עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by avivlyaviv,

    יש לי BF2+SF עכשיו אחרי כמה שמן ששיחקתי במחשק המדהים הזה [סינגלפליר] פתאום המחשב לא עובד לי... הוא נכנס לסקרין מגיעה לתפריט הראשי אני עושה סינגלפליר בוחר מפה ולוחץ על "START GAME" [לא זוכר בדיוק מה זה ] ואז הוא יוצר לי מהשמשחק בלי לטעון בלי כלום.... אני מקבל שולחן עבודה פעם זה קרא לי ואז מחקתי והתקנתי מחדש והבעיה נפתרה אבל עכשיו [אחרי חודשים+-] שוב יש לי אותה בעיה.... :nixweiss:

    • 1 תגובה
    • 543 צפיות
  2. Started by MilkMan,

    חיפשתי בגוגל וכול אתר אומר משהו אחר, אחד אומר סוף 2006, אחד אומר בפברואר [עכשיו], אחר בכלל אומר 2009 :'(

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  3. Started by ben_amitai,

    הגיע לידי המשחק לא מזמן קודם כל אני רוצא להגיד שהמשחק מצוין בניגוד למה שראיתי בGAMESPOT שנתנו לו 6.7 הבעיה היא שכל LOAD זה איזה 5-6 דק' זה כל כך מעצבן וזה הרוס את הרצף של המשחק מה גם שמדי פעם המשחק קורס לווינדוס השאלה שלי היא מה גורם לטעינות הערוכות אני עובד על ההגדרות הכי גבוהות מסך רחב חוץ מANTI ALIASING מה אני יכול להוריד בהגדרות על מנת שיקח פחות זמן או מה אני צריך לשדרג עוד במחשב על מנת להריץ הכל גבוה עם טעינות יותר קצרות

    • 5 תגובות
    • 752 צפיות
  4. Started by Xilver,

    תמונות חדשות http://ps3.qj.net/Resident-Evil-5-screens-to-come-out-in-next-Famitsu/pg/49/aid/81650

    • 1 תגובה
    • 938 צפיות
  5. Started by aviv23,

    מה הכרטיס מסך שיוכל להפעיל את crysis?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Tommy,

    המשחק הגיע כבר לכמה מקומות אני בקרוב יקבל אותו מישהו כבר שיחק ויכול לתת ביקורת קטנה?

    • 13 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. נתקעתי במשחק אני יודע שצריך ללכת לאיזה מרתף ולנטרל שם משהו ואני לא מוצא.מישהו אולי יודע? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  8. Started by Oranili,

    בזמן האחרון יש לי טיפה תקיעות במשחקים ניסיתי להתקין דרייביר כרטיס מסך לא עזר ... מעלות רגילות 32 כרטיס מסך מעבד 41 ולוח אם 23 הארד דיסק 26 והתקנתי דרייברים הכי חדשים . גם המחשב טס. ... רק במשחקים אין לי גם לאגים 94 PING לחול לישראל 24 פינג . למה יש לי תקיעות במשחקים אני לא מבין ... אין וירוסים עשיתי סריקות שום דבר לא פועל ברקע . רק איסיקיו

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  9. Started by WizMaster,

    איך לעזאזל ממגרים את המגיפה שפורצת באיזור תור 130? מה ניתן לעשות?

  10. Started by aviv23,

    far cry1 היה בין המשחקים הטובים אז מישהו יודע אם יצא 2 כבר?

    • 34 תגובות
    • 3.6k צפיות
  11. Started by דניאל52,

    אני בא להתקין את המשחק וזה כותב שאני צריך להתקין את DIRECTX 9.0C למרות שיש לי אותו הכי חדש וזה לא מביא לי להמשיך :XX מה זה? יש לי X1800XT

  12. Started by nivz,

    אז זהו שפעם שיחקתי בknight online עוד בתחילת דרכו, הפסקתי ועכשיו שחזרתי קיבלתי 3 ימים "Premium" חינם ועכשיו כשאין לי פרמיום הוא לא מתחבר לי לסרברים בטענה שהם עמוסים, הבעיה היא שאם זה היה שעה שעתיים ביום אז סבבה אבל הם עמוסים 24 שעות ביממה! מה אני עושה? יש סרברים אולי לא מקוריים או משהו בסגנון? או מישהו שקנה ולא רוצה לשחק יותר? או משהו בסגנון?

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  13. Started by T-Flash,

    שלום לפני כמה שנים שיחקתי במשחק James bond Nightfire, אחלה משחק. מאז לא התעדכנתי בנוגע לסדרה. האם יצאו עוד משחקים מהסדרה?

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות
  14. Started by dennis14,

    זה משחק האק אנד סלאש חדש דמוי דיאבלו עם גרפיקה עדכנית שמתמקד יותר בקסמים מאשר בלחימה עם חרבות ונשקים. לא מצאתי עליו ביקורות, אלא רק כתבת בקרוב קצרצרה - http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=376695 מישהו מכיר את המשחק ויכול להגיד איך הוא ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. Started by Jeka90,

    כל פעם כשאני בא להתחבר לשרת מופיעה לי שגיאה. מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  16. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=14050 מצד אחד אפשר לראות את זה כדבר טוב ולהגיד בצדק שיש משחקים מאוד מושקעים ל360 מי צד שני כמה משחקים כאלה כבר יהיו וזה סימן שאלה גדול כי משחק שהעלות הכוללת שלו זה 40 מיליון דולאר צריך למכור הרבה כדי להיות ריווחי וזה בלי לדבר על זמן פיתוח ארוך יותר באופן משמעותי יחסית למשחקים רגילים

    • 6 תגובות
    • 864 צפיות
  17. Started by Black_Citadel,

    Guild Wars הייתי משחק פעם WOW איזה שנה ומשהו, היום כבר לא, כי זה ממש גוזל מלא זמן. ועברתי לGUILD WARS. משחק בו אתה יכול לשחק שעה ביום, ועדיין לא להיות מאחורה שכן הוא מבוסס על הרמה של השחקן נטו ולא על הציוד שהוא לובש והזמן שהוא ביזבז כמ ובWOW. חוצמזה, הגרפיקה הרבה יותר "משוכללת" בGUILD WARS, והGAMEPLAY הרבה יותר איכותי, ואני פשוט, באמת ובתמים, נהנה יותר מהמשחק. אגב, יש שלושה פרקים למשחק: GUILD WARS PROPHECIES GUILD WARS FACTIONS GUILD WARS NIGHTFALL כל אחד יצא חצי שנה אחרי קודמו. אגב, למשחק יש בסביבות 3.5 מליון משתמשים בניגוד לWOW שיש לו 7-8 מליון. אבל עדיין, 3 וחצי מליון זה מספיק ביותר

    • 39 תגובות
    • 3.4k צפיות
  18. Started by Blu-Ray,

    מתי יוצא C&C 3?

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  19. Started by stone cold,

    התחלתי לשחק במשחק הראשון החרי שסימתי את 2 סדרות הפלטפורמות הגדולות האחרות שיש לPS2 להציעה ואני מאוד מופתע שהמשחק טוב למעשה הוא טוב כי אני מנסה לקחת את כל הבקבוקים בכל שלב ובלי זה הייתי גומר אותו כבר וגם ככה הוא קצר -לא שזה משנה הרבה... אבל לפחות מהמשחק הראשון הסידרה מוצאת חן בעייני והגרפיקה הילדותית לא מציקה יותר מידי http://www.gamespot.com/ps2/action/slycooperandthetr/review.html?om_act=convert&om_clk=tabs

    • 4 תגובות
    • 831 צפיות
  20. Started by Crown,

    אז ככה, משחק פשוט לא עולה לי.... אני התקנתי אותו הכל מקורי... ומשחק מנסה לעלות ואז יש מסך שחור וזה חוזר ל desktop. את מפרט אפשר לראות בצד.... הדרייברים של הכרטיס מסך הכי מעודכנים. (7.1)

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  21. Started by ofer_shm,

    איך אני יכול לדעת כמה כדורים ומחסניות נשארו לי בכל נשק..? ואם נגמרו לי הכדורים ...מאיפה אני יכול להביא עוד???? תודה לעוזרים ...

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  22. Started by Godmoney,

    אוקי, סיימתי את המשימה הראשונה ולקראת המשימה השניה קניתי את כל החיילים האפשריים... עכשיו אחרי שסיימתי אותה (וכל הקשתים מתו לי בגלל אסטרטגיה שגויה) אני לא יכול לקנות חיילים חדשים... הצלחתי לסיים את המשימה השלישית עם החיילים שנשארו לי מהמשימה השניה אבל אין מצב שאני אצליח את המשימה הרביעית עם השאריות של השניה והשלישית... מישהו יכול לעזור לי?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  23. Started by Systema,

    project 8 כבר יצא אם אני לא טועה לקונסולות, אבל הוא מתוכנן לצאת למחשב?

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  24. משחקים בסגנון GTA\מאפיה\הסנדק או משחקי אסטרטגיה C&C ובסגנון כזה.. או משחקים כמו הנסיך הפרסי תודה

    • 5 תגובות
    • 688 צפיות
  25. איך פותחים סרבר ב counter strike ד"א אני משתמש בserver extractor יש לי תוכנה לעריכת מפה(עדיין לא התקנתי יש לי על המחשב ) ועכשיו אני רוצה לפתוח סרבר משלי..... מי שרוצה לשאול מאיפה הורדתי אז czero.co.il תירשמו ואז בתפריט תלחצו על הורדת המשחק אחר-כך תיכנו לדף הראשי של האתר ותורידו תוכנת סרברים העדיפה עליכם(אני אוהב את server extractor)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים