started by lmlm,

    http://www.gamerankings.com/htmlpages2/933010.asp http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928519.asp http://www.gamerankings.com/htmlpages2/933000.asp http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932846.asp זלדה עם ממוצע מאוד גבוהה(98) תביאו עוד ביקורת אם מצאתם

    • 12 תגובות
    • 846 צפיות
  8. Started by galh_5,

    אני יודע שהוא שווה אבל אם הייתם יכולים תנו לו ציון מ-1 עד 10 ואיזה זאנ'ר זה מלחמה?

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. NBA רץ בלי בעיה, כמו כל משחק אחר. אז למה דווקא זה לא?

  10. Started by X7-007,

    אני פשוט קיבלתי את המשחק מ SENDIT, ויש כל כך הרבה REALM SERVERS, לא מצאתי עדיין את הכי טוב, כמה הפינג שלכם ? MS לשרת שאתם נמצאים, כי לפעמים זה 80 ולפעמים 250 גם, זה אמור להיות ככה? כי זה ממש מעצבן.

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  11. בשלב שצריך להציל את dog company מהאמבוש ואחר כך להגן על השיירה ולכבוש את הכביש...אני לא מצליח להגן על השיירה ולכבוש את הכביש יש המון טנקים גרמנים והם קורעים אותי...ולא משתלם לבנות מפעל טנקים כי זה לוקח שנה וגם צריך הרבה משאבים וגם ככה אין הרבה...איך לעזאזל עוברים את זה?? אני לא מאמין שאני תקוע בשלב 3 כולה :-X

  12. Started by SweeT_EviL,

    WTF זה היה פעם Q4 2006 נדחה לQ1 2007 והיום אני רואה Q3 2007 =\ - אין משהו להגיד על זה זה אומר שעוד סביבות שנה המשחק יצא... (פחות חודשים~) תאמינו לי פשוט הורגים תאנשים, שירשמו מכתחילה Q4 2010 ועם הזמן יורידו

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by Omerole,

    מישהו יודע עם המשחקים הנ"ל יעבדו תחת ויסטה? כל משחקי STEAM למיניהם (CSS DODS וכו') Dark Messiah Of Might And Magic Warcraft 3 Diablo 2 Heroes 5 Company Of Heroes והתוכנה Hamachi . תודה

    • 12 תגובות
    • 859 צפיות
  14. Started by WarMachine,

    גיימספוט מציגים סרטון חדש של המשחק רץ על מקסימום על גיפורס 8800 מתוך ההשקה של הכרטיס, כמו כן מדברים שם על הטכנולוגיות השונות שהמשחק משתמש בהן ועל השוני שלו מ-Farcry למשל. תיהנו. http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6161518&pid=931665

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. איזה משחקים יהיו עם תמיכה ב- DX10 פרט לקרייסיס ? ולוותיקים שבינכם, שיצא DX9 איך זה היה ? תוך כמה זמן כל משחק שיצא תמך בזה ? האם היו חייבים את זה כדי לשחק ? וכו ... ויש לי עוד שאלה.. מה אתם אומרים על JUST CAUSE ? הרבה מאוד אמרו לי שהוא ממש גורע ויש כמה שאמרו שזה משחק תותח ... מה אתם אומרים עליו ? והאם הוא יעבוד לי על MID ?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by BoRiS.K,

    עבד לי אחלה בXP היום התקנתי את הויסטה ... :]] הכל מצויין רק שהמשחק לא עולה למהההההההההההה???

  17. Started by Interl-Conore,

    תודה.. יש למישהו?

  18. איך אני יוצר משתמש אונליין למשחק: TmNations בתודה!

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  19. Started by spookyit,

    http://mirc.stealth.net/download/mirc62.exe מירק זה תוכנת צ'אט שכל הגיימרים נמצאים בא שם אתם יכולים למצוא אנשים לשחק איתם בכל משחק (למי שלא יודע) coh.il# זהו הערוץ של המשחק Company of Heroes שם תוכלו להזמין אנשים לשחק איתכם באונליין אנחנו עושים זאת כדי לקדם את קהילת ה CoH כולנו יודעים שהמשחק הזה צריך להתקדם בארץ אז באו לשם ותעזרו לנו ולכם ואולי עוד יהיה לנו שרת coh בעתיד מחסויות אז אם אכפת לכם מהמשחק כנסו שכחתי להגיד שיש לנו קובץ torrent למשחק שמוריד על מקסימום תוך 5\4 שעות יש לכם את המשחק

    • 5 תגובות
    • 804 צפיות
  20. קודם כל העיצוב של הסיביבות נראה מדהים!מגוון!וקטלני ביותר... שמתי לב ששופר הAI של האוייבים מה שבולט בסרטון הגיימפליי ה5 כאשר רובוט רודף אחריך סביב הבית,בצורה כל הגיונית ואמיתית... כל הקטע שזה ביערות גם מגניב..זוהי יכולה להיות סיבה לדחיית המשחק כי לוקח זמן לעצב שטח כזה גדול... מה אתם חושבים?

    • 8 תגובות
    • 914 צפיות
  21. החברה הצהירה כי המשחק הבא שישוחרר בסדרת Half Life יתמוך בריבוי ליבות. http://techreport.com/etc/2006q4/source-multicore/index.x?pg=1

    • 4 תגובות
    • 679 צפיות
  22. משהו שמוסיף בראיות כשאתה די תקוע...

  23. Started by bennnn,

    שלום לכולם התקנתי את הגירסה הסופית של הויסטה והתקנתי פיר תמשחק עכשיו יש לי פנטיום 4 3 גיגהרץ 1 גיגה זיכרון 6800 gt המשחק באקס פי רץ חלקקק על מקסימוםםםםםם כול הכל הכלל ועל 1024 ובויסטה.. יש מלא תקיעות והאטה ואני חושב שזה של זיכרון....... כי אני רואה הרבה תנורה של ההרדיסק דולק\ת יש למישהו מושג מה הבעיהה?????למה זה טס על אקס פי וזוחל על ויסטה? אגב יש קולות ושומעים את כולם מדברים (הייתה לי בעייה לפני זה באקס פי עם קולות)

    • 13 תגובות
    • 969 צפיות
  24. Started by x-amin,

    צריך למצוא תחרטה הזה...ומצאתי את לכ חלקי המפה וזאת המפה http://img201.imageshack.us/img201/5880/9773fd5.jpg הבעיה מה אני עושה עם זה? אני מגיע לשם וכלום לא קורה..איך אני לוקח תחרטה הזאת? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  25. Started by mikezaush,

    במשחק הזה בהגדרות ישנה אפשרות לשחק בsm2 או 3 ומכיוון שיש לי 7600gt שמתי על 3 ואז אני רואה שאופציית האנטי-אלייזינג לא פועלת וכשאני שם על 2 זה כן פועל. למה זה ככה או שזה בעיה במשחק עצמו?

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות

דיונים חדשים בפורומים