עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by gt6,

    תגידו המשחק קרייסיס יצא כבר להורדה? אני מוריד אותו באמיול מצאתי הורדה באתר אמיול של הורדת המשחק המשחק שוקל 3.7GB

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  2. Started by anatoli,

    אהלן אנשים, מתחושת נוסטלגיה מטורפת הוצאתי את האוספים הישנים שקיבלתי מתנה פעם. יש שם את C&C המקורי, את Red Alert המקורי עם התוספים שלו (ויש לי גם את Dune 2000 ). התקנתי עכשיו את C&C אבל אני לא מצליח להפעיל אותו. ניסיתי להגדיר שווינדוס יריץ אותו בתאימות לווינדוס 95 (כי הגרסא הזו מותאמת למערכת הפעלה הזו), ואני לא מצליח, הוא נותן לי כל הזמן שגיאה. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה? Anatoli.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. יש שם הרים ומדרגות כאלה ואני לא יודע מה לעשות אני מטפס עד הסוף ואין איך לצאת משם .. תיסתכלו אולי אתם עברתם את זה ..? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  4. Started by (G),

    מישהו יכול להמליץ על שרתי משחק של FARCRY אני פונה למי שמכיר או יודע על חברה מסויימת שנותנת את השירות נאמנה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 692 צפיות
  5. Started by stone cold,

    http://www.1up.com/do/previewPage?pager.offset=0&cId=3162473 עוד לא קראתי תכתבה אבל בהתחלה רשום - ככה שניראה לי הולך להיות משחק חזק

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by kobipk,

    קיבלתי באן במשחק ... אני רוצה לדעת איך משתחררים ממנו נ.ב לא השתמשתי באקים

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  7. Started by lmlm,

    הדמו אמור לצאת אוטוטו, המשחק המלא מתקרב ליציאה . חשבתי נעשה דיון לכבודו : Enemy Territory Quake wars המשחק שפותח כבר 4 שנים ולפני יומיים הזהדב ונשלח לשיכפול ,יצא לאירופה ובאוסטרליה ב28 בספטמבר ו2באוקטובר בארה"ב בשאר העולם המשחק אמור לשלב בין המשחקיות של ET ושל Quake וכך ליצור שילוב מעניין ומאתגר ברשת. למשחק היו כמה גירסאות בטא : אחת סגורה, ושתיים פתוחות. למבחר גדול של טריילרים וסירטוני גיימפלי: http://www.gametrailers.com/game/1981.html לקהילה הראשית של המשחק: http://community.enemyterritory.com/ לעלילה של המשחק יש בפריק: http://www.freak.org.il/sg_product~1201410~15~70.htm דרישות : * SOFTWARE REQUIREMENTS Microsoft® Windows® XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 a…

    • 217 תגובות
    • 24.6k צפיות
  8. Started by orlando,

    אני מנסה להתקין אתהמשחק JTF ויש לי 150 גיגה פנויים בכונן D ולמרות זאת הוא נותן הודעה שאין מקום פנוי מה הבעיה שלו

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  9. מפרט : E6600 ASUS P5K DELUXE ASUS 8800GTX 3G RAM VISTA 64BIT כשאני מפעיל את המשחק אני רואה בקטן את האייקון של המשחק ואז נהיה מסף שחור ולא קורה כלום ושאני מסתכל ב-TASK MANAGER אני רואה שרשום ליד השם של המשחק NOT RESPONDING.

    • 4 תגובות
    • 745 צפיות
  10. Started by ben_amitai,

    המשחק יצא היום, למישהו יצא לשחק? אני יכול להגיד שהדמו היה טוב(לפי דעתי) קישורים לדמו: http://www.gamespot.com/pc/action/medalofhonorairborne/download_6177313.html http://www.fileplanet.com/promotions/moha/index.aspx http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=107241 סרטים: http://www.gametrailers.com/game/2764.html

    • 211 תגובות
    • 60.6k צפיות
  11. -------------------------------------------------------------------------------- שלום לכולם!! איפה אני יכול להשיג מכוניות להורדה ב TEST DRIVE UNLIMITED בגירסת ה PC? יש לי את האאודי S4 וניסן סקייליין. ראיתי שב XBOX יש עוד מכוניות.. מישהו יכול לעזור??

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  12. Started by xXaXdXaXrXx,

    מחפס שחקן טוב לשחק נגדו אז אים אתה חושב שאתה אתגר דבר איתי כמובן רק לאלה שיודעים להישתמש בHamachi דברו איתי באיי סי 317950875

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  13. Started by navk2,

    שמעו הוא אומר לי להגיע לאינשהו אבל יש מין שלט כזה שחוסם לי את הדרך... ויש לי כבר אש וטלקינזיס... עוד מעט אני אערוך ואביא תמונה.. ד"א המשחק ממש אבל ממש ממש אבל ממש ממש טובבב !!! ורואים פצצה.. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 910 צפיות
  14. Started by SheZiF,

    שלום, ובכן השאלה מופנת לבעלי Ghost Recon Advanced Warfighter האם שרתים עפ פינגים סבירים למשחק? כי אני שוקל לקנות את המשחק בתודה

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  15. Started by IlanF,

    UT2003 Build UT2003_Build_[2003-04-07_17.42] OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2615 MHz with 2046MB RAM Video: NVIDIA GeForce 8500 GT (6218) Negative delta time! History: UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop ואל תגידו לי לקנות את UT2004... אני רוצה לדעת איך לפתור את הבעיה...

    • 2 תגובות
    • 832 צפיות
  16. Started by Shizel,

    המשחק הוא מעיון FIGHT GAME כזה בסיגנון FIGTH FORCE לPS1 שאתה אולך ומתקדם בשלם דרך הריגת יריבים במכות במשחק מתחילים אם איזה דמות שעוברת דרך שער בין גלקטי או משהו כזה ואתה מגיעה למדבר עם אנשי לטאות וצריך להרוג אותם תודה

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  17. נראה פשוט משחק מעולה עם ה SLOW MOTION וכל זה אם אני לא טועה זה היה אמור להשתחרר כבר לא? http://www.youtube.com/watch?v=bM0Z_haPj4s

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by Godmoney,

    http://www.shacknews.com/onearticle.x/48759

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  19. בסגנון בטרפילד2 וכו, לילד בן 14, מחשב ברמה בינונית (מעבד AMD 3800*2 2.2 Mhz, כרטיס מסך GEFORCE 7600, זיכרון 1GB) תודה

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  20. Started by rroonnii,

    השלב הזה מעצבן איך אני מצליח לעבור אותו? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  21. Started by mrtikit,

    לאחר שניסיתי להתקין גיליתי שהמחשב לא קורא את הדיסק . האם יש אפשרות להוריד את זה מ ea לאור העובדה שיש לי סי די קיי מקורי או אולי ליצור קשר עם הד ארצי? הדיסק של bf2142 כן בסדר אבל עכשיו ש- bf2 לא עובד אני רוצה לשחק רק בו (you dont know what you got till its gone)

  22. חובה לכל חובבי ה RPG, התחלתי אותו היום, משחק מהמם, קיבל ציונים גבוהים מכולם(מעל לפחות85%), מדובב כולו עם דמות מגניבה, קרבות כיפיים, עולם חדשני ומקורי על אמת! איזשהו מכונאי שאיבד את הצוות שלו בעולם זר והחייזרים שם חושבים שהוא המושיע שלהם(לא כזה חדשני) אבל הדמויות מאוד אמיתיות, והגיבור עצמו הוא דמות מצחיקה וCOOL כזאת...הרבה יותר משכנע מגוטיק..ואני חובב מושבע של גוטיק. קיבינמט למה אין משחקים כאלה חדשים?? איזה גאונות. (אגב החברה פשטה את הרגל מזמן, כמו כל המשחקים הטובים...אני צריך לחפש את כל החברות משחקים שפשטו רגל ולקנות את כל המשחקים שלהם -הם בטח הכי טובים שיש) בקיצור לא מאמין שמי ששיחק במשחק הזה יגיד שהוא לא מעולה. משחק משנת 99...3D PERSON SHOOTER כזה, אבל גרפיקה ממש לא מרש…

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  23. Started by (G),

    אתר חדש נפתח לקהילת FARCRY בישראל http://www.farcry-israel.co.nr/ לכל מי שעדיין לא יתנסה במשחק הרשת FARCRY שיכנס לאתר שלנו וירשם לפורום. שם הוא יקבל את כל העזרה שהוא יצטרך. אז קדימה, נראה אתכם שם...

    • 9 תגובות
    • 880 צפיות
  24. Started by id3232,

    שלום יש לי תמשחק ביושוק. הבעייה היא שבהתחלה ששחקתי שמתי את ההגדרות על:HIGH והכל פעל חלק וטוב. כשהגעתי לשלב מסויים(שראיתי את הביג דדי הזה) פתאום המשחק נהייה ממש תקוע ולכן הורדתי ל MEDIUM וזה עזר בקרב שפעל חלק אבל פתאום אחרי זה שסתם אני מסתובב במקומות זה נתקע לשנייה כמה פעמים וזה מרגיז! מישו מוכן לומר לי מה הבעייה?!! ??? תודה

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  25. Started by danield51,

    צריך המלצה למשחק אסטרטגיה...מישהו יכול לתת לי משחק טוב?

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות

דיונים חדשים בפורומים