משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
התקנתי דיאבלו ושבאתי להכנס לבטלנט הופיעו לי רשתות אחרות כמו BROODWAR INTERNET 0.0.0.0 CLANBROOTAL ואין לי מושג מה זה אבל הוא לא מתחבר לי...יש למישהו מושג מה זה...??אני חייב עזרה דחוף..... תודה מראש..!!!
-
- 12 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום לכולם, להפתעתי מאתמול בערב FEAR COMBAT לא עולה לי יותר וברגע שאני מנסה להעלות אותו מתקבלת ישר הודעה ש" FEAR.EXE נתקל בבעיה ועליו להסגר.." ואני מתכוון מיד ! אין אפילו חשיבה או מסך כשלהו אלא ישר אחרי שאני מקליק עליו פעמיים.. חשבתי משהו השתבש בהגדרות או בהתקנה שלו אז ניסיתי לשחק בהגדרות שלו ולא עזר.. הסרתי את המשחק והתקנתי שוב כולל הפאץ' - אותה בעיה.. הסרתי והתקנתי שוב ללא הפאץ' - אותה בעיה.. הסרתי את כל הקודקים שיש לי במחשב (XVID AC3 וכו'.. וכל מיני תוכנות שלא חשובות לי..) - אותה בעיה.. בטלתי את הפיירוול + האנטיוירוס שלי - אותה בעיה.. בקיצור מבחינתי נסיתי הכל ולא נתקלתי בבעיה כזאת מעצבנת עדיין בחיים.. למישהו יש עצה? רעיון ? (כאמור בכותרת - לפני המפלט האחרון - פירמוט - …
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
צריך להתקשר ל 800-4my-xbox משהו כזה. אי אפשר לבטל בדרך אחרת??
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
-
(חיפשתי בסטיק של משחקים אבל יש שם משחקים לפני 200 שנה) אוקיי, אני רוצה המלצות למשחקי יריות מגוף ראשון. בסגנון של המשחק Far Cry... (משחק אחד הגדולים, אני סיימתי אותו בלי צ'יטים!) שמעתי משהו על המשחק CLACK שהוא נדיר וחיפשתי הורדה ולא מצאתי ולא יזיק אתר (בעברית) שעושה כתבות על משחקים חדשים שעומדים לצאת ויש בו רשימות של משחקים לפי ז'אנרים
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
באתר הזה: http://www.systemrequirementslab.com שבודק אם המחשב שלך מספיק חזק למשחק מסוים אז שאני שם משחקים כבדים כמו bf2142 אז זה מראה לי שזה לא יוכל להריץ לי אותו על ההגדרות הכי גבוהות מכיוון שמהירותצ המעבד שלי לא מספיקה.... מפרט בצד...
-
- 1 תגובה
- 848 צפיות
-
-
-
מאיפו אוכל להוריד את ה PATCH 1.41 באתר ישראלי? :'( כי זה יורד לי לעט מאירופה בבקשה
-
- 4 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
שלום, חבר שליהביא לי את המשחק GTA San Andreas התקנתי ושיחקתי בו חודש בערך והכל היה טוב ויפה(עבד על רזולוציה הכי High בלי להתיקע - GeForce 7600 GT) לא יצא לי לשחק במשחק שבוע בערך ועכשיו אחרי שאני נכנס הוא מעלה את הכל ושהוא צריך לעלות את התפריט הראשי הוא פותח חלון שגיאות. ניסיתי למחוק את התיקייה של השמירות אבל זה לא עזר אז הסרתי והתקנתי שוב וגם זה לא עזר... בבקשה תעזרו לי, הנה התמונות של הדוח שגיאות: וזה אחרי שאני לוחץ על: To view technical information about the error report, click here מה הבעיה בכלל?! איך אפשר לסדר אותה... אם אתם יודעים מה הבעיה אבל לא איך לסדר תכתבו עדיין מה הבעיה...
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה זה DPI? לפי מה שהבנתי אין שום הבדל בין DPI ל SENS אני רוצה לדעת מה הDPI הכי טוב לשחק איתו בCSS, ועם זה משנה באיזה SENS משחקים ביחס לDPI תודה
-
- 0 תגובות
- 955 צפיות
-
-
שלום לכולם, רכשתי את המשחק Dark Messiah אחריי שהתרשמתי מהמשחק אצל אחי; אצלו במחשב התקדמתי קצת (פרק 3) והייתי רוצה להעביר את השמירות מהמחשב שלו לשלי, האם זה אפשרי? (להזכירכם המשחק פועל דרך סטים, והמשחק הלא מקורי הוא מעין ראר שפותחים ומשחקים, ללא התקנה) איפה התיקיות של המשחק המקורי נמצאות?
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הורדתי את המשחק Battlefield 2142 Demo. וזה עושה לי שגיאה...[אני ישלח תתמונה]. בקיצר במחשב הקודם שלי זה לא היה עושה וגם הורדתי תמשחק מכמה אתרים וזה עדיין נותן שגיאה של קובץ מקולקל [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אתם הולכים לקנות את המשחק:Command & Conquer 3: Tiberian Wars? מתי הוא אמור לצאת בארץ? ראיתי סרטונים,נראה מדהים!
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
^^ בשרת הישראלי כשהו מלא על GRAPHIC HIGH
-
- 7 תגובות
- 704 צפיות
-
-
השגתי counter strike אבל הצלחתי להשיג את הגירסה אחת הכי ישנות אם מישהו מכיר מקום עם הורדה של counter strike בגרסה יותר חדשה שאפשרי לשחק ברשת שישלח לי לינק בבקשה goodguy. :DJsmile:
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
-
Battlefield -כל הסדרה היא רק למשחק ברשת ? או יש בה גם קמפיין לשחקן יחיד?
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
היי, לא מזמן רכשתי את המשחק הנ"ל, ו... קצת נתקעתי ;D הגעתי לשלב עם הספינה, הרגתי כמה טרוריסטים שיכולתי, התנקשתי בצוות הפיקוד, דיברתי עם המפקדה של הNSA, ניטרלתי את האנטנה, ואני פשוט לא יודע מה עושים עכשיו :\ לפי מה שהבנתי, צריך להרוג את הקפטן של הספינה. אם זה נכון, איפה הוא נמצא ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 806 צפיות
-
-
כשאני נכנס למשחק... רק התקנתי אותו ואת העידכון החדש 1.12 אני נכנס למשחק וישר זה ככה ניסיתי לשנות הגדרות... וזה לא עוזר.. ד"א.. יש לי 1950PRO sapphire core2 e6400 1gb זיכרון למישהו יש רעיון מה לעשות? תודה רבה לעוזרים.. =] הסתדרתי... לא חשוב
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
ראשית נציין שKOT9 מותקן אצלי, אולי זה קשור. ברגע שאני מבקש את הקווסט שיתן לי המלצה לגילדת הקוסמים אי אפשר לקנות יותר קסמים בעיר הזאת. לדוגמא בANVIL אפשר לקנות קסמים מהקוסמים וכל טוב ויפה. אבל ברגע שאני מקבל את הקווסט שיעניק לי המלצה וגם אחרי שאני מסיים אותו אי אפשר לקנות יותר קסמים - האייקון לא מופיע יותר. וזה המצב בכל הערים. מישהו נתקל בזה ויכול לעזור? קצת קשה לשחק קוסם בלי קסמים
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום, למישהו יש דרך להמהיר את זמן העלאת המשחק ולתקן את שאר האגים המטריפים שלו? אם אני מתקין פאץ'- אני לא יכול להמשיך לשחק - מישהו יודע מה לעשות כדי להתגבר על כך? ממש תודה
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! משום מה כשאני בא לשחק במולטי(יש לי מקורי...)המשחק לא נכנס וכותב לי את הסנד דונט סנד...(זה קרה לי גם בסינגל,אבל אחרי שהתקנתי מחדש זה נפתר שם...) מה אני יכול לעשות?(כבר שיחקתי בזה פעם...פשוט סיימתי אותו ועכשיו רציתי לשחק שוב....פעם זה לא עשה בעיות...) נ.ב כבר שכחתי כמה בלתי נסבל זה לשחק בשלבים הראשונים של הסינגל(fps נמוך טילים....לפעמים אפילו פחות מ-10 בלי סיבה מיוחדת...)...מישהו יודע אם עובדים על פאץ'?
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום רציתי לבקש למי ששחק בכל סידרת prince of persia (הכוונה לסידרה החדשה ש ubisoft פיתחה) אם הוא יכול להסביר לי תעלילה כי אני שחקי ואני לא טוב באנגלית אז אם משהו הבין ויכול להסביר לי בבקשה תעלילה ?
-
- 3 תגובות
- 860 צפיות
-
-
היי איך אני יכול לפנות לקבוצה מסויימת ולקנות ממנה שחקן? כשאני עושה חיפוש בטרנספר מארקט אז יש שם שחקנים חלשים ( 40-75) ואני לא מוצא דרך לפנות לקבוצה ולקנות ממנה שחקן. איך עושים את זה? תודה.
-
- 8 תגובות
- 911 צפיות
-


