משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את המשחק הנ"ל אבל קיבלתי כל מיני קבצים ואני לא יודע איך לפתוח אותם: rzr-nfsc.085......,rzr-nfsc.002 .... rzr-nfsc.001 ועוד קובץ של rzr-nfsc.sfv. מה אני צריך לעשות????
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברה SP2:DOMINATORS הוא אחד המשחקים הכי טובים שאי פעם יצאו לפי דעתי . שיחקתי בראשון סיימתי אותו -גם משחק ענק וגאוני . אחשב לפני כמה ימים שיחקתי ב DEMO של השני הוא תקף ל חצי שעה בלבד .(באסה) מישהו מכיר קישור לשמחק (טורנט,או משהו אחר )נא לציין תוודה תודה לעוזרים .
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
-
השאלה בכותרת, תודה לעונים
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת מה הרמה של הישראלים במשחק ולראות גם מי משחק מהפורום. הנה ה- Main שלי Level 61 Undead Mage - Fire Spec http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Sylvanas&n=Hashzor והנה ה- Alt הראשי שלי Level 28 Blood Elf Priest - Holy Spec http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Karazhan&n=Jaeden
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. כמו כן התקנתי את המשחק..גרסא 1.45 אם אני לא טועה..זה מה שהיה בדיסק..וכשאני מגיע עם האוודי לנקודת התחרות ה1 הוא נותן לי SINGLE RACE או ONLINE וכשאני בוחר להתחרות בSUNGLE על כסף הוא פשוט עושה לי CONFIRM ומתחילה המצלמה להסתובב על עצמה..המשחק לא נתקע או משהו פשוט רואים את הרחוב ומכוניות עוברות ואת הרכב שבחרתי הכול והוא פשוט מסתובב בעד עצמו..יש פתרון כי נראה לי משחק ממש ממש כיפי.
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לי דיסק מקורי עם סידיקי מקורי! התחלתי להתקין את המשחק ובאמצע ההתקנה הופיעה לי ההודעה הבאה: בכול מקרה כשכבר לא יכלתי לעשות כלום, יצאתי מההתקנה עם ההודעה שההתקנה לא הושלמה, אך הסמל של STEAM ו CSS בכול זאת הופיע לי בדסקטופ. כמובן סטים פעל ועידכן- אבל כשנכנסתי לתיקייה של STEAM APPS ראיתי שמלא תיקיות חסרות. רק רציתי לשים את כול המפות שהיו לי בתיקיית המפות לפני שפירמטתי את המחשב (פירמטתי ואז ניסיתי להתקין). ז"א- הייתה לי תיקיית מפות - גיביתי אותה- פירמטתי- ניסיתי להתקין- הודעת שגיאה באמצע ההתקנה- מלא תיקיות חסרות- לא יכול לשים את המפות. בבקשה- עזרה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
-
אז ככה התקנתי את המשחק ושאני בא להפעיל אותו הוא רושם לי תבעיה הבאה מצרוף תמונה: מה זה הבעיה הזאת!?תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
-
אני לא יודע אם בדיוק זה הפורום המתאים אבל.. טוב תראו - התחלתי לשחק ב STALKER ואם אני עושה את ההגדרות כולם למקסימום אבל את התאורה ל STATIC LIGHTS אז המשחק עובד חלק ושמתי לב שהזכרון הוירטואלי מגיע לבערך 850 אבל אם אני שם על Dynamic Lights הזכרון עולה ל 1200 והמשחק מקרטע בטירוף הכרטיס מסך שלי טוב וגם המעבד אבל הבעיה היחידה זה הזיכרון שהוא גיגה אם אני אגדיל ל 2 גיגה האם זה יפתור את הקרטועים? - האם העובדה שהזכרון הויראולי יותר גדול מהזכרון מעידה על הקירטועים?
-
- 6 תגובות
- 680 צפיות
-
-
ואגב הנה משהו יפה: http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pcgameshardware.de%2F%3Farticle_id%3D572171&langpair=de%7Cen&hl=en&safe=off&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
-
- 10 תגובות
- 948 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה זה?? ככה נגמר המשחק?? שהילדה מתפסת על המסוק? כאילו זהו? למה?? משחק כל כך טוב סיום כזה מאכזב!!!
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, יש לי את המשחק .....Six Vegas ורציתי לדעת אם הוא תומך ב Core 2 Duo? כי ממה שראיתי הוא מנצל רק ליבה אחת... ובגלל שיש לי E6300 אז הוא מציין גם שזה מתחת למינימום... רציתי לשאול גם איך מבטלים את הBLUR המעצבן הזה שיש שמה, כי אני לא הצלחתי... ויש לי עוד שאלה, איזה משחקים היום יכולים לנצל את שתיי הליבות של ה E6300? ועל איזה הייתם ממליצים? תודה מראש,
-
- 6 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום אני משחק במשחק age of empires3 וכל פעם שאני משחק אחרי 5 דקות המחשב זורק אותי ממנו ורושים לי בעיה שגיאה ויש לי שתי אפשרויות לשלוח דו"ח או אל תשלח ואני לא יודע איך לפתור את זה יש לי תוכנת אנטי וירוס nod32 תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 652 צפיות
-
-
בעקבות הנושא הקודם : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=247152.0 התקנתי את 1.41 . התקנתי את הפאטצ' אבל עכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק,כל פעם שאני נכנס הוא ישר מוציא אותי,יש מסך שחור,ואחרי איזה 5 שניות אני חוזר לשולחן העבודה,בלי הודעת שגיאה בלי כלום,מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 526 צפיות
-
-
בעקבות שאלה ששאלו פה, אז אני שואל?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה הפעלתי עכשיו את המשחק........והוא מ-דה-ים!!!!!!!!! משחק הטניס הטוב ביותר שיצא למחשב שיחקתי סהכ 5 דקות וכבר השליטה ריאלסטית גרפיקה מדהימה וממש כייף לשחק בו ושיחקתי בכל משחקין הטניס הקיימים למחשב המשחק הזה לא רואה את top spin 2 שהוא ככ גרוע לעומתו!!!!!!! מומלץ לכולם בחום!!!!
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
קיבלתי מידידה שלי את המשחק ואחרי ההתקנה אני רואה שאני צריך להתחבר לאיזה שרת או משהו בסגנון... האם זה משחק רשת או שיש כמה גרסאות של המשחק? תודה
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
וגם איך אני עושה שרק שרתים שקרובים לישראל יהיו לי? הפינג אצלי זה 250 וגם 450 . אני לא משחק עם אמיול ואנטי וירוס אני רוצה במשחק עצמו לסדר את זה .
-
- 10 תגובות
- 681 צפיות
-
-
מישהו יודע מהיכן ניתן להוריד את סוניק הקיפוד 1?
-
- 23 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
התקנתי את הפאטצ' אבל עכשיו אני לא יכול להיכנס למשחק,כל פעם שאני נכנס הוא ישר מוציא אותי,יש מסך שחור,ואחרי איזה 5 שניות אני חוזר לשולחן העבודה,בלי הודעת שגיאה בלי כלום,מה אפשר לעשות?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני חושב לקנות את המשחק אבל אני לא יודע אם המחשב שלי יפעיל את המשחק בצורה טובה. (אני עוד כמה שבועות מוסיף 1GB זיכרון למחשב). וגם רציתי לדעת באיזה סגנון המשחק. למשל אם הוא אונליין וסינגלפלייר או רק אחד מהם. או אם יש משימות לבצע ודברים כאלה.
-
- 4 תגובות
- 597 צפיות
-
-
תקוע בשלב שבוא אני צריך להישתלט על בסיס טילים השתלטתי על כל הבסיס ויש לי שעון זמן ואני לא יודע מה לעשות שם?
-
- 5 תגובות
- 639 צפיות
-


