עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Crown,

    האם יש איזה משחק טוב שאתם ממליצים ל 2 אנשים ? אנחנו מחפשים משחק בסגנון DIABLO האם באובלביון אפשר לשחק 2 אנשים? או האם קיים משחק ברמה של אובליביון ל 2 אנשים? \

    • 7 תגובות
    • 916 צפיות
  2. Started by Oranili,

    היה כתוב באתרים ... ש RADEON לא מריצים טוב את המשחק קאונטר סטרייק סורס יש לי X1950 PRO והוא 50 70 FPS.. זה נכון ?

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  3. שלום לכולם, ברצוני לרכוש את המשחק במחיר הכי זול שקיים נכון לעכשיו בארץ..רצוי חנויות מאזור המרכז ואם אפשרי לקבל לינק ופרטים יהיה טוב..רק בשביל לדעת איפה אני עומד מבחינת המצב הכספי כי מחר אני הולך לקנות אותו רק לא יודע מאיפה.תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  4. Started by sd1,

    קבלו את המכונית שלי: http://www.2send.us/uploads/4407737593.JPG מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  5. מזל"ט THQ המכריזה על חבילת הרחבה חדשה למשחק האסטרטגיה הכי טוב. שם הרחבה הוא - Company Of Heroes: Opposing fronts החידושים הם : * 2 צבאות חדשים, הצבא הבריטי והיחידה העלית - פאנזר של הגרמנים. * קאמפין חדש מצד של הגרמנים, שהם יצתרכו למנוע את הפלישה. (אם הבנתי נכון, תקנו אותי...) * המנוע הגרפי ישאר אותו מנוע רק עם תמיכה מלא בDX10 ושיפורים קלים. אז מזל"ט ובקרוב אצלי =] לינק לידיעה: http://www.thq-games.com/uk/news/show/1932 לינק ל2 תמונות שפורסמו: http://www.thq-games.com/uk/game/screenshots/2214/1

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  6. למישהו יש שמירה של הקומפיגן של GDI עד קרואטיה

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  7. Started by asafasaf29,

    האם מישהו יודע אם זה ייצא גם ל PC? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  8. Started by lader,

    איך אני הורג את הדוקטור אחרי שהמקום עולה בלהבות?

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  9. Started by miki891,

    אני אוהב לשחק nba live 2006 - 2007 חדש.יש בו חידושים. גרפיקה טובה מאוד. שיחקתי משחק טוב עם חברים. אבל יש לי בעיה קטנה מאוד במשחק. באמצע משחק אני רוצה להחליף שחקן בספסל. אני לא מוצא איך מחליפים שחקן בספסל באמצע משחק? ובנוסף איפה אפשר לימצוא טלאי ליגה ישראלית כמו למשל מכבי ת"א ועוד...למשחק nba live 2007? ב- nba live 2006 יש טלאי ליגה ישראלית, אבל אין לי טלאי ליגה ישראלית ב- nba live 2007. מאיפה? אני בדקתי באתר חוברת שלי אני לא מצאתי באתר שלהם. בברכה חג שמח מיכאל

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  10. Started by nore0,

    בחלק שצריך לפוצץ את ה-TNT אני לא מוצא את הפתיל בשום מקום

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  11. Started by מגדל,

    אהבתי מאד את המשחק....אני מחפש משהו באותו סגנון בערך עם המאפיה, פשע וזה.. יש רעיונות...? תודה...

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by The Dom,

    לפעמים אני שומע את המפקד אומר " GO SQUAD, GO" או "UR THE WORST TEAM I HAVE EVER..." איך אומרים את הדברים האלה?

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  13. Started by Born2Kill,

    http://www.metacafe.co.il/watch/461711/battle_field_2_yea_right/ lol!!!!! :lol:

    • 8 תגובות
    • 733 צפיות
  14. Started by דנדן,

    חברה יש לכם הצעה למשחק RPG מעניין וזורם? אולי גם מתאים לרשת אבל שיהיה משחק נורמלי וזורם, ולא משחק של ימי הביניים שבקושי זז יש הצעות למשחק טוב?

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  15. Started by sd1,

    יש לי קרבון 6 דיסקים עכשיו פתחתי את הדיסק הראשון יש שם מלא קבצים ואני לא יודע מה לעשות עם מישהו יכול לעזור לי אני יודה לו בבקשה שמישהו יעזור לי

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  16. Started by liordavid,

    קניתי לאחותי את ה- SIMS 2 IFE STORIES התקנתי אותו במחשב שלי... עכשיו אני רוצה להתקין את המשחק על המחשב של אחותי ולהעביר את ה- SAVE למחשב שלה. איך אני עושה זאת ? איפה התיקייה של ה- SAVES ?

    • 0 תגובות
    • 536 צפיות
  17. Started by sd1,

    תנו חוות דעת על המשחק האם זה משחק תותח הגרפיקה מאוד יפה? זה משחק ריאליסטי ביותר?[br]פורסם בתאריך: 4.04.2007 בשעה 14:44:26 תענו בבקשה ממכם.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by rrroonnii,

    איך אני משנה את הרזולציה והגדרות וידאו של המשחק כי לא מצאתי בתוך המשחק ולא בתוך התיקייות.?

    • 10 תגובות
    • 991 צפיות
  19. Started by No-way,

    אז ככה לפני כמה זמן רציתי לשחק BF2 כרגיל כמו כל יום אז התחשק לי לשחק BF2 אני נכנס הוא פותח לי אותו ופתאום נסגר לפני שמתחיל הסרטון אפילו. אכשהו הגעתי לאימייל שלי וקיבלתי מכתב כזה יש קשר בינהם נראה לי שזה בגללם יכול להיות? Hey fellas(and some girls?) Anyway, its Snow8oard101. I have been talking to Heli0s and decided to move over to artificialaiming.net I don't know what you have heard in the past, but I currently use the hacks and they kick ass. I often get scores of 50-0 with the PUNKBUSTER SCREENSHOT PROOF AIMBOT and bounding boxes. The detection rate is 0, meaning it has NEVER been detected. For example, he has had his CSS hack out for over a year. As you all see …

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  20. Started by sd1,

    תקשיבו התקנתי את המשחק שמתי קראק אני צריך את התוכנה safe disc כדי לפרוץ את המשחק תעזרו לי בבקשה ממכם תנו קישור לתוכנה

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  21. Started by IlanF,

    אחרי ההצעה לפתוח תחרות למי יש את הCJ הכי יפה, פתחתי את הת'ראד הזה שתראו איזה CJ יש לכם... אז קדימה, תראו תמונות

    • 19 תגובות
    • 2.6k צפיות
  22. שזה נשמר לך אוטומטי במקומות מסוימיים?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by lmlm,

    האם פאץ 1.5 לBF2 בדרך? http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?sls=2&tstart=0&threadID=169916 כבר הכינו רשימה מה צריך לתקן: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=61132 אם הדברים האלה יתוקנו המשחק יהיה דיי מושלם 8)

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  24. Started by gangsta,

    חבר שלי נכנס לMP-SA משחק קצת ואז זה נתקע הוא חייב לעשות ריסט ואז זה כותב לו : http://img129.imageshack.us/img129/8346/52326557wj3.jpg מה הבעיה ? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  25. Started by sd1,

    אני התקנתי carbon שמתי על הגדרות מקסימום ושאני משחק בחלק מהמקומות המשחק רץ מעולה ובחלק מהמקומות הוא רץ קצת פחות טוב המפרט שלי כזה: intel e6300 1.86ghz 512MB DDR2 GEFORCE 8800GTS 640MB מה עושים?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים