עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Lost Spirit,

    אתר המשחק - http://campus-game.com/ http://pc.ign.com/objects/951/951328.html http://www.gamespot.com/pc/adventure/campus/index.html התחלתי לשחק וכבר בהתחלה אינני מצליח לפתור קווסט ראשון, כנראה הראש שלי לא מתאים לזה. בכל מקרה, אני לא רוצה לרדת מזה כי המשחק מאוד מעניין, מעניין אותי לדעת אם יש כאלה שגם משחקים בזה, ואם כן אם יוכלו לעזור לי בקווסט הראשון - למצוא את התיק האבוד [או את פדרו :-X]. ולא, אין FAQ בgamefaqs ולא מצאתי פיתרונות בשום מקום אחר. תודה לכל עוזר.

    • 0 תגובות
    • 742 צפיות
  2. Started by AMIT_MEG,

    יש לי אינטרנט 5 מגה וכרטיס מסך 9550 אבל על חיבור x4 לא x8 ויש לי עכבר g5 פעם שהייתי משחק לא הייתה לי את הבעיה עכשיו שאני משחק אז כול פעם העכבר ניתקע לי ואנני לא יודע למה כאילו אני מוזיז אותי ימינה ואז בעמצה זה ניתקע וממשיך מה יכולה להיות הבעיה ??? תודה לעוזרים זה כאילו יש לי "דופ לעכבר"

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Netanel o_0,

    מה הסיכוי של ביושוק לרוץ (אפילו על ההגדרות הכי נמוכות על 640/480 או 800/600 המחשב: P4 3.2GHZ 1G DDR 400MHZ 9200 RADEON.

    • 6 תגובות
    • 684 צפיות
  4. Started by mikitimsit,

    שני סיראלים שמתי ואחרי שזה מתקין את המשחק אני מפעיל אותו ובתוך המשחק הוא אומר לי שהקוד ששמתי שגוי ושאני יקיש קוד אחר זה ממש מוזר שהוא נותן להתקין את המשחק עם קוד שגוי ואחרי זה שאני נכנס אליו הוא אומר לי להביא קוד אחר

    • 2 תגובות
    • 545 צפיות
  5. Started by amit123,

    אחרי שבוע ומשהו סוף סוף הצלחתי להיכנס לתוכנה...אבל כשזה נכנס זה כותב לי שעות מחפש עדכונים למשחקים ולא מראה לי את הרשימת משחקים....ואחרי שזה מסיים זה רושם לי על המשחקים updating:0% ולא מתחיל להוריד...זה ככה כבר כמה ימים(ימים...לא שעות!)זה לא מתחיל להוריד אפילו לשניה גם לא בלילה...ניסיתי לעשות ריסטרט מאה פעמים וגם לעשות pause/resume להורדה וכלום לא עוזר! בבקשה תעזרו זה ממש דחוף!

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  6. Started by pringles,

    יש לי מקורי והכל קניתי בקיצור אני רוצה לשחק וכל הזמן אני אחרי 5 שניות ניזרק מהשרתים ומקבל הודעה שיש בעיה עם PUNKBUSTER הזה אז עידכנתי את המישחק עידקנתי את הפאנקבאסטר הזה וזה עדיין ממשיך איך אני מפעיל אותו לעזזל בבאופשנס של המולטי הPUNKBUSTER על YES הוספתי גם את המישחק בתוכנה הזאתי שלו ועידכנתי זה קורה הרבה יותר מידי לפעמים אבל אני כן מצליח בלי בעיה לשחק ושמתי לב שבמשימות שפועלות אין את השם של התוכנית של פאנקבאסטר אולי זה בגלל זה?... מקווה שתעזרו לי

    • 1 תגובה
    • 478 צפיות
  7. Started by OuTsIDe,

    טוב אז ככה אני משחק בבית שלי במשחק הכל עובד צרבתי את המשחק לחבר ואצלו זה לא פותח את הקבצים משהו יכול לעזור אולי הוא יודע למה זה ככה? תודה לעזורים

    • 1 תגובה
    • 519 צפיות
  8. אני מאוד אהבתי את המשחק הזה, ובמיוחד את אפקט ה-slow motion, אז מה אתם ממליצים?

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by SpEcToR,

    חבר שלי צריך עזרה.. יש לו בעיה..

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  10. Started by DimaX,

    יש לי קומפליט(גירסה 4) והשביתה הורגת אותי משיעמום אז יש לי זמן לשחק! תכתבו מסנג'ר או אייסי פה או בהודעה פרטית.... אנא ציינו אם אתם נובים גמורים או לא...

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות
  11. שלום לכולם. אני משחק במשחק PRO STREET ונתקלתי בבעיה מוזרה מאוד, במחשק עצמו, למכונית יש נטייה ליסוע שמאלה.... כאילו יש איזה פנצ'ר או משהו כזה... למכונית פשוט יש נטייה שמאלה! שאני נוסע ישר המכונית פשוט נוטה קצת שמאלה ולא הבנתי ממה ואיך זה נובע! אין כפתור לחוץ או משהו כזה.. וניסתי כם לבדוק בהגדרות של המשחק אך ללא הצלחה.... תודה

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  12. Started by alex15,

    איזה משחקים יש ברשת כאילו אקשן אני משחק ב WARROCK וגם ב TACTICAL OOPS אבל מה עוד יש ברשת משחקעם אקשן ?

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  13. Started by daniel89,

    אני לבל 37... יהיה מעניין גם (חוץ מהלבל) אם תגידו כמה זמן (כתוב לכם איפה שכתובות כל המשימות..) אתם משחקים.... דניאל.

    • 5 תגובות
    • 875 צפיות
  14. Started by Pythagoras,

    שאלה של NOOB איך אני רואה על כמה FPS המחשב שלי מריץ משחקים ? לדוגמא אני ב CRYSIS ואין לי מושג איך לראות על כמה FPS זה רץ.. אשמח לעזרה תודה חבר'ה

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by galedri,

    הורדתי את המישחק בשבעה חלקים וזה ירד לי בתיקיות של ווינראר עכשיו כשאני פותח אותם יש לי בפנים עוד תיקייה קטנה של ווינראר וכשאני רוצה לפתוח אותה מופיע לי מין מלבן כזה ובצד יש משולש צהוב עם סימן קריאה בצבע שחור ולמטה רשום: ! C:\NFS PROSTREET\התקנה\nfsps-www[1].iDown.tv1.r00: You need to start extraction from a previous volume to unpack Need.For.Speed.Pro.Street-RELOADED-www.iDown.tv\rld-nfps.iso ! C:\NFS PROSTREET\התקנה\nfsps-www[1].iDown.tv1.r00: No files to extract מה זה אומר?

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  16. Started by Lupin,

    המשחק קצת מקרטע לי..אבל המחשב שלי עומד בדרישות למשחק. יש פאץ' שמסדר את זה?

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  17. הורדתי את ה-Supreme Commander World Map Patch ואין לי מושג איפה להתקין.. כאילו כשאני מתקין אז הוא מחלץ קבצים ותקיות ואני לא יודע איפה להתקין אותו.. מישהו יודע?

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  18. היי אני באמת שלא מבין את זה, יש לי מחשב-על (תסתכלו על החומרה שלי ) ועדיין אני לא מצליח להפעיל את המשחק על הגדרות טובות, אם אני משחק על מדיום ובלי AA, כי אם אני מעלה אחד מהם, המשחק מתחיל לקרטע!! יש פיתרון לזה? הרי ברור שזה לא אמור להיות כך, כי GEARS OF WAR נראה פצצה ורץ חלק חלק על ההגדרות הכי גבוהות!!

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  19. Started by Frequency,

    היש לי את המשחק והכל אבל כשאני ניכנס זה עושה לי מסך כחול כזה דיי דומה לבאג המוכר שיש בווינדוס ואז כמובן שאני חייב לעשות ריסטרט והוא כתב לי גם שהוא זורק \ משליך משהוא שקשור לזיכרון.. מה אני עושה? מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה לעוזרים [: *מקווה שאני שואל במקום הנכון

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  20. Started by -LosNir-,

    היי! הוציאו מוד ל HL2 שמבוסס על הדגמה שהייתה ל EP3. המוד נקרא "Missing Information", והוא בעצם "מוד ל EP3". המוד הוא בתוך ה Borealis! הורדה: http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/download.html?sid=6145287 אני עכשיו מוריד אותו, על 10 אחוז

    • 22 תגובות
    • 3k צפיות
  21. FreeTrack היא תוכנה חינאמית, אשר באמצעות מצלמת רשת רגילה ולדים שנמצאים לכם על הראש מזהה את התנועות ראש שלכם, ולפי זה מזיזה את ה-View בסימולאטורים שונים. הגעתי אל האתר שלה אתמול, ראיתי כמה סירטונים והייתי דיי סקפטי. בערך ב-2 בלילה התחלתי לעבוד על חיבור LED אחד לאוזניות שלי (ניתן לחבר לד 1, 3 או 4. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות). סיימתי את ההלחמות והחיבורים והכל היה טוב ויפה. עכשיו לקחתי מאחי הקטן את מצלמת האינטרנט שלו וחיברתי למחשב. אחרי כמה דקות של לנסות להבין את התוכנה (מאוד פשוטה, אגב) התוכנה הצליחה לזהות את תנועות הראש שלי - ימינה, שמאלה, למעלה ולמטה. המבחן האמיתי היה במשחק Liveforspeed, שלפי האתר הוא נתמך ע"י התוכנה. נכנסתי למשחק ופשוט נדהמתי! התוכנה עובדת כ"כ טוב שז…

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  22. Started by IlanF,

    יש לי בעיות FPS ב- Dark Messiah of Might and Magic. בהתחלה המשחק עבד חלק על ההגדרות הכי גבוהות ב- 35-40 FPS. אחרי כמה זמן הFPS פשוט נפל ל-5 ולא עולה מעל 10. הורדתי את ההגדרות להכי נמוכות ועדיין הFPS תקוע ב5-10 ראיתי את הנושא הזה באתר של יובי, כמובן שהדרייברים האלה מותקנים כבר בגלל בעיות אחרות שהיו לי עם המעבד ומשחקים. יש משהו אחר לעשות או שאני פשוט יצטרך לסבול את המשחק על 10 FPS? * המשחק מעודכן לגרסה 1.02

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  23. Started by chenrp,

    שלום, האם יש קהילה חוץ מ SATLA ZONE ל TACTICAL OPS? האם יש טורנירים בדרך? טורניר עולמי או ישראלי? התאכזבתי מהקהילה של SATLA ZONE כי כולם שם מקללים ורובם ילדים קטנים. ד.א. הNICK שלי ב TO זה CHENRP או INYOURFACE או BILLABONG - OLD SCHOOL. ולא אני לא CHEATER אני משחק 6 שנים. תאמינו או לא גם חברים שלי לא מאמינים כמה זמן אפשר לשחק באותו משחק.... תגובות ענייניות בבקשה. אני לא בא להתווכח עם אף אחד. רק להתייעץ ולשאול. תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  24. מישהו כאן עדיין משחק ת'משחק? ראיתי שיש עוד כמה שרתים ישראלים אבל אין לי מושג אם מישהו בכלל מתחבר אליהם.... חיפשתי גם שרתים של spearhead באירופה בqtracker לא מצאתי אפילו 1 איפה הימים של 2003 כשהמשחק היה בשיאו בזמנו עוד לא הייתה חווייה כזאתי בשום FPS.... מה אומרים? יש מישהו? (רוצה לראות אם יש טעם לחזור)

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום יש לי בעיה במשחק. יש עיר מסוימת שאני כובש אוטומטית (בלי קרב, הטלתי מצור כמה תורות) וכשאני לוחץ על כל אחת מאפשרויות הכיבוש המשחק פשוט קורס לדסקטופ. אין לי מושג למה זה כי זה לא קורה באף עיר (כבשתי עיר נפרדת ובחרתי באחת מהאפשרויות וזה היה בסדר. אני לא יכול להמשיך במשחק וחייב לבחור אפשרות). המשחק מקורי, כך שזה לא בעיה. יש למישהו מושג איך פותרים את זה?

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות

דיונים חדשים בפורומים