עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by BarVaZ,

    אני מאוד אוהב משחקי יריות גוף ראשון.... מישהו יכול להמליץ לי על משחק שאני יוריד.... פשוט אני לא יודע עוד מה לעשות... ואני לא יכול לשחק כל היום CSS (משחק יריות גוף ראשון לא נגד מפלצות וכו... כמו דום... שונא כאלה ) תודה לעוזרים

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by nirrabi,

    ממצב אנשים קיצור יש לי 30 fps במפות של aim .... יש לי radeon 9800 series 256mb agp לוח אם Asus P4U800-X.... לפני חודשיים היה לי Radeon 9550 ולא עשה לי שום בעיות היה לי 100 fps קבוע... יש לי דרייבר מעודכן הכל מעודכן ומשום מה רק 30 fps..... אני חושב שאולי הבעיה שאולי הם לא מתאימים אחד לשני הכרטיס מסך והלוח אם... או שפשוט אני צריך להגדיר משו... תעזרוווו דחוףףףף תודהה נ.ב מי שיצליח לתקן ואני אראה שזה תיקן לי יקבל הזמנה ל TorrentLeech

    • 0 תגובות
    • 527 צפיות
  3. מה אתם אומרים על המשחק Tony Hawk's Project 8?

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  4. Started by ROYAL125,

    חזרתי לשחק אחרי תקופה ושאני מפעיל תמשחק המחשב "נכבה" ונשאר ככה עד שאני לוחץ ריסט ואז רק הוא מפעיל את עצמו מחדש מעבד 1.7 זיכרון-512 כרטיס מסך-גיפורס 6200 במפרט המשחק רשום ממעבד 1.2 ומעלה מישהו יודע מה אפשר לעשות

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  5. עד לפני שבוע הכל עבד פיקס אבל אז החליפו לי מעבד..כי הוא נישבר לאותו אחד ושמו לי קירור חדש על הכרטיס מסך והפיפא מראה לי את זה: אני לא בטוח שזה קשור לזה....אבל. תודה

    • 11 תגובות
    • 738 צפיות
  6. Started by xyo,

    המשחק השלישי בסדרת POSTAL יהיה Postal 3 : Catharsis בנוי על מנוע סורס ויצא מתישהוא ב 2008 *תמונות תוקנו

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. תודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  8. Started by LazyBoy,

    http://www.gamespot.com/pc/rpg/fallout3/news.html?sid=6170006&om_act=convert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  9. Started by segevgabay,

    Tom Clancy's Rainbow Six Vegas לא תומך WS ופעם ראיתי שנתנו כמה קבצים שיאפשרו שהוא כן יתמוך. מי שהוא יודע איפה אני מוצא את הקבצים האלו?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. אני שחקן מתחיל, ועדיין לא הבנתי מה התותחים הגדולים האלה שיש לאמריקאים, מה הם עושים. רואים בסרט שהם עומדים ויורים לשמים, העם אפשר לעשות את זה גם? או שלא?

    • 6 תגובות
    • 677 צפיות
  11. מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד תמשחק למחשב...? ראיתי סרטונים שלו בyoutube משחק מזה קטלני חבל על הזממן!!!

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  12. Started by talisman,

    מי מהשניים טוב יותר?

  13. מה להתקין ? far_cry_v1.4_cumulative.exe 03-Oct-2006 15:20 181M או far_cry_v1.4_standalone.exe 03-Oct-2006 15:21 124M http://patches.ubi.com/far_cry/

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  14. לא יודע אם פירסמו את זה קודם, אני בכל אופן לא ראיתי את זה עוד. הציגו את המשחק קצת, יותר את המנוע אני חושב, בסרטון הבא: נראה לי שהפעילו את זה על ה 8800GTX, אני שמעתי רק 8800, לא GTS/X. אז כנראה שהוא יעבוד טוב לכל מי שיש את הכרטיסים האלו מחכה לראות איך הוא יראה באמת.

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  15. הורדתי את המוד הזה כי מישהו פה המליץ,תכלס מוד נחמד,גרפיקה מגעילה חח...אבל המשחק דיי נחמד מזכיר מאוד את cs 1.6..יש פה אנשים שמשחקים בו? למה הבעייה היחידה שהפינגים בו על הפנים בגלל שאין שרתים ישראלים..מישהו מכיר אולי שרת ישראלי של המוד הזה?

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  16. Started by the red dragon,

    הנה טרייליר ל משחק קבלו את השינוי האל יאומןןןןן ממלחמת העולם השנייה להיום חח http://www.youtube.com/watch?v=ZBAXaYfNuoA מה תגידו על זה?

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  17. Started by ndv,

    אני מתכוון למשחק שאמור לצאת עוד מעט....

    • 6 תגובות
    • 938 צפיות
  18. חברים בואו תנו כתף, תרתמו למאמץ, בוא נביא את ישראל למקום הראשון, כל מה שצריך זה להקליק על העכבר. אני כבר הגעתי ל 21000 לחיצות http://www.clickclickclick.com/default.asp

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. ואם אני מת אני מתחיל ממש בהתחלה זה מעצבן. אפשר שאני ישמור איפה שרוצה?

    • 9 תגובות
    • 922 צפיות
  20. Started by postup,

    יש לי בעיה כשאני מפעיל את המשחק. קניתי כבל DVI למסך LCD שלי וחיברתי אותו במקום הVGA הישן ומאז המשחק לא עולה- אני מפעיל את המשחק והוא ישר מעלה את החלון המוכר הזה שיש בעיה והוא שואל אותך SEND\DON'T SEND. חוץ מהמשחק הזה כל שאר המשחקים עובדים בסדר גמור, זה המשחק היחיד שמשום מה לא עובד מאז שחיברתי את הDVI. יש לכם אולי מושג מה הבעיה? ???

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  21. היי אנשים.. יש לי רשת עם עוד כמה חברים , חיפשנו משחקים שניתן לשחק אחד נגד השני... סימולציות מטוסים... ניסינו את combat flight simulator 3 של מייקרוסופט... אבל זה לא בשבילנו... הוא קצת מסובך , ומעבר לכך , הוא איטי מידי... פשוט איטי... ריאליסטי יותר מידי שכבר אין כיף... קשה לשלוט על המטוס וזה מוריד את כל ההנאה. בכל מקרה, אם מישהו מכיר סימולטור כזה... לא חייב להיות מהשנה האחרונה.. הגרפיקה פחות מעניינת אותנו.. (כמובן שלא יהיה מלפני 6-7 שנים כן?) ושתומך ברשת... מוזמן לכתוב. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אם כן למה? תודה

    • 4 תגובות
    • 614 צפיות
  23. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי fifa 07 ואני רוצה לשחק ברשת עם חבר ואני צריך לפתוח פורטים מצאתי את הפורטים בדיסק של הפיפא : Note that if you have a firewall and want to play online, the following TCP/IP ports must be open in the outbound direction: HTTP 80 TCP/IP HTTPS 443 TCP/IP MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP Roomsvr 32300-32399 TCP/IP The following UDP ports must be opened for game packets, for the outbound and inbound connections Game Packets 3658 UDP News Ticker 9570 UDP הבעיה שלי היא שיש שם כאלה שזה תווח ולא רק אחד, כמו 13500-13599 ואני לא יודע איך אפשר לפתוח תווח בפיירוול של הווינדווס תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  24. Started by Godmoney,

    לכל מי שלא רוצה להוריד משחקים פיראטיים אבל עדיין לשחק במשחקים על רמה http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=448637&sid=127 זה הכתבה החמישית, בתחתית העמוד יש גם לינקים ל-4 הקודמות

    • 14 תגובות
    • 954 צפיות
  25. אני מקבל עוד כמה ימים את המחשב החדש. ורציתי לשאול איזה משחקים כבדים (וטובים) שווה להתקין בו? (אני כבר משחק ב OBLIVION ו C&C3)

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים