משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
האם יש איזה משחק טוב שאתם ממליצים ל 2 אנשים ? אנחנו מחפשים משחק בסגנון DIABLO האם באובלביון אפשר לשחק 2 אנשים? או האם קיים משחק ברמה של אובליביון ל 2 אנשים? \
-
- 7 תגובות
- 916 צפיות
-
-
היה כתוב באתרים ... ש RADEON לא מריצים טוב את המשחק קאונטר סטרייק סורס יש לי X1950 PRO והוא 50 70 FPS.. זה נכון ?
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לרכוש את המשחק במחיר הכי זול שקיים נכון לעכשיו בארץ..רצוי חנויות מאזור המרכז ואם אפשרי לקבל לינק ופרטים יהיה טוב..רק בשביל לדעת איפה אני עומד מבחינת המצב הכספי כי מחר אני הולך לקנות אותו רק לא יודע מאיפה.תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
קבלו את המכונית שלי: http://www.2send.us/uploads/4407737593.JPG מה דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 645 צפיות
-
-
מזל"ט THQ המכריזה על חבילת הרחבה חדשה למשחק האסטרטגיה הכי טוב. שם הרחבה הוא - Company Of Heroes: Opposing fronts החידושים הם : * 2 צבאות חדשים, הצבא הבריטי והיחידה העלית - פאנזר של הגרמנים. * קאמפין חדש מצד של הגרמנים, שהם יצתרכו למנוע את הפלישה. (אם הבנתי נכון, תקנו אותי...) * המנוע הגרפי ישאר אותו מנוע רק עם תמיכה מלא בDX10 ושיפורים קלים. אז מזל"ט ובקרוב אצלי =] לינק לידיעה: http://www.thq-games.com/uk/news/show/1932 לינק ל2 תמונות שפורסמו: http://www.thq-games.com/uk/game/screenshots/2214/1
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
למישהו יש שמירה של הקומפיגן של GDI עד קרואטיה
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
האם מישהו יודע אם זה ייצא גם ל PC? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
-
אני אוהב לשחק nba live 2006 - 2007 חדש.יש בו חידושים. גרפיקה טובה מאוד. שיחקתי משחק טוב עם חברים. אבל יש לי בעיה קטנה מאוד במשחק. באמצע משחק אני רוצה להחליף שחקן בספסל. אני לא מוצא איך מחליפים שחקן בספסל באמצע משחק? ובנוסף איפה אפשר לימצוא טלאי ליגה ישראלית כמו למשל מכבי ת"א ועוד...למשחק nba live 2007? ב- nba live 2006 יש טלאי ליגה ישראלית, אבל אין לי טלאי ליגה ישראלית ב- nba live 2007. מאיפה? אני בדקתי באתר חוברת שלי אני לא מצאתי באתר שלהם. בברכה חג שמח מיכאל
-
- 3 תגובות
- 786 צפיות
-
-
בחלק שצריך לפוצץ את ה-TNT אני לא מוצא את הפתיל בשום מקום
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
אהבתי מאד את המשחק....אני מחפש משהו באותו סגנון בערך עם המאפיה, פשע וזה.. יש רעיונות...? תודה...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפעמים אני שומע את המפקד אומר " GO SQUAD, GO" או "UR THE WORST TEAM I HAVE EVER..." איך אומרים את הדברים האלה?
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
http://www.metacafe.co.il/watch/461711/battle_field_2_yea_right/ lol!!!!! :lol:
-
- 8 תגובות
- 733 צפיות
-
-
חברה יש לכם הצעה למשחק RPG מעניין וזורם? אולי גם מתאים לרשת אבל שיהיה משחק נורמלי וזורם, ולא משחק של ימי הביניים שבקושי זז יש הצעות למשחק טוב?
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש לי קרבון 6 דיסקים עכשיו פתחתי את הדיסק הראשון יש שם מלא קבצים ואני לא יודע מה לעשות עם מישהו יכול לעזור לי אני יודה לו בבקשה שמישהו יעזור לי
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
קניתי לאחותי את ה- SIMS 2 IFE STORIES התקנתי אותו במחשב שלי... עכשיו אני רוצה להתקין את המשחק על המחשב של אחותי ולהעביר את ה- SAVE למחשב שלה. איך אני עושה זאת ? איפה התיקייה של ה- SAVES ?
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
תנו חוות דעת על המשחק האם זה משחק תותח הגרפיקה מאוד יפה? זה משחק ריאליסטי ביותר?[br]פורסם בתאריך: 4.04.2007 בשעה 14:44:26 תענו בבקשה ממכם.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני משנה את הרזולציה והגדרות וידאו של המשחק כי לא מצאתי בתוך המשחק ולא בתוך התיקייות.?
-
- 10 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אז ככה לפני כמה זמן רציתי לשחק BF2 כרגיל כמו כל יום אז התחשק לי לשחק BF2 אני נכנס הוא פותח לי אותו ופתאום נסגר לפני שמתחיל הסרטון אפילו. אכשהו הגעתי לאימייל שלי וקיבלתי מכתב כזה יש קשר בינהם נראה לי שזה בגללם יכול להיות? Hey fellas(and some girls?) Anyway, its Snow8oard101. I have been talking to Heli0s and decided to move over to artificialaiming.net I don't know what you have heard in the past, but I currently use the hacks and they kick ass. I often get scores of 50-0 with the PUNKBUSTER SCREENSHOT PROOF AIMBOT and bounding boxes. The detection rate is 0, meaning it has NEVER been detected. For example, he has had his CSS hack out for over a year. As you all see …
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
תקשיבו התקנתי את המשחק שמתי קראק אני צריך את התוכנה safe disc כדי לפרוץ את המשחק תעזרו לי בבקשה ממכם תנו קישור לתוכנה
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אחרי ההצעה לפתוח תחרות למי יש את הCJ הכי יפה, פתחתי את הת'ראד הזה שתראו איזה CJ יש לכם... אז קדימה, תראו תמונות
-
- 19 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שזה נשמר לך אוטומטי במקומות מסוימיים?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם פאץ 1.5 לBF2 בדרך? http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?sls=2&tstart=0&threadID=169916 כבר הכינו רשימה מה צריך לתקן: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=61132 אם הדברים האלה יתוקנו המשחק יהיה דיי מושלם 8)
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-
-
חבר שלי נכנס לMP-SA משחק קצת ואז זה נתקע הוא חייב לעשות ריסט ואז זה כותב לו : http://img129.imageshack.us/img129/8346/52326557wj3.jpg מה הבעיה ? תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני התקנתי carbon שמתי על הגדרות מקסימום ושאני משחק בחלק מהמקומות המשחק רץ מעולה ובחלק מהמקומות הוא רץ קצת פחות טוב המפרט שלי כזה: intel e6300 1.86ghz 512MB DDR2 GEFORCE 8800GTS 640MB מה עושים?
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-


