עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Andrey22,

    השגיעה מופיעה כאשר אני נכנס למשחק דרך קובץ ההפעלה שלו(EXE). "error compiling vertex shader VSShaderpool"

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  2. Started by chenrp,

    קיבלתי הזמנה לCLAN אבל אני עדיין לא מצליח לשחק CW. האם אני צריך SERVER כדי לשחק CW? לפעמים עושים CW ואז צריך סיסמא. מאיפה אני משיג סיסמא?

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  3. Started by a1516a,

    גם כשאני עושה את ההגדרות על LOW המשחק לא רץ חלק..מרצד.. יש לי פנטיום 4 וגיפורס 6600 256 מגה,גיגה זיכרון פנימי,...גם המשחק הקודם (FIFA 2007 ) לא עבד טוב.... אצל עוד מישהו זה ככה?...יש פיתרון?

    • 5 תגובות
    • 912 צפיות
  4. כן כן שמעת נכון... הם פתחו את ההורדה לכולם.. כל אחד יכול לקבל סידי קי... רק תיכנסו לפיילפלנט... http://www.fileplanet.com/promotions/crysis/beta

    • 925 תגובות
    • 98.3k צפיות
  5. חברים , אני על סף יאוש. אני במשימה לפני אחרונה (קינסשאה - חלק 2) ומשום מה כל פעם שאני רוצה לטעון מחדש SAVE שלי (כלומר לעשות LOAD) , המשחק עף. ניסיתי להתקין שוב וזה לא עזר , חיפשתי בפורומים ולא ממש מצאתי תשובות. מישהו מכיר את הנושא?

    • 6 תגובות
    • 753 צפיות
  6. Started by meni99,

    שלום יש לי ויסטה מעודכן אבל אני לא מצליח להפעיל משחקים (bioshck & Stranglehold הוא תמיד רושם לי את מה שכתוב בתמונה המצורפת המפרט vista 32 bit Q6600 לוח gigabyte p35sl corsair 2GB 800 Mhz כ.מסך leadtek 8600gt extreme 256mb מעודכן 163.71 beta אני אשמח לעזרה תודה[br]פורסם בתאריך: 1.10.2007 בשעה 13:25:22 הנה התמונה[attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by itai_1813,

    אני בשלב שאני חושב שהוא קצת לקראת הסוף ומישהו שמדבר איתי (ברדיו בצד-לא זוכר את שמו) כל כמה דקות מוריד לי קצת מה- max health והחץ מוביל אותי לדלת נעולה שנפתחת רק בעזרת קוד... מה הקוד? או איפה משיגים אותו?

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  8. Started by amirn,

    היי אני חדש בתחום המשחקים, היום יש לי עכבר ומקלדת רגילים. רציתי לדעת אם כדאי לקנות בקר מיוחד למשחקים, ואיזה סוג (ודגם)? גויסטיק/גיימפד/עכבר מיוחד... ? האם זה משנה את חויית המשחק? (למשחקים כגון: FIFA, HL2, NFS, GTA וכו') תודה

    • 38 תגובות
    • 6.2k צפיות
  9. Started by davidcohen,

    היי, תקשיבו אני לא מצליח לכתוב כינוי ארוך, כאילו איפה שרושמים את הכינוי אני רואה את כל מה שאני רושם אבל במשחק לא רואים את כולו ואני רואה כינויים של אנשים אחרים שהם הרבה יותר ארוכים משלי איך אני יכול לעשות אותו באורך כמו שלהם ? תודה

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  10. האתר הרשמי - http://assassinscreed.us.ubi.com/index.php טריילרים - http://www.gametrailers.com/player/25538.html http://www.gametrailers.com/player/19861.html http://www.gametrailers.com/player/13564.html http://www.gametrailers.com/player/10406.html יוצא ל - Xbox 360 , PS3 , PC תאריך יציאה - נובמבר 2007 נראה עוד משחק מבטיח מיוביסופט,שילוב של הנסיך הפרסי וספלינטר סל עם גרפיקה סוף הדרך! מה אתם חושבים על המשחק ?

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  11. Started by lader,

    כרגע סיימתי את דום 3 ואני לא יודע האם כדאי לי לשחק קודם בהרחבה של דום 3 או בהאלף לייף 2 קודם. (שמעתי שיש בהרחבה של דום חיקוי לרובה הגראביטציה). מה אתם אומרים?

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by tamir245,

    חבר'ה זהו רשמית יצא הדמו של Football Manager 08 - כמה שחיכינו לזה..... אין עדיין שחרור רשמי למשחק עצמו - מדובר על לפני כריסמס אבל בלי תאריך רשמי(הלוואי שזה יהיה מחר.....). כל הפריקים של הסדרה מוזמנים להגיב.

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  13. Started by שי הלוחש לטכנולוגיה,

    האם ישנם חברים בפורום המשחקים CS:S והם אחרי הצבא לדוגמא? אני יודע שאולי זה ישמע מוזר אבל אני אחרי שחרור משחק את המשחק (אחלה משחק), אבל מוזר לי לשחק עם ילדים בני 13, מה גם שקצת קשה לסבול את ההתנהגות הילדותית (טוב זה טבעי), בכל מקרה אשמח לראות תגובות של כאלו שכן.

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  14. אני מחפש משחק אסטרטגיה בסגנון איג' אוף אמפיירס 3 רק יותר חדש תודה..

    • 13 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום לכולם. ברצוננו(מספר חברים..) לפתוח סרבר גדול(מינימום 18 שחקנים-24 שחקנים) ולכן אנחנו צריכים עוד שותפים שיעזרו לקנות,אנו 5. מי שמשחק בקאונטר סטרייק שיצור קשר בבקשה, אייסי:58825562 מסן:admin@firstgtaworld.biz אימייל:moshikoalis@gmail.com תודה רבה לכולם,ויום טוב.

  16. Started by טל אזולאי,

    שאני לוחץ על 3 זה עושה מצב איטי כזה ואני יכול לפוצץ את כולם .. אז שאני יורה זה יוצא ממש מגעיל כזה מטונף ייריות מטונופות הרבה .. .. זה הורס לי את כל ההנאה .. מה זה יכול להיות ? [attachment deleted by admin]

  17. Started by SteelCat,

    התקנתי את המשחק ועל הסרט הראשון הוא עושה לי בעיות. הפריים רייט נמוך והסאונד מקפץ ומתעוות. מישהו מכיר את הבעיה ואיך לפתור אותה? יש לי Intel C2D E6600 nVidia GeForce 8800gts 2GB Ram

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  18. שלום אני חדש פה.. יש לי כמה בקשות 1 WORMS 4 2 ו/או ריימן 3 בעברית 3 ו/או ריימן 2 עבערית זה מסודר לפי העדיפיות אה.. ויש לי שאלה: מישהו כאן משחק EUROFIGHTER TYPHOON ? דרך אגב סמיילים קולים

    • 8 תגובות
    • 3.8k צפיות
  19. Started by moshe_91,

    מה המצב אנשים ?! אז ככה ... יש איזה מין מעלית שאני צריך להכנס אליה ואני לא יודע מה הסיסמא לשם ... הנה תמונה: http://img249.imageshack.us/img249/5351/71608942ub0.jpg מישהו יודע איפה אני יכול להשיג את הסיסמא ?.. תודה מראש, משה

    • 5 תגובות
    • 683 צפיות
  20. Started by Dman86,

    שלום רב, קניתי Fifa Manager 2007 מ BUG לפני כשבוע. המשחק מקורי לחלוטין. המחשב לי עומד בדרישות הרשומות על האריזה ואפילו טיפה מעבר. התקנתי את המשחק על המחשב וכשאני בא להיכנס זו ההודעה שאני מקבל. ניסיתי להיכנס ל support של החברה ול support של המשחק ולא מצאתי שום פתרון. מישהו נתקל בזה אי פעם? למישה יש רעיון? בתודה מראש,

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  21. Started by shben,

    איך שאני מעלה את המישחק לדימון טולס,המחשב עושה לי ריסט,לא מגיע לי אפילו ל SETUP כבר הורדתי 3 פעמים את המישחק,יש לי כרטיס מסך 6800 ULTRA מחשב חזק מאוד,אני מישתגע,מישהו ניתקל בזה?

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  22. Started by RDS,

    טוב תראו, בזמן האחרון יצא BIOSHOCK, ורק אז הבנתי שאני פחות אוהב משחקים כאלה... לדוגמא מאוד אהבתי את COD2 ואת FAR CRY בזמנו... יש המלצה למשחק בסגנון הזה? שמתי לב שבאחד האשכולות תארתם את BIOSHOCK כמשחק חושך... אז אם אפשר משחק שהוא לא בסגנון הזה... תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  23. Started by Dror520,

    איך אני עושה את הטריקים במקלדת ולא בשלט ??

  24. Started by Born2Kill,

    משחק מרוץ מכוניות ראלי, אין פה מה להרחיב, תהנו: http://www.gamershell.com/download_21201.shtml לאלה שיש להם ויסטה וכרטיס DX10, תביאו תמונות...

    • 7 תגובות
    • 877 צפיות
  25. Started by 99 ewn,

    בספידרמן 3 יש קטע שהוא נמצא בתחנת רכבת מתחת לאדמה בקטע במשימה זו שצריך להנמיך את אמת המים ולמצוא דרך אחרת לרכבת.איך עוברים את הקטע? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות

דיונים חדשים בפורומים