משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, רק היום התחילה לי הבעיה, הבעיה היא שאני לא מצליח לכתוב באותיות קטנות בקונסול (באנגלית) אלה רק בגדולות, כאילו השפה לא מתחלפת במשחק, אבל ברגע שאני יוצא,הכל עובד קשור בוינדווס. מה אני יכול לעשות?, זה ממש דחוף!,אני לא יכול לעשות דברים אם אני לא יכול לכתוב באותיות קטנות במשחק.
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
מישהו יודע איך להפעיל את HITMAN BLOOD MONEY ב VISTA?
-
- 8 תגובות
- 825 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/pc/fallout_3/screenshots.html נו, מה אתם אומרים?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. הגעתי לשלב שאני נמצא ביוון בטירה של Piere. תסתכלו בתמונה (מקווה שהעלתי כמו שצריך!) הגעתי למעין קיר כזה שצריך לירות בחורים שלו ואז יוצא מין אור.. לפני היריות בחורים: אחרי: חברה תעזרו לי בבקשה אני לא יודע מה לעשות!
-
- 11 תגובות
- 962 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בבנית בוט שיריץ גאדרים לסורס יש לי מירק יש לי סרבר אני צריך בוט מוכן שיהיה כמה שיותר מאובטח תודה לכלום! על כול עזרה
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
כשאני מנסה להפעיל את המשחק זה רושם לי "Your graphics card does not support shader version 3.0, the game will not run on this machine." שזה עצוב מאד מבחינתי שזה המשחק השני הטוב שאני רוצה לשחק בו ולא יכול (הראשון הוא Splinter Cell: Double Agent) בגלל שיש לי "כולה" Radeon 9800 Pro. יש למישהו בשורות טובות בנושא הזה?
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
פשוט שיהיה דומה לFABLE בכמה שיותר דברים אבל עדיין לא ממש איכפת לי שיהיה אפילו יריות בבקשה בלי תגובות של...FABLE2 צריך לצאת ב 2008...תודה
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
קניתי DELL 2007WFP, ומסתבר שהרבה משחקים לא מתאימים לו (ברזולוציות שלהם אין רזולוציה רחבה) מה לעשות? עשיתי חיפוש בפורום והגעתי לזה http://www.widescreengamingforum.com/forum/viewtopic.php?t=1739&highlight=mvp+2005 עשיתי מה שכתוב שם, אבל לא השתנו הרזולוציות יש לכם המלצה מה לעשות? מבאס לקנות כזה מסך ולראות בקטן / מתוח את המשחקים.
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
כשאני מגיע לשלב ההתקנה ואני בוחר את התיקיה שברצוני להתקין את המשחק, אני בוחר באפשרות C ואז אני לוחץ INSTALL , התקנת המשחק פשוט נעלמת, כלומר לחצתי INSTALL החלון נעלם וזהו. ככה חזרתי על התהליך כמה פעמים וזה לא עובד. יש רעיונות? עריכה: בסוף הצלחתי להתקין את המשחק, העלתי אותו וכבר היה בפתיחה שמים לב שמשהו בו לא מרשים.. ניסיתי לסדר את המקשים של המשחק וכבר תפסתי עצבים עליו...כזה לא ידידותי. כשנכנסתי למשחק הסתכלתי על הגרפיקה והיא פשוט גרועה. לקחו כזה משחק טוב והרסו אותו. חבל על זמן ההתקנה. סתם תתאכזבו.
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אתם חושבים שבEDITOR יהיה אפשר נניח לבנות שלב ממש חדש? (הכוונה היא שזה לא יהיה באחד השלבים של המשחק אלא אם אפשר לבנות שלב מ0) ועוד שאלה אתם חושבים שיהיה אפשר לעשות נניח 2 קבוצות של חיילים שילחמו זה בזה? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
single player: http://www.gamershell.com/news/39769.html תבחרו בשרת הישראלי למי שיש בעיות בשרתים לחו"ל...
-
- 10 תגובות
- 837 צפיות
-
-
שלום! התקנתי את המשחק ובסוף ההתקנה הוא מבקש ממני להתקין הגנה מסויימת על הדרייברים. זה הודעה שבאה מהמשחק,מה היא קשורה להורדה? מי אמר שהורדתי את המשחק בכלל? זאת שאלה שבאה עם יצרן המשחק שקשורה למשחק עצמו. המשחק דווקא עובד לא רע בכלל,זה לא ניראה שזה מעורר בעיות גרפיקה או משהו. מישהו יכול להגיד לי מה זה?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-
-
התקנתי אתמול ושחקתי. היום כשאני מנסה להעלות מופיעה ההודעה: Conflict with Emulation Software detected. פתרון למישהו?.
-
- 5 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אז ככה בזמן האחרון ואני וחבר שלי חיפשנו משחקים.. ולא כל מצאנו משהו.. אז אני םחות או יותר מחפש משחק רשת לשחק עם חברים.. עדיפות לא משחקי אסטרטגיה.. עיניין הגרפיקה ממש לא חשוב.. אשמח אם תעזרו לי.. כי אנחנו סובלים משיעמום טוטאלי.. בתודה מראש, דור.
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם ביום שני קיבלתי את המחשב החדש שלי [מפרט בצד] וחשבתי שכבר תוך 3 ימים אני מסיים להתקין עליו את כל המשחקים שלי [cnc 3\rct 3\nfs carbon\all the sims 2] וחשבתי שזה כבר יעמיס עליו וחלק מהמשחקים [cnc3] לא בטוח יפעלו על חלק על MAXIMUM. ועכשיו הסתבר שאני בכלל לא מזיז לו... ואני בכלל לא מנצל אותו אפילו טיפה... :s05: אני יכול להכנס למשחק למעזר לדבר עם 300 אנשים במסנג'ר להכנס לתוכנות [כמו של הכרטיס טלוויזיה וכו'] ועוד להסתכל באינטרנט להוריד דברים הכל הכל הכל למעזר הכל להכנס למשחק ועדיין לשחק על ההכי חלק ועל ההגדרות הכי טובות ואפילו קירטוע אחד אין אפילו קטן כזה... בקיצור... יצאתי טמבל קיצר אז עכשיו סוף סוף שיש לי מחשב חזק מאוד [ ;D ]אני רוצה משחקים טובים של אסטרטג…
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
מה קורה אנשים... אתמול התקנתי את המשחק Shadowrun... הרבה אקשן, יש לו פוטנציאל. קראתי קצת, יש שמועות שאפשר לשחק עם חברים (כיבכול LAN) דרך התוכנה Hamachi. מישהו יודע איך? להורדה: (100% חוקי וחינמי! ) http://www.hamachi.cc/download/list.php סרבר שקבוצה של אנשים הקימו... Razor1911 מי שמכיר... Room: ShadowrunRazor1911 Pass: demonoid לא הצלחתי להגיע מעבר לכניסה לחדר. מישהו? מצידי אפילו דרך לשחק 1vs1 עם חבר.
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני רואה מלא צ'יטרים ואין לי מושג איך לקחת את הSTEAMID ולדווח לVALVE. איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מבקש עזרה מכול מי שמכיר את המשחק ויודע,ויוכול לעזור לי. לאחר התקנת המשחק הוא ביקש ממני להתקין הגנה על הדרייברים אחרת הוא לא נתן לי לשחק בו. רציתי לדעת מה זאת התוכנה הזאת,מי היא עושה,ומה קורה עם ההתקנה שלה. אודה לכול מי שיוכל לעזור לי בדבר. תודה.
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
עיתונאי שמסקר את שני הצדדים ומחליט איזה דברים לשחרר לעיתונות...נשמע מעניין: http://www.gamershell.com/download_19938.shtml
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
מאז שיצא COD הראשון, אני משחק בו ובהמשכים שלו ברשת, אבל הפסקתי לפני כמה חודשים כי נהיה יותר מדי משעמם (בכל זאת, חרשתי עליו המון). עכשיו שמתי לב שאמורה לצאת גרסה חדשה בקרוב, אבל היא מיועדת רק ל-XBOX LIVE! לא מצאתי אתר שאומר אם הגרסה תשוחרר למחשב רגיל, או מתי. למישהו יש מושג מה קורה בעניין? אני ממש שוקל לקנות X-BOX LIVE רק בשביל המשחק הזה, ומכאן עוד שאלה, אני צריך בשביל הקונסולה הזאת טלוויזיה או שמסך המחשב יעבוד מצויין?
-
- 6 תגובות
- 834 צפיות
-
-
באתר המרכזי הוא נותן לי קישור לFILEPLANET שיורד מאוד לאט ונתקע אחרי 2 גיגה. יש מקום שאפשר להוריד אותו מהר ללא הפרעות?
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אהלן, המחשב הוא מחשב חזק, נקנה השבוע. (מפרט בצד) איך זה שעם כזה מחשב שקניתי אותו לHIGH במשחקים כבדים, משחקים כמו FIFA לא עובדים חלק בHIGH?! הכוונה היא שמדי פעם יש לאגים במשחק (ואני ממש לא משחק באינטרנט) התקנתי דרייברים, אני חושב שאת הטובים (אם לאחד הרכיבים יש דרייבר שיעשה פלאים אשמח ללינק) :kopfpatsch:
-
- 28 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום הגעתי במשחקים C&C3 לשבט השלישי(SCRIN אם אני זוכר נכון) ובמשימה השנייה איתו אני לא מבין אך לעבור אותה... אני מקבל יצור שיכול לשלוט באויב אחד בכול פעם ועוד שני רכבים שהם בקצה השני של המפה ממנו. עכשיו מה אני עושה? אני יודע שאני צריך לשמור שהוא לא ימות ולהרוס GDI את המבנה של החיילים. אפשר לקבל קצת הסבר אך לעשות את זה.... תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
ראיתי בהרבה אתרים שקטלו אותו אבל ראיתי כמה טריילירים, זה משחק מדהים.... או שלא?
-
- 49 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
יש לי ויסטה ושאני מנסה להפעיל את המשחק אני מקבל הודעת שגיאה: http://img511.imageshack.us/my.php?image=lppo3.jpg עזרה בבקשה.
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-


