עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by mega1234,

    במיוחד מעניין אותי איזה שריון וכלי נשק אתם משתמשים כי אני עדיין לא מצאתי משהו יותר טוב מהציוד של הCRUSADER. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 725 צפיות
  2. מה זה ואיפה אני משיג את זה? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. הרגתי את כולם, האישה ברחה, סובבתי את הגלגל שסוגר את האדים של המים החמים והדלת נעולה. מישהו יודע מה עושים ?

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  4. Started by xXaXdXaXrXx,

    איך אני מוכר שחקנים בפיפא 2007 בלי מנג'ר יש דרך לעשות את זה כול העוזר מבורך ;D

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  5. Started by constantine16,

    ma aaevdel bein unreal engine 3.0 build 3706 le unreal engine 3.0 build 4604

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  6. Started by Oranili,

    יש לי עכשיו כרטיס 6600 NX וTESTDRIVE לא פועל לי עם HDR הוא לא תומך אני חושב. עכשיו אני קונה כרטיס מסך חדש שנקרא X1950 של GECUBE PCI-E הוא תומך ב HDR? ועוד משהו 6600 NX יותר טוב מ GT?

    • 0 תגובות
    • 492 צפיות
  7. Started by navk2,

    אם הוא משתמש במנוע ה RAGE שזה המנועשל הדמו של R600 אז הוא תומך ב- DX10 לא ?

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  8. http://stage6.divx.com/user/sjiske/video/1121228/Crysis-Gameplay-Gamespot-HD-2 לדעתי זה מוכיח תטענה שלי שCrysis לא יציג גרפיקה חזקה כמו בתמונות שפורסמו אלה יהיה לו גרפיקה מאוד טובה אבל לא באמת מהפכנית כמו שהרבה חשבו

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. שלום,התקנתי את המשחק test drive unlimited עובד חלק בלי תקלות קניתי מכונית ועכשיו אני הולך למשימה הראשונה שלי אני מגיע אליה לוחץ אנטר אח"כ יש לי "start" אני לוחץ על זה.. וזהו משם המירוץ לא מתחיל זה פשוט תקוע ככה ולא קורה כלום...אם אני לוחץ על "esc"אני עדיין מגיע לתפריט אבל פשוט בתוך המשחק שום דבר לא קורה מישהו נתקל גם בבעיה במקרה? תודה לעוזרים..

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  10. Started by mrsph666,

    אין לי עכשיו סקרין אבל זה נראה כמו בקבוקון בושם בצבע ורוד. תודה וחג שמח!

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  11. אחר...הסאונד בסרטון בא בדיליי של איזה 5 שניות אחרי התמונה...וזה קרא לי בזמן האחרון במשחק אחר....זה מוזר כי המשחק עצמו פועל טוב... מה זה יכול להיות? זה קשור אוליי לחבילת מקודדים שהורדתי?,כי הרי זה סרטון ששיך למשחק...המקודדים לא קשורים לסרטונים ששיכים למשחקים נכון?

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  12. Started by RDS,

    טוב תראו, המשחק COH פועל לי די לאט- לא מאוד לאט, אבל לא ברמה מספקת... את ההגדרות הגרפיות השארתי כמו שהן.... המפרט שלי הוא: AMD 3800 Dual Core twinmose 1g 667 sapphire x1950pro זה פחות או יותר, ומשום מה המשחק לא פועל טוב... המפרט שלי עומד בדרישות המומלצות..... אודה לעזרה

    • 1 תגובה
    • 831 צפיות
  13. Started by elnirush,

    שלום אני משתמש חדש פה וברצוני שתעזרו לי... לאחרונה התקנתי את המחשק ET, ולאחר שסיימתי להתקין אותו הופיעה לי הודעה שיש לי בעיה עם OPENGL. אין לי מושג מה זה, או איך פותרים את זה. אני יודע שיש פתרון באתר הרשמי (enemy-terittory.com( רק שאין לי מושג למה הוא לא עולה לי... תודה רבה על עדזרתכם אלנירוש

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  14. Started by lt mor,

    האם מישהו יכול להגיד לי מה הקוד של הכניסה לכספת של אספן הכספים ? יש לי א ת שנ המפתחות אבל לא הבנתי את הרמז ...

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  15. Started by lmlm,

    גלשתי באינטרנט אחר משחקים שיצאו בקרוב (עד יולי) ולצערי לא היו הרבה מעניינים, ובכלל כאלה שאנחנו מצפים להם. ואז ניתקלתי במשחק Penumbra: Overture. Penumbra: Overture הוא משחק הרפתקאות-פחד (מי שמכיר את Alan-Wake זה הסגנון) שפותח ע"י 4 אנשים וישוחרר על פני 3 פרקים וזו תהיה טרילוגיה שנקראת Penumbra: Overture, הדמו שאני אקשר אליו בהמשך זה הדמו לפרק הראשון. מנוע הגראפי של יחסית מרשים ופיזיקיה יוצאת מן הכלל! אפשר לראות בסירטונים ובדמו ( פשוט מדהים). העלילה: סיקור (לא ביקורת) מגיימספוט : http://www.gamespot.com/pc/action/penumbra/news.html?sid=6165589&mode=previews האתר הרשמי של המשחק: http://www.penumbra-overture.com/index.php הדמו : http://www.penumbra-overture.c…

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. סיימתי את המשחק ואני חייב לשחק עוד... מישחק ענק משהו של פעם שהולכים עם חרב בגוף ראשון כזה עם גרפיקה טובה.

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  17. Started by TaMiRn2,

    אומרים לי שיש לי לאגים... אני רוצה לדעת איך מסדרים את זה....

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. היה לפני כ-10 שנים משחק שקראו לו Messiah המשחק היה תינוק כזה עם כנפיים שהוא המשיח והוא יכול להכנס לתוך אנשים ולשלוט בהם... ממש אהבתי אותו בכל מקרה, השאלה היא האם מישהו מכיר את המשחק? ואם כן מישהו יודע אם יצא לו המשך או משו דומה? תודה מראש, שקד.

    • 9 תגובות
    • 916 צפיות
  19. Started by SensatioN,

    שעה אני על השלב הזה

    • 10 תגובות
    • 885 צפיות
  20. Started by omfir,

    הורדתי משחק וכמובן את האימולטור אבל שימו לב לשגיאה הזאת כשאני בא לפתוח את המשחק :bash: :nixweiss: אין לי תמונה אבל זה רושם כך: לא ניתן לעבוד בלי זה bios pcsx לא ניתן לטעון ביוס מה לעשות??

    • 2 תגובות
    • 536 צפיות
  21. הוא מעלה לי פעמים שיש שגיאה, בפעם הראשונה הוא מעלה אבל בכל זאת הוא ממשיך בחילוץ: אחרי זה הוא מגיע לי כבר לסוף ואז הוא שוב מעלה לי שגיאה: מה לעשות? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  22. Started by michfir,

    http://www.rockstargames.com/IV/ - Trailer

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Born2Kill,

    דמו או משהו דומה...... ?

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  24. יומיים אני כבר מנסה להתקין ת'משחק הזה עד שסוף סוף עבד לא מבין על מה היתה כל ההתלהבות ! את האמת הוא נראה מצויין בתמונות ב GAMESPOT לדוגמא אבל עכשיו שהוא כבר מותקן אצלי וישבתי עליו איזה חצי שעה .... ממה ההתלהבות ? הגרפיקה פשוט מזוויעה לפי דעתי ! קיוויתי לגרפיקה עוצרת נשימה ! משחקיות ברמה יותר גבוהה מ NFS:MW אבל אין במשחק הזה כלום! סתם נוסע עם רכב בעיר מסיע "MODELS" ...מחליף מכוניות ....השליטה לא משהו ..הגרפיקה לפחות שתחפה על זה אבל גם לא ... יכול להיות שמשחק "ניתפח" בשלב מאוחר יותר .. או שזה המשחק בגדול ? (לאילו שגמרו אותו או משחקים כבר זמן מה) אגב למה אין עוד אפשרויות של גרפיקה לכוונון ? יש רק LOW MEDIUM HIGH ו AA .. ?

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים