משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני לוחץ אלט+טאב באמצע המשחק כדי לצאת לווינדוס ושאני חוזר למשחק הוא נתקע למישהו עוד זה קרה?
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש משחקי פעולה מגוף שלישי,חרבות ונשקים פיזיים מאשר רובים ואקדחים... ואם אפשר שתיהיה להם גרפיקה כמה שיותר טובה ! לא כולל POP
-
- 3 תגובות
- 891 צפיות
-
-
-
עם 6600GT http://img142.imageshack.us/img142/2851/fservdbo1.jpg
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
-
http://www.megagames.com/news/html/console/playstation4introuble.shtml
-
- 6 תגובות
- 957 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ושבת שלום, אני מחפש משחק רשת טוב ורצוי מרוצים. אשמח לשמוע המלצות. שהיה משהו בסגנון הזה: http://www.codemasters.com/insane/eng/html/index.html נ.ב לא אכפת לי שיהיה משחק ישן.
-
- 1 תגובה
- 544 צפיות
-
-
הWII יוצא היום ביפן ולפי זה- http://wii.ign.com/articles/748/748727p1.html זה אולי ההשקה המוצלחת ביותר של קונסולה ביפן וקצת תמונות- ציטוט קטן מהכתבה מה לא עושים בישביל להשיג את זלדה בהשקה :lol: בכל מיקרה עידכונים בהמשך ובקרוב גם ההשקה האירופית שלערכתי תיהיה הרבה יותר רגועה עריכה-דיווח מגימספוט- http://www.gamespot.com/news/6162631.html?tag=latestnews;title;0
-
- 2 תגובות
- 838 צפיות
-
-
יש לי תגריסת פרימיום ולפי מה שהבנתי אני צריך לקבל חודש ראשון חינם אבל משום מה לא ראיתי דבר כזה המכשיר נקנה בסין עכשיו איך אני אמור להתחבר ל-LIVE? יש איזה חלק מיוחד שאני צריך לקנות בנוסף למנוי של ה-Live? כי שאני בא להתחבר דרך התפריט הראשי הוא לא נותן ועוד דבר אם אני קונה משחק אורגינל בPAL הוא יעבוד לי?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלי בדריפט רגיל(לא בקניון) 222,000 אבל לא לצחוק אני לא חרש
-
- 11 תגובות
- 873 צפיות
-
-
אני השיא שלי לא בדריפט בקניון זה 222,000 ושלכם?
-
- 5 תגובות
- 877 צפיות
-
-
חבר'ה למי שסיים את טיטאן קווסט, איך אני הורג את טייפון שבאולימפוס?? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מוכרח לדעת את ההבדלים, הפרטים שמשנים, ומדוע לעזאזל הפרשי המחירים בין פלייסטיישן 3 לבין xbox360 גדולים כל כך? *צריך לציין שסרקתי את האינטרנט הלוך ושוב בסירטוני השוואה וביקורות על משחקים. רציתי לשמוע את דעתכם
-
- 9 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אז ככה יש לי תמשחק היטמן BLOOD MONEY עכשיו שאני מתחיל תמשחק בהתחלה הוא נותן לי רק תמצ'קו הזה להלחלם איתו עכשיו איך אני אמרו להשתמש בו לאחר שאני בוחר בו אם איזה כפתור אני מכה איתו? כי השתמשתי בכל הכפתורים ולא הצלחתי...
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12240 בקיצור יהיה דמו להורדה בחינם אבל הוא יהיה מאוד קטן והם הפסיקו תפיתוח ויפתחו את 5 בימקום ולפי הערכה שלי יקח הרבה זמן עד ש5 יצא
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-
-
היום קיבלתי ת360 מסין!!! עכשיו בתפריט הראשי של המכשיר הוא בסינית איך אני יכול לשנות אותו לאנגלית? מישהו יכול אולי לעזור לי לאן לגשת בתפריט בערך? תודה מראש....
-
- 6 תגובות
- 712 צפיות
-
-
בבקשה עזרה ב TEKKEN 5-לא מצליך לעבור את הזקן ה בן ז**נה הזה ב STAGE 9 STORY MODE :'( :'( :'( :'( PLZ?! איך עוברים אותו? אני משחק עך EASY!! ויש לי עבר ב TEKKEN מה זה כאילו שמתי על ULTRA HARD או משהו :-[
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא יודע מי זכה או יזכה אבל מה שאני יודע הוא ש-Half-Life 2 זכה למשחק השנה של 2004 ו-Battlefield 2 זכה למשחק השנה של 2005.... אז אם אתם יודעים תגידו לי....
-
- 50 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
בשלב ההוא כשהורגים את הדרקון- אז הרגתי אותו אבל אני לא יודע מה לעשות לאחר מכן אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי..
-
- 7 תגובות
- 704 צפיות
-
-
היי אני דיי מתחיל ועשיתי מלא חיפושים וקראתימלא מדריכים גם מהאינדקס בגיימר ואני לא מצליח להבין איך משתמשים ב-vor בבקשה תפשטו לי את העניין ותסבירו לי אני לא מבין אה ואגב אני משחק בפלייט סימולטור אקס אז שתדעו לאיזה משחק אני מתכוון מי שרוצה לעזור לי או ליצור איתי קשר אז המסנג'ר שלי הוא yaronzeev1@hotmail.co.il
-
- 0 תגובות
- 502 צפיות
-
-
-
מאיפה אני יכול להשיג את התשובות של המבחנים ב-AA??
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אוקי היי אנשים תוכלו להביא לי את הדרישוןת של ALAN WAKE והאם הוא יעבוד אצלי ? יש לי : INTEL C2D E6400 2.13GHZ 1GB Memory RAM DDR2 WinFast PX7600 GT 256mb
-
- 1 תגובה
- 791 צפיות
-
-
או שזה בכלל לסתם מירוצים רנדומאליים?
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-


