משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אוקי אז לאחר שרכשתי את המשחק, Test Drive Unlimited, גיליתי שבכדי לשחק אונליין אצטרך לרכוש מנוי של gamespy... יש אפשרות להרשם ל-gamespy בחינם? יש אפשרות לשחק אחרת באונליין? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
אני משחק כהרגלי במשחק, Garry's Mod דרך הסטים. עכשיו המשחק עובד ברשת טוב מאוד, שאני מנסה לעשות משחק רגיל בלי אף אחד, אני מקבל את ההודעה הזו. עכשיו העיניין הוא שאתמול שיחקתי במשחק, היום בבוקר אני הפעלתי את המחשב ומנסה להריץ את המשחק וכלום רק הודעת שגיאה. תודה מראש לעזורים. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
-
חח ראיתי שזה אמור לצאת אבל אני לא יודע מתי :-X
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
אני משחק במשחק שהוא דרך אגב משחק טוב. רציתי לשאול למה באמצע המשחק החלק השמאלי של המסך מהבהב לי כול כמה דקות? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
תנו לי שמות למשחקיים לילדים לדוגמא דייב פקמאן יש אתר למשחקים האלה?.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
קודם כל תודה מראש לעוזרים עכשיו, השימושים שלי הם לא למשחקים מטורפים, פשוט סחבתי עד היום עם GF3TI200.. אני משחק ENEMY TERRITORY ואני רוצה (אני לא יכול עם הTI200) לשחק Marvel Ultimate Alliance!!...... אז איזה כרטיס מסך כדאי לי לרכוש עד 700ש"ח? אני יודע שזה לא הרבה.. אבל אם יש משהו שבאמת משתלם להוסיף 100 שקל עבורו אז אני אשמח גם לשמוע על כך. ואם יש המלצה אפילו לרדת ב100שקל אז גם טוב.. (: ואל תדאגו בקטע של ספק-כח חלש שלא יחזיק גם כרטיס מסך, כי אני מחליף את מה שיש לי. המפרט שלי הוא כזה: MotherBoard: ASRock 775Dual-VSTA VIA PT880 Ultra Chipset (AGP,PCIE,LAN,AC'97,DualChannel DDRII667, ATA133, SATA150, ) Processor: Intel Pentium D 805 (Dual Core) 2.66GHz LGA775 (533M…
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
מדובר על משחק ברשת (לא מול אחרים!). אוטוטו יוצא בימים הקרובים גירסה חדשה יותר מורכבת. המשחק הוא די פשוט, ישנו נתיב בו עוברים שיירות של יצורים שונים, כל שיירה בתורה, ויש לחסל אותם לפני שהם מסיימים לחצות את הנתיב. הגירסה החדשה שתצא יותר קשה (אמורה להיות) לביצוע. קישור למשחק http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/ כאן קישור ישיר להסברים על המשחק. http://novelconcepts.informe.com/viewtopic.php?t=329 תהנו ;D
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
;D כמובן שהוא גם יתמוך בDX10
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! ממישהו מכיר את הפורטים של המשחק פיפא 2007 או דרך לפתוח את הפורטים של המשחק בלי לדעת אותם?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
היה לי אותו מותקן על ה XP והוא פעל חלק עכשיו עברתי לvista וכשהו מגיע לשלב של תעינת המשחק הוא יוצא לי החוצא מהמשחק משהו אולי יודע מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
הי חברים. הגעתי למשימה של סין , המשימה השלישית , אבל איך שאני מעלה אותה , המסך נכבה והוא מאבד את סיגנל אליו. האם מישהו נתקל בבעיה? התקנתי את פאצ' 1.02 וזה עדיין לא עוזר , אני לא יכול להמשיך לשחק במשחק!!! עזרה בבקשה!!!!!
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
בעקבות הכתבה הזות החלטתי לפתוח דיון - http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=103312&page=2 תיראו אני חיבבתי את Runaway הראשון אבל מאוד יתאכזבתי מהשני העלילה של השני פשוט משעממת החידות חלקם קלות מאוד חלקם מעצבנות במיוחד מעצבן החלק שאתה רואה חלק אבל לא יכול לישתמש בו עד שאתה פותר משהו אחר השינוי שחל בדמות הראשית גם מעצבן בראשון דמות החנון היה מתאים למשחק בשני הדמות כאילו קולית וזה לא מתאים למשחק בכלל מחקתי תמשחק אחרי השלב החמישי וזה אחרי שהתחלתי לישתמש ב"לעבור דרכו" הוא איך שמתרגמים תמושג לעברית גם הגרפיקה והסירטונים איכזבו אותי ציפיתי שמשחק בסגנון שיוצא ב2007 יכיל גרפיקה יפה וסירטוני CG אבל גם בזה המשחק מאכזב פשוט מיושן ולא במובן הטוב
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
כותרת. כתוב בדרישות המומלצות סדרה 6 של nvidia. האם הכרטיס שלי משתווה לה?
-
- 9 תגובות
- 993 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news/36970.html סתם, כי נראה לי שזה טוב יחסית ל RPG שכולם כל כך סבלו ממנו, כולל אני..
-
- 5 תגובות
- 681 צפיות
-
-
יצא לאור כבר? כתוב שבבריטניה..השאלה אם הגיע לארץ? http://www.tm-united.com/index_en.php מה זה, רק אני מתלהב מהמשחק הזה? אגב איזה ג'ויסטיק מומלץ למשחק כזה?
-
- 6 תגובות
- 994 צפיות
-
-
רשום ב RELEASE NOTES שהם הכניסו שמה את המוד של ה"זמן קליע". אבל בכל מסמך הם לא רשמו אפילו פעם אחת איך מפעילים את זה! אני לא מוצא איזה כפתור הם קבעו כדי להפעיל את האפשרות הזאת! צירפתי את ה RELEASE NOTES עריכה: מצאתי את הכפתור. למי שרוצה לדעת (לא נראה לי הרבה לפי התגובות בת'רד ) זה הכפתור M. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 669 צפיות
-
-
מישהו שמע פעם על זה? או ניסה את הדמו? Redneck Kentucky and the Next Generation Chickens - נשמע לי אחלה משחק http://www.gamespot.com/pc/action/redneckkentuckyandthenextgenerationchickens/index.html
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
בהתחלה כשצריך למנוע מהטיל הגדול להמריא, אני לא מבין מה עושים עם המכישר המוזר הזה עם המספרים שרצים
-
- 0 תגובות
- 513 צפיות
-
-
למה המשחק לא עולה לי?? אני מגיע לקטע שאני לוחץ start new game הוא מתחיל לטעון ובערך ב רבע לפני הסוף הוא קורס... קרה למישהו??
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-
-
-
אהלן! באילו מודים אתם ממליצים להשתמש באובליביון? באילו מודים אתם משתמשים? האם יש דרך לכפות הפעלת מוד בלי להשתמש ב-Launcher המעפאן? :-*
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע איך לעשות teleport במשחק? אם כן אתה יכול להדריך איך עושים?
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
ממש בהתחלה (אני חושב שזה אפילו השלב של הדמו) יש איזה נזיר שכל הזמן מדליק את האור בחדר ואני צריך לסגור אותו ואז הוא לא רואה אותי לכמה שניות ואני צריך לעשות משהו אבל אני לא יודע מה.. אם אני יורה עליו זה לא עוזר יש לו מגן..
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-


