משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
התחלתי לשחק Star Wars Knights of the Old Republic בפעם השניה אחרי שלפני כמה שנים הקפדתי לבחור דברים טובים בנתיים הגעתי לכוכב הראשון ובחרתי רק דברים רעים עד עכשיו זה לא שינה כלום במשחק אולי יהיו שינוים קטנים אולי יהיה סוף שונה אבל חוץ מיזה הבחירות עד עכשיו היו בולשיט בקיצור אני לא חושב שרוב המשחקים האלו באמת מאפשרים 2 עלילות וחבל לדעתי היו יכולים לעשות כמו בסדרת CNC שיהיו 2 או 3 עלילות לפי הצד שבוחרים וזהו
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, התקנתי במחשב שלי את המשחק Bioshock והכל עבד כמו שצריך, נאלצתי לפרמט, לאחר הפירמוט המשחק לא עולה, ניסיתי התקנה מחדש, התקנתי את הDirectx של אוגוסט התקנתי דרייברים 162.22, 163.44, ועדיין אותה שגיאה התקנתי דרייברים ללוח אם, כרטיס קול, לא עולה מה עושים? מערכת הפעלה : Windows vista hp 64bit, המפרט שמימין תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה קניתי את המשחק הנ"ל וכל הזמן שאני מתחבר לאיזה שרת אני יוצא ממנו ויש לי את ההודעה הזאת. אגב אחרי שהתקנתי את המשחק התקנתי גם את הפאץ' האחרון ה-1.41. ואגב איזה שרתים ישראלים טובים יש ?
-
- 7 תגובות
- 986 צפיות
-
-
כל הזמן שאני משחק או בסינגל או במולטי לאחר כמה דקות זה מכבה לי תמחשב! פעם זה לא היה! זהה ממש מתסכל אני לא יודע מה לעשות ולפעמים זה רק יוצא מהמשחק עדכנתי לגירסא הכי חדשה לא עזר סידרתי את ה-PB לא עזר פירמאטתי לא עזר! נ.ב לאלה שלא הבינו =] BF זה = BattleField
-
- 3 תגובות
- 504 צפיות
-
-
שמעו אני רואה בSTEAM התחילה מכירה מוקדמת של ORANGE BOX. בתוך החבילה נכנסים המשחקים הבאים: HF2 HF2:EP1 HF2:EP2 TEAM FORTRESS 2 PORTAL מחיר החבילה 45$ (בסביבות ה180 שקל). לי המחיר הזה נראה מאוד מושך לעין במיוחד כי מקבלים את כל המשחקים האלה ובמיוחד כי רשום שEP2 לבדו עולה 30$ (RIPOFF...). בקיצור השאלה שלי האם אתם חושבים שכדאי לקנות עכשיו או שאתם חושבים תצא חבילה יותר מוצלחת ומשתלמת בסופו של דבר? (אני בינתיים נוטה לכיוון הקנייה עכשיו...) אה ומה לגבי TEAM FORTRESS 2, מה אומרים על המשחק? הוא יהיה טוב? לפי התמונות הוא נראה ממש כיפי.
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
המפרט זה מה שיש לי בצד.. הרזלוציה 1280 1024.. ואני שם על details: high כשבתוך המשחק זה סבבה.. משחק לי על 75 FPS(כשאני רץ עם הכדור יענו).. אבל כשיש את הקטעי ביניים האלה.. (יודעים.. תגובות של שחקנים וכאלה.. שמראים מקרוב ובכל מני זויות).. המשחק מתחיל לעבוד לי על 10-15 FPS.. מה הבעיה? =SS
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
הדמו יצא לפני כמה דקות, שוקל שני גיגה ובינתיים ראיתי אותו להורדה רק בפיילפלאנט, בטח בקרוב נקבל מירורים נוספים. לינק: http://www.fileplanet.com/176067/170000/fileinfo/Stranglehold-Demo
-
- 96 תגובות
- 10.7k צפיות
-
-
יש לי 160K ואני בעיר השנייה. מה כבר אפשר לקנות בכסף רק בתים?
-
- 8 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום רב ! מזה זמן רב שלא נגעתי במשחק בכלל... לפני כמה ימים החלפתי ראוטר, אבל אני לא בטוח שזה קשור או משהו כזה... אני נתקל בתופעה ממש משונה, שהמשחק מתקשה לעבוד... ולא מבחינה חומרתית מ FPS, אלא מבחינת קונפיגורציית רשת, כל צעד קדימה זה 2 אחורה, יש ריצוד במסך כזה.. אי אפשר להוזיז את העבר הוא זז לפעמים בדיליי.. ובוא נמאר שאי אפשר לשחק ! החלפתי ראטור לראוטר מתקדם מסוג ZONEALARM ROUTER עם אבטחת CHECKPOINT אני לא בידיוק חושב שזה הבעיה מהראוטר מכיוון שהאינטרנט עובד מהר יותר מהראוטר הקודם אשמח לעזרה, טיפים כיצד לפתור את הבעיה, או האם יש בעיה בראוטר הספציפי הזה וכיצד פותרים אותה (פתיחת פורטים וכ'ו) אשמח לתשובה מהמומחים ! תודה וחג שמח!
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 1950XT ומסך 740N של samsung וכשאני מסמן את האפשרות V SYNC ונכנס למשחק אז אחרי איזה דקה של משחק המסך נהיה שחור, הנורה שלו מהבהבת וזהו אין תגובה מהמחשב יותר.. כשאני מבטל את האפשרות המשחק רק... למישהו יש מושג לגבי הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אני ואח שלי משחקים ברשת אבל לא מצאתי אפשרות להוסיף בוטיםכי רק אני והוא זה לא הכי כייף יש אפשרות להוסיף בוטים אולי להוריד איזה תוכנה שמוסיפה בוטים מישהו יודע?
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
הבנתי שדיברו על זה בדיון הראשי. אבל יש שם 63 עמודים \= מישהו זוכר ידוע איך משחקים בביושוק על כרטיס מסך SM2,? ואיזה משחקים ניתן לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח יש לי בעיה עם המשחק scarface המשחק עולה הכל טוב אבל שאני מתחיל לשחק כל המשחק מתושתש ומרוח וזה פעם ראשונה שאני נתקל בבעיה הזאת עדכנתי תכרטיס מסך לגרסה האחרונה של נוידיה (8800gts 640) הנה תמונה לראות מה קורה במשחק http://www.tinypic.ir/files/y8in72gf60i8a8jxp44r.jpg תודה לכל העוזרים!
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום לכולם, (חג-שמח) המחשב שלי עשה ריסטרט פתאומי לפני כשעה, הפעלתי את המשחק והמשחק לא נראה כמו תמיד - חלק,יפה,דברים במקום,במקום זה במקום שכל דבר שאמור להראות חלק הוא נראה כפיקסל,והמשחק נראה מגעיל. עוד הרבה דברים השתנו במשחק אבל שום הגדרה לא חוזרת לעצמה,אני מנסה להחזיר אבל זה לא חוזר. -המשחק הוא Cs- מה עושים? :'( :'( :'( :'( :'( אני עומד למות!!!. עזרה בבקשה!.
-
- 2 תגובות
- 567 צפיות
-
-
אתר שנפתח לפני כמה חודשים (וזמין אגב גם בשפה העברית), ומאוד דומה לפוטסטאר או להאטריק בז'אנר - רק שמדובר בכדורסל ובשליטה על שחקן אחד בלבד (ניתן גם לקבל קבוצה, אבל זה טיפה יותר מסובך...) http://www.cyberdunk.com/?ref=80572 (הלינק מציין שאני הפנתי אותכם, אז אני אשמח אם כאשר תרשמו, אז תרשמו דרך הלינק הזה ספציפית מכיוון שאני מאוד ארוויח מזה, תודה :>) כשנרשמתי למשחק הסתייגתי ממנו בגלל אותן 2 סיבות שציינתי למעלה בקשר לייחוד שלו, אבל למעשה זהו משחק מאוד מהנה וש-קל להתמכר אליו. לאחר שאתם מקבלים שחקן, אתם יכולים לאמן אותו וכך לשפר את היכולת שלו, לנסות ולהתקדם במעלה רמות הליגות והקבוצות עד לקבוצת עילית אמיתית, לנסות ולהגיע לHALL OF FAME (המשחק עדיין בליגה השניה שלו, ככה שזה דווקא…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפעמים יש שרתים שיש להם סיסמא. ואני רוצה להרשם לכת איזשהי. ראיתי שיש תנינים וכו'. בקיצור, איך אני נרשם או משיג סיסמא לשרתים? אני חייב את זה כי בשרתים פומביים יש מלא RADARIM וAIMBOT. וזה ממש באסה לשחק נגדם. עיצות אנשים. בבקשה...
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
משהו יכול לעזור לי ולהגיד לי מאיפה אפשר להוריד מפות לCommand & Conquer 3 Tiberium Wars חפשתי בגוגל ובאימייול ולא מצאתי תודה ושנה טובה לכולם
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודעת מה צריך לעשות פה: זה החלק של הדבורים. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 733 צפיות
-
-
האם קיים במשחק Enemy Territory : Quake War אופצייה של מולטיפלייר או ריבוי משתתפים בלי אינטרנט .
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
אני מבקש שמישהו ששיחק בהרחבה של המשחק המצוין הזה שירשום לי מה מתרחש בהרחבה של המשחק מבחינת עלילה... תודה.
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
מה קרה לכם?! להכרזה: http://www.gamespot.com/news/6178587.html לסרטון: http://www.gametrailers.com/player/24818.html
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
חזרתי לשחק במשחק ושכחתי איך שמים את החתול על הM16... מישהו זוכר? תודה ;D
-
- 17 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
בקרוב יצא ה BETA של CABAL SEA, המשחק יהיה בחינם (כמו EU ו JP) ואם ישראל נכללת באסיה (נשמע הזוי אבל אי אפשר לדעת). למי שלא יודע מדובר במשחק RPG בסיגנון WOW רק שהוא בחינם (ולדעתי יותר יפה ומהנה). בקרוב יגיע ה BETA. http://www.cabalsea.com/index.aspx
-
- 5 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שנה טובה וכאלה התחלתי לפני כשבוע לשחק במשחק, בלי לקרוא מדריכים, בחרתי בBattlemage Redguard מזל(סימן לידה?) לוחם. כרגע הדמות רמה 18 והיא דיי בינונית מבחינת מיצוי (עד שהנתי איך עובדת השיטה של הleveling וכ'ו), אז אני מתחיל חדשה איזה גזע/סקלים/מזל כדאי לבחור כראשיים? כרדע אני חושב על Alchemy Destruction אחד מהarmor (לא יודע איזה עדיף) Sword/blunt כנל יש איזה מוד שמסדר את האינבנטורי? מאפשר תת תיקיות או משהו? כשיש לך כמה דברים בלתי אפשרי לנווט שם איזה מודים מומלצים בכלל ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-


