משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום, במשחק אני כל הזמן אוסף סוגים שונים של יהלומים, אם זו פנינה או רובי או יהלום רגיל, יהלום כחול (שכחתי מה השם) וכו'. מה לעזאזל עושים איתם? אני סתם אוסף ומוכר בשביל כסף, יש להם מטרה במשחק?? ושאלה נוספת, גנבתי מהאגודה של הלוחמים חרב זכוכית אדומה כזו, אבל משום מה הכוח שלה 1, והיא לא שווה כסף בכלל ואיך שאני נותן איתה מכה היא נשברת ואז שוב אני צריך לתקן אותה. מדוע? ואיפה אפשר להשיג חרבות כאלו?? אני כבר ברמה 11 ולא מצאתי אחת כזו למכירה עדיין... תודה.
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אני התחלתי את דרכי כגיימר בגיל 9 (המשחק הראשון ששוה איזכור היה יומו של הטנטקל שאחותי קנתה לי). מגיל 13 כבר נכנסתי לזה יותר רציני והייתי מתחיל לברר על משחקים באינטרנט צב. היום אני בן 22. עד לפני שנתיים עוד היו משחקים שהיו מלהיבים או כאלה שחיכיתי להם בטירוף... אם רק היה לכם מושג כמה שעות ללא שינה העברתי בציפייה לטרייבס 2 בזמנו, שבסוף למרות הבאגים היה משחק הרשת המהנה ביותר ששיחקתי בו עד היום. בשנה האחרונה האפטיות שלי למשחקים הפכה גדולה יותר ובעצם מאז ביושוק שהיה איזה ניצוץ מההתלהבות של פעם, לא מצאתי משחק אחד לרפואה ששווה את הציפייה שלי (או את הויזה שלי, במיוחד במחיר מלא). גם לכם זה קורה? או קרה? זה די מבאס אותי, גיימינג זה אחד התחביבים הכי גדולים שלי ופתאום להגיע להבנה …
-
- 83 תגובות
- 7.5k צפיות
-
-
האם גם לכם הפריימים יורדים בחצי כאשר אתם פותחים את הפנס ? אשכרה אני מקבל איזה 100 פריימים ולא משנה איפה שאני פותח את הפנס הפריימים יורדים ל-50-60.. מה זה????
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
על המחשב אני מתכוון שהכל על HIGH (או VERY HIGH - מה שיש). ועל ה-XBOX 360 על מסך פלזמה עם HD (אבל לא פול HD). זה פשוט מעניין אותי כי ל-XBOX360 המשחק יצא עכשיו ולמחשב לפני כשלוש שנים בערך. תודה.
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
בהתקנה זה מבקש ממני לעשות משתמש און ליין ובלי זה אני לא יכול להמשיך להתקין ושם זה רוצה ממני registration key ו pre order code מה לעשות ? =[
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם UT3 כל פעם שאני מקטין את המשחק וחוזר אליו יש מסך שחור או שרואים את הדסקטופ - לא רואים כלום מהמשחק רק שומעים אותו. כרטיס מסך Asus 8800GTS הורדתי אתמול את הדרייברים האחרונים ונמשכה הבעיה זה קורה רק במשחק הזה תודה מראש למי שיעזור =]
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_21791.shtml
-
- 5 תגובות
- 738 צפיות
-
-
1) איך הגרפיקה? 2) יש עלילה יפה? 3) הקרבות כפיים? 4) המשק בכללי שווה? תודה
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
אני יכול להעביר לחבר את המשתמש של הsteam שלי שהוא יוכל להוריד את המשחקים שאני כבר קניתי? אין פה בעיה של חוקיות אני חושב כי זה כמו שנגיד קניתי דיסק אז אני מעביר את זה למשהו, לא?
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
-
שלום, התקנתי היום את המשחק הנ"ל והבעיה שיש לי היא שהוא מזהה שיש לי מחשב חזק וכרטיס גרפי חזק והוא נותן לי באופן אוטומטי הגדרות גרפיקה ורזולוציה גבוהות. אבל הבעיה היא שהמסך שלי תומך ברזולוציה מקסימלית של 1366X768 השאלה שלי היא איך אני יכול לשנות את ההגדרות מבלי להכנס למשחק וככה להפעיל אותו כדי שבמשחק עצמו אני יוכל לעבור להגדרות המתאימות לי. תודה מראש! מקווה שתוכלו לעזור..[br]פורסם בתאריך: 2.11.2007 בשעה 11:11:34 הצלחתי לפתור את הבעיה.אפשר לנעול... למי שתהיה בעיה דומה יוכל לפנות אלי בפרטי
-
- 0 תגובות
- 512 צפיות
-
-
לידיעה ב-Gamer וב-Vgames האתר הרשמי. כבוד.
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן חברה, יש לי דיסק DVD של המשחק פיפא מנגר 08,נכנסתי להתקנה עשיתי מה שצריך ולקראת סוף הההתקנה הוא רושם לי "הכנס דיסק",וזה גרסת DVD וזה דיסק אחד..מישהו יודע מה לעשות? בתודה מראש,דן.
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני לא מבין אני רוצה לשחק בבטלפילד 2 או ב CONTROL STRIKE בסרברים אבל עושה בעיות לא מראה לי את הסרברים אז אוליי כדי לשחק אונליין אני צריך לקנות את המשחק האורגינל או שמוריד ומתקין איזה פאטצ כדי לעבוד ....
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
-
-
דרישות: http://www.gamershell.com/download_21791.shtml
-
- 1 תגובה
- 719 צפיות
-
-
היי, שמעו אני כבר משחק הרבה זמן CS ויש בעיה שמציקה לי מאז ומתמיד - העכבר שלי לפעמים פשוט נתקע לכמה שניות ואני לא יכול להזיז ת'כוונת והמסך כאילו קופא וזה המשחק היחיד שזה קורה לי. קיצר עכשיו הבעיה ממש עולה לי על עצבים בגלל שבמקרים כאלה אני נראה כמו NAB אם הורגים אותי. למישהו יש פתרון? מצטער אם זה לא בפורום הלא נכון פשוט זה קשור לCS.
-
- 7 תגובות
- 932 צפיות
-
-
http://vgames.co.il/news_article.aspx?NewsID=13969
-
- 3 תגובות
- 687 צפיות
-
-
-
המשחק יצא! כן כן......... זה לא מפתיע אף אחד מאיתנו שיוצאי Blizzard, אולי החברה הטובה ביותר בעולם, יודעים לעשות משחקים. חברת ArenaNet עשתה זאת עם תואם-דיאבלו ברשת - Guild Wars, ועכשיו חברת Flagship Studios הצעירה רוצה לעשות זאת עם Hellgate London, גרסה עתידנית, אפוקליפטית ותלת-ממדית של אותו משחק נהדר אשר עד היום הוא משחק ה-Hack&Slash הטוב ביותר אי פעם... ב-Hellgate: London, בעתיד הקרוב, כוחות דמוניים פלשו לעיר העתיקה לונדון והחריבו אותה על היסוד. בני האדם ברחו ונסוגו מתחת לאדמה, ושם עמלו על טכנולוגיה חדשנית אשר משלבת בין קסם אשר נלמד על ידי ארגוני כהנים ונזירים עתיקים, וטכנולוגיה חדישה. אדם אחד מהמלאכים, לוחמי צדק אשר יוצאים לנקות את פני השטח מהזוהמה הדמונית. אתם עוש…
-
- 77 תגובות
- 7.7k צפיות
-
-
Tov az kaha 99% she ani kone CoD4 dereh steam. ha beya sheli im steam she yesh li mehirut mafna pahot me 10 kb/s ani mefahed liknot et cod4 ve lehakot shavua ad she hu yered :'( :-\ az kitser yesh lemishu pitaron la beya Yesh li router ba bait D-Link DI-524 ulay ze ha beya huts mize lo yodea ??? toda le kol ha ozrim tmuna lehamhashat mehirut http://img529.imageshack.us/img529/8599/mafaneu1.jpg
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
היי המחשב/משחק מזהה או שיש צורך בהגדרות מיוחדות? ובכלל איך זה לשחק עם Gamepad ?
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
I just bought the orange box and I'm having problems with steam. The first issue I had was that there wasn't an English installation on the CD (only Finnish, Dutch etc, what the fuck?) but I got around that by downloading steam online. Now it won't let me install the games off the CDs, It wants to download them. How do I make it install off the CDs? The CDs don't autorun by the way.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי כמה דקות משחק הוא יוצא מהמשחק דרייבר של כרטיס מסך מעודכן מה יכול להיות הבעיה ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 597 צפיות
-
-
טוב יש לי חשבון סטים הכולל כמה מישחקים. [1.6, Source, CZ, Garry's Mod] ועוד כמה. כשאני רציתי להתקין בתחלה את ה-1.6 הוא רשם שהסרבר עסוק מידי, ניסיתי אחרי כמה שעות וגם אז נחשו מה, הסרבר עדיין עסוק. החלטתי לנסות משחק אחר [Garry's Mod] והוא התחיל בהתקנה ללא שום בעיות. לפי המיקרה הזה חשבתי שזאת הייתה רק בעיה זמנית ולכן ניסיתי להתקין שוב את 1.6 אך גם אז הסרבר היה עסוק. מהמקרה הזה הסקתי שאולי יש בעיה במשחק עצמו וניסיתי את סורס ונחשו מה? הסרבר שוב עסוק. בקיצור ניסיתי את כל משחקי CS ואף אחד מהם לא הצליח לפנות כמה דקות מחייו כדי שיותקן אצלי במחשב.
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
היי חברה אני מחפש בעיקר את הקטעים של הלחימה נגד הhunters והקטע בהתחלה עם ארבעת העמודים שמזהירים מתי הantlions באים (במיוחד את הקטע הזה כי המוזיקה הייתה מאוד טובה שם. יש למישהו דרך איך אפשר להשיג את זה?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-


