עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני רוצה למחוק רק את הסרטים שבכניסה למשחק ואת הסרטונים שבמשחק עצמו להשאיר.. איזה למחוק? תודה.

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  2. האם Enemy Territory: Quake Wars הוא רק משחק רשת ? או שיש גם משחק ללא רשת ? כלומר SINGLE PLAYER

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  3. Started by idoking,

    אני רוצה לקנות משחק אחד מבין אלה אבל אני לא יודע במי ליבחור: Crysis UT3 COD 4 אני רוצה שדבר אחד יהיה במשחק מולטי טוב כי את הסינגל אני יכול להשיג בדרך אחרת אתם יודעים איך. בבקשה תעזרו לי אני חושב שאני ילך על UT3 הוא Crysis.

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by SciFi7,

    שלום הורדתי את הגירסא של WOW ל-10 ימים עכשיו אני רוצה לשחק עם חבר שלי שיש לו את המשחק המקורי אצלו במשחק הוא יכול לבחור בין מדינות - בשרתים לי יש אפשרות רק לבחור בין oceanic ל-united staits ואצלו יש אפשרות לכל המדינות, איך אני עושה שאני והוא נוכל להיכנס לאותו שרת? בגלל שניסו אני נכנסתי בטעות לשרת הגרמני והוא לשרת הצרפתי, שלשניהם יש את אותו השם. תודה רבה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  5. Started by RoNeR,

    יש לי בעיה... התקנתי תשמחק rise of nation ואת התוספת Rise of Nations Thrones and Patriots הם לא עובדים שאני ניכנס למשחק הוא מראה את הסירטונים של ההתחלה ואז שולח הודעה Rise of nations cannot run with the monitor display mode set to 256 colors. Please change monitor display to 16-bit color or greater המחשב שלי עובד על רזולציה 1680X1050 עםכרטיס מסך GF7300gs אני חושב שזה אמור להספיק לעלות את המשחק הזה למישו יש מושג מה היא הבעיה פה?

    • 2 תגובות
    • 651 צפיות
  6. הוא רושם לי שאני לא מ-USA למרות שסימנתי בהרשמה ארה"ב http://img208.imageshack.us/img208/8781/farcryqn4.jpg חשבתי שהמשחק חינמי

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  7. Started by ShrekHunter,

    ממשק בפולנית??? האם זה כל המשחק , דיאולוגים/שיחות והכל??? או שזה רק התפריט במשחק?????

    • 2 תגובות
    • 952 צפיות
  8. הכותר החשוב ביותר של אקטיביז'ן לשנת 2007 מגיע אלינו.והציפיות מהולות בהתרגשות יתירה מציפות אותי ואני בטוח שאת כל חובבי סידרת המופת הזו ובכלל חובבי משחקי יריות מגוף ראשון. קבלו במחיאות כפיים את בואו של המלך קוד הרביעי שם המשחק:Call of Duty® 4: Modern Warfare ז'אנר: משחק יריות מגוף ראשון FPS פיתוח המשחק- Infinity Ward הפצה- Activision מס' שחקנים- 1 + מולטי תאריך יציאה-6-9 נובמבר (אירופה/אמריקה) אתר הבית של המשחק- http://www.callofduty.com/ וויקי-כל המידע http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_4:_Modern_Warfare ביקורות ושאר ירקות - http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/callofduty4modernwarfare דמו להורדה מכאן - http://videogames.yahoo.com/xbox360/ca…

    • 4k תגובות
    • 428k צפיות
  9. זה אפשרי בכלל? בדמו..

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  10. Started by FeedMe,

    Aperture Science: We do what we must, because we can.

    • 3 תגובות
    • 970 צפיות
  11. Started by davidcohen,

    אם יש לכם נימוק חזק למה שבחרתם תכתבו כאן

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  12. איך הורגים את הבוס הראשון במשחק INFERNAL

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  13. Started by nnfyrbsnss,

    קניתי Counter Strike : Source מקורי (מניו יורק) ויש איתו בעיה, כשאני נכנס לסטים בMy games יש את הCSS אבל הוא על Downloading ב 43% ואין מהירות הורדה, ככה זה תקוע כבר הרבה זמן ואני לא יודע מה לעשות. המפרט שמימין מערכת הפעלה Windwows Vista X64 תודה לעוזרים.

  14. Started by zomero,

    התחלתי לשחק טיפה במשחק(שעה+-) ואני חייב לציין שמודבר במשחק כיפי אחרי שמבינים את הרעיון (אני התחלתי להבין מערכת הקרבות קלה צריכים למצוא קבוצות קטנות של אויבים בהתחלה ואז לעבור לגדולים) את הסרטון בהתחלה העברתי כך שאני לא בדיוק יודע מה העלילה ומה רמתה.. אבל הבנתי שאמשחקים סוכני nsa שונים (אני חושב שזה אותו אירגון של סם פישר) העיקרון הוא לחסל כנופיות וטלהר את העיר על אזוריה השונים מכל מיני מרעין בישין... קיצר תנסו ותחוו דעה

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  15. Started by Tal14,

    שלום קיבלתי מחדש חדש לפני שבועיים בערך, התקנתי הכל שיחקתי CS ועבד בסדר גמור כמה ימים אחרי זה קיבלתי ראוטר אלחוטי,המחשב שלי מתחבר לראוטר בצורה אלחוטית ושם התחילו הבעיות כאשר המחשב השני מפעיל דברים באינטרנט מתחילים לאגים אחרי כמה ימים החלטתי להתקין ויסטה התקנתי ויסטה והיו מלא באגים פירמטתי והחזרתי לXP ומשם התחילו בעיות כרגע יש לי פעם בדקה בערך כשאני משחק בCS עצירה של המשחק,עלייה של פינג ואז יורד חזרה זה ממש מעצבן(לפני כמה זמן זה הראה לי שגיאה - cl_entitypacket אבל זה כבר לא מראה את זה) ניסיתי להחליף קונפיג,ניסיתי הכל,זה קורה גם כאשר המחשב השני סגור\לא מפעיל כלום מה אפשר לעשות ? אני כבר התייאשתי,תודה

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  16. Started by gizzz,

    הגעתי למסך שמנסים להבריא את השותפה ויש עוד שני חיילים חוץ ממני שנלחמים בעקרבים ,אחד מהם עם תיק עזרה רפואית שמנסה לתת לי עזרה אבל אני לא מצליח לקבל את העזרה הרפואית, יש שם ממש באג. למישהו היה את זה?

    • 2 תגובות
    • 522 צפיות
  17. כשאני משנה את הרזולוציהל-1024x768 אז הכל נתקע ויוצא ל-windows, והתקנתי דרייבר הכי חדש של ATI. במחשב הנייד המשחק לא עושה בעיות, ואפשר לשנות רזולוציה. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  18. הורדתי עדכון מהאתר הרישמי הישראלי של ה NBA וזה לא עזר, יש למישהו פתרון?

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  19. Started by DarkMoh,

    אז ככה, כמו שכולם מכירים - יש משחק שקוריאם לו GTA:SA. למשחק הזה יצא גרסת מולטי שבעיקרון הפכה לגרסה של "Deathmatching" משעמם. הסרבר הזה שונה, הסרבר הזה הוא סרבר Roleplaying. בעיקרון פה אתם ממציאים לעצמכם דמות וחיים אותה: כל החלטה קטנה שלכם יכולה להשפיע על אופי העיר בעוד כמה ימים, אפקט הפרפר. יש לסרבר כמה חוקים, הוא מתנהל בצורה קפדנית לרמת Roleplaying גבוהה - ככה שאם פתאום תגידו בצ'אט הרגיל "LOL"... כנראה שתקבלו קיק ואזהרה. אתם הדמות שלכם, אתם לא מישהו שיושב ליד מחשב - זה מה שהסרבר הזה מנסה לעשות. -- כרגע, אגב, יש קצת משתמשים [8-10] ובערב בערך 30-40, זה בגלל שהיו בעיות בגרסה הקודמת ועכשיו הם מוציאים סקריפט חדש לסרבר עם המון המון אפשרויות חדשות, ובגלל שהסקריפט לא גמור…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. כן אני יודע... גיליתי ת'משחק התותח הזה קצת באיחור... אני כרגע בשלב שאני נפגש עם רוזה בספריה... שרשום Find Rosa. זה נחשב שלב מתקדם? עוד כמה יש בערך? אני לא רוצה שייגמר... תודה

    • 11 תגובות
    • 697 צפיות
  21. Started by TAsraf,

    גיליתי שעובדים על מולטיפלייר למאפיה 1 המשחק הכי אהוב בכל הזמנים לפחות עלי! Mafia Multiplayer - Never play alone again זה שמו של המולטיפלייר או בקצרה MMP אני מפתח ציפיות כי סוף סוף נוכל להוציא עוד קצת מיץ מהמשחק שאף פעם לא נמאס ממנו!! ;D ;D קצת פרטים : הודיעו שבהמשך השנה כנראה הם ישחררו Beta פתוח,בנתיים כלום לא זז אבל אם נצביע להם בתחרות ונשלח להם אימיילים ותגובות שאנחנו תומכים בהם הם כנראה ירצו לשחרר!! :xyxthumbs: הבלוג הרישמי של המפתחים 2 סרטוני וידאו ביוטוב של המשחק רשת הצבעה למוד ב100 המודים של מאפיה (זה חשוב שתצביעו!) שימו את הקוד הבא בחתימות בבקשה זה חשוב : [url=http://moddb.com/scripts/topsite.php?action=out&id=4588] [img=http://moddb.com…

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by huhxd,

    בהתקנה זה מבקש ממני 2 סריאלים.. שמתי אותם. אחרי שאני מתקין אני שם את הקראק, נכנס למשחק ואז הוא רושם לי COULDNT VERIFY MEDIA. הורדתי עדכון למשחק, אני בא להתקין זה רושם לי שזה לא מוצא את התקיה ולא שיניתי את המיקום שהוא רצה להתקין בהתחלה. מה אני אמור לעשות?? תודה.

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  23. Started by mikko,

    טוב קניתי את COH דרך steam סבבה הכל טוב יפה עכשיו נניח שאני קונה את OF על דיסק אני יכול להוסיף את ה cd key ל Relic account וזה יפתח לי את OF בסטים כי יש לי בתוך COH הרגיל add product וגם הוא מופיע לי כ preload ב mygames אני יודע שלהוסיף לתוך הסטים ישירות לא עובד לפי מה שקראתי פה http://tinyurl.com/2hpqjg השאלה אם זה יעבוד דרך המשחק עצמו ולא דרך סטים

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  24. Started by ¥«::Ru§§iaN_BoY::»¥,

    שלום לכולם, אני משחק באינטרנט בבאטלפילד 2 וההרחבה (הכוחות המיוחדים) וכל הזמן יש פינג ענק 150 ואפילו עד 340 (אימיול כבוי). תעזרו לי בבקשה. תודה מראש.

  25. תודה.

    • 5 תגובות
    • 879 צפיות

דיונים חדשים בפורומים