משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני עדיין לא מאמין שאני מבקש עזרה במשחק.. בחיים לא נתקעתי בשום משחק ולא היה שום משחק שלא סיימתי עד עכשיו.. כאמור, נתקעתי ב SC:DA - אני בשלב שבו אני צריך לפצח אימייל שמקודד עם קובייה כזאת עם מספרים (היה מעצבן אבל את זה עברתי..) לאחר שמפצחים אותה נשארים לי משהו כמו 20 דקות למשימות השניות וכאן הבעיה שלי - יש לי כמה משימות, אחת למצוא טביעות אצבע כדי לפתוח את המנעול ושניה של להביא הוכחה קיימת לפצצה. חרשתי את כל המתחם והייתי בכל החדרים מבלי להתגלות כולל אצל אמיל הזה בחדר ולא מצאתי שום כיוון לאיפה היא צריכה להיות או טביעות אצבע של מי להביא ומאיפה ?? מישהו יודע אולי ויכול לעזור? כי פשוט נמאס לי כבר לחפש..
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום , אני התחלתי לשחק במשחק NBA LIVE 07 הבנתי שיש שם כול מיני כוכבים של FREESTYLE שיש להם יכולות משחק יותר טובות מאחרים כמו למשל XFACTOR או INSIDE SCORER SUPERSTAR וכו' עכשיו ראיתי את זה גם בסרטון של NBA בתוך המשחק , איך אני מפעיל לו את היכולות האלא ? יש לי עוד שאלה : אני זוכר שהיה NBA LIVE 06 היו כפטורים מיוחדים שהיה צריך להוסיף כדי שהשחקנים יעשו תנועות יפות יותר . האם יש כזה דבר גם NBA LIVE 07 ? תודה רבה לעזורים !
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני כותב הודעה זו בשם של חבר שלי הוא לא צ'יטר ומעולם לא קיבל באן משום סרבר (אולי קיק פה ושם אבל זהו) הוא לא שיחק המון זמן וכשבא לשחק ......(תמונה) ככה זה כבר יותר מחודש (חשבנו אולי לחכות קצת ..בעיה זמנית או משהו ...) יש למישהו מושג איך ניפתרים מזה ? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 752 צפיות
-
-
לפרטים כנסו לפה-->http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1002161
-
- 9 תגובות
- 890 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אותו דרך סטים ותהיתי מגיע איתו בחבילה שעולה 19$ גם קאונטרסטרייק רגיל? אני יוכל לשחק בהאף לייף 2 בסינגל פלייר?
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
שלום ובוקר טוב...... יש לי שאלה אני קניתי תמחשב שלי לפני חודש בדיוק וזה המפרט שלי: מעבדE6600 קור טו דו 2 כרטיס מסך X1950XT 256MB החדש שתומך בווינדוס וויסטה! וגיגה זיכרון.... רגיל של קינג סטון דואל צ'נאל... עכשיו ראיתי כמה משחקים כמו אנריל 2007 שהוא תומך כרטיסי מסך DX10 אז למשל הוא לא יפעל אצלי על הגדרות גבוהות וזה לא יפעל חלק וגם קרייסס???? וגם כמו כול המשחקים שיצאו במהלך החודשים הקרובים של שנת 2007 שזה שנה מלאת משחקים טוביםםם תודה לעוזרים תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 967 צפיות
-
-
משחק ממש קטן (5mb) ומצחיק שנתקלתי בו: http://www.ragdollsoft.com/ragdollmasters/ זהו shareware, בכל מקרה לי יש את הגרסא המלאה. המשחק ממש כיף, לא יותר מ-4 כיוונים (לחצנים) והולכים מכות. 1 נגד מחשב \ 2 נגד מחשב \ 1 נגד 1 הוא מגיע בלי gravity אבל במלא אפשר לכוון את זה... בעקרון אתם שולטים רק בראש ובכך גורמים לגוף לתת מכות ולעשות תרגילים מאולתרים
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הוא אומר לי שמשחק לא מותקן והוא כן מותקן! והוא מותקן לתיקיה של הברירת מחדל(PROGRAM FILES)... מה לעשות!? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני פותח את הת'רד הזה כדי שככל אחד יוכל להמליץ על משחק ל Xbox360. מעניין אותי לקבל חוות דעת על enchanted arms מי ששיחק המשחק הראשון Lost planet תמונה מתוך המשחק משחק מרהיב בסגנון יפני, מזכיר מאוד את devil may cry בסגנון ובבוסים הענקיים גרפיקה מדהימה עם סרטי קישור בין משימה למשימה. בתמונה אפשר לראות את זווית הצפיה במשחק (שניתנת לשינוי). החידושים במשחק זה הרובוטים שאפשר להכנס ולהשתמש בהם, יש מספר סוגים עם יכולות שונות. שליטה מתוך רובוט יש עלילה יפה, אבל מה שבאת מושך את העין המשחק זו הגרפיקה , יש אומרים שהיא יותר יפה מב GOW (לא שיחקתי עדיין) מה שמשך אותי למשחק זו היתה הגרפיקה, כבר בהתחלה נכנסים ל"הלם" מכמות ההשקעה בגרפיקה משחקיות וסיפור זה משהו שאי אפשר לתאר…
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
http://gamershell.com/screenpop.php?id=161858 http://gamershell.com/screenpop.php?id=161857 http://gamershell.com/screenpop.php?id=161856 מה זה MOD או משהו? :-X
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש הגבלה של חפצים שאני יכול להרים ,וכאשר אני מרים יותר חפצים מהמותר אז הגיבור לא יכול לנוע יותר!!! איך אינ נפתר מהחפתים המיותרים? וכמו שהבנתם אני רק התחלתי לשחק במשחק הזה, אז טיפים יתקבלו בברכה כמו כן כל סוג של עזרה
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
התוכנה פשוט לא מתחברת לי אם מישהו משתשמש בתוכנה והיא עובדת לו בבקשה תפרסמו פה כדי שנראה מה יכולה להיות הבעיה אצלי כי אני כבר משתגע תודה בנוסף אם מישהו יודע את הכתובת של השרת אליו התוכנה מתחברת זה יעזור לי מאוד
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום רב לפני יומיים עברתי באחת החנויות וראיתי את המשחק battlefield 2142 אמרתי יאלה נקנה אבל הסתכלתי מאחורה באריזה היה רשום שצריך תשלום חודשי או תשלום על הרשמה משהו כזה...האם זה נכון ? כי חשבתי אני רק משלם 200 על המשחק וזהו. תודה מראש לעוזרים.
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
2/1/07 המוד יצא! ניתן להוריד אותו מ http://www.pvkii.com/gamefiles.php 25/1/07 יצא patch חדש למוד http://www.pvkii.com/gamefiles.php עדכון שלי: הנה תמונות של הדמויות שיצאו בפא'צ הקרוב: ה patch כולל שינויים רבים שהבולטים ביניהם הם שיפור ה FPS במשחק בצורה מטורפת ו auto team balance. Changes: Performance optimizations Added automatic team balancing Disabled picking up chests in your own teams zone (mp_preventchestpickup) Reduced keg damage and blast radius Removed keg secondary attack Kegs can be pushed with the use-key Bunny hopping reduced LoD's added to Models Fixes: Fixed duck-jumping attack passing through block Fixed skirmisher special rolling off p…
-
- 73 תגובות
- 9.1k צפיות
-
-
כשנכנסתי למחשב והתחברתי לאינטרנט LOGIN-STEAM קפץ וביקש סיסמא. הכנסתי את הסיסמא (הנכונה) ואחרי כ5 דקות יש לי הודעה שיש לי בעיות לנתחבר לשרתים של סטים. יש לי סטים מקורי וכול המשחקים בו קנויים. בדקתי אם יש וירוסים או ספייורים עם NOD32 ו SPYBOT ואין כלום. עד עכשיו סטים עבד מצויין. לעוד מישהו יש בעיה להתחבר?
-
- 0 תגובות
- 717 צפיות
-
-
הוא מסביר לי איפה לשחרר את הקבצים מהZIP אבל אני לא מצליח לראות את המפות החדשות ברשימה הוא אומר לי לרשום -dev בקיצור הדרך אבל אין לי מושג מה זה אומר יש למישהו מושג מה אני צריך לעשות תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אני מנסה לעקוב אחרי המדריך הזה: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Efficient_Leveling אבל אני לא מצליח לקבל +5. (אפילו לא אחד) מישהו יכול להסביר לי בפשטות איך הרעיון הזה עובד? (אם זה משנה אני משחק MAGE)
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
יש חדשות על תאריך יציאה\ דרישות מערכת\ תמונות\ טריילרים\ פריצות\ דרישות לשוחד מיני מהיוצרים?
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13125 ושלא תבינו לא נכון המשחק אמור להיות טוב רק לא טוב ל12 שחקנים
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
32 שחקנים 199.203.56.35:16567 מקווים שהוא יהפוך ל 2142 יאפי!
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום אחרי חודשיים שלא שחקתי במשחקים חזרתי לשחק בגוסט ריכון 3 ואובליוויון והם ניהו ממש איטים המפרט שלי: קונרו E6300 1G זיכרון וכרטיס מסך 1900GT למישהו יש מושג למה זה קורה? הפעלתי את המחשב מחד והפסקתי את כל התוכנות שעובדות ולא עזר תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
מה אני אמור לעשות? אי אי אפשר לעבור שם... http://img329.imageshack.us/img329/1205/15001500148815131501mn2.jpg תודה.
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
נשארו לי 2 משימות במונטרה שאינ לא מצליח לפתור מצורמת תמונה עם המשימות [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
האם הקנייה דרך התוכנה STEAM משחקים כמו COUNTER STRIKE בטוחה? כלומר אין רמאויות או משהו ולוקחים בדיוק את ה 9.95 דולר? על ה CS 1.6?
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-


