משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני דיי בהתחלה אני מניח... הגעתי לאי עם הבחורה על הספינה ונכנסנו למקדש ועכשיו אני נלחם עם מפלצת מעופפת בתוך המקדש ואין לי מושג מה לעשות... הבחורה אומרת לי לכוון לכיוון מסויים אבל אני לא מצליח להבין לאן.
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
המשחק הזה שיגע אותי... אני לא מצליח להכנס לאף סרבר... או שאני מנסה להכנס לסרבר והוא רושם Connection Accepted אבל לא קורה שום דבר... או שאם אני נכנס, הוא יעיף אותי משם וירשום לי "wrong map version" ובמקרים שהוא לא יעיף אותי פשוט לא יראו את הדמות שלי... זה לא שאני נחשב לצופה אלא אני כאילו נמצא בשלב אבל תקוע ולא רואים אותי... ואם כל זה לא מספיק, יש מצבים שאם אני רוצה לצאת מסרבר כמו במקרה הנ"ל הוא נתקע במסך שרואים בו את קווי הבסיס של השלב... בחיים שלי לא ראיתי משחק עם כל כך הרבה באגים!!! יש למישהו מושג איך לטפל בבעיות האלה?
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
וישראלי חסום )abo rashed) הפטש שלי הוא 1.33 . תודה על העזרה.
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מתי אתם חושבים שהמחשב שלנו יגיע לרמת הקונסולות ? אני מסתכל על Gears of War, Resistance ועוד, ואני פשוט לא רואה עוד משחק שמסוגל להשתוות אליהם במחשב. הבדל ניכר אפשר לראות במשחקי NBA 2k7/NBA Live 2007 בהשוואה לNBA 2007 שיצא למחשב, הגראפיקה והמשחקיות בכלל לא ניתנים להשוואה! מה אתם חושבים, DX10 ישנה את המצב? והאם רק האנשים שיכולים להרשות לעצמם כרטיסי מסך בשווי 2,500-3,000 יוכלו להנות מכך?
-
- 76 תגובות
- 9.7k צפיות
-
-
מה המצב אנשים נתקלתי במשחק רק עכשיו, חיפשתי בפורום ולא ראיתי שאף אחד התייחס אליו יותר מדי הייתי שמח לשמוע חוות דעת על המשחק, שווה קנייה? הבנתי גם שאי אפשר לשחק לבד אלא רק מולטי, אבל בדמו כתוב שאפשר לשחק לבד, אז אפשר או אי אפשר? בכלל, הייתי שמח לשמוע ממי שמכיר על המשחק - הוא נראה לי נחמד תודה
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
המשחק סבבה גרפיקה נחמדה נראה משחק ארקייד כיפי אבל מה זה קשה להשתלט עליו כזה...אני מרגיש כאילו המחשב משחק במקומי כזה...עוד מישהו חושב ככה?
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
הקיצר נתקעתי במשימה שבאים אליך מלא מפלצות שקופות ואחר כך יש מסטר גדול בצבע אדום (נופלים מטאורים אדומים מהשמיים ) ואין לי נשק זה משימה בין האחרונות אז בבקשה
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לי את המשחק התחלתי לשחק וישר על ההתחלה הייתי צריך להרוג אחרי זה אחד אמר לי ללכת לאיזה מקום ולא הבנתי לאן .. מישהו יכול להסביר לי מה הולך במשחק הזה כי הרמתי מלא נשקים שאומרים לי שאני צריך STRANGH 250 או 120 ויש לי רק 100 ועליתי לרמה 2 הרגתי כמה מפלצות ליד הבתים והSTRANGH לא עולה ... אז מישהו יכול להסביר לי את הבסיס של המשחק תודה לעוזרים ... מצטער על החפירות..חח {אני פשוט לא טוב באנגלית ממש ולא רשום כלום הוא רק מדבר....}
-
- 52 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
רשום באחד המקומות שכדי לעשות גיבוי למשחק ב clonecd צריך ליצור קובץ sx-gowu.dvd שמכיל את השורות : LayerBreak=1913760 sx-gowu.000 מה זה אומר, האם אני אצתרך לגבות את כל המשחקים שלי ככה?
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
דבר מוזר בטירוף העכבר עובד במניו אבל במשחק עצמו לא מגיב וזה מוזר בטירוף אם מישהו יודע איך לעזור אני ישמח עד שבא לי לסיים את המשחק הזה אחרי חצי שנה ניראה לי חחח פתאום זה קורה והעכבר עובד בכל המשחקים ווינדוס בלי בעייה
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
יש לי CS 1.6 הפרוץ כל פעם שאני רוצה לשחק זה רושם לי יש גישה רק ל C CLASS או משהו אני לא יודע מה לעשות ??
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אחרי ששיחקתי ברשת עם אחי כעבור איזה שעתיים שניסיתי להפעיל בנטוורק הוא אומר לי את זה fetching server list מיישו מכיר את זה או יודע מה זה אומר.? מה צריך לעשות?
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
התקנתי ,עשיתי כל מה שרשום בקובץ NFO הורדתי קראקים השתמשתי ב-YASU ועדיין לא עולה. פתרון רבותיי
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה את המשחק לזכר הימים הטובים וכשהפעלתי אותו הוא נפתח בצורה איטית מאוד עם גרפיקה ירודה מאוד בתפריטים... במשחק עצמו הוא עובד בסדר אבל זה מעצבן שלוקח הרבה זמן כל דבר.. המפרט שלי כמובן לא יכול להיות הבעיה אז למה זה קורה? במחשב הישן שלי זה עבד מהר יותר.. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
טוב יש לי BF2 לא מקורי וממש ממש ההבתי אותו! עכשיו אני רוצה לקנות את השמחק ולשחק ברשת האם אני יכל לקנות רק את הCD-KEY ? ואם כן מה אני עושה אם הCD-KEY?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נמאס לי מ-world of warcraft, ואני רוצה לחזור ולשחק במשחקי FPS כמו תמיד. יש לי call of duty 2 מקורי, אבל אחרי שחרשתי על הסדרה, אני רוצה לנסות משהו חדש. אני מחפש בעיקרון רק מולטיפלייר, סינגלפלייר לא מעניין אותי. קניתי BF2, ולא אהבתי בכלל! אם יש משחק חדש ומומלץ, אני אשמח לקבל המלצה
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום תשמעו יצרתי עם חבר שלי LAN בעזרת תוכנה בשם Hamachi וכשאני נכנס למשחק NFSU2 או NFSMW ויוצר חדר הוא ניתקע אצלו על מתחבר ולא זז(יש לו ראווטר אם זה משנה משהו) למה זה אך אפשר לסדר את זה בNFSMW התקנתי פאצ' 1.3 ולא עזר אתם מכירים אולי תכנות אחרות או דרך אחרת לשחק ברשת בשחקים האלה תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
האם למישהו יש אתר שאומר מה המקשים של כל משחק? כי קניתי gamepad למחשב (וניסיתי להעזר בכם קצת בקשר למשחקים אבל רק מישהו 1 שם עליי [http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=227476.0] - עדיין אפשר לעזור! ) ואני רוצה לראות מה מקשים של משחקים לPS2 כדי שאני ידע מה הדרך הכי נוחה לשחק (כן אני יודע שזה לא תמיד הכי נוח, אבל לי לרוב נוח המקשים שהחברות מביאות... חוץ מNBA:-X) הדבר הכי קרוב שהשגתי זה הFAQים ב gamefaqs.com ששם לפעמים כתוב מה המקשים אבל זה רק אם כתבו את המדריך לגרסת הPS2 של המשחק... תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כותרת.. אני חייב סיריאל למשחק Heroes Of Annihilated Empires תודה!
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
משחק נחמד להעביר את הזמן כרגע השיא 73 http://www.dailyhaha.com/_flash/tower_defence_castle.htm
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
רציתי לדעת העם הוא כמו rainbow six Lockdown או יותר דומה rainbow six 3 Raven Shield ויותר טקטי ועם שווה לקנות אותו? (אני שחקתי את הסדרות הראשונות של RAINBOW SIX ועכשיו AA וBF-2)
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
התחלתי לשחק במשחק הזה ומצד אחד אני די אוהב תה משחק אבל מצד שני יש יותר מידי סרטונים לפחות בהתחלה ורציתי לדעת אם כל המשחק ככה? או שיהיו יותר מכמה דקות משחק בין סרטון לסרטון? ומה האורך של המשחק?
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
מפרט E6300 1.8 1GB 667 7600GS 256 למה המשחק בקושי אולך על הגדרותבינוניות?? הנה הדרישות.... שלי לא מספיק?? Operating system: Windows XP with latest service pack installed, DirectX 9.0c August 2006 edition (included with demo), OpenAL (included with demo) CPU: Intel Core/Pentium 4/AMD Athlon 2 GHz or equivalent (3 GHz recommended) RAM: 512 MB (1 GB Recommended) Video Card: 128MB DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above, only Ati and Nvidia chipsets are supported (256 MB of memory recommended) Sound Card: OpenAL compatible (full OpenAL hardware acceleration capable card recommended) Hard Drive space: 2 GB of free space is required to install and play the dem…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ניסיתי בערך ב100 סרברים וכולם רושמים שהגירסא שלי לא מתאימה למשחק. מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 765 צפיות
-


