משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
כבר כמה חודשים טובים לא שיחקתי במשחקים ולא התעדכנתי. אני אשמח אם תעדכנו אותי במשחקי הפעולה הכי טובים כרגע.. תודה
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-
-
עזרה לא מצליח לשחק ברשת את המשחק החדש של ליגת האלופות ניסיתי הכל גם דרך התוכנה Hamachi למרות שאין לי רשת וכלום לא עזר איך שאנחנו מסיימים לבחור קבוצות זה מתנתק יש למישהו מושג איך לתקן את זה??
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה בהתקנה של המשחק אחרי שאני מתקין אני בא להפעיל את המשחק וזה רושם לי default_mp.cfg חיפשתי תשובות באינטרנט ולא מצאתי אם מישהו פה יודע משהו שיענה כי זה חשוב לי תודה לכולם נ.ב אם זה לא המקום המתאים אני מצטער אני פשוט לא ידעתי איפה לשים את הנושא הזה תודה לעונים יום טוב
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
''קניתי'' תמשחק הכול עובד טוב ויפה אבל איך אפשר לעשות מירוצים איך שאני מגיע למסלול הראשון הוא נתקע וצריך להתחיל מחדש.. מה עושים?? ואל תגידו לקנות מקורי.. אני בטוח שיש עוד אפשרות..
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
אתמול התחלתי לשחק בAA ואני לא מוצא סרברים ישראליים והפינ בחו"ל גבוהה איך אני מתחבר לסרברים ישראליים? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 686 צפיות
-
-
המשחק אמור לצאת ב2/10/2007 לכל קונסולות המשחקים ולמחשב. הפעם הדגש על משחקיות חדשה וטובה יותר וגראפיקה משופרת(להבדיל במעבד בין 06 ל07). בינתיים ידוע מי יופיע על הקופסא וזה תמונות ששוחררו מהמשחק: http://images.xboxyde.com/gallery/public/5306/1246_0001.jpg http://images.xboxyde.com/gallery/public/5306/1246_0002.jpg הולך להיות ענק לדעתי
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ממש בהתחלה איך שאני מקבל את האקדח והולך בשביל יש שומרים שכבר מרחוק יורים בי וכמובן יריות שלי לא ממש מזיזות להם. איך אני עובר את זה ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
ואי מצטער אני לא יודע אך עוד פעם נפתח הנושא כנראה אח שלי פתח מצטער..אני ישאל בדיון!
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
כשאני מגדיר הגדרות גרפיקה תמיד יש אחת הקטגוריות בשם - anti-aliasing 1.מה היא אומרת? 2.מה אני צריך להגדיר אם יש את ה-8800 GTS תודה מראש לכל העונים :yelclap:
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
?? [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי מקורי בשביל לשחק ברשת !!!! בלי בעיות !!!לא אוהב בעיות !אבל למרות שזה מקורי יש בעיות אני מעל שעתיים עובר בין לובים מיתחבר למישחקים בוחר צד GDI בוחר מיקום במפה בוחר קבוצה לשחק איתם לוחץ X שאני מוכן ואז המנהל של המישחק(חדר) וכולם אומרים לי אותו דבר MUSARI U NOT CONNECT!!! ומעיפים אותי.........מזה אמור להיות אני קניתי מקורי פתחתי חשבון חוקי עשיתי את כל הצעדים שנידרשים למה זה ככה מישו מוכן להסביר? או שאוליי דילגתי על חלק יש לציין אני מישתמש עם ויסטה המשחק לא חסום בפיירוואל אני עובד עם ראוטר...אני רואה את כל החדרים ניכנס לכל התפריטים של כל המישחקים ואומרים לי אני לא מחובר ומעיפים אותי......................
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
?? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
קיצור אחרי שאני מפעיל תמשחק אחרי כמה דקות של משחק הוא יוצא מופיע החלון של שלח דוח שגיעות או אל תשלח...והרזולצוליה משנה ל 800X600 (בשולחן העבודה) כיאלו אחרי שהמשחק נתקע וה COLOR QUALITY משתנה לבד ל 4 BIT!!(איכס מגעיל הכל נראה).. וזה לא משנה על איזה הגדרות אני שם תמשחק אפילו הכי נמוכות זאת לא הבעיה..(יש לי 7600GT) מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 514 צפיות
-
-
ק'יצר בהתחלה תריך עשות דוגד' אטק או משו כזה הפכתי את כל העולם ולא הצלחתי .. מה עושים שם
-
- 2 תגובות
- 532 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש משחק בסגנון Age Of Empires / Rise Of Nations / Red Alert (RTS בגדול) שניתן לשחק ברשת או להוריד חינם. אפילו משהו שמפותח בקוד פתוח. למישהו יש המלצות? לינקים? כל המלצה תתקבל. בכלל יהיה נחמד אם יהיה שרשור של משחקים חינמיים / און ליין. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח את המשחק אבל הוא רושם לי ככה.. Conflict with Emulation Software Detected. מה זה אומר? בבקשה עזרה דחוף אני רוצה לשחק במחשב כבר.
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
סרטון ב STREAMING מתוך המשחק http://www.gamershell.com/tv/7943.html לא יודע מה לחשוב עליו, מין שילוב של POP עם GOLDEN AXE ו משהו כמו ה PLAYSTATION שכחתי איך קוראים למשחק הזה...בסה"כ משחק אקשן לחלוטין, שאני לא יודע כמה כל התנועות האלה עם החרב באמת עושות את ההבדל מ-CLICK CLICK..
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3393442,00.html#n בשביל מה? למה זה תורם? למישהו יש תמונות מהאירוע? מענין אותי לראות את הכבש :-X
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בלעשות מחדש את המקשים בGTA san andreas. עשיתי צילום מסך של המקשים ואני רוצה שתגידו לי מה לשנות כדי שיהיה לי נוח לשחק והכי פשוט. ועוד שאלה... איך אפשר לשנות את המהירות רק במשחק ולא דרך לוח בקרה... (אם אפשר) שהעכבר יזוז יותר לאט? הינה צילום מסך: http://www.2send.us/uploads/51b0f23378.bmp תודה לעוזרים וסליחה על השאלה המטומטמת פשוט כל מה שאני משנה זה מבטל לי משהו אחר וזה משגע אותי, דניאל.
-
- 1 תגובה
- 4.4k צפיות
-
-
פתחתי את כל השחקנים והשאלה שלי היא: מה צריך לקרות אחרי שאני מנצח את המלך עם הסגן שלו? ניצחתי אותו ולא קרה כלום! המלך לא אמור להיפתח לי? נ.ב כל השחקנים כבר פתוחים מה זה ה DEVIL משהו זה?! שמשחקים כמו במשחק גוף שלישי מה קורה שאני מסיים אותו? תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
התמונות הבאות מראות את ההתפתחות הגרפית של סדרות משחקים. פשוט מדהים לחשוב איך הגרפיקה תתפתח בעשור הקרוב... Ratchet & Clank Project Gotham Metal Gear Solid Super Mario Halo Gran Turismo Devil May Cry Grand Theft Auto Final Fantasy Tekken
-
- 5 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עוקב בקביעות אחרי האתר שלכם ואני נהנה לראות דברים מעניינים וחדשים. מקווה להשתלב לאט לאט עם החברים והיה סבבה.. טוב אז ככה.. יש לי במחשב את המשחק הזה והוא בקובץ RAR. כשאני פותח אותו מופיעים לי מלא קבצים דחוסים של RAR. אני לא מוצא קובץ התקנה מה אני עושה? איך אני יכול להתקין את זה? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
יש פה מישהו שמשחק WARROCK? איך המשחק? האם הוא שווה ניסיון? ואיזה עוד משחקים בסגנון אתם מכירים ומציעים לי לשחק בהם? (חוץ מ ET )
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום לכולם תראה אני הולך פשוט לפי החץ הזה שאומר לך שיש לך 1000 מטר וכאלה... אז עכשיו אני מצלם דברים בתור פיטר פארקר וגם ספיידרמן.... אז נתקעתי פה הינה: http://www.2send.us/uploads/33726bbe67.JPG עכשיו מה אני עושה? איך אני מגיע למעלה למסוק הזה? איך אני נתלה על החוט? ותגידו עוד משו? מה אני הולך לפי החץ זה עלילה כאילו? איך אני מגיע לכול המפלצות איש החול וכאלה את יודעים אולי? אפשר לעשות עוד דברים? תודה מראש לכולם! וגם עוד משו.... איך אני שומר במשחק? כי גם אין לי שום לוד גיים רק סייב מה אני עושה אני לא הבנתי תקטע הזה?
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
עשיתי רישום כדי שאוכל לשחק ברשת אבל מה אני אמור לירשום ב ONLINE ID ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-


