משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, התקנתי את המשחק והוא בחר לבד בהגדרת המקסימום, אחרי שראיתי שזה לא עובד טוב הורדתי את הגרפיקה למדיום אחרי שגם זה לא עזר הורדתי את הfull lighing לדינמק וגם את הגרפיקה של הדשא אבל אפילו זה לא עזר. האם יש דרך לסדר שזה יעבוד חלק או שהמחשב שלי כבר לא מספיק טוב בשביל כאילו משחקים?
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
עזרה בבקשה. האם יש אפשרות לפתוח את כל הצ'פטרים (שלבים) שנכנסים למשחק ? גמרתי את המשחק והסרתי אותו מהמחשב,שמרתי את תיקיית השלבים אבל זה מאפשר לי רק להיכנס לשלבים ששמרתי ולא לכולם. חיפשתי צ'יט כזה בכל מיני אתרים אבל לא מצאתי. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכול... תיכנסו ותראו. הגעתי לשלב 11 ונשארו לי 3 להרוג!!!!!!! באסה... http://www.gamingdelight.com/games/infectevolverepeat.php
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
המלצה למישחקי ראלי טובים לPS2 ולמחשב תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
קרדיט לwww.planetgta.com * שמה של הדמות הראשית הוא Niko Bellic * יהיה מולטי-פלייר, אין עוד פרטים כרגע. * ליברטי סיטי היא המיקום היחיד במשחק. * אחרי הטעינה הראשונית של המשחק, לא יהיה צורך בטעינה במעבר בין איזורים שונים, אפילו בין אזורים פתוחים וסגורים. * הגירסה של הXbox 360 היא הגירסה שהראו לעורכי המגזינים. * בדמו שהראו לעורכים לא נראו מטוסים בשמיים, וכפי שזה נראה לא יהיו מטוסים במשחק. לעומת זאת הם לא שוללים סוג אחר של תחבורה אווירית. טקסט מהמאמר (חלקי): יכול להיות שלחלק מכם זה יהרוס את ההפתעה, אז תקראו על אחריותכם ואל תאשימו אותי ועכשיו לחלק העסיסי ;D קרדיט לdemologik על הסריקות.
-
- 28 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום משום מה שני המחשקים הנ"ל כשאני מעלה אותם ברזולוציה גבוהת מ- 1024 על 768 אני מקבל פתאום מסך שחור שקודם לא היה לי אותו! אני לא יודע אם זה קשור אבל הדבר התחיל מאז ששיחקתי בNFSU2 ויצאתי מספר פעמים מהמשחק לWIN(בלי לסגור אותו) ואז חזרתי אליו. במשחקים אחרים בדקתי את זה ואין את הבעיה הזאת והם פועלים גם ברזולוציה גבוהה(לא שיחקתי כי להריץ את המשחק המחשב שלי לא יסחב) משהו יודע אך אני יכול לסדר את זה(נשאתי למחוק ולהתקין שוב את המשחקים לא עבד) המפרט שלי אם צריך AMD 3000 1G זיכרון 6600GT כרטיס מסך תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
המשחק שמפותח בשיתוף עם AGEIA מציג פיזקה לא מהעולם הזה (או שדווקה מהעולם הזה) המשחק ישוחרר בחינם והוא לא יצריך את הכרטיס של AGEIA בשביל להפיעל אותו.. למרות שהמשחק יהייה די מוגבל ללא הכרטיס. קצת תמונות: http://www.gamespot.com/pc/action/cellfactor/images.html?om_act=convert&om_clk=gsimage&tag=images;img;1לידיעה: http://techreport.com/onearticle.x/12224
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
עברתי לויסטה, והתקנתי פיפא 07 (היה מותקן ב XP ועבד בלי בעיות) מאז שהתקנתי, לא הצלחתי לגמור משחק אחד בפיפא כל פעם שאני משחק, או נגד המחשב או במולטיפלייר, יש שלב במשחק (לא קבוע, כל פעם דקה אחרת) שהמשחק נתקע, ותוקע את כל המחשב, ככה שאני מגיע למצב שמחייב ריסטסט. ניסיתי להתקין כמה פעמים את הפיפא, וגם מכמה התקנות שונות, ועדיין יש את הבעיה. איך פותרים את זה? תודה!
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-
-
חבר יכול להביא לי את המשחק הנ"ל מגרמניה, בערך בשליש מחיר מהארץ. השאלה היא האם יש דרך לתרגם את המשחק מגרמנית לאנגלית?
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
היה פעם איזה משחק של מלך האריות ממש ישן שאני לא זוכר איך קוראים לו. אפשר בבקשה לקבל את השם של המשחק או קישור להורדה?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
או שאין צורך להתקין כלום מעבר למשחק ? ואם כן מאיפה אני מוריד אותו. תודה.
-
- 13 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום לכולם אני וחברי מנסים לשחק במשחק nfs mw ברשת lan דרך התוכנה hamachi הצלחנו להתחבר אחד לשני אך כשאנחנו נכנסים למשחק ומישהוא מאיתנו פותח סרבר השני לא מוצא אותנו אם מישהו יודע למה אני אשמח לקבל עזרה
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
הרגע סיימתי את המשחק... אני רוצה להשלים אותו ל100% אבל אין לי כוח להתאמץ שוב בשביל להשיג את הדברים האלה שבפעם הראשונה שמשחקים בשלב, כאלה שקופים... טריינר בסדר ואפילו עדיף על צ'יטים, רק משהו שיביא לי לעבור את השלבים שוב בלי להתאמץ כל כך
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
בהתחשב במחיר של הפלייסטשיין 3 והקושי להשיג xbox360, לא נראה שהמשחק יהיה נפוץ בארץ... אבל האם אחרי שנה או משהו כזה יוציאו גרסה ל-pc כמו שעשו בסאן אנראס?
-
- 13 תגובות
- 937 צפיות
-
-
-
חשוב לציין קודם כל שהמשחק מקורי ולא הורד מהאינטרנט. אני מאוד מקווה שתוכלו לעזור לי, אני ניסיתי להבין והבנתי שצריך לעדכן את הMEDIA PLAYER, עדכנתי אותו לגירסא 11.. הכל טוב ויפה אבל ההתקנה עדיין לא עובדת... עשיתי הכל, אני מתקין עם שני הדיסקים והכל, ופשוט ממש ממש בסוף של ההתקנה זה מה שאני מקבל : [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
אני רוצה להזין פקודות בחלון הפקודות.אך אני לא מוצא את החלון הזה. ב cs 1.6 הייתי פותח את החלון הזה בכפתור שמעל ה TAB ...
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
ראיתי כמה תמונות של Rainbow Six: Vegas ובאמת משחק ממש יפה... הוא רק ל XBOX או שהוא גם למחשב?? http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/imgs_1.html
-
- 4 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום כולם, ראיתי שהגודל של KANE EDITION הוא בערך 7.5 ג'יגה, אבל הרגיל הרבה יותר קטן ממנו. אז מה הגודל של הרגיל? יותר מ-2 ג'יגה?
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום לכולם-אז ככה היה משחק שיצא לפניי משהו כמו 9 חודשים-10 חודשים שהכרטיס הישן שלי לא הזיז אותו........ה 5200 שהוא התחיל כזה שאני במכונית כזה......ואז אני יוצא ממנה ואני כזה כאילו בלש.......משהו כזזה........הסיגנון הוא יריות מגוף ראשון אני חושב לא בטוח ואני חושב שזה היה פורט מאיזה קונסולה גם לא בטוח. אני רק יודע שזה קצת פרטים על המשחק אבל חייב שמישהו ייזכר........תודה רבה...
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
הגעתי לשלב 16 סיימתי אותו ורשום שהשלמתי רק 59 אחוז ואין לי עוד שלבים. בסוף השלב הופיעו לי קרדיטים כמו בסיום של סרט. אז סיימתי את המשחק?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני די בהתחלה, מכיוון שהיום התקנתי אותו הגעתי לקטע בו אני צריך למצוא את הבן של הקיסר ומצאתי אותו איפה שהשער של אובליביון. שם אומרים לי למצוא את היורש (heir), ואז מפנים אותי לדבר אל מפקד פלוגה קטנה של שלושה אנשים ששומרים על השער. לאחר שדיברתי איתו הוא נותן לי עוד משימה והיא לסגור את השער של אובליביון. הבעיות שלי הן הבאות: - איך אני סוגר את השער לעזאזל? ניסיתי להיכנס לשם אבל זה נראה ממש לא לרמה שלי... מה גם שאין לי מושג מה לעשות שם. - למה המצפן שאמור להראות לי את הכיוון למשימה שלי מפנה אותי בחזרה לאיש ההוא (והחץ בצבע ירוק משום מה) למרות שדיברתי איתו על כל הדברים האפשריים? תודה :-*
-
- 13 תגובות
- 893 צפיות
-
-
קניתי דיסק של HL2 לפני הרבה זמן התקנתי את המשחקים CSS ו HL2 שיחקתי והכל היה טוב אחרי כמה זמן מחקתי את הSTEAM ועכשיו אני רוצה להתקין אחרי שנה שזה לא הותקן יש לי את השם משתמש והסיסמה ואת כל הפרטים אבל שאני נכנס לSTEAM ואני צריך להגיע לקטע אני צריך להוריד את המשחקים הם לא מופיעים לי ב MY GAME שאני נכנס לחוצץ TOOLS יש לי שם 4 משחקים שאני יכול להוריד אבל את HL2 ואת CSS אין לי איך אני מחזיר את המשחקים למצב ההתחלה שאני יוכל לעשות להם INSTALL GAME ? נ.ב בחוצץ MY GAME יש לי שורהINSTALLED ויש של את CS ו CSS אבל בSTATUS רשום לידם pre-load complete
-
- 2 תגובות
- 900 צפיות
-
-
http://www.shacknews.com/onearticle.x/46449 ההוכחות נראות חותכות למדי... וככל הנראה הדבר נעשה ללא רשות ?
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-


